Wijken van mensen die staken blijven sowieso staan. Dat werk is dan besmet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:08 schreef carboni het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze de postbezorgers laten doen...
Jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:44 schreef Troeta het volgende:
Het zou maar in jouw straat lopen die Herman, dat is echt zo'n idioot die dat ook dansend en zingend doet.
Ik heb gewoon een contract voor bepaalde tijd als zaterdagbesteller. Die liep 1 nov af. Mijn huidige contract is nog niet eens getekend door mij.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:09 schreef rub3n het volgende:
Ligt aan je contract. Als TijdelijkeHulpKracht kun je per direct stoppen. Alle andere contracten niet.
Meestal heb je een opzegtermijn van 1 maand. Maar overleg het gewoon.
Maakt niet uit, door te werken ben je akkoord gegaan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een contract voor bepaalde tijd als zaterdagbesteller. Die liep 1 nov af. Mijn huidige contract is nog niet eens getekend door mij.
Dat vind ik triest. Als mijn TC het contract tijdig gaf had ik meteen gezegd dat ik niet verder wil met het bedrijf. Gedverdemme zeg!quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, door te werken ben je akkoord gegaan.
Als je wil blijven werken en je nieuwe contract voor een korte periode is moet je hem niet tekenen
Die buitenwijk is voor minimaal 1 jaar. Ik heb 1 jaar lang een vaste wijk met plezier gelopen (in de vakanties verschillende) maar toch..quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:04 schreef Jesse_ het volgende:
Tja, dan had je zelf beter op moeten letten.
Maar hoelang denk je die buitenwijk te hebben? Hier wisselen de diensten namelijk regelmatig. En de lijnen op de grond vallen wel mee.
Is ook geen reden meer toe he....quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:57 schreef Jesse_ het volgende:
Ze hebben gewoon geen hart voor de zaak, die zaterdagwerkers.
Ik heb even getelefoneerd met mijn TC. Ik blijf iig tot de kerstvakantie uit coulantie omdat ie anders gezeur heeft met de wijken op een voorwaarde dat ik mijn overuren tot op de seconde krijg uitbetaald en ik geen buitenwijk krijg.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:34 schreef Troeta het volgende:
In principe mag je niet per direct stoppen, maar er staat geen straf op als je het wel doet. Alleen het teveel aan salaris zou je dan terug moeten betalen.
Geef het alleen wel even door dat je niet meer komt, wel zo netjes.
Op reddepostbode.nl hebben ze het al over VSP post als nieuwe naam... Zou me niks verbazen, wel een kutnaamquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:22 schreef carboni het volgende:
Overigens in het blaadje stond dat de naam TNT met de express divisie mee gaat, misschien dus een nieuwe naam na 1 jan.
Hoeveel heeft het wel niet gekost om de vorige keren de namen te wijzigen, ze hebben net bijna alle brievenbussen oranje gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |