Net voor een kleine 500 euro boeken gedeclareerd bij de baasquote:Op donderdag 4 november 2010 14:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Boeken zijn goed..... leesboeken die je voor je eigen plezier koopt tenminste. Schoolboeken...brrr.
2quote:
Schoolboekenquote:Op donderdag 4 november 2010 14:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Net voor een kleine 500 euro boeken gedeclareerd bij de baas
Aanmeld formulier graag in drievoud invullen, even een stempeltje halen in kamer 4.23, laten fiatteren in kamer 8.93, accorderen in 26.60 en inleveren in kamer 13:37quote:
Asterix en obelix en de .... ???quote:Op donderdag 4 november 2010 14:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Aanmeld formulier graag in drievoud invullen, even een stempeltje halen in kamer 4.23, laten fiatteren in kamer 8.93, accorderen in 26.60 en inleveren in kamer 13:37
Owja daar was het vanquote:Op donderdag 4 november 2010 14:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Asterix en obelix en de .... ???
Taak 8quote:Op donderdag 4 november 2010 14:44 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Owja daar was het vanik zat met Monthy Python in mijn hoofd
quote:Op donderdag 4 november 2010 14:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Aanmeld formulier graag in drievoud invullen, even een stempeltje halen in kamer 4.23, laten fiatteren in kamer 8.93, accorderen in 26.60 en inleveren in kamer 13:37
Jij voelt je anders geen echte nerd?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:04 schreef Atreidez het volgende:
Computers zijn toch voor nerdsBoeken zijn voor wurmen!
Wat zijn dan mensen die online boeken lezen???quote:Op donderdag 4 november 2010 16:04 schreef Atreidez het volgende:
Computers zijn toch voor nerdsBoeken zijn voor wurmen!
malloot want charme van het lezen begint bij het bladeren door een boekquote:Op donderdag 4 november 2010 16:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat zijn dan mensen die online boeken lezen???
Dat vind ik ook , en probeer maar eens een vlieg van de muur te meppen met je pc...lukt niet!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
malloot want charme van het lezen begint bij het bladeren door een boek
Aan wie en nav wat vraag je dat?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:16 schreef idiot---boy het volgende:
wrm zou je met je naam in de OP willen
gwnquote:Op donderdag 4 november 2010 16:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Aan wie en nav wat vraag je dat?
ja, ik zal er in 2011 nog steeds met plezier aan terug denkenquote:Op donderdag 4 november 2010 16:28 schreef nectarientje het volgende:
Gezellig dat je even langs kwam
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:29 schreef CaLeX het volgende:
De vraag is onzin, maar ik zal het antwoord nog wel even geven;
Zodat onze e-penis intens stevig wordtHoe vaker je in een OP staat des te fermer hij wordt
Yep, die is voor virtuele seks!quote:
Als t me uitkomt welquote:Op donderdag 4 november 2010 16:10 schreef nectarientje het volgende:
Jij voelt je anders geen echte nerd?
* nectarientje speelt met e-penisquote:Op donderdag 4 november 2010 16:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Yep, die is voor virtuele seks!
Kijk even naar de rest van de topics in STAquote:Op donderdag 4 november 2010 16:38 schreef idiot---boy het volgende:
wrm staat geen 'SC in TT. Ziet er wel zo uit
nee nee, ga gerust verder. Ik wil best weten waar dit op uitlooptquote:Op donderdag 4 november 2010 16:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Goed, ik ga eens even iets nuttigs doen voor ik nog meer rare dingen ga doen
Dit dus...quote:Op donderdag 4 november 2010 16:50 schreef Jill-RMC het volgende:
Wat een nieuw volk hier ineens.....
Nectarientje en R_B vinden mensen die online boeken lezen mallootquote:
Met een iPad is het al wat minder malloot dan compleet mallootquote:Op donderdag 4 november 2010 17:58 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Nectarientje en R_B vinden mensen die online boeken lezen malloot
Ooit wel es gezien wat voor mensen een iPad kopen?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:59 schreef Flappekz het volgende:
Met een iPad is het al wat minder malloot dan compleet malloot
Jawel. Maar op de bank online een boek lezen op je desktop is nóg idioterquote:Op donderdag 4 november 2010 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ooit wel es gezien wat voor mensen een iPad kopen?
quote:Op donderdag 4 november 2010 17:58 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Nectarientje en R_B vinden mensen die online boeken lezen malloot
Je bent wel een hele lieve malloot hoorquote:
De kapperquote:
Voor iPad geldt hetzelfde als voor alle andere Applemeuk. Het wordt gekocht door IT-nerds en lekkere wijven. En aangezien jij niet in de IT werkt...quote:Op donderdag 4 november 2010 19:22 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb een ipad en Flap en consorten hebben mij gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |