Dit.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:45 schreef RickoKun het volgende:
Ja ik geef toe, oogmakeup vind ik ook een fijn iets bij vrouwen.
Maar soms gewoon dat ze hun hele hoofdhuid naar de pest helpen als je ze de volgende dag ziet
doe het een béétje met mate zeg
Mascara heb je ook nodig zonder blonde wimpers hoor, het geeft ze gewoon wat volume en iets meer lengte.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
Een stelletje stinkwijven op een eiland over één kam scheren met andere vrouwen.![]()
Hoe meer plamuur een vrouw opsmeert, hoe lelijker ze is.
Mooie vrouwen hebben niks nodigbehalve mascara voor blonde wimpers.
Juist en ze krullen en zijn donkerder.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:04 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Mascara heb je ook nodig zonder blonde wimpers hoor, het geeft ze gewoon wat volume en iets meer lengte.
Dus dan is het net schaamhaar?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:09 schreef Confession het volgende:
[..]
Juist en ze krullen en zijn donkerder.
Nee?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:11 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Dus dan is het net schaamhaar?
Dus is het niet nodig.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:04 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Mascara heb je ook nodig zonder blonde wimpers hoor, het geeft ze gewoon wat volume en iets meer lengte.
Ja.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:31 schreef o.us het volgende:
Maar zijn er dan wel vrouwen die wel te doen zijn zonder make-up?
Is dat zo?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:14 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Maar dat is ook erg donker en krullerig.
Daar ben ik het niet mee eens,quote:Op donderdag 4 november 2010 23:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dus is het niet nodig.vergeleken met blonde wimpers dan.
Blikvangers zijn het niet nee, uitzonderingen daargelaten.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:18 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens,
Of je nu blonde wimpers hebt of zwarte,
Ze zijn zonder mascara allebij flauw, ook al heb je lange wimpers ze blijven gewoon.
Ken jij überhaupt wel mensen met zwarte wimpers? Met normale zwarte wimpers, dan? De mijne (en die van elke persoon met donkere wimpers die ik ken) zijn zwart en dik en golven, en daar heb ik echt geen mascara voor nodig, hoor!quote:Op donderdag 4 november 2010 23:18 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens,
Of je nu blonde wimpers hebt of zwarte,
Ze zijn zonder mascara allebij flauw, ook al heb je lange wimpers ze blijven gewoon.
Volgens mij is het juist andersom. Ik vind een van de lelijkste dingen van make-up van die meisjes met blonde (of zelfs witte) wimpers, die er dan (vaak klonterige) zwarte mascara op doen in een poging ze zichtbaar te maken --> Dát zijn pas spinnenpoten! Dan zie je vaak ook bij de wortels nog een lichte kleurquote:Op donderdag 4 november 2010 23:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Blikvangers zijn het niet nee, uitzonderingen daargelaten.
Maarrrrr....
Blonde wimpers + mascara = donkere wimpers
Donkere wimpers + mascara = spinnenpoten.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:00 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb ook zwarte wimpers en die zijn erg lang
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:55 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist andersom. Ik vind een van de lelijkste dingen van make-up van die meisjes met blonde (of zelfs witte) wimpers, die er dan (vaak klonterige) zwarte mascara op doen in een poging ze zichtbaar te maken --> Dát zijn pas spinnenpoten! Dan zie je vaak ook bij de wortels nog een lichte kleur.
Iets teveel en je hebt spinnenpoten.quote:Bij zwarte wimpers wordt de boel gewoon wat dikker en opvallender.
Als je er 3 lagen opsmeert ja. Ik heb donkere wimpers maar bij mij zien ze er echt niet als spinnenpoten uit hoor als ik mascara op heb gedaan..quote:Op donderdag 4 november 2010 23:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Blikvangers zijn het niet nee, uitzonderingen daargelaten.
Maarrrrr....
Blonde wimpers + mascara = donkere wimpers
Donkere wimpers + mascara = spinnenpoten.
Ik denk dat ze naturel een mooi meisje is.quote:Op vrijdag 5 november 2010 04:18 schreef female81 het volgende:
Wat zou er van háár overblijven zonder make-up? Houdt me wel bezig...
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |