quote:Re: Wannabee-LandRover?
Gepost door: Symon ()
Datum: 05 november 2010 20:13
Ha Ha dat is de auto van mijn broertje, gril heeft hij van mij gekregen, hangt bij hem aan de muur, die foto heeft hij gemaakt om mensen als marcel de gek aan te steken.
En nee hij wil geen land rover hij is gek op zijn Niva, Land Rover vind hij ook best leuk hoor en rijd ook wel vaak met mij mee en helpt me dan een nieuwe aanwinst voor mij op te halen.
Zijn doel is bereikt met die foto dus!!
Groeten Symon
Mijn broer belde me net op om te vertellen dat ik op de prikpagina stondquote:
Met de Lada neem ik aan ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn broer belde me net op om te vertellen dat ik op de prikpagina stondMachtig
![]()
En zondag geloof ik gaan we weer een LaRootje ophalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
hij is al wegquote:
Ik ben geen alcoholistquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
Ik héb net koffie klaar![]()
Of moet je weer bier ??
Flauw, ik zou het voor de foto gewoon met de Lada doenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik gok de kia of een andere LaRoof mn broer gaat Pino fiksen
![]()
me neitherquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:06 schreef Alfisti het volgende:
* Sounddragon drinkt zelden tot nooit
Zwart graag
Alstuquote:
* lipje gaat met de koekjestrommel rondquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:24 schreef Sounddragon het volgende:
* SD paast je een dampende mok zwarte koffie
Alstu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |