quote:Op donderdag 4 november 2010 11:22 schreef Kadoe het volgende:
Lady Gaga![]()
Zij heeft tenminste nog wel talent.
Ik vind d'r muziek ook niks, maar heb je haar wel eens piano horen spelen? Dan kan je niet ontkennen dat zij talent heeft.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:24 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
![]()
![]()
Haar talent vinden hebben.![]()
De jeugd is van god los en de weg kwijt.
Mensen die denken een goede mening te kunnen vormen zonder zich in het onderwerp te verdiepen.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:24 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik snap je reactie. Haar muziek die ze uitbrengt is niet van hoge kwaliteit, ondanks de populariteit.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:24 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:26 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Ik vind d'r muziek ook niks, maar heb je haar wel eens piano horen spelen? Dan kan je niet ontkennen dat zij talent heeft. piano kan spelen.
Ja inderdaad, dan ben je niet cool en doe je niet mee met de grote jongens.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:28 schreef Sodeju het volgende:
Mwa, in combinatie met een goede stem is dat toch wel talent hebben hoor.
Ze heeft talent ja, Ze kan goed zingen, ze kan goed piano spelen...Alleen een beetje jammer dat ze daar in haar muziek niets van laat merken...quote:Op donderdag 4 november 2010 11:26 schreef Kadoe het volgende:
[..]
Mensen die denken een goede mening te kunnen vormen zonder zich in het onderwerp te verdiepen.
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dan ben je niet cool en doe je niet mee met de grote jongens.
Goeie ninja edit. Er stond:
'Kijk iedereen voro Lady Gaga opkomen dan'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |