Morgen ben ik er niet en zondag is Sanne jarig.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
morgen moet dat pas![]()
of mag het vandaag ook sol?
ik hoop dat het lekker weer isquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ergens in oost duitsland, zo erg oost dat ik volgens mij met de bus naar tjechië kan
i knowquote:
Super!quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ergens in oost duitsland, zo erg oost dat ik volgens mij met de bus naar tjechië kan
vandaag is/was voor mij de dagquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
morgen moet dat pas![]()
of mag het vandaag ook sol?
Of een manier vinden om jezelf warm te houden!quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
denk dat ik maar even moet sjoppen voor thermiesj ondergoed en sokken
ik hoor het welquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:07 schreef Tezz het volgende:
SOL, ik bel morgen naar dat papegaaiencentrum en dan probeer ik het feestje van Bente een week te verzetten. Dan ben ik volgend weekend dus gewoon thuis!
met jou? altijdquote:
hij heeft hete sex met olijolie en zulksquote:
`Sinterklaas komt de dertiende in het land inderdaad! Ik hou Sanne haar feestje woensdagmiddag. Drukke week! Visite, feestje, sintmaarten, sinterklaas.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:03 schreef Tezz het volgende:
SOL, ik weet niet of onze meet door kan gaan volgende week (maar jij wellicht ook niet met je reisplannen!).
Ik had het kinderfeestje van Bente op zaterdag gepland, maar nu heb ik al drie afzeggingen want blijkbaar wordt Sinterklaas ingehaald. Dus ik ben bang dat ik dat moet gaan verzetten naar zondag....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |