Verdomme, je hebt me gequote met mijn achterlijke spelfout erinquote:Op donderdag 4 november 2010 23:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik vind het nu al een leuk verhaal! veel plezier in ieder geval. En mocht het niets worden, mijn nr heb je ook nog![]()
![]()
yup! ik heb zaterdag en zondagmiddag wel tijd. en anders het hele volgende weekendquote:
oooh, 1x pas serieus, maar toen waren er nog 13 anderen in het spel die er ook bij waren.. Niets waar wij samen aan de borrel konden..quote:Op donderdag 4 november 2010 23:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Verdomme, je hebt me gequote met mijn achterlijke spelfout erin
En ik heb jou al 2x uitgenodigd; ik blijf niet aan de gang zeg![]()
het eerste wat in me opkwam was Snuitlaatjequote:Op donderdag 4 november 2010 23:34 schreef Lolaatje het volgende:
Verzin jij een toffe naam? Verf ik een spandoek![]()
Ja maar wij gingen niet daten, weet je nog?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oooh, 1x pas serieus, maar toen waren er nog 13 anderen in het spel die er ook bij waren.. Niets waar wij samen aan de borrel konden..
sinds Natalie78 hier niet meer post, niet meer...quote:
dat is waar..quote:Op donderdag 4 november 2010 23:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar wij gingen niet daten, weet je nog?
Never Say Never Again, babyquote:Op donderdag 4 november 2010 23:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben gescheidenIk denk niet dat ik op korte termijn weer zal trouwen
Octopussy!quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
yup! ik heb zaterdag en zondagmiddag wel tijd. en anders het hele volgende weekend
ik voel de loden last om mijn scharminkelige schouders hangen. en die zal pas verdwijnen als ik heb gedate.....quote:Op donderdag 4 november 2010 23:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
sinds Natalie78 hier niet meer post, niet meer...
Maar 3rdRock is onze hoop in bange dagen...
Halloooohoooo!! Denk je even om mn reputatie!quote:Op donderdag 4 november 2010 23:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat is waar..neemt niet weg dat we prima alle andere dingen kunnen doen behalve daten
jouw reputatie is al net zo belabberd als mijn zorgvuldig opgebouwde image. Dus why care?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Halloooohoooo!! Denk je even om mn reputatie!
Ik wil geen belabberde reputatiequote:Op donderdag 4 november 2010 23:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jouw reputatie is al net zo belabberd als mijn zorgvuldig opgebouwde image. Dus why care?
Als ie dat serieus voor zou stellen, zou hij direct exit zijnquote:Op donderdag 4 november 2010 23:43 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien wel sneller dan je denkt. gezien je date van zaterdag
sorry...quote:Op donderdag 4 november 2010 23:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wil geen belabberde reputatie
jij komt ook laat binnenvallen..quote:Op donderdag 4 november 2010 23:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hee alweer die muts...
natuurlijk, speciaal voor jou.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hee alweer die muts...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, op de bank dvd's gekeken. Helemaal uitgeput van een dag waar ik eens wat moest doenquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
jij komt ook laat binnenvallen..
date gehad?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:02 schreef dawg het volgende:
[..]
natuurlijk, speciaal voor jou.Ach wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ach wat liefzo ben ik. soms.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:08 schreef dawg het volgende:
[..]
zo ben ik. soms.Ik heb de spoilers maar ff verplaatst naar pm, niemand hier volgt datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff OT Ik heb gisteren ff gepaiqt, maar ik vind het meer een chatsite dan een datesite. Beetje saaiig op een of andere manier. Met die suffe icebreakers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |