Mijn doelgroep trouwens zijn studenten tussen de 18 en 23 jaar. En ja, ik moet toegeven dat ik een zwak heb voor lieve meisjes. Ik ben niet zo'n fan van meisjes die meteen eisen hebben die ik niet meteen aan kan voldoen. Ik ben een arme student, dus ik kan niet altijd 50 euro per persoon gaan betalen aan de oude gracht in Utrecht.
Maar daar los van, ik ga liever gewoon een wandeling doen, ijsje halen, schaatsen/dansen/strand/bowling/koken/jazz club dan naar de bios of ergens uit drinken.
En naar mijn mening ontstaan die gevoelens juist uit de nonverbale dingen. Ik kan niet zo snel inzien dat ik gevoelens ga krijgen voor een meisje omdat ik gesprekken met haar heb gehad. Natuurlijk moeten we matchen, maar door alleen maar praten word ik niet verliefd. Juist door iets leuks mee te maken met dat meisje, zodat ik een herinnering heb van een leuke tijd met dat meisje, zou ik met haar verder willen.
(alleen) Lange diepe gesprekken op de eerste date is juist een beetje een turn off voor mij. Zeker niet in een kroeg ofzo.
[ Bericht 0% gewijzigd door Keep_Walking op 04-11-2010 22:08:01 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."