FD, volgende keer betaal ik hoor!quote:Op donderdag 4 november 2010 10:02 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
betaal wel eens vaker een etentje terwijl het geen date is. Meer dat ik vind dat ik het niet kan maken dat als ik iemand mee vraag, die van stufi oid moet rondkomen en ik het heel wat breder heb te laten meebetalen...
hee laat mij er ff buiten wil jequote:Op donderdag 4 november 2010 10:06 schreef Stereotomy het volgende:
En ik snap niet waarom er bij mij zo sceptisch over wordt gedaan terwijl FFT lekker los mag met twee mannen.
Girrrrls just wanna have fu-hun....
Jij bent mijn kroongetuigequote:Op donderdag 4 november 2010 10:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hee laat mij er ff buiten wil je
haha mijn situatie is anders. ik weet al zeker dat beide niks serieus zoeken. los contact zo af en toe.quote:
Het is je uitstralingkquote:Op donderdag 4 november 2010 10:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zit nu gewoon veel beter in m'n vel en ik vind dat ik wél wat waard ben voor vrouwen en dat het ook voor hén leuk is om bij mij te zijn ipv alleen andersom. Af en toe dacht ik dat echt. Mentaliteitsveranderinkje kan veel doen.
En die 10 kg eraf helpt ook natuurlijk.
Onzin! Dat wist jij ook niet van het begin af aan en toch ben je ermee begonnen. Ik vind het persoonlijk allemaal moralistisch geblaat eigenlijk welquote:Op donderdag 4 november 2010 10:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha mijn situatie is anders. ik weet al zeker dat beide niks serieus zoeken. los contact zo af en toe.
Geen idee. De vraag is: wat wil je dat ik met jou doe?quote:Op donderdag 4 november 2010 10:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Zeg "steer" wie ben je rn wat heb je met steer gedaan?
Ik vind het wel leerzaam.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Onzin! Dat wist jij ook niet van het begin af aan en toch ben je ermee begonnen. Ik vind het persoonlijk allemaal moralistisch geblaat eigenlijk wel
Niks veranderd hoor die Steerquote:Op donderdag 4 november 2010 10:25 schreef Stereotomy het volgende:
Geen idee. De vraag is: wat wil je dat ik met jou doe?
huh? R. was eerst en dat was al duidelijk afgesproken (hij zei direct dat hij niks zocht want te druk). daarna een date met J. en ook al vond ik hem leuk, hij zocht niks met mij.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Onzin! Dat wist jij ook niet van het begin af aan en toch ben je ermee begonnen. Ik vind het persoonlijk allemaal moralistisch geblaat eigenlijk wel
wanneer gaan we naar de Librijequote:Op donderdag 4 november 2010 10:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
FD, volgende keer betaal ik hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, D_H nr. 2 in the housequote:Op donderdag 4 november 2010 10:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:30 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wanneer gaan we naar de Librijeals ze failliet zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik ook niet. Maar goed, het zal wel. Blijkbaar moet jij vooral sippig in je kamer andere mensen gaan analyseren en FFT vooral met foute mannen mee gaanquote:Op donderdag 4 november 2010 10:06 schreef Stereotomy het volgende:
En ik snap niet waarom er bij mij zo sceptisch over wordt gedaan terwijl FFT lekker los mag met twee mannen.
Girrrrls just wanna have fu-hun....
Eensch met deze dusquote:Op donderdag 4 november 2010 10:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
je haalt dingen door elkaar. of ik met 'foute' mannen omga is mijn pakkie aan. ik kan daardoor gekwetst worden, zij niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar goed, het zal wel. Blijkbaar moet jij vooral sippig in je kamer andere mensen gaan analyseren en FFT vooral met foute mannen mee gaan
Pdehoog verwoorde het al uitstekend ergens boven mij.
discriminatie!.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je haalt dingen door elkaar. of ik met 'foute' mannen omga is mijn pakkie aan. ik kan daardoor gekwetst worden, zij niet.
bij Steer is het andersom. die meiden zouden evt. gekwetst kunnen worden.
maar Steer een beetje kennende past hij daar wel voor
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:03 schreef flying-dutchman het volgende:
[ afbeelding ]
geek humor, vind hem briljant!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |