quote:Op donderdag 4 november 2010 09:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Morgen naar Maastricht dus dan moet ik nog steeds redelijk vroeg op![]()
Ben wel klaar met overlezenheb ik nu 2 uur gedaan en vind het wel goed
Ja, aan zoiets zat ik ook te denken...quote:Op donderdag 4 november 2010 09:19 schreef FutureFairytale het volgende:
waarom praat je dat goed?![]()
of raarmeisje wil echt niks met Steer, dan is het wel goed (want Steer wil hooter).
Hmmm...hoe zat het ook alweer met R en Jquote:
Ik denk dat Steer uitstekend in staat is om hier zijn eigen beslissingen over goed en niet goed te nemen.quote:of raarmeisje wil echt niks met Steer, dan is het wel goed (want Steer wil hooter).
Maar dan mogen wij het er toch nog wel mee oneens zijnquote:Op donderdag 4 november 2010 09:28 schreef PdeHoog het volgende:
Ik denk dat Steer uitstekend in staat is om hier zijn eigen beslissingen over goed en niet goed te nemen.
Hmmm...ik zie dit niet als player gedrag, maar goedquote:Op donderdag 4 november 2010 09:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dan mogen wij het er toch nog wel mee oneens zijn
Ik vind players niet zo stoer ook al geven de vrouwen er zelf niets om
hmm ik dacht nog zal ik het erbij zetten van R. en J. maar nee hoopte dat je dat wel begreep. vooruit nog een keer; ik weet dat zowel R. als J. niks willen. helemaal makkelijkquote:Op donderdag 4 november 2010 09:28 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...hoe zat het ook alweer met R en JJij hebt R niet gezien toen je met J aan het daten was?
[..]
Ik denk dat Steer uitstekend in staat is om hier zijn eigen beslissingen over goed en niet goed te nemen.
Ja, maar we mogen hem wel tot denken aanzetten toch?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:28 schreef PdeHoog het volgende:
als je er klaar voor bent ben je er klaar voor. oh ja maastricht.. zo leuk!quote:
Misschien kunnen we elkaar op dat gebied wel 'helpen', Memo'tjequote:Op donderdag 4 november 2010 08:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik hoop dat Maastricht net zo goed uitpakt voor mij als voot steer
Ik vind het op dit moment ook nog wel meevallen maar het gaat er wel duidelijk naar toequote:Op donderdag 4 november 2010 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...ik zie dit niet als player gedrag, maar goed
Scheelt wel zoeken naar 2 kamersquote:Op donderdag 4 november 2010 09:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien kunnen we elkaar op dat gebied wel 'helpen', Memo'tje
Ik flirt met twee tegelijk! Weet nog niet of ik wil daten.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Steer, wat ben je nou aan het doen met raarmeisje en hootermeisje? Date je 2 vrouwen tegelijk?
dat ja, voor het geval dat. ik zie Steer ook niet als player eigenlijk maar wie weet... misschien krijgt ie het ineens in zn bol hahaquote:Op donderdag 4 november 2010 09:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, maar we mogen hem wel tot denken aanzetten toch?
Preciesquote:Op donderdag 4 november 2010 09:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als je er klaar voor bent ben je er klaar voor. oh ja maastricht.. zo leuk!dan geeft het niet om vroeg op te staan
Geloof me, dit is beter dan klunzig een meisje haar etentje betalen en dan er twee weken later achterkomen dat ze het niet als een date zag.quote:
Momenteel weet ik niet wie mij wil en wie ik wilquote:Op donderdag 4 november 2010 09:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, aan zoiets zat ik ook te denken...
Je mag!quote:Op donderdag 4 november 2010 09:36 schreef LieLie het volgende:
Ik ga even toestemming vragen voor de stage
Zou het niet erg vinden als dat het geval was bij raremeisje en hootersmeisje hoor.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm ik dacht nog zal ik het erbij zetten van R. en J. maar nee hoopte dat je dat wel begreep. vooruit nog een keer; ik weet dat zowel R. als J. niks willen. helemaal makkelijk
Ik weet het nietquote:Op donderdag 4 november 2010 09:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geloof me, dit is beter dan klunzig een meisje haar etentje betalen en dan er twee weken later achterkomen dat ze het niet als een date zag.
Verwacht raarmeisje niet meer van je?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ik flirt met twee tegelijk! Weet nog niet of ik wil daten.
Maar is het dan niet gewoon onzekerheid dat je neit voor een meisje durft te kiezen?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Momenteel weet ik niet wie mij wil en wie ik wilEerst even shoppen en vergelijken voordat ik een keuze maak.
Maar waarom zou je exclusief moeten zijn voordat je helemaal voor iemand gaat en dan exclusiviteit afspreekt? (serieuze vraag)quote:Op donderdag 4 november 2010 09:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het op dit moment ook nog wel meevallen maar het gaat er wel duidelijk naar toe
Dat vind ik gewoon niet tof, als ik dat van een vriendje zou horen dat hij dat vroeger deed zou ik toch nog wel een keertje extra nadenken
Nee, daar heb ik immers na laatste keer zoenen tegen gezegd dat ik geen vaste relatie zoek.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Verwacht raarmeisje niet meer van je?
oei maar dan ook niet verliefd worden op hootersmeisje hequote:Op donderdag 4 november 2010 09:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik immers na laatste keer zoenen tegen gezegd dat ik geen vaste relatie zoek.
Ik vind dat je in dit soort gevallen in ieder geval de verwachtingen van andere mensen goed in de gaten moet houden en niemand onnodig moet kwetsen.
Als je wil kom ik daar nog op terugquote:Op donderdag 4 november 2010 09:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar waarom zou je exclusief moeten zijn voordat je helemaal voor iemand gaat en dan exclusiviteit afspreekt? (serieuze vraag)
dat kan toch! dat is een spontane en leuke actie! zou ik als meisje wel vinden danquote:Op donderdag 4 november 2010 09:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geloof me, dit is beter dan klunzig een meisje haar etentje betalen en dan er twee weken later achterkomen dat ze het niet als een date zag.
quote:Op donderdag 4 november 2010 09:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
Je moet niet nu hetzelfde die meiden aan gaan doen wat ze jou hebben aangedaan he
En tot hoever is het nog flirten? Je zoent met ze toch? Dus af en toe seks kan ook nog steeds onder flirten vallen?
Heel veel succes!!!! Je hebt hard gestudeerd, ga ervoor!quote:Op donderdag 4 november 2010 09:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je wil kom ik daar nog op terug
Moet nu echt naar tentamen
Vond zij ook.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat kan toch! dat is een spontane en leuke actie! zou ik als meisje wel vinden dan
He bah Steer. Zoenen doe je toch niet zomaar.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
stipjes heeft me niks aangedaan, ik deed het mezelf aan, naïeve ik.
En ik heb gezoend met één, en sex is zooooooooooooooo ver weg, daar hoeven we het nog niet over te hebben he .
Ze houdt van negers en hip-hop, totaal niet mijn type.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oei maar dan ook niet verliefd worden op hootersmeisje he
Zij begon aan mijn wang te likkenquote:Op donderdag 4 november 2010 09:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
He bah Steer. Zoenen doe je toch niet zomaar.
quote:Op donderdag 4 november 2010 09:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zou het niet erg vinden als dat het geval was bij raremeisje en hootersmeisje hoor.
quote:Op donderdag 4 november 2010 09:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ze houdt van negers en hip-hop, totaal niet mijn type.
Maar ik kan me voorstellen dat iemand na jaren van KFC eten af en toe Babi Pangang wil hebben.![]()
Maar... ik kén ze beide echt niet goed.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar is het dan niet gewoon onzekerheid dat je neit voor een meisje durft te kiezen?
whahahaquote:Op donderdag 4 november 2010 09:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze houdt van negers en hip-hop, totaal niet mijn type.
Maar ik kan me voorstellen dat iemand na jaren van KFC eten af en toe Babi Pangang wil hebben.![]()
Vannacht werd arme vriendlief wakker: WTF Is dat? Ik: tuinstoelen die omvallen van de wind, ga ik morgen wel beter neerleggen, ok? Vriend: M'kay. Hij is net wakker geworden. Hij zou vandaag wel gaan werken want hij voelde zich veeeeeeeeeeeeeeel beter *smirk* Normaal begint hij om 7.30.quote:
Tja, Steer, ik vind niet-exclusief daten geen probleem, maar wel als iedereen daar van op de hoogte is. En geen verwachtingen hebben is makkelijk zeggen, maar moeilijker doen.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:47 schreef Stereotomy het volgende:
Maar... ik kén ze beide echt niet goed.Moet ik dan alleen op uiterlijk af gaan? Dat vindt jij als vrouw vast ook niet goed.
hootersmeisje wint, maar raremeisje mag er ook wezen
je kunt niet perse meer verwachten... dat moet je maar afwachten maar niet als vanzelfsprekend vinden. zie het als een cadeautje, iets leuksquote:
Dat snap ik, dat vind ik ook. Maar het probleem waar ik tegenaan loop is het volgende: 1) wanneer is het een date, en 2) moet je zelf met de informatie op de proppen komen of gewoon eerlijk antwoorden als een ander daarom vraagt?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:54 schreef kahlie het volgende:
Tja, Steer, ik vind niet-exclusief daten geen probleem, maar wel als iedereen daar van op de hoogte is. En geen verwachtingen hebben is makkelijk zeggen, maar moeilijker doen.
betaal wel eens vaker een etentje terwijl het geen date is. Meer dat ik vind dat ik het niet kan maken dat als ik iemand mee vraag, die van stufi oid moet rondkomen en ik het heel wat breder heb te laten meebetalen...quote:Op donderdag 4 november 2010 09:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, maar in dat geval waren we gelijkwaardig.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:02 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
betaal wel eens vaker een etentje terwijl het geen date is. Meer dat ik vind dat ik het niet kan maken dat als ik iemand mee vraag, die van stufi oid moet rondkomen en ik het heel wat breder heb te laten meebetalen...
rijke pappa betekend niet perse dat zij daar van mee profiteertquote:Op donderdag 4 november 2010 10:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, maar in dat geval waren we gelijkwaardig.Alhoewel, zij heeft een rijke pappie.
Klopt, ze werkt voor d'r eigen geld. Stipjes is een engel.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:06 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
rijke pappa betekend niet perse dat zij daar van mee profiteert
omdat jij het image van de Asian Gentleman hebtquote:Op donderdag 4 november 2010 10:06 schreef Stereotomy het volgende:
En ik snap niet waarom er bij mij zo sceptisch over wordt gedaan terwijl FFT lekker los mag met twee mannen.
Girrrrls just wanna have fu-hun....
Ik zit nu gewoon veel beter in m'n vel en ik vind dat ik wél wat waard ben voor vrouwen en dat het ook voor hén leuk is om bij mij te zijn ipv alleen andersom. Af en toe dacht ik dat echt. Mentaliteitsveranderinkje kan veel doen.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:07 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
omdat jij het image van de Asian Gentleman hebt
en niet van een bad boy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |