Meisje, laat ons dat nou maar uitmaken.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:28 schreef Confession het volgende:
Daarom zet ik ook nooit een masker op (foundation)
Mascara en oogschaduw is enough. Naturel veel beter dan geplamuurd nep.
Zat maar ook zat niet is.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:31 schreef o.us het volgende:
Maar zijn er dan wel vrouwen die wel te doen zijn zonder make-up?
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:28 schreef Confession het volgende:
Daarom zet ik ook nooit een masker op (foundation)
Mascara en oogschaduw is enough. Naturel veel beter dan geplamuurd nep.
En ze staat nu achter je?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:35 schreef IBAZ het volgende:
Mijn vrouw gebruikt geheel geen make-up. Die is mooi van zichzelf.
Jongen, dat maak ik zelf uit. Ik doe het hoe ik het wil en wat mij het best lijkt.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:30 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Meisje, laat ons dat nou maar uitmaken.
Staat altijd achter me, maar letterlijk, nee, nu niet. Ze is naar de sportschool.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:36 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
En ze staat nu achter je?
Dat vind ik wel altijd zo'n onzin er zullen best sterren zijn die er compleet anders(lelijk) uit zien zonder makeup.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:38 schreef Mylene het volgende:
Cheryl Tweedy zonder en met make-up.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit topic: Cheryl Tweedy
Dit, anders dan schrik ik me helemaal lam de volgende ochtend omdat de hele huid dicht is geplamuurd en allemaal puistjes en buibeltjes in de huid ziequote:Op donderdag 4 november 2010 21:40 schreef Deliah het volgende:
Men kan beter moeite doen om zijn huid te verzorgen e.d. dan dicht te plamuren.
Ik vind haar borsten mooier als ze make-up op heeftquote:Op donderdag 4 november 2010 21:38 schreef Mylene het volgende:
Cheryl Tweedy zonder en met make-up.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit topic: Cheryl Tweedy
Nee.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:31 schreef o.us het volgende:
Voor mij doet ze wel make-up op en haar lingerie uit. Het huwelijk is een vreemd fenomeen niet?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:35 schreef IBAZ het volgende:
Mijn vrouw gebruikt geheel geen make-up. Die is mooi van zichzelf.
Wat een troll-postquote:Op donderdag 4 november 2010 21:25 schreef Ritmo het volgende:
Terechte klacht. Teveel make-up is niet mooi, maar te weinig (lees: geen) al helemaal niet.
Uiteraard bestaan diequote:Op donderdag 4 november 2010 21:31 schreef o.us het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie eigenlijk niet veel verschil, ze zijn allebei best mooi.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:41 schreef Confession het volgende:
[..]
Dat vind ik wel altijd zo'n onzin er zullen best sterren zijn die er compleet anders(lelijk) uit zien zonder makeup.
Maar op fotos lijkt alles vaak erger, vooral als iemand een gezicht trek. Meestal hebben ze in het echt wel nog gewoon een mooie uitstraling zonder makeup, maar foto haalt soms wel eens uitstraling weg, vooral als je onverwacht erop staat en zonder make-up.
Precies.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:51 schreef Jonathan1989 het volgende:
[..]
Wat een troll-post
Échte mooie vrouwen zijn mooi zonder make-up
En het scheelt een hoop tijd als je de deur uit wil als je samen ergens heen wil.quote:
Dat geldt voor jou.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:03 schreef Markster het volgende:
alsof je der makeup ziet, als je der van achter neemt [ afbeelding ]
alleen maar beterquote:Op donderdag 4 november 2010 22:07 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Dat geldt voor jou.
Maar jij mag ze alleen van achteren nemen omdat ze je niet willen aankijken.
Onzeker?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:08 schreef Markster het volgende:
[..]
alleen maar beter [ afbeelding ]
Zie het dik gedruktequote:Op donderdag 4 november 2010 22:26 schreef This-is-it het volgende:
Ik heb ook een beetje een tik om altijd in de les lipgloss op te doen maar dat mag nu niet meer van die lehrer.
Maar verder vind ik mezelf zonder make-up soms wel te doen. Maar niet atlijd om eerlijk te zijn het mooiste vind ik nog. Veel mascara oogschaduw lipgloss en beetje blush op de wangetjes maar verder
Foundation heb ik mezelf zo vaak ingetrapt, het staat me gewoon niet en dat moet ik maar accepteren![]()
Netzoiets als oogpotlood
Ok,quote:Op donderdag 4 november 2010 22:18 schreef Markster het volgende:
[..]
ik niet. Maar zo zijn zelfs lelijke wijven te doen [ afbeelding ]
Sorry hoor, ik bedoel eigelijk gewoon het meeste werk aan de wimpers omdat ik dat het belangerijkste vind. Dus niet maar een laagje maar een paaaaar x eroverheen!quote:
Dit dus!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:36 schreef Kwaliteit het volgende:
Vrouwen zonder make up zijn juist de mooiste.
Wat heb je nou aan die poederkoppen?
Die durfen niet eens zichzelf te zijn
Dit.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:45 schreef RickoKun het volgende:
Ja ik geef toe, oogmakeup vind ik ook een fijn iets bij vrouwen.
Maar soms gewoon dat ze hun hele hoofdhuid naar de pest helpen als je ze de volgende dag ziet
doe het een béétje met mate zeg
Mascara heb je ook nodig zonder blonde wimpers hoor, het geeft ze gewoon wat volume en iets meer lengte.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
Een stelletje stinkwijven op een eiland over één kam scheren met andere vrouwen.![]()
Hoe meer plamuur een vrouw opsmeert, hoe lelijker ze is.
Mooie vrouwen hebben niks nodigbehalve mascara voor blonde wimpers.
Juist en ze krullen en zijn donkerder.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:04 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Mascara heb je ook nodig zonder blonde wimpers hoor, het geeft ze gewoon wat volume en iets meer lengte.
Dus dan is het net schaamhaar?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:09 schreef Confession het volgende:
[..]
Juist en ze krullen en zijn donkerder.
Nee?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:11 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Dus dan is het net schaamhaar?
Dus is het niet nodig.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:04 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Mascara heb je ook nodig zonder blonde wimpers hoor, het geeft ze gewoon wat volume en iets meer lengte.
Ja.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:31 schreef o.us het volgende:
Is dat zo?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:14 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Maar dat is ook erg donker en krullerig.
Daar ben ik het niet mee eens,quote:Op donderdag 4 november 2010 23:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dus is het niet nodig.vergeleken met blonde wimpers dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |