Ligt aan situatie van renault en de centen, maar hij zette hem weer netjes neerquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:23 schreef ari_zahav het volgende:
Ik denk niet dat we Petrov terug gaan zien volgend jaar...
Hij heeft net goede reclame voor zichzelf gemaakt ja ...quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:23 schreef ari_zahav het volgende:
Ik denk niet dat we Petrov terug gaan zien volgend jaar...
Kortom, een goede opvolger van Piquet Jr.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij heeft net goede reclame voor zichzelf gemaakt ja ...
Dat niet, want Petrov heeft m in Singapore niet in de muur geparkeerdquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Kortom, een goede opvolger van Piquet Jr.
Maar Alonso won wel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat niet, want Petrov heeft m in Singapore niet in de muur geparkeerd
Tja daar verschillen we over van mening, ik hoop dat het gewoon zondag in de race beslist wordt en daar hoeft Alonso van mij het niet te winnen, ik gun het Webberquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen nog een plof en zondag een crash voor Alonso en ik ben weer helemaal tevree.
Apparently Petrov's crash was caused by his F-duct failing and wiping out his rear wing.quote:
Het WK kan zondag alleen maar in het voordeel van Alonso beslist worden, anders wordt het Abu Dhabi.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja daar verschillen we over van mening, ik hoop dat het gewoon zondag in de race beslist wordt en daar hoeft Alonso van mij het niet te winnen, ik gun het Webber
Ja daarvan ben ik op de hoogtequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het WK kan zondag alleen maar in het voordeel van Alonso beslist worden, anders wordt het Abu Dhabi.
Als je verder niets weet reageer dan gewoon niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:Morgen nog een plof en zondag een crash voor Alonso en ik ben weer helemaal tevree.
Als ze na afloop van de race coureurs gaan arresteren kun je er vergif op innemen dat de laatste GP van Brazilië verreden is. Ik denk namelijk niet dat de FIA er om staat te springen dat organiserende landen zich met de zaken op de baan gaan bemoeien.quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zijn in Brazilië zoveel wetten tegen corruptie en fraude, daar wordt ook niet echt veel mee gedaan, leuk verhaal van die procureur maar die gaat geen enkele coureur aanklagen, voorzover dit uberhaupt nodig gaat zijn
Als Mercedes nu met een diffuser voor volgend seizoen rijdt weet je in ieder geval dat ze nog een klap harder kunnen gaan. Volgend jaar was dacht ik namelijk het jaar dat de double decker diffuser verboden wordt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:35 schreef Burnie88 het volgende:
[...]
McLaren met een nieuwe voorvleugel, ben benieuwd wat dat gaat brengen. Mercedes met de diffuser van volgend seizoen, ook wel benieuwd naar al is er weinig over te zeggen.
Mwah, we rijden ook nog steeds in Italiequote:Op vrijdag 5 november 2010 19:50 schreef XyritZz het volgende:
[..]
Als ze na afloop van de race coureurs gaan arresteren kun je er vergif op innemen dat de laatste GP van Brazilië verreden is. Ik denk namelijk niet dat de FIA er om staat te springen dat organiserende landen zich met de zaken op de baan gaan bemoeien.
Lijkt erop dat Petrov meer schade rijdt dan een winst in Rusland kan compenserenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:57 schreef roelofjan het volgende:
Boeit Renault dat, zolang ze maar wat meer Renaults verkopen in Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |