Denk ook anderzorg, maar ik vraag me af of het de moeite is om een extra pakket erbij te nemen voor alleen 2 controles. Die kosten ook niet zo veel lijkt me dat het het waard is om maandelijks 20 euro extra te betalen?quote:Op maandag 15 november 2010 22:05 schreef Microtubuli het volgende:
Ik ga er net als voorgaande jaren weer vanuit dat ik geen zorg nodig heb, enkel 2x een halfjaarcontrole bij de tandarts. Waar ben ik dan het goedkoopste uit als ik alleen gebruik wil maken van 2 tandartsbezoeken (waar ik geen 'schade' verwacht) en maximaal eigen risico neem?
CZdirect met 'basic' (vanwege tandartsbezoek)?
Ik ben wel 25 en ik zie bij tandartsconsulten niets ingevuld staan in het vakje. Ik neem aan dat die 2 bezoeken dna dus niet vergoed worden en dus uit eigen zak betaald moeten worden? Geen flauw idee wat die 5 minuutjes controle kosten btw...quote:Op maandag 15 november 2010 22:06 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Momenteel waarschijnlijk bij anderzorg, maar nog niet iedereen heeft zijn premies online en het kan ook nog zijn dat je bij een verzekeraar bij een collectief bent aangesloten.
2 controles zonder poespas kosten mij 85 euro per jaar, aanvullende verzekering bij mijn verzekeraar was dit jaar iets meer dan een tientje per maand. Als je verder dus niets verwacht en geld apart hebt staan kan je naar mijn mening inderdaad beter niet verzekeren.quote:Op maandag 15 november 2010 22:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Denk ook anderzorg, maar ik vraag me af of het de moeite is om een extra pakket erbij te nemen voor alleen 2 controles. Die kosten ook niet zo veel lijkt me dat het het waard is om maandelijks 20 euro extra te betalen?
Dat vraag ik mij dus ook af, ligt eraan wat een controle kost.quote:Op maandag 15 november 2010 22:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Denk ook anderzorg, maar ik vraag me af of het de moeite is om een extra pakket erbij te nemen voor alleen 2 controles. Die kosten ook niet zo veel lijkt me dat het het waard is om maandelijks 20 euro extra te betalen?
Bij mij verwijdert hij ook nog tandsteen waardoor het op 42,50 uitkomt.quote:Op maandag 15 november 2010 22:19 schreef Sjeen het volgende:
Tandartscontrole kost ongeveer 20 euro.
Klopt, zo'n rekening heb ik ook elke keer. En voor mijn dochter van zes 19,50 om haar tanden te tellenquote:Op maandag 15 november 2010 22:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Bij mij verwijdert hij ook nog tandsteen waardoor het op 42,50 uitkomt.
anderzorg klinkt wel erg aantrekkelijk. Ongelooflijk, kan hier zo'n beetje 400 euro besparen met mijn huidige verzekeraar! (2 pers.)quote:Op maandag 15 november 2010 22:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Jij krijgt een rekening voor je dochter?quote:Op maandag 15 november 2010 22:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Klopt, zo'n rekening heb ik ook elke keer. En voor mijn dochter van zes 19,50 om haar tanden te tellen
Ja, kreeg... Geloof dat ze het afgelopen jaar direct via zorgverzekeraar gegaan zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 22:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Jij krijgt een rekening voor je dochter?
Ik dacht alquote:Op maandag 15 november 2010 22:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, kreeg... Geloof dat ze het afgelopen jaar direct via zorgverzekeraar gegaan zijn.
quote:Op maandag 15 november 2010 22:36 schreef Dennis101 het volgende:
Heeft er iemand trouwens al een leuke studentenverzekering gespot? Ik zie bij Anderzorg bijvoorbeeld wel een link naar een studentenpakket, maar die is nog van 2010 zo te zien.
Zilveren Kruis heeft ook wel een redelijk tarief voor studenten (vanwege de collectiviteitskorting die studenten krijgen), zeker in combinatie met een tandartsverzekering.
Ook wacht ik nog op mijn huidige verzekeraar NA tot deze met de nieuwe premies komt, maar wellicht heb ik er al 1 over het hoofd gezien.
Site wordt nu aangepastquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik lees op nu.nl dat unive zekur de goedkoopste is, terwijl die zijn premie nog niet openbaar gemaakt hebt op www.zekur.nl
Als ik de frontpage mag geloven wordt die 13 duurder en dan klopt het gewoon niet. Of maak ik nu een fout? Het belangrijkste voor mij is de prijs, niks anders, en als ik een goedkopere kan vinden stap ik namelijk direct over. Ik nu zit bij Anderzorg.
http://www.nu.nl/economie(...)gte-zorgpremies.html
Weet iemand hoe dit zit of zit nu.nl weer de boel op te lichten?
Waarom hoe beter? Welk profijt heb je daarvan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:54 schreef monsterd. het volgende:
Mijn verzekering bij cz stijgt van 104 naar 120 euro. En bedankt he![]()
Misschien moet ik toch maar opzoek naar iets anders, maar opzich heb ik nu wel prima voorwaarden en hoe langer je ergens verzekerd bent, hoe beter het is toch?
Dat dacht ik ten minste, dat wanneer je langer verzekerd ergens bent er misschien meer van de rekening van de tandarts wordt betaald? Ik kan me voorstellen dat een verzekeraar niet gelijk wil uitkeren als jij pas bijvoorbeeld 2 weken geleden je hebt verzekerd en dan ineens een dure operatie moet ondergaan? Of is dit nou compleet broodje aap?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom hoe beter? Welk profijt heb je daarvan?
Vroeger moest je voor een tandartsverzekering 'gesaneerd' zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dat dacht ik ten minste, dat wanneer je langer verzekerd ergens bent er misschien meer van de rekening van de tandarts wordt betaald? Ik kan me voorstellen dat een verzekeraar niet gelijk wil uitkeren als jij pas bijvoorbeeld 2 weken geleden je hebt verzekerd en dan ineens een dure operatie moet ondergaan? Of is dit nou compleet broodje aap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |