Leukquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Eten bij Sizzling. En daarna gaan ze stappen, maar ik moet nog even bekijken of ik mee ga.
Met Zachquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Leuk
Denk dat wij vanavond naar Due date gaan. Grappige film met die halve zool van The Hangover
Waar herken ik je aan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Met Zach. Nou, misschien kom ik je nog wel tegen dan. Pathé is bijna in dezelfde straat.
Gechiechel, een klein wit puntmutsje, en een kudde papierjockey's eromheenquote:
Oh, mag je zusje ook mee?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:54 schreef Anne het volgende:
.
Een groep van 10 heren met 2 dames en een meisje.
Sinds wanneer ??quote:
Ik werk niet op een kantoor, dus lijkt het me niet mijn bedrijfsuitjequote:
FaceFOK! op bookquote:
Het is ook geen bedrijfsuitje. Anders hoefde ik hopelijk toch niet zelf te betalenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik werk niet op een kantoor, dus lijkt het me niet mijn bedrijfsuitje
Dat ligt eraan op jullie een personeelsvereniging hebben die het 'organiseert'quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is ook geen bedrijfsuitje. Anders hoefde ik hopelijk toch niet zelf te betalen.
nee. FOK!facequote:
We hebben geen eigen personeelsvereniging.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat ligt eraan op jullie een personeelsvereniging hebben die het 'organiseert'
Die was hier een maandje terug toch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Over fuckface gesproken, waar is die vectrapiloot, nu we toch oude lijken aan het opwarmen zijn?
wat zij zegtquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Die was hier een maandje terug toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |