Leukquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Eten bij Sizzling. En daarna gaan ze stappen, maar ik moet nog even bekijken of ik mee ga.
Met Zachquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Leuk
Denk dat wij vanavond naar Due date gaan. Grappige film met die halve zool van The Hangover
Waar herken ik je aan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Met Zach. Nou, misschien kom ik je nog wel tegen dan. Pathé is bijna in dezelfde straat.
Gechiechel, een klein wit puntmutsje, en een kudde papierjockey's eromheenquote:
Oh, mag je zusje ook mee?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:54 schreef Anne het volgende:
.
Een groep van 10 heren met 2 dames en een meisje.
Sinds wanneer ??quote:
Ik werk niet op een kantoor, dus lijkt het me niet mijn bedrijfsuitjequote:
FaceFOK! op bookquote:
Het is ook geen bedrijfsuitje. Anders hoefde ik hopelijk toch niet zelf te betalenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik werk niet op een kantoor, dus lijkt het me niet mijn bedrijfsuitje
Dat ligt eraan op jullie een personeelsvereniging hebben die het 'organiseert'quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is ook geen bedrijfsuitje. Anders hoefde ik hopelijk toch niet zelf te betalen.
nee. FOK!facequote:
We hebben geen eigen personeelsvereniging.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat ligt eraan op jullie een personeelsvereniging hebben die het 'organiseert'
Die was hier een maandje terug toch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Over fuckface gesproken, waar is die vectrapiloot, nu we toch oude lijken aan het opwarmen zijn?
wat zij zegtquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Die was hier een maandje terug toch?
Vind het gewoon jammer dat het Jet Cars- topic dicht is, vond het altijd een juweeltjequote:Op vrijdag 5 november 2010 13:45 schreef Sounddragon het volgende:
PTA, waar kuttopics gesloten worden voor je ze hebt geopend![]()
Nummertje 7654765 met dezelfde kutvraag, en dat kan makkelijk in één van de Centrale topics, dat voorkomt dom gebagger en extra werk..
wie reed er vectra dan ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Over fuckface gesproken, waar is die vectrapiloot, nu we toch oude lijken aan het opwarmen zijn?
Idd wel een beetje jammer dat hij dicht isquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:56 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Vind het gewoon jammer dat het Jet Cars- topic dicht is, vond het altijd een juweeltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot zover deze nuttige KLB/ONZ style bijdrage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Waarom ook niet?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
mag ik ook een ik vind dit leuk knop bij chuck van Liekendiek?
hebben ze geen feesboek waar je vriendjes kunt worden ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
mag ik ook een ik vind dit leuk knop bij chuck van Liekendiek?
Allemaal auto's aan het kopen bij Liekendiekquote:
Welnee joh, da's tofquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:56 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/50_willem_tell.html
Jeeezuuss wat een fucking idioten
En dat sufferdje dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:56 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/50_willem_tell.html
Jeeezuuss wat een fucking idioten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |