quote:
Ik ben niet de enigequote:Op donderdag 4 november 2010 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Heb het gevouw echt geprobeerd. Maar zelfs als ik de shirts in de kast propte; zag het er beter uit dan mijn gevouw
Ik rol ze op. Kan ik mooi hoog stapelen.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
het enige wat ik echt niet kan vouwen zijn hoeslakens. Die prop ik ook in de kast. Die trekken vanzelf wel recht als je die om het matras trekt
Ik heb nog nooit gestreken, toch 2 jaar op mezelf gewoondquote:
Goed uitkloppen en netjes ophangen?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar spijkerbroeken komen zo verfomfaaid uit de wasmasjien!
Bij sommige werkt dat redelijk, maar een aantal is echt te stug daarvoor.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Goed uitkloppen en netjes ophangen?
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:47 schreef Mirjam het volgende:
stormqueen, zie je mij online op msn?
mijn vriend heeft zo een strijkbout van me gekregen voor kerst... een heel mannelijke, met zilver en blauw!!!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:47 schreef PriemGirl het volgende:
Vriendin van me strijkt ook praktisch niks. Zij hangt blousen ook gewoon zo te drogen en dan zien ze er netjes uit.
Volgens mij koopt mijn vriend expres kreukgrage blousen.. Gewoon.. Om me te pesten
legendarisch diarree-oplooppuntquote:Op donderdag 4 november 2010 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Toeristen zijn trouwens grappig. Een stel ging foto's maken van de automatiek op Amsterdam CS. Nooit gedacht dat dat ding ooit een toeristische trekpleister zou worden.
Jumquote:Op donderdag 4 november 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
legendarisch diarree-oplooppunt
Ik moest lachen. Hardop.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik had zo in Eindhoven eens een kroket van automatiek Marks. Die was vies, dus ik gooide hem naar een uitgemergelde straathond. De hond rook er aan en liep weg. Sindsdien nooit meer wat van Marks gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |