Neen.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:58 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Kan ik hier lekker uit de hoogte doen?
Ik heb ook behoefte aan saamhorigheid, behoeft aan vriendschap, liefde en postief-sociale relaties.quote:
Neuh maar ik heb toch niks beters te doen.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is de Chinees bij jullie zo snel?
Of er een chinese mevrouw aan komt met parmantige jesters een witte plastic tas gevuld met bakjes bami , tjaptjoy,etc ?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:08 schreef KingOfMars het volgende:
Hier is de bezorgchinees op de hoogte van onze wensen ondertussen. Ik kijk nu vol spanning met de Axis Network Cam naar de voordeur! (Geen garpje btw).
Waarom ga je dan overwerken, knurft?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:11 schreef KingOfMars het volgende:
Neuh maar ik heb toch niks beters te doen.
Zijn meer dingen die onder werktijd niet echt kunnen enzo.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom ga je dan overwerken, knurft?
Zeker weer met je zelf te spelen, viespeukje!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:14 schreef Tally het volgende:
Ik ga aan de boerenkool! Maar lig voorlopig nog lekker in bad
De mailbox staat open, hoor!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:14 schreef Tally het volgende:
Ik ga aan de boerenkool! Maar lig voorlopig nog lekker in bad
F5quote:Op donderdag 4 november 2010 17:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De mailbox staat open, hoor!
Mijn vingers zijn heerlijk nat!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zeker weer met je zelf te spelen, viespeukje!
Storage en 10GB netwerk J. Rackservers moeten even omgehangen worden zodat er een kast wegkan.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:22 schreef Joene het volgende:
Glasfibers omleggen ? zitten je servers met glas op je switches of tussen de cores onderling?
Je hebt je papadag ding ingeleverd ?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:01 schreef KingOfMars het volgende:
Hey dat zijn dingen waar ik tegenwoordig gewoon vrij voor moet nemen met zoeen kind dat op school zit en alles. Mits je niet in het dodelijke weekend wil enzo (en dat wil je niet!).
Nee maar dan heb ik dus geen autoquote:Op donderdag 4 november 2010 21:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Je hebt je papadag ding ingeleverd ?
LOLquote:Op donderdag 4 november 2010 21:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee maar dan heb ik dus geen auto.
Zoals ik vanmorgen al zei heb ik sinds gistermiddag weekendquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehehehe, ik lach hier even smakelijk om.
Om vervolgens weer stilletjes in een hoekje te gaan huilen omdat ik nog geen weekend heb.
Check. (Ok ok gisteravond maar toch!).quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoals ik vanmorgen al zei heb ik sinds gistermiddag weekend
Is het al klaar J ?quote:
Maar bij mn profiel opties kan ik het niet meer vinden JK.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In je profiel staat je adres nog wel, J.
Klaar genoeg hoor! Staat alleen nog geen koelkast boven maar goed ik heb nu die drie nieuwe handsets dus we kunnen gewoon naar beneden bellen voor een refill!!quote:
Denk je dat de bediening dat ken zo tussen het haken door ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Klaar genoeg hoor! Staat alleen nog geen koelkast boven maar goed ik heb nu die drie nieuwe handsets dus we kunnen gewoon naar beneden bellen voor een refill!!
Wat mij betreft ? Ik wil hun desnoods om en om ook wel even nemen ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:51 schreef KingOfMars het volgende:
Dat zullen ze toch wel voor ons over hebben dacht ik zo? En ze kennen toch om en om?
Ja dan ken ik ff door Sonicen...!quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat mij betreft ? Ik wil hun desnoods om en om ook wel even nemen ?
Wihihihihihih Jaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:21 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kom je dan ook op m'n speelzoldertje T.
Nederland heeft gewonnen J.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:57 schreef KingOfMars het volgende:
Hoeveel is het geworden met schaatsen btw?
Nederland tegen Friesland J. En we hebben gewonnenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zijn we wereldkampioen geworden tegen Spanje!!!!11111????
Ik snap je J. Ze hebben daar alleen verstand van Fryske Duumkes en Klootschieten toch ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:04 schreef KingOfMars het volgende:
Ik bedoel wat weten ze daar nou van schaatsen!
Mijn kuisheidsgordel is afquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:57 schreef KingOfMars het volgende:
Van mij heb je niks te vrezen J maar van die T weet ik het zo net nog niet!!!11
Was dat het!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn kuisheidsgordel is afAnders word je niet zwanger zei de arts
tis mijn hobby ook nie.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:06 schreef KingOfMars het volgende:
Klootschieten vind ik altijd een beetje eng klinken.
is dat het !quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn kuisheidsgordel is afAnders word je niet zwanger zei de arts
Heb ik de hele nacht en de hele dag gehadquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:06 schreef Joene het volgende:
Maar goed ik ga ff quality time hebben met de vrouw .
Toen die af ging J. PATS meteen raak!quote:
Zo in 1 keer d'r in en tot het randje vol?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb ik de hele nacht en de hele dag gehad
[..]
Toen die af ging J. PATS meteen raak!
Ligt er aan welk randje en waarmee gevuld.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:08 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zo in 1 keer d'r in en tot het randje vol?
Straksquote:
Allaaaaaaaaaang!quote:
en ?quote:
Het was HEERLIJK!quote:
Je bedoelt er is nog kans dat ?quote:
Half 10 werd ik wakker J.quote:
Dan maak je dat ?quote:Op zondag 7 november 2010 10:23 schreef KingOfMars het volgende:
Iets met roerei heb ik eigenlijk wel zin in?
Chocopasta is voor op brood! Niet voor in een luier!quote:Op zondag 7 november 2010 11:25 schreef n00cL30n het volgende:
Lekker heur. Heb net weer een flinke luier met chocopasta mogen ruimen.
ik denk dat ik zo op mn nest ga liggen en slapen ofzoquote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef KingOfMars het volgende:
Ik denk dus dat ik zo nog een rondje ga Sonicen op zolder!.
Pfffffffffft!quote:Op zondag 7 november 2010 21:23 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk dat ik zo op mn nest ga liggen en slapen ofzo
Wat is er mis mee J?quote:
Gelukkig heb ik nog genoeg nr 66 op voorraadquote:Op zondag 7 november 2010 21:24 schreef KingOfMars het volgende:
Wtf!
http://www.nu.nl/economie(...)abrikant-smiths.html
Als straks de bierbrouwers nog gaan staken hebben we een heuze Code Rood!
Beter J. Komende vrijdag paydayquote:Op zondag 7 november 2010 21:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als je gaat slapen is je weekend voorbij men.
Ha ! scheeld hier ook niet veel, daarom blij met payday.quote:
Oooooooohja. Moet ik ook nog. Op zich dan.quote:Op zondag 7 november 2010 21:43 schreef NJ het volgende:
Ik heb er iets leuks mee gedaan:
http://www.blackrapid.com/product/camera-strap/rs-5/
Nog niet mee gefotografeerd, maar hij zit echt stukken comfortabeler dan de normale strap.
Dit is zo'n 16 bit hè.quote:
Dat weet ik want die heb ik!quote:Op zondag 7 november 2010 21:54 schreef NJ het volgende:
[..]
Dit is zo'n 16 bit hè.
[ afbeelding ]
Op dit plaatje trouwens de All Stars, met Super Mario 3 van de 8 bit NES..
Ik vind Zelda: A Link to the past nog steeds één van de beste spellen die ooit uitgekomen zijn!quote:
Ik háát al die kut RPG's NJ.quote:Op zondag 7 november 2010 21:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik vind Zelda: A Link to the past nog steeds één van de beste spellen die ooit uitgekomen zijn!
Ik heb me de kolere gewerkt dit weekend. Eerst thuis allemaal gekloot op zaterdag, vandaag naar voorthuizen 3 uur lopen harken en vegen en opruimen en toen kon ik thuis nog ff een andere radio in m'n auto bouwen omdat die erin zat ermee ophield.quote:Op zondag 7 november 2010 20:54 schreef KingOfMars het volgende:
Ja dat weekend is toch altijd maar tobben.
Doe het niet J. Ik heb zo een ding , 1 groot dramaquote:Op zondag 7 november 2010 21:52 schreef KingOfMars het volgende:
Alhoewel ik nog wel zo'n Commodore 64 joystick met 100 ingebouwde spelletje wil. Op zich dan.
Omdat ik nog helemaal in de wolken ben van onze echoquote:
Dat jij met je benen wijd moest gaan liggen, de verloskundige je flamoes opentrok en erin riep "Wie is de burgermeester van Wezel?" "Ezel..... ezel.... ezel...."quote:Op maandag 8 november 2010 09:57 schreef Tally het volgende:
Omdat ik nog helemaal in de wolken ben van onze echo
Bijna goed. Alleen tegenwoordig doen ze dat via mijn navelquote:Op maandag 8 november 2010 10:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat jij met je benen wijd moest gaan liggen, de verloskundige je flamoes opentrok en erin riep "Wie is de burgermeester van Wezel?" "Ezel..... ezel.... ezel...."
Zoiets?
Alsof ze op zoek zijn naar Chileense mijnwerkers?quote:Op maandag 8 november 2010 10:01 schreef Tally het volgende:
Bijna goed. Alleen tegenwoordig doen ze dat via mijn navel
Die zijn kwijt! Opgesloktquote:Op maandag 8 november 2010 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alsof ze op zoek zijn naar Chileense mijnwerkers?.
Dit dus met als Toetje een stagiar die het cluster onderuit haaltquote:
Onze stagiar wilde even een nieuw volume toevoegen aan de storage en heeft toen ja gedrukt op de vraag of die wilde restartenquote:Op maandag 8 november 2010 19:30 schreef KingOfMars het volgende:
Oh dat had ik kunnen zijn. Had vandaag even het idee dat ik met een storage vmotion onze esx farm om zeep had geholpen
.
Uiteraard begon ik niet te trillen maar heb ik het een 2e lijner uit laten zoeken..
ZET DAN EEN FOTO NEERquote:Op maandag 8 november 2010 20:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom staat er naast mijn nick zo een mannetje met een stropdas?
Zo zie ik er helemaal niet uit, verdomme.
Dat klopt.quote:Op maandag 8 november 2010 20:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik kan van deze: [ afbeelding ] niet mijn eigen versie neerzetten, dunkt me.
checkquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:49 schreef KingOfMars het volgende:
Ok drukke kutdag nummero 2 deze week..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |