Op Paiq overigens, dus ze leest mee.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:10 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nee, maar iemand is niet zo blij met jou
quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Er staat:
Lutser, flikker toch op met die lijstjes van vrouwen met wie je geen date hebt geregeld. Dat is een teken van onzekerheid en komt erg sneu over. En misschien ben je helemaal niet zo sneu als je zo doet overkomen.
Oh je trof een fokster op Paiq?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Op Paiq overigens, dus ze leest mee.
Dit was trouwens niet 1 van mijn geplande dates gelukkig.
Moet bijna wel toch, waar haalt ze anders die "lijstjes" vandaan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:13 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Oh je trof een fokster op Paiq?
Misschien heb je een andere opmerking gemaakt waaruit ze kan opmaken dat je graag vertelt hoeveel dates je hebt?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Moet bijna wel toch, waar haalt ze anders die "lijstjes" vandaan?
Ik heb het op Paiq nooit over lijstjes gehad.
Waarom heb je mij nooit uitgelegd terwijl je zei dat je bepaalde standaarden hebt, je toch met die Martine K bent gaan daten?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:32 schreef Silenus het volgende:
Inderdaad, aan de zinsopbouw zie je al dat hier geen eer mee te behalen is. Wees dus blij Lamon.
Het is wel een issue voor je he, die Martine?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom heb je mij nooit uitgelegd terwijl je zei dat je bepaalde standaarden hebt, je toch met die Martine K bent gaan daten?
Traumaatje, Krullehoofd?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:45 schreef Krullehoofd het volgende:
• Je hebt voor het eerst sex met een man, hij kleedt zich uit en je ziet dat hij een kleine lul heeft, je kijkt verbaasd en begint hem uit te lachen.
Nee, maar jij had het over standaarden ergens, en toch ben je naar haar toe gegaan...je zei zelf dat ze zo leip als een deur bleek te zijn. Merkte je dat dan niet in de telefoongesprekken?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is wel een issue voor je he, die Martine?
Ten eerste kon Martine wel normale zinnen produceren, ten tweede heb ik het met haar nooit over anale seks, pijpen en trio's gehad, zoals jij.
Lager dan 80 en je bent bijna zwakzinnig. 145 komt al bijna nooit voor maar uiteraard zitten wij allen daar vlak bijquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Traumaatje, Krullehoofd?![]()
Ik vind een IQ van 85 nog vrij nobel trouwens. Met zo'n IQ zit je toch in de categorie Kelly en Bonnie st. Claire?
Laten we beginnen bij 115.
100 is per definitie het gemiddelde, dus beginnen bij 110-115 lijkt me zeker niet vreemd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Traumaatje, Krullehoofd?![]()
Ik vind een IQ van 85 nog vrij nobel trouwens. Met zo'n IQ zit je toch in de categorie Kelly en Bonnie st. Claire?
140 volgens BNN, 128 volgens een echte test.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:54 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Lager dan 80 en je bent bijna zwakzinnig. 145 komt al bijna nooit voor maar uiteraard zitten wij allen daar vlak bij
Ja klopt, maar dat was in 2007 ook, dus even geleden. Toen zat ik nog niet zo lang op datingsites. Ze was niet zozeer leip (bij die maat van me welquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, maar jij had het over standaarden ergens, en toch ben je naar haar toe gegaan...je zei zelf dat ze zo leip als een deur bleek te zijn. Merkte je dat dan niet in de telefoongesprekken?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:45 schreef Krullehoofd het volgende:
Minpunten voor vrouwen.
• Je ziet eruit als een andere vrouw als je makeup op hebt.
• Je IQ is lager dan 85 of hoger dan 145.
• Je draagt nooit sexy lingerie.
• Wanneer iemand zich pijn heeft gedaan vraag je nooit of hij/zij OK is en of hij/zij hulp nodig heeft.
• Je een prijzenkast vol met bekers en medailles hebt.
• Wanneer een man je in de kroeg probeert aan te spreken, ongeacht of je hem knap vindt of niet, je je wenkbrauwen optrekt en zegt dat je druk bezig bent met je vriendinnen nog voordat hij hallo heeft kunnen zeggen.
• Op een eerste date betaalt de man de rekening en je bedankt hem niet.
• Je hebt voor het eerst sex met een man, hij kleedt zich uit en je ziet dat hij een kleine lul heeft, je kijkt verbaasd en begint hem uit te lachen.
• Je vindt pijpen vies. Je hebt het ooit 1x gedaan toen een vriendje het voorstelde en je spuugde het daarna uit op zijn schoenen.
• Je hebt alleen doggy style en in de missionaris houding geneukt.
• Je draagt kleding met opvallende logo's en/of alleen merk-kleding.
• Je draagt baggy jeans en te grote shirts.
• Je hebt altijd slippers aan je voeten.
Vanaf 85 is gemiddeld. Maar aan de krappe kant. Met 115 zit je al bovengemiddeld. Dat zou waarschijnlijk voor de meeste van ons hier de ideale doelgroep zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh, als nu maar niet alle onzekere besjes hun IQ gaan vertellen in dit topic. Interesseert niemand.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:54 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Lager dan 80 en je bent bijna zwakzinnig. 145 komt al bijna nooit voor maar uiteraard zitten wij allen daar vlak bij
Ugh, dat doen ze vast welquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh, als nu maar niet alle onzekere besjes hun IQ gaan vertellen in dit topic. Interesseert niemand.
En dan heb ik het nog niet eens over het vrouwen lichaam gehad.quote:
Natuurlijk interesseert anderen dat wel, al is het maar om te kunnen vertellen dat het ze niet interesseert.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh, als nu maar niet alle onzekere besjes hun IQ gaan vertellen in dit topic. Interesseert niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |