Ik denk niet dat veel mensen iets over een toevallige mug zullen zeggen.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:09 schreef Confession het volgende:
Wat zou je doen?
En wat voor dier zou je dat mee willen doen?
Ik zou een vlieg/mug willen zijn en zo mensen waar ik nieuwschierig na ben bespioneren , in hun huis gaan en begluren enzo. en al mijn haters volgen. Eigelijk zou ik ook terug in de tijd willen gaan maar dat gaan helaas niet ook niet als dier zijnde. want ben wel benieuwd wat er ooit over mij gezegd is geworden.
Vertel:
Dit zoiezo, maar tevens zou ik bijquote:
ik bedoel vanaf nu he!quote:Op woensdag 3 november 2010 23:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen iets over een toevallige mug zullen zeggen.
Mijn ballen likken.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:11 schreef Confession het volgende:
[..]
Jij zou dus jezelf blijfen maar dan meer rekbaar?
Je was toch jeweequote:Op woensdag 3 november 2010 23:10 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Een konijn zijn, en keihard alle vrouwtjekonijnen neuken.
Wat een hondenleven.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oh, in dat geval een verwende hond.
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:14 schreef Confession het volgende:
Ik heb nu zo'n zin om een dier te zijn. even ongemerkt uit je dak gaan.
Mijn ballen likken.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:14 schreef Confession het volgende:
Doesn't make sense..quote:Op woensdag 3 november 2010 23:14 schreef Confession het volgende:
echt wel, nu voel ik me vaak zo ingehoudenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Doesn't make sense..
at all..
Mijn ballen likken.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:17 schreef Confession het volgende:
[..]
Dat zeg je nu al 4 xje zegt nog steeds niet whut fur dier?
Na een steek gaat een bij doodquote:Op woensdag 3 november 2010 23:16 schreef This-is-it het volgende:
Een Bij en dan alle gemene mensen blijven steken.
+ een vogel lijkt me ook wel cool mensen op het hoof schijtuhh
bij mij thuis mag je een dier zijn en tevens lekker uit je dak gaanquote:Op woensdag 3 november 2010 23:14 schreef Confession het volgende:
haha ik maak van je huis een vuilnisbeld.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:18 schreef Antwerpen het volgende:
[..]
bij mij thuis mag je een dier zijn en tevens lekker uit je dak gaan
Ik kiesquote:
Mijn ballen likken.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:19 schreef Confession het volgende:
[..]
haha ik maak van je huis een vuilnisbeld.
blufquote:Op woensdag 3 november 2010 23:19 schreef Confession het volgende:
[..]
aaaah manquote:
Word dan gewoon Hitler.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:26 schreef Confession het volgende:
Nu wil ik wereldgroots zijn en alle mensen vermoorden.
Schopje R&P.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:26 schreef Confession het volgende:
Nu wil ik wereldgroots zijn en alle mensen vermoorden.
Je moet je kutkop houdenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:27 schreef Confession het volgende:
[..]
Die is dood en ik zeg ALLE mensen dus jij ook.
KIJK UIT MAN!quote:
HoHo Hoquote:
Onsterfbaar.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:33 schreef Confession het volgende:
[..]
NEUUUU, ik ga nooit dood ik ben onsterfbaar.
Moet je eens opletten.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:33 schreef Confession het volgende:
[..]
NEUUUU, ik ga nooit dood ik ben onsterfbaar.
GA WEG VAN HIER GEK!quote:Op woensdag 3 november 2010 23:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Even wat gezelligheid in dit topic.
Zingt die voor mijquote:Op woensdag 3 november 2010 23:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Bedankt voor het naar de klote helpen van dit topic, ik eis een edit of slotje.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Neeee:( dit topic is in de naam van de dieren.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:39 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Bedankt voor het naar de klote helpen van dit topic, ik eis een edit of slotje.
Het spijt me dochter, ik kan het ook niet helpen dat deze vuile deserteur ons in de rug steekt.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:40 schreef Confession het volgende:
[..]
Neeee:( dit topic is in de naam van de dieren.
Ik wil nog wannabe animals horen!!
Ja faalt je had eerst het spijt me zoon.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:41 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Het spijt me dochter, ik kan het ook niet helpen dat deze vuile deserteur ons in de rug steekt.
Jammer dat je mijn Ninja-gedrag doorhebt. Gelukkig kon je het niet de quote der vereeuwiging geven.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:42 schreef Confession het volgende:
[..]
Ja faalt je had eerst het spijt me zoon.
Jawel maar dat vond ik childlich.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:58 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn Ninja-gedrag doorhebt. Gelukkig kon je het niet de quote der vereeuwiging geven.
Dank voor uw mededogenquote:Op donderdag 4 november 2010 00:01 schreef Confession het volgende:
[..]
Jawel maar dat vond ik childlich.
mijn ballen likken.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi TS, hoe voel je je vandaag?
Je doet het verkeerd. De eerste letter moet een hoofdletter zijn, aan het einde moet een punt. En je vergeet de PI.quote:
Mijn ballen likken.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd. De eerste letter moet een hoofdletter zijn, aan het einde moet een punt. En je vergeet de PI.
Kijk zo:
Mijn ballen likken.
Mijn ballen likken.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wederom vergeet je de PI, de duim omhoog moet erbij.
Kijk zo:
Mijn ballen likken.
(Zie de PI.)
Erg goed Chowi, erg goed.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:43 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik een ezel was: balken.
[ afbeelding ]
Als ik een schaap was: blaten.
[ afbeelding ]
Als ik een koe was: loeien.
Dit was mijn presentasie bedank voor u aandag.
Ja zeg dan ook gewoon het duimpje ik dacht PI van wiskunde , Nee ik ben geen kloon.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goed zo, mijn jonge leerling!
Vertel eens, van wie ben je een kloon?
Oh sorry, ik dacht dat je een kloon was en dus wel wist wat ik met PI bedoeldequote:Op donderdag 4 november 2010 11:45 schreef Confession het volgende:
[..]
Ja zeg dan ook gewoon het duimpje ik dacht PI van wiskunde , Nee ik ben geen kloon.
Wat verstaan jullie onder kloon vraag ik me af?
Ok. kloon= een gekloonde fokker?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat je een kloon was en dus wel wist wat ik met PI bedoelde
Jup. Iemand met een ban ofzo maakt een kloon aan om te blijven postenquote:Op donderdag 4 november 2010 11:49 schreef Confession het volgende:
[..]
Ok. kloon= een gekloonde fokker?
Ik ben geen kloon, vind je me zo ervaren overkomen dan.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jup. Iemand met een ban ofzo maakt een kloon aan om te blijven posten
Dus, van wie ben jij een kloon?
Een kind? Leeftijd?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:51 schreef Confession het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, vind je me zo ervaren overkomen dan.
Ik ben gewoon 'n kind die zich mateloos verveelt.
Iedereen is ook een kind van iemandquote:Op donderdag 4 november 2010 11:54 schreef Confession het volgende:
[..]
Ik ben 18 jaartjes, dat vind ik een kind.
Pics.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:54 schreef Confession het volgende:
[..]
Ik ben 18 jaartjes, dat vind ik een kind.
Weh?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:59 schreef Confession het volgende:
[..]
zie der volgens andere uit als 16 soms. dus tik op google kind, 16 jaar. Vele pics volgen u.
dat zien we dan wel weerquote:Op woensdag 3 november 2010 23:19 schreef Confession het volgende:
[..]
jawel , mensen bestaan , omdat kuikens ook bestaan.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aha, niet erg professioneel, maar het verklaart zeker waarom mensen nou eigenlijk bestaan.
Nee dat klopt niet, want als er een komeet komt eten de koeien nog steeds gras hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 12:27 schreef Confession het volgende:
[..]
jawel , mensen bestaan , omdat kuikens ook bestaan.
Ja maar de kuikens eten ook nog steeds hoor.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet, want als er een komeet komt eten de koeien nog steeds gras hooren het bier zal rijkelijk vloeien.
Leugens!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:31 schreef Confession het volgende:
[..]
Ja maar de kuikens eten ook nog steeds hoor.
Ik date alleen mannen met één bal.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:37 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik ben een man zonder ballen, date?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |