Hoelaat sta je d'r?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:08 schreef Remco026 het volgende:
Dus Achja als je morgen een Fennek op stelling ziet staan bij de oude poort richting de racebaan, dat ben ik
Plaatje laat me denken aan die tweeling die voor hun verjaardag cadootjes krijgen. De een krijgt een PS3, mountain bike, CD player en een lap top. De andere kreeg 2 paar nieuwe sokken en 2 onderbroeken. Zegt de eerste tegen zijn broer, "Kan het zijn dat papa en mama meer van mij houden dan van jou?" Waarop deze antwoord, "Kan het zijn dat jij kanker hebt?"quote:Op donderdag 4 november 2010 22:18 schreef jankaas020 het volgende:
Volgens mij heeft iedere jongen wel lego, playmobil, die plastic soldaatjes, en zo'n auto-speel mat gehad. [ afbeelding ]
Die demotivational heeft trouwens wel gelijk..
Vind jij dit grappig?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:31 schreef Sine_Pari het volgende:
Goede afond
[..]
Plaatje laat me denken aan die tweeling die voor hun verjaardag cadootjes krijgen. De een krijgt een PS3, mountain bike, CD player en een lap top. De andere kreeg 2 paar nieuwe sokken en 2 onderbroeken. Zegt de eerste tegen zijn broer, "Kan het zijn dat papa en mama meer van mij houden dan van jou?" Waarop deze antwoord, "Kan het zijn dat jij kanker hebt?"
Klinkt goed..quote:Op donderdag 4 november 2010 22:42 schreef EllaN het volgende:
Nog 1 nachtje slapen en dan weeeekend.
Ik heb morgenochtend nog een college en dan lekker ontspannen / artikelen lezen.
Ik zit al thuis!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:08 schreef Remco026 het volgende:
Zo lekker vroeg naar bed vandaag. Morgen mijn niveau 2 test. Is alleen een formaliteit, aangezien ik al maanden op niveau 3 werk maar goed.
Dus Achja als je morgen een Fennek op stelling ziet staan bij de oude poort richting de racebaan, dat ben ik
Leesvoerquote:Op donderdag 4 november 2010 22:02 schreef Iska het volgende:
Net even snel naar Kamervragen over de defensiebegroting 2011 gekeken, en ik kwam de volgende tabel tegen:
[ afbeelding ]
Aangezien de vorige een beetje verouderd waren
Trustenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:43 schreef Maitje het volgende:
[..]
Klinkt goed..
Ik morgen ff werken en daarna sporten.
Dus bij deze, truste mensen!
Da's generaal-majoor François l'Étranger.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:57 schreef m.k het volgende:
wie/wat heeft er eigenlijk de leiding over het franse vreemdelingen logioen? of staan ze los van alles en worden ze steeds gevraagd?
Misschien kunnen we wat knippen in die muziekbende... CLSK verwacht daar in 2011 ¤ 3,62 miljoen aan uit te geven (p27)quote:Op donderdag 4 november 2010 23:01 schreef jankaas020 het volgende:
Frankrijk, neem ik aan, al hun officieren zijn iig frans, volgens de wikipedia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |