Klaar genoeg hoor! Staat alleen nog geen koelkast boven maar goed ik heb nu die drie nieuwe handsets dus we kunnen gewoon naar beneden bellen voor een refill!!quote:
Denk je dat de bediening dat ken zo tussen het haken door ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Klaar genoeg hoor! Staat alleen nog geen koelkast boven maar goed ik heb nu die drie nieuwe handsets dus we kunnen gewoon naar beneden bellen voor een refill!!
Wat mij betreft ? Ik wil hun desnoods om en om ook wel even nemen ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:51 schreef KingOfMars het volgende:
Dat zullen ze toch wel voor ons over hebben dacht ik zo? En ze kennen toch om en om?
Ja dan ken ik ff door Sonicen...!quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat mij betreft ? Ik wil hun desnoods om en om ook wel even nemen ?
Wihihihihihih Jaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:21 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kom je dan ook op m'n speelzoldertje T.
Nederland heeft gewonnen J.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:57 schreef KingOfMars het volgende:
Hoeveel is het geworden met schaatsen btw?
Nederland tegen Friesland J. En we hebben gewonnenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zijn we wereldkampioen geworden tegen Spanje!!!!11111????
Ik snap je J. Ze hebben daar alleen verstand van Fryske Duumkes en Klootschieten toch ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:04 schreef KingOfMars het volgende:
Ik bedoel wat weten ze daar nou van schaatsen!
Mijn kuisheidsgordel is afquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:57 schreef KingOfMars het volgende:
Van mij heb je niks te vrezen J maar van die T weet ik het zo net nog niet!!!11
Was dat het!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn kuisheidsgordel is afAnders word je niet zwanger zei de arts
tis mijn hobby ook nie.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:06 schreef KingOfMars het volgende:
Klootschieten vind ik altijd een beetje eng klinken.
is dat het !quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn kuisheidsgordel is afAnders word je niet zwanger zei de arts
Heb ik de hele nacht en de hele dag gehadquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:06 schreef Joene het volgende:
Maar goed ik ga ff quality time hebben met de vrouw .
Toen die af ging J. PATS meteen raak!quote:
Zo in 1 keer d'r in en tot het randje vol?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb ik de hele nacht en de hele dag gehad
[..]
Toen die af ging J. PATS meteen raak!
Ligt er aan welk randje en waarmee gevuld.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:08 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zo in 1 keer d'r in en tot het randje vol?
Straksquote:
Allaaaaaaaaaang!quote:
en ?quote:
Het was HEERLIJK!quote:
Je bedoelt er is nog kans dat ?quote:
Half 10 werd ik wakker J.quote:
Dan maak je dat ?quote:Op zondag 7 november 2010 10:23 schreef KingOfMars het volgende:
Iets met roerei heb ik eigenlijk wel zin in?
Chocopasta is voor op brood! Niet voor in een luier!quote:Op zondag 7 november 2010 11:25 schreef n00cL30n het volgende:
Lekker heur. Heb net weer een flinke luier met chocopasta mogen ruimen.
ik denk dat ik zo op mn nest ga liggen en slapen ofzoquote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef KingOfMars het volgende:
Ik denk dus dat ik zo nog een rondje ga Sonicen op zolder!.
Pfffffffffft!quote:Op zondag 7 november 2010 21:23 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk dat ik zo op mn nest ga liggen en slapen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |