Donequote:Op donderdag 4 november 2010 10:34 schreef DiviFilius het volgende:
Als je dat HIER vraagt heb je binnen no-time een aantal landjes.
Mike heeft gelijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:49 schreef Mike het volgende:
Mocht je nog geen CN spelen en lijkt het je interessant? Je kunt op elk moment instappen, dus waag de stap eens.
Klinkt interessant, waar kan ik me aanmelden voor FOK?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:49 schreef Mike het volgende:
Mocht je nog geen CN spelen en lijkt het je interessant? Je kunt op elk moment instappen, dus waag de stap eens.
Dat is niet zo moeilijkquote:Op maandag 15 november 2010 13:45 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Klinkt interessant, waar kan ik me aanmelden voor FOK?
Om eerlijk te zijn vond ik de rest grappiger. Nu ken ik enkelen van hen ook niet zo goed, dus telt mijn mening ook niet zoquote:
Telt ie normaal wel dan ?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:25 schreef tha_one het volgende:
[..]
(..) dus telt mijn mening ook niet zo.
Nouja, NSO heeft al zo vaak aan het kruis gehangen, ik kan het ze niet kwalijk nemen dat die het niet nog een keer willen doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:22 schreef Mike het volgende:
Waar blijven NSO, TOOL en TORN? Die zijn toch allied met FEAR?
Hoe gaat het daarmee ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:59 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Ik heb wel een lekker oorlogje hoor. Beetje FARK raiden
Wat is de link naar je landje?quote:Op zondag 26 december 2010 17:14 schreef RaptoR-X het volgende:
Net ff een accountje aangemaakt...eens kijken of het wat is
Ik neem aan dat dat gewoon de link is die in de adresbalk staat?quote:Op zondag 26 december 2010 18:19 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Wat is de link naar je landje?
Dan stuur ik je wat startgeld. Kunnen we later misschien ook nog techdeals doen enzo. (Zie FOK forum voor uitleg wat dat betekent.)
Yep.quote:Op zondag 26 december 2010 18:34 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat gewoon de link is die in de adresbalk staat?
zo ja: http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=438093
Kijk eens aan....maar dat is handig. Ik dank u vriendelijkquote:Op zondag 26 december 2010 18:48 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Yep.
Ik heb het verstuurd, je moet het alleen nog eventjes accepteren.
Mooie resources heb je ook.
Ik heb je ook 3M verstuurd.quote:
Naar:quote:Mocht het tot een oorlog komen dan heb je de beschikking over soldaten, tanks, vliegtuigen, schepen, kruisraketten en uiteindelijk zelfs nucleaire wapens. Er valt genoeg te beleven (en vernietigen) dus!
quote:Aangezien oorlogen zelden voor komen bij FOK (1x per jaar maximaal, maximaal 1 week) valt er enkel wat te vernietigen als je het leuk lijkt pixelknuffelaars aan te vallen.
Grootste tip is dan ook om vooral FOK niet te joinen maar een Alliantie als NSO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. TTM, dat klinkt leuker dan dat het werkelijk is. Een keertje klop krijgen is natuurlijk niet erg, een tweede keer alas, maar na een derde keer is de gein er wel vanaf. En dit is wat NSO is overkomen, of wat ze zichzelf hebben aangedaan, het is maar hoe je het bekijkt.
Dat NSO nu nog een schim is van de alliantie die het was aan het begin van 2010 komt onder andere door zo'n zelf-destructieve houding zoals van jou.
Het is sowieso onzin te stellen dat je in een andere alliantie wel vaker oorlog zou voeren, de feiten liggen er nu eenmaal zo bij dat er minstens een keer per jaar een Grote Oorlog plaatsvindt, en slechts in uitzonderlijke gevallen vaker dan dat. Hetgeen ook logisch is, want het duurt maanden om te bouwen wat je in een week oorlog weer kapot schiet. Allianties zijn dus zuinig op hun vuurkracht (= members).
Het is zo dat CN draait om het politieke spel, intrige en diplomatie, oorlog is hierbij slechts een middel om tot een gewenst doel te komen. Dat FOK zo'n succesvolle alliantie is, en jouw landje zo welvarend, heb je te danken aan de inzet van de RVV die er zorg voor draagt dat wij niet net zoals NSO keer op keer als een oorlog ontketenen met de rest van de wereld welke niet op z'n minst een kans geeft tot overwinning.
Alleen wordt iFOK (mijn lieve alliance) als enigste gecounteredquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:52 schreef du_ke het volgende:
En er is actie. FOK! heeft zojuist haar troepen gemobiliseerd een aangevallen.
Deze doolt rond op het CN forum:quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:46 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Alleen wordt iFOK (mijn lieve alliance) als enigste gecountered7 flut alliances met een zgn. 'rush'. Wat grappig dit... vooral UPN faalt als een malle.
Oh ja ik ben erikz btw.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:50 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Deze doolt rond op het CN forum:
[ afbeelding ]
WTF, Ik dacht dat ze toch wel bijna tot 49 aanvallen kwamen. Bleek de helft al expired te zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:46 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Alleen wordt iFOK (mijn lieve alliance) als enigste gecountered7 flut alliances met een zgn. 'rush'. Wat grappig dit... vooral UPN faalt als een malle.
Yepquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:06 schreef tha_one het volgende:
[..]
WTF, Ik dacht dat ze toch wel bijna tot 49 aanvallen kwamen. Bleek de helft al expired te zijn.
2.5 uur na de update hadden ze al 10 aanvallen ja? (waarvan wel twee op FOK maar jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:29 schreef Lekiamh het volgende:
De UPN "blitz" van 4 aanvallen door twee landjes was echt.
Ze kregen gewoon niet meer voor elkaar.
In de URL van je nation Nation_ID=quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:10 schreef Taxidude het volgende:
Ik heb me ook net geregistreerd.. maar waar vind ik mijn CN Nation ID?
Briljant, moet de enige plek zijn waar ik niet heb gezochtquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:38 schreef Stranger het volgende:
[..]
In de URL van je nation Nation_ID=
Even vetgedrukt voor extra hilariteit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:34 schreef Stranger het volgende:
[..]
2.5 uur na de update hadden ze al 10 aanvallen ja? (waarvan wel twee op FOK maar ja)
Dat krijg je ervan als je arexes in de alliantie hebt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:13 schreef JeMoeder het volgende:
Wij hebben het nog het moeilijkst, daar in iFOK
Jullie zijn nog niet eens gecountered, wij kregen 7 anderen op ons dak. We hebben met meer allianties oorlog dan de aanstichter, NpO
Die lui van IAA die ik op mijn dak heb (3x) plus mijn Polaris targets (2x) coordineren ook nog eens goed...
Nouja, op IAA na zullen de rest van die 7 allianties bij elkaar opgeteld waarschijnlijk nog niet eens evenveel schade doen als de gemiddelde alliantie, dus dat scheelt.quote:Jullie zijn nog niet eens gecountered, wij kregen 7 anderen op ons dak. We hebben met meer allianties oorlog dan de aanstichter, NpO
Ik nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:48 schreef DiviFilius het volgende:
Het beeld is nu dat TDG een ontzettende prutser is.
Ik ondersteun dat beeld volledig.
Arexes en ik zijn prime targets. Komt omdat we een grote klep hebben op het OWF.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:16 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je arexes in de alliantie hebt.
Van welke alliantie denk je dat er drie op me zittenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:24 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Nouja, op IAA na zullen de rest van die 7 allianties bij elkaar opgeteld waarschijnlijk nog niet eens evenveel schade doen als de gemiddelde alliantie, dus dat scheelt.
Wat eigenlijk best apart is. Ik heb dit de afgelopen dagen al vaker gehoord en vraag me af waarom net nu het ontzettend epic is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:32 schreef tha_one het volgende:
Ik denk dat ik na de oorlog maar stop met CN, want het kan me gewoon echt amper nog iets schelen wat er gebeurd.
Je merkt natuurlijk meer van het spel als je achter de schermen mee kunt kijken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:04 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat eigenlijk best apart is. Ik heb dit de afgelopen dagen al vaker gehoord en vraag me af waarom net nu het ontzettend epic is.
En dat kan ik niet eens (meer).quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:03 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Je merkt natuurlijk meer van het spel als je achter de schermen mee kunt kijken.
Zolang ik voor de update niet gecountered wordtquote:
Ik ookquote:
Ik had je al een berichtje in het spel gestuurd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:01 schreef jespertje het volgende:
Ook maar even 1 aangemaakt, id =442900. Resources zijn spices en uranium
Naar de FOK Alliantie bedoel je neem ik aan ?quote:
Wie zegt dat-ie daar niet al zit?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:31 schreef DiviFilius het volgende:
Naar de FOK Alliantie bedoel je neem ik aan ?
Welkom, bezoek ons off-site forum en meld je aan, dan helpen we je op weg!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:01 schreef jespertje het volgende:
Ook maar even 1 aangemaakt, id =442900. Resources zijn spices en uranium
LOL!quote:
Toch nog wel sneller?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:17 schreef DiviFilius het volgende:
Als je op IRC komt heb je er altijd binnen 5 minuten een geregeld.
Nee, je moet de uranium van Divii hebben, dat is veel betere kwaliteit!quote:
GOONSquote:Op zondag 30 januari 2011 01:48 schreef Dale. het volgende:
Vraagje... Welke alliantie is op dit moment ruig? En groot? En moet in diskrediet gebracht worden?
We hebben nu al een wereldoorlog, dus we hebben op het moment niemand nodig om een nieuwe te veroorzaken.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:48 schreef Dale. het volgende:
Vraagje... Welke alliantie is op dit moment ruig? En groot? En moet in diskrediet gebracht worden?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:41 schreef Dyll het volgende:
Zo, ook maar eens een landje aangemaakt. Ziet er op het eerste oog wel leuk uit.
Link naar je landje?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:41 schreef Dyll het volgende:
Zo, ook maar eens een landje aangemaakt. Ziet er op het eerste oog wel leuk uit.
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=446153quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:22 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Link naar je landje?
Als je FOK joint stuur ik je dan namelijk wat geld.
http://www.fokalliance.com/forum/viewforum.php?f=16quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:08 schreef Dyll het volgende:
[..]
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=446153
En hoe kan ik joinen?
Zo, aangemeld.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:09 schreef Mike het volgende:
[..]
http://www.fokalliance.com/forum/viewforum.php?f=16
Onwards to death and damnation we rollquote:Op woensdag 13 april 2011 22:09 schreef DiviFilius het volgende:
Eindelijk heeft FOK weer een echte leider
We krijgen er alleen maar meer oorlogen bijquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:52 schreef Tokamak het volgende:
Gaaap, wanneer is die oorlog nou es afgelopen?
Haha, wat een held!quote:Op woensdag 20 april 2011 08:20 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
We krijgen er alleen maar meer oorlogen bij
Je hebt mijn toestemming, ik heb geen tijd om dat nu nog ff te doen. Plaats wel ff een linkje naar de postquote:Op donderdag 21 april 2011 12:07 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Gast... die moet zeker op het OWF!
Je moeder.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:43 schreef JeMoeder het volgende:
Ge4ce?
Die van: hallep, ik geef me over Ge4ce?
Haha, zit het nog diep?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:37 schreef DiviFilius het volgende:
In ieder geval ga je nu niet eerst maanden in GPA zitten en afwachten of FOK wel een succes wordt!
Jijquote:
Ik verwacht in de volgende update mijn 50 tech/3M te ontvangenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:42 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jij
A: kent hem niet.
B: hebt een leuke betaling ontvangen.
Jij ook al...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:37 schreef TheThirdMark het volgende:
Al weer 1333 dagen van mijn leven verkloot met dit spelletje
Jij bent hele dagen kwijt aan CN ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:37 schreef TheThirdMark het volgende:
Al weer 1333 dagen van mijn leven verkloot met dit spelletje
Jij niet?quote:
als ik zo doorga ik ook niet meerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:39 schreef DiviFilius het volgende:
Nee.
Maar daarom ben ik natuurlijk ook niet de #3 natie
Iemand moet timmehh's ass reddenquote:
Hoe dom ken je zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 00:18 schreef cool15 het volgende:
Ik heb dit topic na 1 jaar spelen gevondenen ik zit nog wel vanaf dag 1 bij fok
Wat moeten je onderdanen wel niet van je denken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 06:07 schreef Ge4ce het volgende:
Ik ben de verjaardag van mijn nation helemaal vergeten! Oh, noes!
Zelfde cultuur en allies. Vershil was eigenlijk alleen de twee fora en namen. Nu officieel gemaakt door de merge.quote:
We zitten zelfs allemaal in de govtquote:Op donderdag 16 juni 2011 06:24 schreef Ge4ce het volgende:
Wilt dat ook zeggen dat de NLers binnen iFOK overstappen naar PC?
En jij luistert alleen naar je rechterhand, die weer geregeerd wordt door je kruis.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:34 schreef DiviFilius het volgende:
En ze luisteren nog steeds allemaal braaf naar mij, dus er is niks veranderd!
Als je naar je landje kijkt staat je Nation ID in de url in je browser.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:02 schreef kwaliteit. het volgende:
Ik ga mij zo registeren.
edit: Waar kan je je nations id zien?
Ik zie 'm, bedankt!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:30 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Als je naar je landje kijkt staat je Nation ID in de url in je browser.
Gezelligquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:02 schreef Grondboontjie het volgende:
Klinkt wel vet dit. Ga me morgen wel registreren.
Hallee!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:34 schreef DiviFilius het volgende:
En ze luisteren nog steeds allemaal braaf naar mij, dus er is niks veranderd!
Maanvis was/is Scalare iircquote:
quote:
Wat was je nick toen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:45 schreef Bartisik het volgende:
Toch maar weer eens gaan spelen. Heb het een aantal jaar geleden gespeeld, ook met FOK. Toen door een oorlog veel verloren en had er geen zin meer in.
Eens kijken of het nu beter gaat
Nee, kom naar INT. Gewoon, omdat het kan!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:52 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Nee, kom naar FOK! Daar kan je nog gewoon Nederlands praten! [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:55 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Nee, kom naar INT. Gewoon, omdat het kan!
Ingame: bartisikquote:
quote:
Die naam bestaat inmiddels inderdaad niet meer...de vlag heet nu gewoon 'FOK'.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:13 schreef Grondboontjie het volgende:
Ik heb me aangemeld, de naam van mijn leider is Paddington Bear. Ik kan de vlag ''Custom 53'' niet vinden trouwens.
Hehe dankje.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:26 schreef Mike het volgende:
[..]
Die naam bestaat inmiddels inderdaad niet meer...de vlag heet nu gewoon 'FOK'.
quote:Mjölnir, Mjöllnir of Mjollnir (Noors voor dat wat slaat) is in de Noordse mythologie de krijgshamer van Thor, de god van de donder. De hamer werd voor hem vervaardigd door de dwergen Brokk en Eitri, die magische voorwerpen voor de goden maakten.
Liever dat dan SF of XX, op R&R na dan, die zijn wel cool.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:58 schreef DiviFilius het volgende:
De naam is nog best leuk, maar de allianties
Welk iFOK?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:57 schreef caspervc het volgende:
Zo, hoe is het hier met dit spelletje? Al gefuseerd met iFOK jongens?
iFOK bestaat niet meer. Die zijn onlangs zelf gefuseerd met PC.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:57 schreef caspervc het volgende:
Zo, hoe is het hier met dit spelletje? Al gefuseerd met iFOK jongens?
Hoi pedobearquote:Op zondag 19 juni 2011 19:13 schreef Grondboontjie het volgende:
Ik heb me aangemeld, de naam van mijn leider is Paddington Bear. Ik kan de vlag ''Custom 53'' niet vinden trouwens.
Mwah, bij ons is het anders gigantisch actief.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:11 schreef du_ke het volgende:
Tja, zoals in heel CN is er helaas een gestage daling van het aantal leden en daarmee ook van de activiteit.
Ik zou je recruiten voor een andere alliantiequote:Op donderdag 17 november 2011 11:36 schreef MutedFaith het volgende:
Je zou bijna denken dat er een recruitmentcompetitie bezig is..
Nog een keer proberen?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:39 schreef kovenant het volgende:
tijd lang gedaan , was wel grappig als farm .
Sinds wanneer zit jij bij de FP?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:27 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Non Grata, en daarvoor natuurlijk van den beginne bij iFOK
Iedereen in FOK! speelt serieusquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:49 schreef tha_one het volgende:
Hey, hoe gaat het met jullie allemaal?
Speelt iemand van jullie nog wel serieus CN?
Wat was jouw account dan?quote:Op zondag 8 april 2012 19:56 schreef Eierbal het volgende:
Lol. Kwam net ergens in mijn docs de 'FOK Master List' tegen uit 2007. Met nog maar 23 spelers en (zonder mij) een gemiddelde nation strength van 497![]()
Wat zijn die cijfers tegenwoordig?
En het hele spel lijkt wel een aflopende zaak.quote:Op zondag 8 april 2012 21:11 schreef JeMoeder het volgende:
FOK heeft nog iets van 80 landjes dacht ik vanochtend te zien? Veel Hollanders zitten nu bij Non Grata (ik ook) en Mushroom Kingdom.
Ah.quote:Op zondag 8 april 2012 21:34 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Hey Mike
Ben de enige president geweest die niet met een verkiezing aan de macht is gekomen
Infra is inderdaad het belangrijkste, want meer infra betekent meer inwoners. En meer inwoners betekent meer geld.quote:Op zondag 29 april 2012 10:48 schreef PowerData het volgende:
Ik ben net begonnen met het spel.
Direct uitgenodigd voor de alliance Sparta..
Overigens: wat moet ik doen?Ik heb ergens gelezen dat Infrastructure handig is, dus ik heb meteen 10 infrastructure gekocht. Wat nog meer?
Ik heb helaas geen goede tutorials op internet kunnen vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |