saai?quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik heb de spoilers maar ff verplaatst naar pm, niemand hier volgt dat
ff OT Ik heb gisteren ff gepaiqt, maar ik vind het meer een chatsite dan een datesite. Beetje saaiig op een of andere manier. Met die suffe icebreakers...
welk lijstje?quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
saai?
dan is het toch gewoon tijd om die ander te lozen?
heb je dawg niet in je lijstje?
van Paiq contacten, duhquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan, welk lijstje?!
Nee.... zijn daar lijstjes dan? Ik krijg alleen maar van die icebreakers van mensen die minimaal 160km hiervandaan wonen!quote:
ik heb een verzameling paiq contacten ja....quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee.... zijn daar lijstjes dan? Ik krijg alleen maar van die icebreakers van mensen die minimaal 160km hiervandaan wonen!
haha right.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Paiq doet me sterk denken aan TMF chat qua niveau.........Misschien is het wat voor je.
ja alle 2quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
ik heb een verzameling paiq contacten ja....
dat zijn die vlakjes met zo'n naam erin..
maar je wist die 160km jongens weer?
Enschede - Maastricht is toch niet zo'n afstand?quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja alle 2daar heb ik toch niks aan. of denk je echt dat ik naar Maastricht ga voor zo'n appelflap?
da's 3,5 uur met de trein johquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Enschede - Maastricht is toch niet zo'n afstand?
Maar volgens mij gaat het om meer behalve die 160 km dat jij ze verwijdert
Gewoon doorzoeken, er zijn genoeg Enschede-ers op Paiq
heb je ook een accentje?quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
da's 3,5 uur met de trein johWeet je hoe ver dat is!! En ik zie wel, ben sowieso niet erg fanatiek meer met dat daten.
Je moet niet fanatiek zijn, je moet gewoon een vlindertje voelen daar...quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
da's 3,5 uur met de trein johWeet je hoe ver dat is!! En ik zie wel, ben sowieso niet erg fanatiek meer met dat daten.
Ijskoud, maar ik heb nog steeds een oogje op een eerdere date. Niet wederzijds maar we zijn vrienden. Gaat nog niet echt over dus.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je moet niet fanatiek zijn, je moet gewoon een vlindertje voelen daar...
Of ben je een kouwe kikker?
logisch wel als je vrienden blijft terwijl 1 gevoelens heeft.quote:Op vrijdag 5 november 2010 01:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ijskoud, maar ik heb nog steeds een oogje op een eerdere date. Niet wederzijds maar we zijn vrienden. Gaat nog niet echt over dus.
Nah ja, hij zegt dus niet dat ie niks voelt.... maar wat ie dan wel voelt? Hij wil er in elk geval neit voor gaan. Dus ik maar ervan "he's just not that into you". Maar wel altijd heel gezellig en leuk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 01:03 schreef dawg het volgende:
[..]logisch wel als je vrienden blijft terwijl 1 gevoelens heeft.
hmmmz....quote:Op vrijdag 5 november 2010 01:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nah ja, hij zegt dus niet dat ie niks voelt.... maar wat ie dan wel voelt? Hij wil er in elk geval neit voor gaan. Dus ik maar ervan "he's just not that into you". Maar wel altijd heel gezellig en leuk.
Ik weet, als je het zo leest dan denk je "hmmmz"
Een man die zijn gevoelens nooit met jou zal delen dusquote:Op vrijdag 5 november 2010 01:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nah ja, hij zegt dus niet dat ie niks voelt.... maar wat ie dan wel voelt? Hij wil er in elk geval neit voor gaan. Dus ik maar ervan "he's just not that into you". Maar wel altijd heel gezellig en leuk.
Ik weet, als je het zo leest dan denk je "hmmmz"
Of die gevoelens gewoon niet (sterk genoeg) heeft. Tjah.quote:Op vrijdag 5 november 2010 01:29 schreef Thornado het volgende:
[..]
Een man die zijn gevoelens nooit met jou zal delen dus
Ik denk dat hij jou wel 'leuk' vind. Maar nooit relatie materiaal.quote:Op vrijdag 5 november 2010 01:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Of die gevoelens gewoon niet (sterk genoeg) heeft. Tjah.
Das echt kutquote:Op vrijdag 5 november 2010 01:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Of die gevoelens gewoon niet (sterk genoeg) heeft. Tjah.
Maar dan verspeelt hij dus ook zijn eigen kans...quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:38 schreef Spirit82 het volgende:
Als ie nou gewoon duidelijk 'nee' zei,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |