Haar boezem niet hoor.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:17 schreef Djokotron het volgende:
Bij de naam priscilla denk ik btw altijd aan een grote negerin, kom je toch bedrogen uit
Uur voorbereiding en dan nog een uur om te makenquote:Op donderdag 4 november 2010 19:20 schreef wolferl het volgende:
[..]
Haar boezem niet hoor.
Ik vraag me af hoeveel tijd ze hebben voor die gerechten.
Uurtje en dan een uur om die 3 dringen te serveren volgens mij?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:20 schreef wolferl het volgende:
[..]
Haar boezem niet hoor.
Ik vraag me af hoeveel tijd ze hebben voor die gerechten.
Ze helpen elkaar alleen maar half, ipv hun eigen gerecht te gaan maken en dan moet dat geserveerd worden en hebben ze geen kut gedaanquote:Op donderdag 4 november 2010 19:27 schreef wolferl het volgende:
Mja, als je een uur staat te klootviolen, dan moet je het laatste uur (de opmaaktijd) weer flink aan de bakkes.
dwingen z'n eigen troep op te etenquote:Op donderdag 4 november 2010 19:31 schreef wolferl het volgende:
Ik zou de kok opzoeken en het recht in zijn gezicht smijten.
self made?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:34 schreef k_man het volgende:
Ik heb gisteren het gerechtje gegeten dat de kandidaten in de Zwethheul moesten nakoken, met gepocheerde noordzeetong en paling. Heel lekker, terwijl ik paling normaal gesproken helemaal niet lekker vind.
Dat is dan de goede conclusie, ja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
ben je gewoon in de Zwetheul geweest?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:04 schreef Djokotron het volgende:
Goh het is vrijdag en de afhakers zijn er weer niet![]()
Prachtig idd. Maar, wat wil je *** restaurantquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:10 schreef Drassss het volgende:
Mooie ruime keuken. Eens wat anders dan die 2 bij 2 hokjes.
Die hele deur is gelijk uit zijn voegen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:12 schreef Djokotron het volgende:
Jaspers kan amper door die deur![]()
![]()
ahaha
Nieuw sausje eroverheen en je ziet er niks meer van.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:15 schreef wolferl het volgende:
[..]
Die hele deur is gelijk uit zijn voegen.
Dat word weer renoveren.
Wie is Iwan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:29 schreef Drassss het volgende:
Bij Iwan krijg ik altijd gevoel alsof hij net uit bed gerold is.....
Dit was mij ook al opgevallen jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:03 schreef Djokotron het volgende:
Kranenborg zegt iets en zoekt altijd de bevestiging bij die sterrenkoks idd. Alsof ie naar complimentjes zit te vissen dat hij het zelf ook wel weet hoe alles hoort te smaken.
En zo doet Jaspers dat altijd bij Kranenborg
Jawel. Althans, hij is het geweest.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:34 schreef DaggerOne het volgende:
Maar is Kranenborg geen 2-sterrenchef dan?
Jup, in La Rive.quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Jawel. Althans, hij is het geweest.
Dat was ook de kookschool, Librije's Atelier, waar je cursussen kan volgen. Dat zit onder het hotel en het restaurant Librije's Zusje (met één michelinster). De Librije zelf, het driesterren restaurant, zit een paar honderd meter verder.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:10 schreef Drassss het volgende:
Mooie ruime keuken. Eens wat anders dan die 2 bij 2 hokjes.
Sorry, was keihard aan het feestenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:04 schreef Djokotron het volgende:
Goh het is vrijdag en de afhakers zijn er weer niet![]()
Hij moest ook niets hebben van het geneuzel van Kranenborg die in z'n broek scheet voor hem.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:12 schreef Dekatria het volgende:
Die chef van de Librije, wat een persoonhij kookt zoals hij is en praat viel me op - geen geouwehoer, gewoon simpel.
Dat wordt vlammen!quote:Smartcook Julius jaspers
Lunch zit er in, zeeer spannend, verassende uitslag
45 minutes ago Favorite Retweet Reply
Dat betaamt wel van een chef-waardige aanpak.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij moest ook niets hebben van het geneuzel van Kranenborg die in z'n broek scheet voor hem.
Hij liet de kandidaten ook niet alles maken, ze kregen een paar dingen al ready-made. Niet al z'n geheimen worden uit de doeken gedaan..
Allemaal terugkijken dusquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:58 schreef Windigo het volgende:
Ik ben er weer! Och jongens wat heb ik veel gemist
Koken ze de finale in Spanje?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:19 schreef wolferl het volgende:
Smartcook
Op naar de laatste finaledag......, in Spanje...!!
RTL XL is Kudttttquote:Op maandag 8 november 2010 13:26 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik kan de afleveringen niet meer afspelen sinds de website is vernieuwd
Ja ik ook! Precies t zelfde probleem, en dan heb ik geen tvquote:Op maandag 8 november 2010 13:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hier ook dat probleem
Afspelen wordt steeds onderbroken door één of andere error, en dat terwijl ik gewoon SAUS wil zien
Je moet ook gewoon live kijken, droefsnoet. OOK vrijdag!quote:Op maandag 8 november 2010 13:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hier ook dat probleem
Afspelen wordt steeds onderbroken door één of andere error, en dat terwijl ik gewoon SAUS wil zien
Dat lukt niet altijdquote:Op maandag 8 november 2010 17:32 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon live kijken, droefsnoet. OOK vrijdag!
hoop iemand die Pascal ook wil lynchenquote:Op maandag 8 november 2010 15:26 schreef Gia het volgende:
Vanavond start van de laatste voorronde. Benieuwd wat deze week weer brengt.
En... wat heb je met je rijst gedaan?quote:Op maandag 8 november 2010 17:39 schreef Drassss het volgende:
Ik zat net met mezelf te praten ..
" Wat heb je met je rijst gedaan " blablaEng....
zuurtje?zoetje?bittertje?quote:Op maandag 8 november 2010 17:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En... wat heb je met je rijst gedaan?
Om maar iets te noemen idd!quote:
Helemaal niksquote:Op maandag 8 november 2010 17:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En... wat heb je met je rijst gedaan?
Wat?!quote:
Deze maaltijd wordt mede mogelijk gemaakt door "ZON dagverse fruit en groenten en KNORR sauzen"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |