ja je mot een beetje creatief zijn als mama eej, krijg haar over een week ook pas weer, dan is dat hele verjaardagsgevoel ook weg, dus dan maar zoquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hahaha jij slimmerd. En volledig eigenbelang ook! (maar dat begrijp ik als geen ander!!!). Heb jij ook de hele tijd zo'n gevoel van '10 jaar gelden deed ik dit nu....' enne '10 jaar geleden voelde ik dat....'
Emo! Echt..... ik ben dinsdag aan de beurt.....
Ik vind mijn leven nu ook veel leuker dan 10 jaar geleden, maar ik ben wel emo op de dag dat Bente jarig is, hihi!quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja je mot een beetje creatief zijn als mama eej, krijg haar over een week ook pas weer, dan is dat hele verjaardagsgevoel ook weg, dus dan maar zoDat gevoel van 10 jaar geleden enzo heb ik niet echt. Vind mijn leven nu veel leuker en ben veel meer ondernemend. Toen was ik nog zo jong en helemaal niks meegemaakt enzo, met 20jaar al huisje boompje beestje, kind een paar jaar later. Nu is het zoiets van lang leve de lol
Ik ben volgens mij een erg leuke mama, zeker als ik naar al dat getrut kijk van andere moeders
Ex en zijn huidige vrouw schieten al helemaal in de stress als ze horen dat ik Milou meeneem naar festivals ofzo
schoolpleinmaffiaquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vind mijn leven nu ook veel leuker dan 10 jaar geleden, maar ik ben wel emo op de dag dat Bente jarig is, hihi!
En ik ben ook wel een toffe mama volgens mij. Ik hoor in ieder geval absoluut niet bij de schoolpleinmafia.
En goedemorgen Pezu!
tuinkabouter juffrouw baktaartquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
schoolpleinmaffiaOHMY
En ik heb dat emo-gedoe dus ook heur, alleen nu een dag eerder
Oh en jij bent de tofste mama samen met mij op fok
Nog een week en dan meeten
Ben benieuwd hoe ik er naast jou uitzie, ws als een tuinkabouter
@PeZu:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:50 schreef SeaOfLove het volgende:
naast PeZu lijk ik btw nog kleiner dan een tuinkabouter
die ene?quote:
okquote:
Ja, mijn labret. Twee jaar uit dus wilde m opnieuw laten zetten, maar hij bleek stiekem nog open te zijn dus er is geen naald aan te pas gekomenquote:
Waar ga je naar toe!quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:31 schreef SeaOfLove het volgende:
* SeaOfLove krijgt net te horen dat ze zondag een klein weekje op vakantie gaat
ooeh teh sexxyquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, mijn labret. Twee jaar uit dus wilde m opnieuw laten zetten, maar hij bleek stiekem nog open te zijn dus er is geen naald aan te pas gekomen
lekker, waar ga je heen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:31 schreef SeaOfLove het volgende:
* SeaOfLove krijgt net te horen dat ze zondag een klein weekje op vakantie gaat
Wquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, mijn labret. Twee jaar uit dus wilde m opnieuw laten zetten, maar hij bleek stiekem nog open te zijn dus er is geen naald aan te pas gekomen
een piercing vlak onder de onderlipquote:
wat is een labret? klinkt engquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:54 schreef SeaOfLove het volgende:
Damz... ik ben gewoon al 10 jaar mama* SeaOfLove pinkt emo-traantje weg
morgen moet dat pasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |