quote:Op woensdag 3 november 2010 20:59 schreef sigme het volgende:
Als het helpt progje, ik vind ze vreselijk. Vat het niet persoonlijk op, ik vind al die witte wolken echt draken
.
Dunne bodem maken van pizzadeeg of filodeegquote:Op woensdag 3 november 2010 21:01 schreef _aurum_ het volgende:
Dat flammkuchen klinkt echter lekkerHeb je daar nog een receptje van?
Zwartquote:Op woensdag 3 november 2010 21:01 schreef progje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tja ik wil eigenlijk ook wel iets met kleur, maar het erge is, dat ik dan waarschijnlijk voor zwart ga
Maar stiekem vind ik iets met een knal kleur (op een leuke manier) ook wel leuk..
Maar ja zoveel keus is daar nou ook weer niet in...
Naja we gaan het wel merken..
(Bij Arnhemse meisjes had ik een soort van roze/rood achtige jurk gezien de echt heel mooi was..)
Aurum bedoel ws dat zij in eerste instantie ook dacht dat jijzelf ontslagen wasquote:Op woensdag 3 november 2010 21:09 schreef Ewelina het volgende:
@ aurum: van 1 wel verwacht ja. Andere niet.
* Viking84 verheugt zich er alvast opquote:Op woensdag 3 november 2010 21:33 schreef Chicolate het volgende:
Brownies op lager vermogen lijken niet te verbranden. Ondanks dat hij hoog in de oven zit (anders past het blik er niet in). Ga ze morgen uitdelen
.
Oeh kom je ook naar de vergadering? Vertellen hoe je lessen gingen enzo?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 verheugt zich er alvast op.
Ze zijn geluktquote:Op woensdag 3 november 2010 21:33 schreef Chicolate het volgende:
Brownies op lager vermogen lijken niet te verbranden. Ondanks dat hij hoog in de oven zit (anders past het blik er niet in). Ga ze morgen uitdelen
.
Liberalen in het kabinet!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)ring-koopzondag.html
Eh. Ff kijken hoe ik hier nu weer de politiek de schuld van kan geven...quote:Op woensdag 3 november 2010 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)ging-herfstweer.html
Hier, nog een inkoppertje dan. Minstens net zo treurig:quote:Op woensdag 3 november 2010 22:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Eh. Ff kijken hoe ik hier nu weer de politiek de schuld van kan geven...
Hans Hoogervorst, VVD, bij invoering van het nieuwe zorgstelsel: "Het wordt niet duurder, eerder goedkoper dankzij concurrentie!".quote:Op woensdag 3 november 2010 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hier, nog een inkoppertje dan. Minstens net zo treurig:
http://www.nu.nl/economie(...)50-euro-duurder.html
Ja ik kende het woord ook niet totdat ik ging googelen!quote:Op woensdag 3 november 2010 23:18 schreef Blurred86 het volgende:
ik moest echt lang nadenken voordat ik snapte wat ontpillen wasik zat te denken aan pluisjes van je kleren afhalen!? (waarom?
)
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:13 schreef Blurred86 het volgende:
nou het ligt in de koelkast hoor, ik maak wat mee op een avond!
Nu pas? Fanatiek hoor!quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Om de een of andere reden voel ik me nu wel opgelucht, de kans is ten slotte wel ERG klein dat er een MiniMini en een MiniMaria op stapel zijn, nietwaar?Want ook al weet ik wel dat de kans miniem is, het voelt zo raar daarbinnen!
![]()
En ja, lijkt me ook zo wat dat iemand weetikwat, een pot pindakaas krijgt ofzo, en dan je dan in januari diezelfde pot pindakaas ineens bij een andere slankie aantreftAch, sommigen hier willen af en toe graag een rel, toch?
ooh bah.. ik heb daar ook heel veel last van gehad..quote:Op woensdag 3 november 2010 23:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Blurred![]()
Spannend heur!
Ik vind ontpillen (of hoe je dat ook noemt) maar stomVolgens mij is mn buik in de war nu
En ik heb uitslag
</TMI>
quote:Op donderdag 4 november 2010 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
8,6voor essay 20th-century American Literature! Mijn dag is goed!
Nice!quote:Op donderdag 4 november 2010 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
8,6voor essay 20th-century American Literature! Mijn dag is goed!
Moet lukkenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
yay, mooie dag
![]()
had ook al wind mee op weg naar de uni
zo eens een rooster voor mezelf maken: ga de ene week 20 uur en de andere week 26 uur werken voorlopigdus moet goed gaan plannen, máár dat gaat me lukken, want loop voor 2 vakken iig al voor!
Heb een filmpje moeten bekijken over wat het is, maar hoe had je dat in gedachten?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
Meeters: zouden jullie het leuk vinden een geocache tocht te doen door Den Haag?
Gaat over de historie van het centrum (Plein, Binnenhof, etc.)
Mr.Mo en ik kunnen dat wel hosselen
Ik heb echt eerst 5x motor gelezen voordat ik monitor lasquote:Op donderdag 4 november 2010 11:14 schreef progje het volgende:
mijn nieuwe monitor is binnen, wat een geweldig ding
2equote:
Nee, er ligt al een cache daar, die ons langs leuke plaatsen brengt. Kwestie van aanwijzingen volgen.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heb een filmpje moeten bekijken over wat het is, maar hoe had je dat in gedachten?
Jullie verstoppen dingen, en wij moeten het opsporen?
'Let's look for treasure!'
Ehm. We gaan door Den Haag slenteren, daarna snel naar een plek waar we drankjes drinken en daarna etenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:59 schreef Swietje het volgende:
Wat is nou de bedoeling van de meet.. zo kan ik toch niet bepalen of ik kom, zonder nadere toelichting
Chocolademelk? Daarvoor kom ik niet met de treinquote:Op donderdag 4 november 2010 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
oh, dan gaan we appeltaart eten en chocolademelk drinken bij Dudok
Rob de Geus, kom er maar in!quote:Op donderdag 4 november 2010 13:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou een rondleiding door Den Haag krijgen en in plaats daarvan moet ik chocomelk en appeltaart nuttigen bij Dudok.
Ik ga een klacht indienen bij de reisorganisatie.
"Daar word ik niet vrolijk van"quote:Op donderdag 4 november 2010 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
die dude is toch van de koelkastrandjes?
ja, die ja..quote:Op donderdag 4 november 2010 13:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
"Daar word ik niet vrolijk van"
mijn broertje werkt bij het bedrijf van Alberto Vleeswaren.. soms wel leuk die verhalen die hij allemaal vertelt en dingen die hij mee maaktquote:Op donderdag 4 november 2010 13:29 schreef V1z0R het volgende:
Ook!
Maar doet samen met Alberto Vleeswaren ook het programma 'Red mijn vakantie'
Mag gewoon graag andere tokkies uitlachen...quote:Op donderdag 4 november 2010 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
oh, dat is vast het soort programma dat ik omzeil
Oh, gelukkig!quote:Op donderdag 4 november 2010 13:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoef geen chocomelk, want daar krijg ik kiespijn van.
En XM: je mag wel bij mij onder de paraplu lopen.
* ferme schop onder den poepert geeft *quote:Op donderdag 4 november 2010 13:49 schreef Ml-etje het volgende:
kan iemand mij even een schop geven?
Ben vanmorgen goed begonnen met acht uur wakker worden maar nu wil ik niet meerna het uitzoeken van dingen voor nieuwe zorgverzekering pff.
En heb nog een berg administratie en was plus stofzuigen en dweilen aargghhh.
Fotoquote:Op donderdag 4 november 2010 15:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb even mode-advies nodig.Vinden jullie dat een spijkerbroek in laarzen met hak (onder een soort tuniekje) raar staat? In Nederland heb ik allemaal platte laarzen maar die heb ik natuurlijk niet bij me en nu weet ik het niet meer.
Ok, dat was te verwachten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ok, dat was te verwachten.
Slechte webcamfoto:Niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Of een stronk broccoli die in januari helemaal beschimmeld isquote:Op woensdag 3 november 2010 23:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Een pot pindakaas zou trouwens wel een erg waardeloos SeSa-cadeau zijn...
Hoewel het dan wel weer knap is als je precies diezelfde pot kunt herkennen.
Beetje melig geloof ik... Ach ja, beter dan sjaggo.
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Of een stronk broccoli die in januari helemaal beschimmeld is
Broccoli gaat bloeien als je het buiten de koelkast bewaart, dus dan zou je het nog kunnen sturen onder het mom van "bosje bloemen"quote:Op donderdag 4 november 2010 15:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Of een stronk broccoli die in januari helemaal beschimmeld is
Ik vind het denk ik mooier met een dikke legging, het is nu wel een beetje Nederlands, maar het misstaat niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
![]()
Thanks ladies!Dan laat ik het maar zo.
Ik heb geen dikke legging. Ach, ik ben ook een beetje Nederlands.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik vind het denk ik mooier met een dikke legging, het is nu wel een beetje Nederlands, maar het misstaat niet.
Hier ook ja! Als je bovenkleding zo kort is dat je kont te zien is, dan is een legging gewoon niet mooi.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nou Engelse meisjes hier dragen weer leggings als broek, en dan niet altijd de dikste leggingsIk vind dat nie zo wat. Of blote benen met een hysterisch kort rokje.
Ohaai mensenIk heb les gehad en geZumbaat en nu ga ik zo douchen en wat leeswerk verrichten en luieren
Nee idd! De slankste meisjes krijgen nog een saggy ass in zo'n dingquote:Op donderdag 4 november 2010 16:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hier ook ja! Als je bovenkleding zo kort is dat je kont te zien is, dan is een legging gewoon niet mooi.Ik zou me er denk ik ook niet zo lekker in voelen.
Dan hebben ze al een saggy assquote:Op donderdag 4 november 2010 16:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee idd! De slankste meisjes krijgen nog een saggy ass in zo'n dingMaarja over smaak valt niet te twisten enzulks
![]()
Tevens blij liedje![]()
Nou soms wel maar ik bedoel dat een legging dat veelal opties creëertquote:Op donderdag 4 november 2010 16:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dan hebben ze al een saggy ass?!!
Waarom niet? Staat altijd heel elegant, en bij de juiste vrouw is het ook nog is erg sexy!quote:Op donderdag 4 november 2010 16:25 schreef Perruche het volgende:
Hier loopt iedereen in mantelpak (vrouwen) en pak (mannen). Ik heb bijna geen zakelijke kleding dus ik ga zaterdag maar shoppen. Maar ik ga Geen mantelpakje aandoen
Edit: hier is in het banken gedeelte van londen. Best bizar, iedereen ziet er zo super serieus uit
Omdat ik weiger me op die manier te conformerenquote:Op donderdag 4 november 2010 16:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Waarom niet? Staat altijd heel elegant, en bij de juiste vrouw is het ook nog is erg sexy!
Ja da's waar! En ik kan natuurlijk ook dingen in mn eentje ondernemenquote:Op donderdag 4 november 2010 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gelukkig is het pas donderdag Maria!Nog een heeeeeeeeeeeele werkdag om plannen te maken
.
Bijvoorbeeld gister, had ik een in de lengte subtiel gestreepte panty eronder, met in beide benen een slag zodat er een speels zuurstokeffect ontstond.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:42 schreef Tinkepink het volgende:
Niks mis met mantelpakjes. Het gaat erom hoe je ze draagt.
quote:Op donderdag 4 november 2010 16:09 schreef Chicolate het volgende:
http://farm5.static.flickr.com/4044/5145497717_cd99724483_z.jpg![]()
Linkje omdat niet Slank-proof
Ze zijn nu opquote:
Dankje, dat was ook de bedoelingquote:Op donderdag 4 november 2010 18:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Een foto voor in een boekje chico!
Heb de verkeerde tint verf gehaald!
En mn lijstje is drama
Nee het zit nog in de emmer.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dankje, dat was ook de bedoeling.
Verkeerde tint verf, dat zie je nu op de muur of al eerder?
Wel lekker!quote:Op donderdag 4 november 2010 19:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb bagger gegeten, want geen zin om te koken:
D: strawberry cheesecake ijs, fles banaan-sinaasappelfruitsap, chocopudding met slagroom.
Dusssss....
Hormonenquote:Op donderdag 4 november 2010 19:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:
O: Brinta
T: banaan
T: beschuit met muisjes
L: waldkornbollen met pindakaas
T: warme chocolademelk met slagroom
D: quiche met broccoli, rode paprika, ham, kaas, en komkommersalade
Ik voel me sinds ik de NuvaRing in heb ronduit kut en dik.
Jaquote:Op donderdag 4 november 2010 19:59 schreef Blurred86 het volgende:
OMG wat een irritante 'discussie' op dwdd
oh ik niet hoor, ik geloofde die Mildred eigenlijk wel en ik vond het nogal irritant dat niemand haar uit liet praten..quote:Op donderdag 4 november 2010 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja. En ik was het met die meisjes eens, jij dan?
.
Dat laatste was inderdaad wel het toppunt. Ze heeft geen enkele zin af kunnen makenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:18 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
oh ik niet hoor, ik geloofde die Mildred eigenlijk wel en ik vond het nogal irritant dat niemand haar uit liet praten..
Dat is waar, ze hadden een grote waffel (weet je ook eens waar ik elke dag mee te maken krijgquote:Op donderdag 4 november 2010 20:18 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
oh ik niet hoor, ik geloofde die Mildred eigenlijk wel en ik vond het nogal irritant dat niemand haar uit liet praten..
Ik ook. Maar vooral omdat het me bang maakt te vliegen met kerst.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben een beetje 'verdachte pakketjes'-moe...
Maar, het is zo tijd voor 2voor12.
Waar vlieg je heen?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Maar vooral omdat het me bang maakt te vliegen met kerst.
Ik zou m'n vakantiepret er niet door laten bederven Tink!quote:
Ik heb vliegangstquote:Op donderdag 4 november 2010 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou m'n vakantiepret er niet door laten bederven Tink!Komt heus goed
.
Ja, ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/flauwe grap][b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Oxazepam
.
Iets heel anders...
[flauwe grap]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/flauwe grap]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
Wat lief!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baardmans stond net onverwacht met een bos bloemen voor de deur!.
Wat liefquote:Op donderdag 4 november 2010 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doe ik ook!quote:
Je hebt de bloemen aangenomen en bent weer verder gaan Fok!en?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb 'm op gepaste wijze bedankt. Hij moest om 9 uur weer ergens zijn, dus het was een bliksembezoekje.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:36 schreef -marz- het volgende:
[..]
Je hebt de bloemen aangenomen en bent weer verder gaan Fok!en?![]()
klinkt als een lieve baardmans![]()
Wat lief!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
hij wilde het al bijna zelf gaan zeggen omdat hij wilde slapen![]()
maar ik krijg 'm morgen pas
Hier is het nog heel lang erg warm geweest, maar sinds kort is het nog maar 10-15 graden. Het mocht van mij ook wel een keer afkoelen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 03:36 schreef sigme het volgende:
Hoi mini!
Hoe is het weer daar eigenlijk?
Ik hoef niet naar buiten. Liefste is op pad. Als het licht is ga ik wel wandelen met de hond, het is mooi loopweer.
Ohja! Ik was het alweer helemaal vergetenquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
oh, XM! Ik neem morgen die muiltjes voor je mee
ik heb geen maatje lampenkap aan m'n poten hangen hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ohja! Ik was het alweer helemaal vergeten. Mag ook ander keertje hoor, anders wordt het misschien zo'n lampenkapverhaal
.
Ben as donderdag weer in de buurt van Nijmegen..
wat heb je aan? Veel plezier vandaag!quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
zo, gedouched, nu ontbijten en over een half uurtje schijnen mijn ouders er te zijn. dat moet ook wel, want de uitreiking is om 10 uur
Gun jezelf gewoon af en toe iets lekkers, maakt het allemaal een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 5 november 2010 08:26 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge
61 kilonog maar drie te gaan
Eigks wil ik er wel 6 afmaar of ik dat red, ben het laten staan van lekkers een beetje zat.
gewoon euhm... rok, truitje en laarzenquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wat heb je aan? Veel plezier vandaag!
Is ook vermoeiend! Wat moet je nog allemaal doen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:23 schreef Merel het volgende:
Wie gaan er nou allemaal morgen? Ik denk dat ik moet overslaan, dat klussen is vermoeiend!
Je bent je post aan het herhalen, MLquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
Mogge
61 kilonog maar drie te gaan
Eigks wil ik er wel 6 afmaar of ik dat red, ben het laten staan van lekkers een beetje zat.
True, maar ik verdenk ML ook wel een beetje van verstrooidheidquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:32 schreef conleche het volgende:
Is vast die nieuwe lay out die aan het kutten is. Nou ja het is wel een herhalingswaardige post en fijn ontopic ook!!
Lijstje:
O: gekookt eitje, 3 plakjes ham
L: baconcrackertjes met filet A. en geitenkaas en tomaatjes
T: stukje osseworst
T: wodka, wat noten
D: gehakt groentenprutje, creme fraiche met diepvrieaardbeien
Tof!quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:42 schreef Goodbye het volgende:
Tickets naar Vietnam geboeeeeekt, WHAAAAAAAAA![]()
![]()
Half juli 2011quote:
Drie weken, meer vakantiedagen heb ik helaas nietquote:
Oeh!! Lekker!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:42 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Dit zou voor mij weleens een reden kunnen worden om niet meer op Fok! te postenquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:17 schreef Syrena het volgende:
Wat doet die "vind ik leuk" FB knop onderaan?
Precies, weg anonimiteit!...quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit zou voor mij weleens een reden kunnen worden om niet meer op Fok! te posten
Je kunt 'm gewoon uitzetten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:17 schreef Syrena het volgende:
Wat doet die "vind ik leuk" FB knop onderaan?
Je hoeft er niet op te klikken of je FB-account te koppelen...quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit zou voor mij weleens een reden kunnen worden om niet meer op Fok! te posten
Wanneer je mede-Fok!ers op je FB hebt, en zij klikken erop, kunnen lurkers al snel een link leggen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hoeft er niet op te klikken of je FB-account te koppelen...
Privacy-instellingen van FB aanscherpen. Bij mij is maar weinig zichtbaar voor onbekenden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wanneer je mede-Fok!ers op je FB hebt, en zij klikken erop, kunnen lurkers al snel een link leggen.
Dus compleet in eigen handen heb je het niet...
Touche!quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Privacy-instellingen van FB aanscherpen. Bij mij is maar weinig zichtbaar voor onbekenden.
quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:42 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ja, ik heb er nu al zó veel zin in!quote:
Die Tinkerbell vielleicht?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:57 schreef Ewelina het volgende:
Wie is er goed in Duits hier? Ik wil een email schrijven, maar mijn schrijfkunsten in het duits zijn niet bepaald goed...
Zou Nynke's Duitser niet nog langskomen hier?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:57 schreef Ewelina het volgende:
Wie is er goed in Duits hier? Ik wil een email schrijven, maar mijn schrijfkunsten in het duits zijn niet bepaald goed...
ja, eentje is er twee keer uitgegaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |