Ik denk niet dat veel mensen iets over een toevallige mug zullen zeggen.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:09 schreef Confession het volgende:
Wat zou je doen?
En wat voor dier zou je dat mee willen doen?
Ik zou een vlieg/mug willen zijn en zo mensen waar ik nieuwschierig na ben bespioneren , in hun huis gaan en begluren enzo. en al mijn haters volgen. Eigelijk zou ik ook terug in de tijd willen gaan maar dat gaan helaas niet ook niet als dier zijnde. want ben wel benieuwd wat er ooit over mij gezegd is geworden.
Vertel:
Dit zoiezo, maar tevens zou ik bijquote:
ik bedoel vanaf nu he!quote:Op woensdag 3 november 2010 23:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen iets over een toevallige mug zullen zeggen.
Mijn ballen likken.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:11 schreef Confession het volgende:
[..]
Jij zou dus jezelf blijfen maar dan meer rekbaar?
Je was toch jeweequote:Op woensdag 3 november 2010 23:10 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Een konijn zijn, en keihard alle vrouwtjekonijnen neuken.
Wat een hondenleven.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oh, in dat geval een verwende hond.
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:14 schreef Confession het volgende:
Ik heb nu zo'n zin om een dier te zijn. even ongemerkt uit je dak gaan.
Mijn ballen likken.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:14 schreef Confession het volgende:
Doesn't make sense..quote:Op woensdag 3 november 2010 23:14 schreef Confession het volgende:
echt wel, nu voel ik me vaak zo ingehoudenquote:Op woensdag 3 november 2010 23:16 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Doesn't make sense..
at all..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |