Zo wat zijn die interviewende personen bloedirritantquote:Op donderdag 4 november 2010 01:25 schreef Kwaliteit het volgende:
http://www.53n8club.nl/op(...)f-stopt-niet-ik-wel/
Volgens nu.nl wordt het Comedy Centralquote:Op donderdag 4 november 2010 08:34 schreef Pakspul het volgende:
Mooi man, hopelijk komt er een zender voor in terug waar ze wel muziek draaien. Iets van The Box ofzo
Maar die hebben we alquote:Op donderdag 4 november 2010 08:39 schreef J.B. het volgende:
[..]
Volgens nu.nl wordt het Comedy Central
Overdag nog niet, tenminste, ik niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:45 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Maar die hebben we alKrijgen we nu twee van dat soort bagger kanalen?
Tmf was enigzins leuk zo'n 12 jaar geleden. Gewoon muziek en af en toe dat programma met mental theo die naar spanje ging om jongeren op te zoeken en te volgen.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:09 schreef Juicyhil het volgende:
'Einde oefening voor TMF'
Dat komt door jullieTMF was een pareltje tussen alle SBS en RTL zender. Geweldige televisie. Tenminste de enige zender die van tijd tot tijd een video van Miley Cyrus liet zien. En dat is nu voor bij, door jullie.
ja vanaf 19:00 is dat pas. Nu 24hrs CCquote:Op donderdag 4 november 2010 08:45 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Maar die hebben we alKrijgen we nu twee van dat soort bagger kanalen?
comedy central.quote:
Zo staat ook op de fpquote:Op donderdag 4 november 2010 09:53 schreef iBenny het volgende:
TMF blijft
http://www.spitsnieuws.nl/archives/media/2010/11/tmf_blijft.html
Kindernet komt terugquote:TMF, Comedy Central en de kinderzender Nickelodeon zijn allen onderdeel van MTV Networks. Nickelodeon, dat nu nog de zender deelt met Comedy Central, gaat voortaan 24 uur per dag uitzenden. Tegelijkertijd wordt het nieuwe station Kindernet gelanceerd. De zender is een samenwerking tussen Nickelodeon en het Vlaamse Studio 100.
hopelijk een beetje leukere series dan die boch wat ze nu uitzenden met die dora enzo ik stem om de oude series weer uit te zenden zoals dommel ,smurfen en niet te vergeten dbz enz enzoquote:Op donderdag 4 november 2010 10:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kindernet komt terug![]()
Hopelijk dan ook die giraf
Precies...quote:Op donderdag 4 november 2010 10:19 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
hopelijk een beetje leukere series dan die boch wat ze nu uitzenden met die dora enzo ik stem om de oude series weer uit te zenden zoals dommel smurfen enz enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |