quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat zijn je hobby's? Maken wij daar een mooi tekst mee. En Silenus doet de slagzin.
Eerst zeggen dat je studeert, daarna pas je taxi baan melden. Taxi chauffeurs scoren nooit zo goed bij jouw doelgroep denk ik. De computerles aan verstandelijk gehandicapten - das een moeilijke. Vrijwilligerswerk met zwakzinnigen scoort veel bonuspunten, maar IT-er zijn strafpunten. (IT-ers staan maar één plaatsje in de pikorde boven de vertalers)quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:58 schreef Marco001 het volgende:
Vooruit dan, hobby zijn mountainbiken, fotografie en autosport, ben taxichauffeur, geef computerles aan verstandelijk gehandicapten(misschien ook nuttige info) en studeer BI.
BIquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:58 schreef Marco001 het volgende:
Vooruit dan, hobby zijn mountainbiken, fotografie en autosport, ben taxichauffeur, geef computerles aan verstandelijk gehandicapten(misschien ook nuttige info) en studeer BI.
Je bent op dreef vandaag.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:23 schreef macondo het volgende:
(IT-ers staan maar één plaatsje in de pikorde boven de vertalers)
Hemelsbreed... Zo had ik een match die dus op een km of 70 zat. Dat was dus een boerengehucht in Frieslandquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Eindelijk een match die 20 km van mij vandaan woont. Maar blijkbaar klopt daar geen reet van, want hengelo - deventer is toch echt wel een km of 50.
Wat een prutsite.
30.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Eindelijk een match die 20 km van mij vandaan woont. Maar blijkbaar klopt daar geen reet van, want hengelo - deventer is toch echt wel een km of 50.
Wat een prutsite.
Dat zei Silenus toch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:05 schreef Marco001 het volgende:
Bi als in bedrijfskundige informatica![]()
Mijn hemel..quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:11 schreef Marco001 het volgende:
Sil, leuk verhaal![]()
Ik zal eens kijken thuis.wat ik ermee kan. In ieder geval bedankt.
Klopt, was vergeten te refreshen op de telefoon... Dus had zijn post nog niet gezien.. sorryquote:
Helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:13 schreef Krullehoofd het volgende:
Je bent ouder als 21 en je hebt geen auto.
Dat is mijn makke wel eens ja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:13 schreef Krullehoofd het volgende:
Wat zijn nu minpunten voor mannen ? Met het volgende lijstje scoor je dikke minpunten bij vrouwen.
Je bent ouder als 21 en je hebt geen auto.
kloptquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Helemaal gelijk.
Ze knappen verder ook af als je niet weet wanneer je 'als' of 'dan' moet gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |