Ehm, ze gebruiken in praktisch heel Europa tabak. Op plekken waar ze geen tabak gebruiken is een joint ook niet de standaard manier van wiet roken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:33 schreef fs180 het volgende:
[..]
Want buiten nederland, belgie en canada gebruiken ze allemaal tabak![]()
Ik vind dit echt mateloos :Squote:Op woensdag 24 november 2010 23:32 schreef yourfuturelover het volgende:
O en wil je nooit meer jonko zeggen want daar erger ik me mateloos aan:P
Wij hadden ook ooit een meisje in ons groepje die ook niet blowde maar die het wel fantastisch vond om te draaien voor onsquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:10 schreef pasopikbijt het volgende:
Trouwens TS, ik rook zelf niet eens maar ik kan wel draaien. Kwestie van vaak genoeg kijken hoe de anderen het doen en op een gegeven moment vragen of je het ook mag proberen. Dan gaan ze vanzelf tips geven als ze zien dat je het fout doet.
Als het chille hippies zijn tenminste, en geen stoere matties met matjes.
Ik vind het ook heel leuk jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:37 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wij hadden ook ooit een meisje in ons groepje die ook niet blowde maar die het wel fantastisch vond om te draaien voor ons
OMIJNGOD WAT GRAPPIGquote:
Dat is geen shag ...quote:Op woensdag 24 november 2010 23:31 schreef yourfuturelover het volgende:
L&M shag is namelijk iets van 2 euro en kan je veel draaien xd
dankje.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:07 schreef yourfuturelover het volgende:
[..]
OMIJNGOD WAT GRAPPIG
eckte humor jonge eckte humor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel, jonko klinkt kinderachtig. En draaien met javaanse jongens, pak dan minstens halfzware drum ofzo, zonde van de wietquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:21 schreef MissVanity het volgende:
Ik vind persoonlijk een jonko makkelijker om te draaien dan shag.
Ik draai altijd met Javaanse jongens. Maar ik moet je wel waarschuwen dat die smaak nogal overheerst. Als je de wiet goed wil proeven kan je beter sigaretten gebruiken.
Maar shag is makkelijker draaien. Tabak uit een sigaret valt altijd uit je vloeitje.
Ik heb ontzettend lang moeten oefenen voordat ik het kon.
Maar nu ben ik de enige in mijn vriendenkring die nog draait
Ze noemen me ook wel de jonkoqueen.
Er is trouwens niks mis met het woord jonko.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |