quote:
ja ik kon ook niet heel veel vinden, alleen bistro de bok in anrhem, maar daar kun je weer niet reserveren en ik wil dat risico fftjes niet lopen.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:17 schreef swarmahoer het volgende:
ik denk even te googelen, staat dit topic er nu al in
Je gaat romantisch met je vriendin als een holbewoner botten afkluiven?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:12 schreef appelsjap het volgende:
morgen ga ik met mijn vriendin en de volgende x met jou
vandaar dit topic he.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je gaat romantisch met je vriendin als een holbewoner botten afkluiven?
In ieder geval: sterkte, want de meeste spareribs die ik te eten krijg in restaurants vind ik maar flauwtjes en smakeloos. Écht lekkere ribs zijn zeldzaam.
joahquote:
jupquote:Op donderdag 4 november 2010 23:27 schreef Chinless het volgende:
In apeldoorn ken ik er wel 1, maar dat is zeker tever?
QFT, dacht hetzelfdequote:Op donderdag 4 november 2010 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je gaat romantisch met je vriendin als een holbewoner botten afkluiven?
Nee totaal niet, maar ik welquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:04 schreef ErkendFokker het volgende:
Ok inderdaad zeker geen mandan neem ik mijn woorden terug
Houdt ze echt van spare ribs? topwijf :p
Of een goede biefstuk / steakquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:09 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar ik welen vorige keer hebben we 'lekkere' kuch kuch tapas gegeten en nu mocht ik kiezen. Maar varkenshaas ofzo lust wel en dat verkopen ze ook overal.
dat dusquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:10 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Of een goede biefstuk / steak
juffrouw tok zit ook in wijchen/nijmegenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:26 schreef Gripper het volgende:
Als je tussen Arnhem en Ede niet te ver vindt: aan de N224, op de Ginkelse Heide, zitten 3 restaurants: Juffrouw tok (kip) Pe-we's ribhouse (naam zegt het wel denk ik) en Gonzales, BBQ restaurant.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:02 schreef Mama_Mia het volgende:
Riva (aan waalkade in Nijmegen) heeft ook lekkere spareribs
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:02 schreef Mama_Mia het volgende:
Riva (aan waalkade in Nijmegen) heeft ook lekkere spareribs
Jullie hebben toch duidelijk geen verstand van spare ribs, want dat waren de goorste spare ribs die ik ooit gegeten heb. Vanavond wordt het wss toch bistro de bok volgende keer wss een van de bovenstaande.quote:
Je als een holbewoner gedragen waar je vriendin bij is, held.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:27 schreef appelsjap het volgende:
Ik ben dus bij bistro de bok geweest in Arnhem. Hele lekkere spare ribs alleen jammer dat het niet onbeperkt was want ik kon nog wel een paar ribben op. Achja.
Ja wat boeit mij dat nou, ik moet toch eten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je als een holbewoner gedragen waar je vriendin bij is, held.
Ingrid is doorgaans niet zo kritisch.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je als een holbewoner gedragen waar je vriendin bij is, held.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |