Wil jij mijn tampon zijn??quote:
TWEE hele emmel!quote:
Als je d'r maar geen anderhalf topic aan volmaakt heurquote:
Dag!quote:
ja... Om 21.00 al'quote:
Allus kikkuh bedoel je?quote:
Misschien van dat doorzichtige folie waar ze ook wel bloemen mee inpakken?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:51 schreef Memmel het volgende:
IK ga ook lekker liggen zo
Even vraagje...wat kan ik gebruiken als kraakspul in een kraakspeeltje voor mijn toekomstige nichtje?
Ik heb wel een zakje van de speculaasjes liggen, maar dat vind ik wat vies?
Van dat doorzichtige "bloemenpapier" kun je ook op rollen bij de Hema kopen....quote:Op woensdag 3 november 2010 21:51 schreef Memmel het volgende:
IK ga ook lekker liggen zo
Even vraagje...wat kan ik gebruiken als kraakspul in een kraakspeeltje voor mijn toekomstige nichtje?
Ik heb wel een zakje van de speculaasjes liggen, maar dat vind ik wat vies?
we dachten hetzelfde...quote:Op woensdag 3 november 2010 21:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Misschien van dat doorzichtige folie waar ze ook wel bloemen mee inpakken?
Oja, da's een goeie. Ga morgen wel even bij mijn bloemenmannetje bedelen...quote:Op woensdag 3 november 2010 21:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Misschien van dat doorzichtige folie waar ze ook wel bloemen mee inpakken?
Ik dacht, ik stel je even gerust.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
Houopscheiuit, ik heb net weer een week gebloed, testje kan wel achterwege blijven.
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:01 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ik dacht, ik stel je even gerust.
De minuten weet ik niet. Uren ook niet. Ben mijn ticker kwijtquote:Op woensdag 3 november 2010 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
![]()
Much appreciated!
m@x, hoeveel minuten nog?
Ik nog 1 maand, 1 week en 3 dagen!
Ik hoop het ook. Ik mooi weer en jij een baan. Afgesproken?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:01 schreef Vicky het volgende:
Ik zei het vanmorgen nog tegen M, m@x...
Ik hoop dat het over 2w weer stralend mooi weer is!!
Ik zou echt heel veel muggenspul meenemen. Dat had ik al aangeraden, maar nu helemaal. Bij ons stikte het na het eerste regenbuitje van de muggen, en zolang het regende zijn ze niet meer weggegaan.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:55 schreef m@x het volgende:
Ik heb vakantiestress. Droomde van de week dat ik alleen maar winterkleding meegenomen had en nu staat dat stomme eiland gewoon onder water door een tropische storm. Ik hoop dat ze over 2 weken alles weggedweild hebben. Zal ik mijn kaplaarzen meenemen of me neerleggen bij het feit dat het gewoon 9 dagen snorkelen wordt?
plantival of hyperiplantquote:Op woensdag 3 november 2010 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
Vraagje voor de Klaziena's hier.
Ik ben nog steeds af en toe wat wiebelig. Kan zomaar ineens stikchagrijnig zijn bijvoorbeeld. Maar ook heel emotioneel.
Is er iets simpels, kauwen op fluitekruid of thee trekken van vergeetmenietjes oid, waarmee ik mezelf iets meer in balans zou kunnen krijgen? Weet iemand iets?
Jaja, ik zou eerst moeten uitvinden waar de imbalans vandaan komt, maar ik weet niet hoe.
Deal!!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:06 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Ik mooi weer en jij een baan. Afgesproken?
Het eerste wat we daar gaan doen is naar de supermarkt gaan en dat hele agressieve muggenspul kopen. Dood aan de pitbullmuggen!!!!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zou echt heel veel muggenspul meenemen. Dat had ik al aangeraden, maar nu helemaal. Bij ons stikte het na het eerste regenbuitje van de muggen, en zolang het regende zijn ze niet meer weggegaan.
moet je een fleecedeken over je heen leggen en daaroverheen je dekbed.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:04 schreef Vicky het volgende:
Brrr hebeen 2e dekbed erbij en heb het nog koud. Ik geloof dat ik maar een schoonheidsslaapje ga doen. Niet dat het veel helpt maar probereb kan geen kwaadnighty all
Dat hebben ze niet in de supermarkt, of althans, het grove geschut. Daarvoor moet je naar de apotheekquote:Op woensdag 3 november 2010 22:08 schreef m@x het volgende:
[..]
Het eerste wat we daar gaan doen is naar de supermarkt gaan en dat hele agressieve muggenspul kopen. Dood aan de pitbullmuggen!!!!
nee, dan zweet je je de pleurisquote:Op woensdag 3 november 2010 22:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
moet je een fleecedeken over je heen leggen en daaroverheen je dekbed.
nooit meer koud
je kan ook laten pendelen. als je het toch inde hoek van de klaziena's zoekt.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben nog steeds af en toe wat wiebelig. Kan zomaar ineens stikchagrijnig zijn bijvoorbeeld. Maar ook heel emotioneel.
Is er iets simpels, kauwen op fluitekruid of thee trekken van vergeetmenietjes oid, waarmee ik mezelf iets meer in balans zou kunnen krijgen? Weet iemand iets?
Jaja, ik zou eerst moeten uitvinden waar de imbalans vandaan komt, maar ik weet niet hoe.
Genoteerdquote:Op woensdag 3 november 2010 22:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet in de supermarkt, of althans, het grove geschut. Daarvoor moet je naar de apotheek. Dat heet "Botika" geloof ik.
ze zegt toch ook dat ze het koud heeft?quote:
Vast wel als je hem er elke avond mee knock-out gooitquote:Op woensdag 3 november 2010 22:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je kan ook laten pendelen. als je het toch inde hoek van de klaziena's zoekt.
zo ben ik aan de steen tegen luca's slapeloosheid gekomen.
of het echt helpt weet ik niet. hij slaapt overigens wel weer prima, maar of die steen er iets mee van doen heeft....
t is een steentje hoor, geen stoeptegelquote:Op woensdag 3 november 2010 22:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Vast wel als je hem er elke avond mee knock-out gooit
Daarna weer dat ze het pleuris zweet..quote:Op woensdag 3 november 2010 22:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze zegt toch ook dat ze het koud heeft?
zo doen we dat ook bij de bejaarden als ze het koud hebben.
daar kan je 's ochtends echt een eitje op bakken. en toch volhouden dat het zo koud is
ik doe het trouwens bij mezelf ook. maar dan alleen vanaf mijn schouders tot mijn nek.
dat ligt bij mij altijd bloot. ik werd iedere keer wakker met koude schouders. zo hou ik dat lekker warm
Okay.. dan zal het met Twan ook nog wel goedkomen. Twan vermaakt zich trouwens ook wel met een boek of in het weekend met zn DSi. Hij kan boven dan ook internetten op zn DSi. Hij moet tot 7 uur in bed blijven, daarna mag hij wel naar beneden.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vroeger vond hij het wel vervelend, nu eigenlijk niet meer zo. Hij gaat er dan gewoon uit, of hij leest een boek. Hij heeft uren te weinig op een dag om alles te lezen wat hij wil
Die gaat dan voor de zekerheid ook maar mee in de kofferquote:Op woensdag 3 november 2010 22:28 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Max ik smeerde Finn daar iedere avond en nacht in met bye-bites gekocht bij de etos. Ik had de creme tegen muggen & aftersun in een. Hij is geen enkele keer geprikt en er zit geen rotzooi in!
Die rotzooi helpt tegen de mug die Dengue verspreid, iets wat ze op dit moment geloof ik wel aanraden om te gebruiken met alle wateroverlast en de daaruitvoortvloeiende muggenexplosiequote:Op woensdag 3 november 2010 22:28 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Max ik smeerde Finn daar iedere avond en nacht in met bye-bites gekocht bij de etos. Ik had de creme tegen muggen & aftersun in een. Hij is geen enkele keer geprikt en er zit geen rotzooi in!
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:35 schreef lady-wrb het volgende:
geef m anders iets wat geen medicijn is, maar er wel zo uitziet (vitaminepilletje ofzo)
als hij gelooft dat het is om te slapen, helpt het misschien.
(doen ze in het huis ook wel eensik hoorde van de week dat er een geslapen had op een zoetje
)
En de rest dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:40 schreef amaranta het volgende:
Zo, net even mn snor geharst. Even au maar dan heb je ook wat.
Afgelopen maandag mijn wenkbrauwtjes laten harsen, dat doe ik liever niet zelf.
Ben weer helemaal haarvrij in mn gezichtje.
gheghequote:Op woensdag 3 november 2010 22:35 schreef lady-wrb het volgende:
geef m anders iets wat geen medicijn is, maar er wel zo uitziet (vitaminepilletje ofzo)
als hij gelooft dat het is om te slapen, helpt het misschien.
(doen ze in het huis ook wel eensik hoorde van de week dat er een geslapen had op een zoetje
)
Gun het mens ook eens een leuke dag johquote:Op woensdag 3 november 2010 22:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat scheer ik.
Denk niet dat mijn harsvrouwtje graag een Hollywood wax doet.
Hoezo dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:44 schreef amaranta het volgende:
Tja. je ligt vrijdag toch open en bloot op een operatie tafel. Is wel zo netjes als alles beetje haarvrij is.
Raar idee....
Mijn buuv wilde wel een hollywoodje..quote:Op woensdag 3 november 2010 22:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Gun het mens ook eens een leuke dag joh
Ja. Nou ja. Als ik het goed heb begrepen ,brengen ze de katheter pas in als je onder narcose bent....quote:
Oh, dat, ik begreep de vraag anders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lilah werd ook niet geprikt, die hebben we nergens mee ingesmeerd. Ze belagen alleen volwassenen, lijkt welquote:Op woensdag 3 november 2010 22:43 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Snap ik, maar als er iets is wat helpt zonder al dat spul is dat toch alleen maar mooi meegenomen?!
Daarbij adviseerden ze voor Finn dat alles ook niet te gebruiken, dus ik was blij dat ik het bij me had! Overigens vergat ik zelf nog wel eens te smeren bij het avondeten, dat heb ik geweten, 2 weken na de vakantie jeukte die krengen nogsteeds!
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh, dat, ik begreep de vraag anders.
Om een lang verhaal kort te maken. Ik heb een (goedaardige) tumor (=neurinoom) op een zenuw in mijn onderrug.
Die gaan ze weghalen. Vrij heftige en in mijn ogen complexe ingreep.Pff het lijkt mij ook nog best een complexe ingreep. Ben je zenuwachtig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh, dat, ik begreep de vraag anders.
Om een lang verhaal kort te maken. Ik heb een (goedaardige) tumor (=neurinoom) op een zenuw in mijn onderrug.
Die gaan ze weghalen. Vrij heftige en in mijn ogen complexe ingreep.OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker dan
Succes!I`m not weird. I`m limited edition.
Ik ben al zenuwachtig sinds ik weet dat ik geopereerd ga worden. Maar sinds afgelopen maandag ben ik vrij rustig. Maar morgen misschien niet meer.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pff ik vind het ook nog best een compleste ingreep. Ben je zenuwachtig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben al zenuwachtig sinds ik weet dat ik geopereerd ga worden. Maar sinds afgelopen maandag ben ik vrij rustig. Maar morgen misschien niet meer.
Heb het een beetje uit mn hoofd gezet en ik 'zie wel wat er vrijdag gebeurd'. Kan me wel gek maken, maar daar bereik ik toch niets meer mee.Ik kan me er helemaal iets bij voorstellen. En je hebt inderdaad gelijk... je kunt je wel gek maken, maar daar bereik je niets mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je lang in het ziekenhuis blijven?
Sterkte vrijdag!!
Ik ga ook maar eens naar bed
Make love, not war ☮
Mambo beach. Ben er nog nooit geweest maar mijn reisgenootje wel. Ik ben erg benieuwd. Ik ga me nog eens verder inlezen over die muggen en ga denk ik gewoon voor het meest agressieve spulquote:Op woensdag 3 november 2010 22:33 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Waar op het eiland zit je? Ik ben jaloers, wij willen weer terug!
Hopelijk van de zomer weer, de buren hebben gevraagd of we komend jaar met hun mee willen (zij komen er vandaan)
quote:Op donderdag 4 november 2010 06:58 schreef m@x het volgende:
Succes amaranta. Ik vond de narcose echt heerlijk en de morfine na de operatie ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt super mooi om te zien!
En bij de baai Lagun zwemmen 2 schildpadden waar je mee kan snorkelen!
Jeetje Amaranta, heftige operatie voor de boeg! Succes!
klinkt wel heel lekker, afgezien van die muggen dan.quote:Op donderdag 4 november 2010 06:57 schreef m@x het volgende:
[..]
Mambo beach. Ben er nog nooit geweest maar mijn reisgenootje wel. Ik ben erg benieuwd. Ik ga me nog eens verder inlezen over die muggen en ga denk ik gewoon voor het meest agressieve spul
Maggie bedoel je? Nee, met een andere vriendin. Met Maggie ben ik 2 jaar geleden naar Marokko geweest. Dat was ook een superleuke vakantie.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
klinkt wel heel lekker, afgezien van die muggen dan.
ga je met dat meisje dat hier ook wel postte? (die uit spanje)
Zwemmen met dolfijnen, tenminste wij hebben dan de encounter gedaan omdat mijn vriend niet zo van zwemmen houdt. Bij de encounter sta je tot je middel in het water en vertellen ze vanalles over de dolfijn en die mag je aaien en je krijgt een kusjequote:Op donderdag 4 november 2010 08:37 schreef m@x het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips FTA. Ik heb ze even opgeschreven. Meer tips zijn altijd welkom
ja die bedoelde ik. ik wist niet of ik dr naam mocht noemen, dus hield ik het wat vaagquote:Op donderdag 4 november 2010 08:37 schreef m@x het volgende:
[..]
Maggie bedoel je? Nee, met een andere vriendin. Met Maggie ben ik 2 jaar geleden naar Marokko geweest. Dat was ook een superleuke vakantie.
Bedankt voor de tips FTA. Ik heb ze even opgeschreven. Meer tips zijn altijd welkom
En dat terugverlangen naar de narcose en de morfine. Dat heb ik soms wel. Ik vond dat zweverige gevoel echt heel erg lekker
ik ben naar de homeopaat geweest met zulks. Heeft mij zeer goed geholpen.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, dat is op zich ook wel een goed idee. Ik kan natuurlijk zelf gaan klooien met vsm dingen, maar mss eens een keertje gericht advies vragen...quote:Op donderdag 4 november 2010 10:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben naar de homeopaat geweest met zulks. Heeft mij zeer goed geholpen.
Mss een multivitje proberen? heb ik ook een poos gebruikt naast Heller. Ik bak nu muffinbroodjes van dat deeg van Atkins ofzo? te koop bij AH die K_i_m ook had. voel ik me een stuk beter bij. Ook stoelgangtechnisch zeg maar.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, dat is op zich ook wel een goed idee. Ik kan natuurlijk zelf gaan klooien met vsm dingen, maar mss eens een keertje gericht advies vragen...
Ik zit een beetje te spelen met het idee dat eea in mijn lichaam niet helemaal meer juist in balans is mede ook door Heller. Het zou zomaar kunnen dat ik bijv. B6 mis omdat ik vrijwel geen brood etc. meer eet.
Ja, ik had ze al wel staan, maar vergat ze steeds. Nu maar trouw weer doen.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mss een multivitje proberen? heb ik ook een poos gebruikt naast Heller. Ik bak nu muffinbroodjes van dat deeg van Atkins ofzo? te koop bij AH die K_i_m ook had. voel ik me een stuk beter bij. Ook stoelgangtechnisch zeg maar.![]()
ik ben inmiddels bijna een jaar onder behandeling. Nou was is wel burned out ofzo of weet ik het, inbox vol, bij enkeltjes afgebroken, noem het wat. Maar ik sta nu weer zo lekker op de rit. Veel jeugdshit ook afgehandeld enzo. Het is eigenlijk voor mij bijna therapie.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, dat is op zich ook wel een goed idee. Ik kan natuurlijk zelf gaan klooien met vsm dingen, maar mss eens een keertje gericht advies vragen...
Ik zit een beetje te spelen met het idee dat eea in mijn lichaam niet helemaal meer juist in balans is mede ook door Heller. Het zou zomaar kunnen dat ik bijv. B6 mis omdat ik vrijwel geen brood etc. meer eet.
die grasbrok?quote:Op donderdag 4 november 2010 10:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, ik had ze al wel staan, maar vergat ze steeds. Nu maar trouw weer doen.
Ik heb Atkins crackers, die vind ik echt lekker, eens kijken wat daar allemaal in zit.
Er blijft toch wel een soort van zweefteven-drempel op de een of andere manier, terwijl we toch wel met onze kat wel geweest zijn.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben inmiddels bijna een jaar onder behandeling. Nou was is wel burned out ofzo of weet ik het, inbox vol, bij enkeltjes afgebroken, noem het wat. Maar ik sta nu weer zo lekker op de rit. Veel jeugdshit ook afgehandeld enzo. Het is eigenlijk voor mij bijna therapie.
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die grasbrok?die vind ik echt niet te vreten
ik bak in zo'n mini muffinblik 12 broodjes en eet er twee voor ontbijt, met een plakje kaas. Héérlijk
nou ja, het voelde voor mij niet meer als een keuze. Ik "geloofde" er eigenlijk niet zo in. Maar zelfs de allergrootste scepticus, mijn Béta-Buum merkt wanneer ik weer zo'n pil slik.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er blijft toch wel een soort van zweefteven-drempel op de een of andere manier, terwijl we toch wel met onze kat wel geweest zijn.![]()
![]()
Goed nieuws buuf! Fijn om te horen!quote:Op donderdag 4 november 2010 10:51 schreef debuurvrouw het volgende:
en hier ook maar even, omdat ik zo ontzettend afschuwelijk blij en opgelucht ben! Zoonlief heeft niks aan zijn botten.Ik ben er echt een week goed ziek van geweest.
hij moet wel rustig aandoen vanwege pijnklachten in zijn heup, maar dat is iets compleet anders.
Ik moet zo eerst maar weer ff een potje janken denk ik.
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:51 schreef debuurvrouw het volgende:
en hier ook maar even, omdat ik zo ontzettend afschuwelijk blij en opgelucht ben! Zoonlief heeft niks aan zijn botten.Ik ben er echt een week goed ziek van geweest.
hij moet wel rustig aandoen vanwege pijnklachten in zijn heup, maar dat is iets compleet anders.
Ik moet zo eerst maar weer ff een potje janken denk ik.
Ze is nu op Twitter.. ik zal vragen of ze even reageert op je pm.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:04 schreef lady-wrb het volgende:
kan ieman me vicky's adres pmmen? ik moet wat naar haar toesturen en dat wil ik eigenlijk voor 1 uur weggebracht hebben, maar ze heeft al de hele ochtend niet gereageerd op pm (ik weet niet of ze hier wel ergens gepost heeft) morgen kan ik het niet wegbrengen en dan loopt het weer over het weekend heen enzo, dus als iemand me even op weg kan helpen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |