haha okquote:Op donderdag 4 november 2010 19:07 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Geen flaaaauw idee. Maar 'wij' zijn particulier.![]()
nee dan spelen we plots zes op een rijquote:Op donderdag 4 november 2010 19:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ze wint wel altijd met vier-op-een-rij. Is dat een probleem voor je als je gaat oppassen?
Je kunt haar ook gewoon chips geven en een film opzetten, dan kun jij lekker fokken.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dan spelen we plots zes op een rij
dus jij gaat aan de fles en ik zit met je kind opgescheept?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je kunt haar ook gewoon chips geven en een film opzetten, dan kun jij lekker fokken.
Maarre, ik moet zaterdagavond naar een feestje. Kun je even naar Valkenswaard komen dan?
Hahaha da's een goeie. Nou, dan moet mijn man maar gewoon thuis blijven! Wat mij betreft een deal!quote:Op donderdag 4 november 2010 19:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus jij gaat aan de fles en ik zit met je kind opgescheept?
Ik heb liever dat wij aan de fles gaan en dat jij met mijn kund zit opgescheept
ja dat dacht ik!quote:Op donderdag 4 november 2010 19:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hahaha da's een goeie. Nou, dan moet mijn man maar gewoon thuis blijven! Wat mij betreft een deal!
omg Pezuquote:Op donderdag 4 november 2010 19:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus jij gaat aan de fles en ik zit met je kind opgescheept?
Ik heb liever dat wij aan de fles gaan en dat jij later met mijn kind zit opgescheept
wat? Ik ben gewoon eerlijkquote:
watquote:
Het duurde bij mij ongeveer 2 weken voor de hechtingen eruit waren, daarmee ook de pijn.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:17 schreef LudoSanders het volgende:
Valt me allemaal nog wel mee, het trekken van zo'n verstandskies. Enige vervelende is die constante bloedsmaak in mijn bek en het niet fatsoenlijk kunnen eten.
ben na morgen wel voorlopig uitgebakkenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:50 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je mag voor ons ook wel een paar taarten bakken.
is ze ook, maar dan is ze bij haar vader en vandaag viert ze het op school en heb haar dus wijs gemaakt dat ze vandaag jarig isquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:24 schreef Tezz het volgende:
SOL, ik huil met je mee...........![]()
![]()
Het zijn ook echt emo-momenten voor mama's!
(ik dacht dat Milou morgen pas jarig was!!)
Hahaha jij slimmerd. En volledig eigenbelang ook! (maar dat begrijp ik als geen ander!!!). Heb jij ook de hele tijd zo'n gevoel van '10 jaar gelden deed ik dit nu....' enne '10 jaar geleden voelde ik dat....'quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
is ze ook, maar dan is ze bij haar vader en vandaag viert ze het op school en heb haar dus wijs gemaakt dat ze vandaag jarig isBest handig dat downsyndroom
Heb haar vanochtend ook de kadootjes gegeven en ontbijt op bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |