Is Walkers niet gewoon een ander woord voor zombies? Telkens maar zombies zeggen gaat ook vervelen lijkt me?quote:Op maandag 8 november 2010 18:50 schreef Mirel het volgende:
Ik vraag me af waarom ze de zombies walkers noemen. Als dat een klassificatie is dan betekent het dat er andere soort zombies zijn.
Die jericho-neger had het in de eerste aflevering toch over de doden, dus de mensen die meteen gestorven zijn, zoals ook de mensen die buiten het ziekenhuis lagen? En the walkers, de lopende doden? Dan hoeft walkers niet zozeer een classificatie zijn. Ik denk ook dat het gewoon een andere benaming is voor zombies.quote:Op maandag 8 november 2010 18:50 schreef Mirel het volgende:
Ik vraag me af waarom ze de zombies walkers noemen. Als dat een klassificatie is dan betekent het dat er andere soort zombies zijn.
Ja een week duurt zo te lang.quote:Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef truedestiny het volgende:
ook de 2de aflevering gezien vandaag. en dan maar weer balen dat je een week moet wachten. ik vermaak me prima tot nu toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wordt het niet verlengd bij succes?quote:Op maandag 8 november 2010 20:54 schreef Orbis het volgende:
Waarom werden de zombies eigenlijk 'geeks' genoemd? Heb ik niet op zitten letten, of is het gewoon niet gezegd?
Nu viel mij ook op dat hij eerst waarschuwt voor het bloed, en vervolgens zelf z'n handschoen uittrekt om een sleutel te pakken. Maar goed, dat maakte de aflevering niet minder spannend. Zo zonde dat we er dit seizoen maar zes krijgen...
Op zich is dat natuurlijk ook helemaal niet belangrijk. Het meer om het gegeven DAT het is gebeurd.quote:Op maandag 8 november 2010 09:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De schrijver van die comics is ook niet van plan om daar een antwoord op te geven.
Ik las ergens (hoewel dat vorige week was, er kan veel veranderen in die tijd) dat er voor volgend jaar een seizoen van 13 eps is opgepikt door aMC.quote:Op maandag 8 november 2010 20:55 schreef truedestiny het volgende:
[..]
wordt het niet verlengd bij succes?
Nee, dat was de uitspraak van een of andere TV-priester. En in de ouwe film zeggen ze dat het een Voodoo-uitspraak is ofzo. Maar verklaard wordt het niet.quote:Op maandag 8 november 2010 21:51 schreef Kremers het volgende:
Bij de Romero films was het toch zo dat de hel vol was? Tenminste, dat kan ik mij herrineren.
quote:Op maandag 8 november 2010 22:27 schreef sbientje het volgende:
http://tvbythenumbers.com(...)de-big-ratings/71238
Is deze de eerste?quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:10 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Helaas, na 12 TPB's (TPB = gebundelde verzameling comics) gelezen te hebben is hier nog steeds geen antwoord op
Ik raad iedereen écht aan om de comics te gaan lezen. Zijn echt supergoed! Heb alle TPB's gekocht (goed te betalen via www.amazon.co.uk) en zit met smart te wachten op de volgende.
(of je download ze natuurlijk)
Het is toch een ongeschreven regel dat zombies nooit als zombie worden aangeduid in zombiefilmsquote:Op maandag 8 november 2010 18:50 schreef Mirel het volgende:
Met van die gaten voor van die kettingzagen ofzo.quote:Op maandag 8 november 2010 23:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is toch een ongeschreven regel dat zombies nooit als zombie worden aangeduid in zombiefilms.
Aflevering 2 was cool. Alleen hoop ik wel dat ze meer de DotD-kant opgaan, zoals een tot op het bot bewapend busje en een met staal versterkte carrosserie.
Liever niet eigenlijk.quote:Op maandag 8 november 2010 23:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is toch een ongeschreven regel dat zombies nooit als zombie worden aangeduid in zombiefilms.
Aflevering 2 was cool. Alleen hoop ik wel dat ze meer de DotD-kant opgaan, zoals een tot op het bot bewapend busje en een met staal versterkte carrosserie.
Het was wel vet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:25 schreef Silv het volgende:
[..]
Met van die gaten voor van die kettingzagen ofzo.
Lijkt me iets te 'over the top' voor deze serie.
Je eigen duim breken en je bent vrij.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:54 schreef BasvB het volgende:
Leuke aflevering
Ik hoop dat we meer van Glenn zien dat leek mij wel een toffe gozer
Het was wel zielig voor die hillbilly op het einde waarbij toevallig de sleutels ergens in vallen
quote:Op dinsdag 9 november 2010 07:54 schreef dapluiz het volgende:
Die redneck zal wel terug komen ja, anders hadden ze er wel een nog minder bekend iemand voor genomen dan Henry
En ging die gozer in die sportwagen nou ze eigen weg ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Skwish op 09-11-2010 12:25:57 ]
quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:23 schreef Skwish het volgende:
[..]
Previews of informatie uit previews wel gaarne in spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zegt dat ze daarvoor niet al ruzie hadden dan? Het ontploft alleen op het moment dat de agent er bij komt. Maargoed, een beetje suspension of disbelief mag wel, zeker in een serie over zombies.quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:35 schreef Frag_adder het volgende:
Sowieso, die groep mensen in dat gebouw moet al een heel aantal dagen samen zijn terwijl ze zooi aan het verzamelen waren. Dan vertel je mij niet dat de redneck en de neger pas ruzie krijgen op het moment dat meneer de agent erbij komt...
Als je dat wil weten, moet je de serie niet afkijken. Ze gaan het namelijk niet vertellen. Dat is in geen een zombiefilm.quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:35 schreef Frag_adder het volgende:
Ik vond deze aflevering juist tegen vallen. Ik had gehoopt dat ze iets zouden hinten waar de zombies vandaan kwamen
In resident evil wordt het gewoon gedaan hoor.quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je dat wil weten, moet je de serie niet afkijken. Ze gaan het namelijk niet vertellen. Dat is in geen een zombiefilm.
Zombies bestaan totdat ze helemaal verrot zijn. En Resident Evil gaat over een mislukt experiment. Maar in films die lijken op The Walking Dead kom je het nooit te weten. Dus ik vrees ervoor...quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:01 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
In resident evil wordt het gewoon gedaan hoor.
Dit is dan ook geen film maar een serie, waarin er ruimschoots de tijd voor zou moeten zijn om zowel de oorzaak, de verspreiding als de mogelijke oplossing te behandelen. Zombies kunnen immers niet eeuwig zonder voedsel dus ooit moeten ze dood neer ploffen.
Schopte hij dat gereedschap niet van het dak af?quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:16 schreef Oksel het volgende:
Beetje jammer vond ik de dakscene, dat die neger die vent alleen laat, terwijl er gewoon gereedschap ligt.
Hij schopte het van dat bruggetje af waardoor het op het dak ligtquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:28 schreef Symer het volgende:
[..]
Schopte hij dat gereedschap niet van het dak af?
Oh ja. Nou, als het nog op het dak ligt vindt hij in de volgende aflevering vast wel een manier om daar bij te komen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:34 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hij schopte het van dat bruggetje af waardoor het op het dak ligt
quote:He was an organ donor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://twitter.com/WalkingDead_AMC
[ Bericht 3% gewijzigd door BlackJack op 09-11-2010 10:37:36 (bron) ]You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:36 schreef BlackJack het volgende:
De 10 zombie rules volgens de officiele twitter van de show:Ik heb de Zombie Survival Guide. Vind het mooi om te zien dat de regels in het boek aangaande zombies ook in elke film gebruikt wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://twitter.com/WalkingDead_AMC
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |