abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88302278
Het vorige deel: Slank # 1240 - gay radar met te weinig woorden

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_88302365
bedankt voor de complimenten allemaal, word er een beetje verlegen van :@
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 3 november 2010 @ 20:58:49 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88302469
Nou, je smaak laat niks te wensen over Progje!

Slaap lekker lieve slankies!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 3 november 2010 @ 20:59:01 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88302481
Daglijstje
o. 2 roggenbrood met kaas
t. -
l. halve flammkuchen + halve selleriestruik + 4 wortels + kruidenkaasdip
t. magnum classic + kleine twisterfries met mayo + 2 mandarijnen
d. 2 spinaziekaas pannenkoeken + rauwkostsalade
t. paar handjes chips
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_88302494
Als het helpt progje, ik vind ze vreselijk _O-. Vat het niet persoonlijk op, ik vind al die witte wolken echt draken :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 3 november 2010 @ 21:00:08 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88302549
Witte wolken?
pi_88302598
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:59 schreef sigme het volgende:
Als het helpt progje, ik vind ze vreselijk _O-. Vat het niet persoonlijk op, ik vind al die witte wolken echt draken :D.
_O- _O-

Tja ik wil eigenlijk ook wel iets met kleur, maar het erge is, dat ik dan waarschijnlijk voor zwart ga :P
Maar stiekem vind ik iets met een knal kleur (op een leuke manier) ook wel leuk..

Maar ja zoveel keus is daar nou ook weer niet in...
Naja we gaan het wel merken..

(Bij Arnhemse meisjes had ik een soort van roze/rood achtige jurk gezien de echt heel mooi was..)
pi_88302599
Dat flammkuchen klinkt echter lekker :Y Heb je daar nog een receptje van?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 3 november 2010 @ 21:01:12 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88302604
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
Witte wolken?
^^
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 3 november 2010 @ 21:02:17 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88302652
Wat als 'vorig deel' in de OP genoemd staat is in feite het voorlaatste deel [/mierenneuk]
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 3 november 2010 @ 21:04:28 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88302762
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:01 schreef _aurum_ het volgende:
Dat flammkuchen klinkt echter lekker :Y Heb je daar nog een receptje van?
Dunne bodem maken van pizzadeeg of filodeeg
Besmeren met sour creme
Uienringen en spekjes erop (eventueel nog een beetje kaas)
Een minuut of 10 in een zo heet mogelijke oven

Klaar.

Je kunt ze ook maken met bijvoorbeeld kummel, kaas en bosui. Of zalm.

De flammkuchen die ik vandaag at kwam trouwens van de Aldi :@
pi_88302781
quote:
Op woensdag 3 november 2010 21:01 schreef progje het volgende:

[..]

_O- _O-

Tja ik wil eigenlijk ook wel iets met kleur, maar het erge is, dat ik dan waarschijnlijk voor zwart ga :P
Maar stiekem vind ik iets met een knal kleur (op een leuke manier) ook wel leuk..

Maar ja zoveel keus is daar nou ook weer niet in...
Naja we gaan het wel merken..

(Bij Arnhemse meisjes had ik een soort van roze/rood achtige jurk gezien de echt heel mooi was..)
Zwart O+.

Ik hoop dat je precies de enige juiste vindt :Y. En zoals Ford al zei, elke kleur is goed, als het maar zwart is ;).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_88302978
@ aurum: van 1 wel verwacht ja. Andere niet.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 3 november 2010 @ 21:10:12 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88303025
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:09 schreef Ewelina het volgende:
@ aurum: van 1 wel verwacht ja. Andere niet.
Aurum bedoel ws dat zij in eerste instantie ook dacht dat jijzelf ontslagen was :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_88303229
Blegh, futloze rotdag gehad met vreetbuineigingen, kwam er vandaag ook achter dat ik mijn afspraak bij de psycholoog maandag straal vergeten ben |:(
  woensdag 3 november 2010 @ 21:16:55 #16
331 Merel
Be here now.
pi_88303368
Zo, alles qua huis loopt nog steeds op rolletjes. Al vliegt het geld m'n portemonee uit!

Enige rotte is dat internet op m'n vers geïnstalleerde laptop niet wil, maar ach, als dat alles is.. :)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 3 november 2010 @ 21:24:37 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88303791
Fijn dat alles zo goed verloopt Merel!
  woensdag 3 november 2010 @ 21:27:21 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88303922
Financiële meevaller! Van een ander bedrijf krijgen we 7 euro terug! _O_

:') _O-

Ahja gegeven paarden enzo :+

GeeBee! Die cherrytomaatjes :o :9 omg diviiiiine! Ik had het geheel er iets langer in moeten doen denk ik, maar het was alsnog erg lekker en voor herhaling vatbaar *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_88304309
Brownies op lager vermogen lijken niet te verbranden *O*. Ondanks dat hij hoog in de oven zit (anders past het blik er niet in). Ga ze morgen uitdelen ;).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 3 november 2010 @ 21:35:42 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88304405
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:33 schreef Chicolate het volgende:
Brownies op lager vermogen lijken niet te verbranden *O*. Ondanks dat hij hoog in de oven zit (anders past het blik er niet in). Ga ze morgen uitdelen ;).
* Viking84 verheugt zich er alvast op :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_88304446
quote:
1.gif Op woensdag 3 november 2010 21:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

* Viking84 verheugt zich er alvast op :9.
Oeh kom je ook naar de vergadering? Vertellen hoe je lessen gingen enzo? :P We beginnen om 5 uur.
  woensdag 3 november 2010 @ 22:11:27 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88306363
:z
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 3 november 2010 @ 22:11:42 #23
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88306372
:W, ik ben wat gestresst. Vandaag bi jm'n moeder geweest, wat heel erg fijn was. Maar nu is de auto kapot..gedoe..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_88306382
quote:
1.gif Op woensdag 3 november 2010 21:33 schreef Chicolate het volgende:
Ze zijn gelukt *O*
  woensdag 3 november 2010 @ 22:17:12 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88306692
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 3 november 2010 @ 22:17:49 #26
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_88306728
quote:
Liberalen in het kabinet! *O*
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_88306734
En weer in mn kleine huis.
Rekening voor bemiddelingskosten, zo'n idioot iets!
Hou geen geld over :{ .
  woensdag 3 november 2010 @ 22:18:44 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88306777
quote:
14.gif Op woensdag 3 november 2010 22:17 schreef Duvel het volgende:

[..]

Liberalen in het kabinet! *O*
http://www.nu.nl/binnenla(...)ging-herfstweer.html

;(
  woensdag 3 november 2010 @ 22:19:35 #29
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_88306833
quote:
Eh. Ff kijken hoe ik hier nu weer de politiek de schuld van kan geven...
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 3 november 2010 @ 22:20:42 #30
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88306934
quote:
14.gif Op woensdag 3 november 2010 22:19 schreef Duvel het volgende:

[..]

Eh. Ff kijken hoe ik hier nu weer de politiek de schuld van kan geven...
Hier, nog een inkoppertje dan. Minstens net zo treurig:

http://www.nu.nl/economie(...)50-euro-duurder.html
  woensdag 3 november 2010 @ 22:21:40 #31
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_88306996
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2010 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hier, nog een inkoppertje dan. Minstens net zo treurig:

http://www.nu.nl/economie(...)50-euro-duurder.html
Hans Hoogervorst, VVD, bij invoering van het nieuwe zorgstelsel: "Het wordt niet duurder, eerder goedkoper dankzij concurrentie!".

Bedankt, Hans.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 3 november 2010 @ 22:25:22 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88307234
  woensdag 3 november 2010 @ 22:29:38 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88307478
And on this bombshell...

woensdag 3 november 2010 @ 22:29:45 #34
236335 neen
schone schijn
pi_88307485
Ja, alles werkt weer hoewel te laat maar goed. Helemaal toppie joppie natuurlijk. Nummer 66 babi pangang vind ik niet zo geweldig trouwens.
het lijkt niet wat het is
pi_88309103
hi! ik bedenk me net dat ik beneden in mijn rugzak nog een stuk stilton heb maar ik heb geen zin om naar beneden te lopen om het in de koelkast te leggen, zou dat heel erg stinken morgen? :')
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_88309738
nou het ligt in de koelkast hoor, ik maak wat mee op een avond!
  woensdag 3 november 2010 @ 23:16:02 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88309840
Blurred _O- O+ Spannend heur!

Ik vind ontpillen (of hoe je dat ook noemt) maar stom }:| Volgens mij is mn buik in de war nu oO< En ik heb uitslag ;( </TMI>
pi_88309940
ik moest echt lang nadenken voordat ik snapte wat ontpillen was :') ik zat te denken aan pluisjes van je kleren afhalen!? (waarom? :D )
  woensdag 3 november 2010 @ 23:20:50 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88310072
quote:
Op woensdag 3 november 2010 23:18 schreef Blurred86 het volgende:
ik moest echt lang nadenken voordat ik snapte wat ontpillen was :') ik zat te denken aan pluisjes van je kleren afhalen!? (waarom? :D )
Ja ik kende het woord ook niet totdat ik ging googelen! :D

Ik maakte me al wat zorgen want het voelt maf :') Tis maar goed dat ik geen rare onbeschermde dingesen heb gedaan en dat er duidelijk vermeld staat op tig sites dat ontpillen symptomen kan hebben die lijken op zwangerschap, anders was ik nu zwaar gestrest :')

Al zal ik desalniettemin blij zijn wanneer De Tijd van de Maand arriveert, gewoon voor het idee oO<
pi_88310625
Ik heb een heel leuk idee. Nu gaat SeSa gewoon door zoals voorgesteld.

Halverwege januari doen we lootjes trekken met alleen spullen van jezelf en dan mag je je SeSa cadeautje weer doorgeven of dingen die je van je schoonmoeder hebt gehad. Of dingen die je eerder hebt gehad.

En misschien doe je twee keer mee, misschien een keer, misschien niet.

Dus. ^)
pi_88310662
Ik heb niet bijgelezen dus misschien ben ik blaat 11
pi_88310663
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 23:13 schreef Blurred86 het volgende:
nou het ligt in de koelkast hoor, ik maak wat mee op een avond!
:D

Maria, ik hoop dat het snel overgaat!

Hormonen zijn stom. Ik zit onder de pukkels en ik had vandaag een humeur om op te schieten. Laat die Tijd van de Maand maar snel komen inderdaad. }:|
Are you pondering what I'm pondering?
pi_88310781
Want na kerst en sinterklaas zit je met allemaal kutcadeaus waar je het hele jaar anders tegen aan moet kijken. En in januari heb ik weer vollop tijd dus dan vind ik het erg leuk om te doen.

Dat je iemand ook een kutcadeau mee moet sturen zoals een deurmat *; Hihi
pi_88310796
Nou ik verlaat de UB :W
  woensdag 3 november 2010 @ 23:38:51 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88310816
Mini, ik moest al aan je denken, vroeg me af of jij hetzelfde probleem had! Ik heb allemaal rode vlekjes op romp en schouders en mn onderbuik rommelt steeds, is opgeblazen en doet soms zeer alsof de Tijd er al is :')

*;
  woensdag 3 november 2010 @ 23:40:01 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88310871
Kadootjes doorgeven die je met SeSa hebt gekregen lijkt me niet zo leuk! En als je het gaat splitsen lijkt de kans me groter dat je dan twee kleine clubjes hebt ipv 1 grotere?
pi_88311017
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 23:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ik verlaat de UB :W
Nu pas? Fanatiek hoor!
Ik krijg eigenlijk nooit echt cadeaus die ik echt heel vreselijk vind. Hooguit van mijn schoonmoeder, maar die wil ik jullie ook niet aandoen. :')
Als ik een SS-cadeau niet leuk vond zou ik het waarschijnlijk ook niet zeggen trouwens. :+

Maria: bij mij is het geen ontpillen meer, maar ik weet eigenlijk niet zo goed meer of het toen erger was dan nu. Dat met je onderbuik heb ik ook ja. I feel your pain!
  woensdag 3 november 2010 @ 23:47:17 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88311165
Om de een of andere reden voel ik me nu wel opgelucht, de kans is ten slotte wel ERG klein dat er een MiniMini en een MiniMaria op stapel zijn, nietwaar? :+ Want ook al weet ik wel dat de kans miniem is, het voelt zo raar daarbinnen! _O-

En ja, lijkt me ook zo wat dat iemand weetikwat, een pot pindakaas krijgt ofzo, en dan je dan in januari diezelfde pot pindakaas ineens bij een andere slankie aantreft _O- Ach, sommigen hier willen af en toe graag een rel, toch? :+
pi_88311332
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2010 23:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Om de een of andere reden voel ik me nu wel opgelucht, de kans is ten slotte wel ERG klein dat er een MiniMini en een MiniMaria op stapel zijn, nietwaar? :+ Want ook al weet ik wel dat de kans miniem is, het voelt zo raar daarbinnen! _O-

En ja, lijkt me ook zo wat dat iemand weetikwat, een pot pindakaas krijgt ofzo, en dan je dan in januari diezelfde pot pindakaas ineens bij een andere slankie aantreft _O- Ach, sommigen hier willen af en toe graag een rel, toch? :+
Dat had ik dus vorige maand! Wees gerust dus, dat was ook loos alarm. Deze maand is de kans helemáál klein want ik heb alweer twee maanden geen man van dichtbij gezien. ;(
pi_88311415
Een pot pindakaas zou trouwens wel een erg waardeloos SeSa-cadeau zijn...
Hoewel het dan wel weer knap is als je precies diezelfde pot kunt herkennen. :+

Beetje melig geloof ik... Ach ja, beter dan sjaggo.
pi_88311679
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 23:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Blurred _O- O+ Spannend heur!

Ik vind ontpillen (of hoe je dat ook noemt) maar stom }:| Volgens mij is mn buik in de war nu oO< En ik heb uitslag ;( </TMI>
ooh bah.. ik heb daar ook heel veel last van gehad..

en ben uiteindelijk weer aan de pil gegaan :')
Ik had zonder pil nog meer last van stemmingswisselingen en klote humeur dan met pil :') *zucht*
En mijn huid zag er helemaal niet meer uit :X
pi_88311876
Ik zou niet meer terug willen naar de pil, maar toch, hormonen blijven stom. :P

Iets heel anders, lijstje!
O: havermout, kiwi
L: bagel met roomkaas
T: banaan
D: pita's met falafel, tomaat, komkommer en knoflooksaus :9
T: een paar dropjes of snoepjes ofzo
pi_88311936
ik hoop dat ik ooit mijn hormonen nog eens onder controle krijg, ik word er gek van
  donderdag 4 november 2010 @ 00:12:24 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88312086
Lijkt me stug dat er twee slankies zijn die het een goed idee vinden om iemand een pot pindakaas te geven :+

progje: aww! ik hoop niet dat het mij ook zo vergaat, ik was al sinds mn 15e ofzo aan de pil en nu voor het eerst weer echt zonder :X Dit was nu om te kijken of ik me merkbaar anders voel zonder. Maarja moet als ik terug naar NL ga toch een alternatief hebben :+ :')

Fijn lijstje wel Mini :9 Falafel O+

Oh en op die noot ga ik maar eens mn bed opzoeken! Trusten O+
pi_88312121
@Maria: bij heel veel vrouwen gaat het gelukkig wel prima zonder hormonen, dus bij jou moet het gewoon goed komen!!
pi_88312166
ik duik mijn mandje maar eens in :W
pi_88312188
Slaap lekker dames! :*
pi_88314400
Mogge.

Ik heb momenteel een collega met last van hormonen. Stoere vent, helemaal emotioneel van de gekste dingen nu door een operatie z'n hormoonbalans verstoord is. Komt wel weer goed, maar het is grappig om iemand die zoiets nooit meemaakt erover te horen.
  donderdag 4 november 2010 @ 07:38:45 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88314670
:D sigme

Tevens mogge!
  donderdag 4 november 2010 @ 08:04:46 #60
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88314862
goeiemorgen...tijd om met de auto naar de garage te gaan, en daardoor vallen veel plannen in het water. Jammer.
pi_88314908
goedemorgen!

Lijstje:

O: 250 gram kwark en een plakje kipfilet met bieslook, mok melk
L: 4 boterhammen met kipfilet met bieslook
D: broodje hamburger met wat krieltjes en gegrilde groenten
T: iets met zalm, die moet op *)
Ja doei.
  donderdag 4 november 2010 @ 08:24:52 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88315064
Goeiemorgen :W.

Bleeh, ik slaap echt brak de laatste dagen. Stomme hoestbuien :(. Ik ben vanochtend vrij, maar ik ga toch naar school om toetsen na te kijken. Druk druk druk.
Niet meer actief op Fok!
pi_88315143
Mogæ! :Y)

@ Syrena
2 offertes in tha pocket, top! Vraag je ook de algemene voorwaarden bij elke berekening?

Excelletje nog nodig om het na te rekenen? :)

En een zakje voor het hyperen :D

Het lijkt heel veel maar hier staan 4 hypotheek berekeningen, elke 'groene kolom' is 1 berekening. Er staan er 4 naast elkaar zodat je ze makkelijk kunt vergelijken.

De groene vakjes moet je invullen. Ik kan m als je wil nog even aanpassen en toespitsen op jouw situatie. Deze is redelijk gericht op een nieuwbouw woning.

Notaris
Oh en deze lijkt me handig om een de notaris uit te zoeken:
http://www.notaristarieven.nl/?onderdeel=tarieven
http://www.notarisvergelijk.nl/

Ik heb hier mijn gegevens ingevuld en omschreven wat ik wilde hebben ( 2 hypotheekaktes in mijn geval) en naar 6 notarissen gestuurd. Zet er bij dat je een offerte wil op basis van een vast tarief.
He who dies with the most toys
still dies
  donderdag 4 november 2010 @ 08:36:38 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88315203
Hemel, wat een zware kost op de vroege ochtend!

pi_88315266
ik doe ook niet mee! Amerikaanse zware kost hier :9
Ja doei.
pi_88315273
mogguh :W
pi_88316860
8,6 O+ voor essay 20th-century American Literature! Mijn dag is goed!
Ja doei.
pi_88316995
Mogge!
Middenbalk voor bed vergeten :( kunnen dus terug...
Over financieen ben ik even een struisvogel!
*stopt vingers in oren* La, la, la la-laaa!
pi_88317052
Wat goed Mo ^O^ !
  donderdag 4 november 2010 @ 10:05:03 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88317232
Nais Mo!

Planning:

O: 250 gr biogarde met muesli
T: banaan, speculaasje
L: 3 bth sandwichspread/appelstroop
T: appel
S: RPM
D: kcal-bom: mexicaanse ovenschotel met kidneybeans, paprika, tomaat, gehakt, rijst, tortillachips en geraspte kaas.
pi_88318189
Goedemorgen. :)
pi_88318354
*O* yay, mooie dag O+ :P had ook al wind mee op weg naar de uni 8-)

zo eens een rooster voor mezelf maken: ga de ene week 20 uur en de andere week 26 uur werken voorlopig :X dus moet goed gaan plannen, máár dat gaat me lukken, want loop voor 2 vakken iig al voor!
Ja doei.
pi_88318759
Lijstjestijd

gisteren:

O: gekookt eitje, 3 plakjes ham
L: rauwkost met eetlepel eierslade en eetlepel tonijnsalade
T: kippensoep, 29 gram gemengde noten
D: varkensmedaillons, met groenten en krieltjes
T: 1 glas witte wijn
T: 1 plakje leverworst
T: kippensoep, eetlepel eiersalade op plakje ham

Vandaag:

O: gekookt eitje, 3 plakjes ham met een beetje tonijnsalade erop
L: kippensoep
T: koude stukjes kip
T: wodka, noten
D: gestoofde prei en vlees, weet nog niet wat.
T: cocktailgarnalen
pi_88319236
Hoi! Goedemorgen!

Aangepast lijstje gisteren:
O: soyamelk, bran flakes en druiven
T: mueslireep
L: witte rijst met kip en hete saus, salade met feta, boontjes en tomaat
T: 3 groot bier, peer, half plakje kokoscake
D: 4 stukjes gefrituurde vis, 5 frietjes, tomaat

Ok :')
pi_88319252
quote:
17s.gif Op donderdag 4 november 2010 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
^O^ ^O^
pi_88319265
mijn nieuwe monitor is binnen, wat een geweldig ding O+
pi_88319407
Vandaag:
O: soyamelk met branflakes en druiven
T: fruitreep en koffie met beetje hv melk
L: pasty ergens op metrostation
T: appel, misschien nog iets anders?
D: brood met humus en tomaat
T: rode wijn
pi_88320763
Nog net mogguh!

Mooie inrichting heb je Progje! :o

Feli Moblo!

(Nog steeds niet bijgelezen, gisteren stel op sprong uit eten gegaan :D)

Lijstje voor vandaag:

O: Yoghurt met fruit (aardbei, mango, komkommer)
S: 30min. thuisoefeningen
O: 2 boterhammen paard + glas melk
T: Restje garnalen/pepertjes salade
L: 2 boterhammen met kipfilet en paprika + glas melk
T: Peer
T: 75gr. forelfilet met 2 mandarijntjes + glas sinaasappelsap
S: 30min. kracht / 30min. cardio
D: Bruine bonen met spek O+
T: Cashews
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_88321984
quote:
Op donderdag 4 november 2010 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
Nice!

Vrije dag, ben net wakker O+. Hier was ik aan toe zeg.
pi_88322303
:W wa is dit voor een TT :o
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_88322311
Meeters: zouden jullie het leuk vinden een geocache tocht te doen door Den Haag?

Gaat over de historie van het centrum (Plein, Binnenhof, etc.)

Mr.Mo en ik kunnen dat wel hosselen ^O^
Ja doei.
pi_88322571
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
*O* yay, mooie dag O+ :P had ook al wind mee op weg naar de uni 8-)

zo eens een rooster voor mezelf maken: ga de ene week 20 uur en de andere week 26 uur werken voorlopig :X dus moet goed gaan plannen, máár dat gaat me lukken, want loop voor 2 vakken iig al voor!
Moet lukken :Y welk jaar zit je?
pi_88323009
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
Meeters: zouden jullie het leuk vinden een geocache tocht te doen door Den Haag?

Gaat over de historie van het centrum (Plein, Binnenhof, etc.)

Mr.Mo en ik kunnen dat wel hosselen ^O^
Heb een filmpje moeten bekijken over wat het is, maar hoe had je dat in gedachten?
Jullie verstoppen dingen, en wij moeten het opsporen?

'Let's look for treasure!'
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_88323013
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:14 schreef progje het volgende:
mijn nieuwe monitor is binnen, wat een geweldig ding O+
Ik heb echt eerst 5x motor gelezen voordat ik monitor las :+
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_88323046
Wat is nou de bedoeling van de meet.. zo kan ik toch niet bepalen of ik kom, zonder nadere toelichting :P
pi_88323140
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:47 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Moet lukken :Y welk jaar zit je?
2e :)
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Heb een filmpje moeten bekijken over wat het is, maar hoe had je dat in gedachten?
Jullie verstoppen dingen, en wij moeten het opsporen?

'Let's look for treasure!'
Nee, er ligt al een cache daar, die ons langs leuke plaatsen brengt. Kwestie van aanwijzingen volgen. :)
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:59 schreef Swietje het volgende:
Wat is nou de bedoeling van de meet.. zo kan ik toch niet bepalen of ik kom, zonder nadere toelichting :P
Ehm. We gaan door Den Haag slenteren, daarna snel naar een plek waar we drankjes drinken en daarna eten :)
Ja doei.
pi_88323170
Gesellie :Y
  donderdag 4 november 2010 @ 13:04:18 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88323220
:W vanaf school. Beetje gestresst, want er gaat zoveel in mijn hoofd om :X. Gewoon te druk en dan blokkeer ik ofzo. Hopelijk willen we de lessen wel een beetje lopen straks, want dat wil ook allemaal niet goed blijven hangen.

Vanochtend wat toetsen nagekeken: 2 leerlingen waren binnen 30 mins al klaar en dat is te zien :N. Prutswerk. Andere klas heeft het best aardig gedaan!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 november 2010 @ 13:13:21 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88323546
Leuk idee van geocache :Y.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 november 2010 @ 13:15:46 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88323623
Het wordt alleen wel echt heel slecht weer -O-.

90% kans op neerslag.
pi_88323645
oh, dan gaan we appeltaart eten en chocolademelk drinken bij Dudok ^O^
Ja doei.
  donderdag 4 november 2010 @ 13:17:59 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88323701
Dat klinkt aanlokkelijker dan door de regen lopen :D.
  donderdag 4 november 2010 @ 13:18:13 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88323717
Ik hoef geen chocomelk, want daar krijg ik kiespijn van :P.

En XM: je mag wel bij mij onder de paraplu lopen :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_88323730
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
oh, dan gaan we appeltaart eten en chocolademelk drinken bij Dudok ^O^
Chocolademelk? Daarvoor kom ik niet met de trein :P
Tripel Karmeliet met vlammetjes was er beloofd!
pi_88323748
op een lege maag? :o
Ja doei.
pi_88323767
ik heb er zin in, wat we ook gaan doen, eigenlijk :') *O*
Ja doei.
  donderdag 4 november 2010 @ 13:19:36 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88323773
Ik zou een rondleiding door Den Haag krijgen en in plaats daarvan moet ik chocomelk en appeltaart nuttigen bij Dudok :{w.

Ik ga een klacht indienen bij de reisorganisatie.
Niet meer actief op Fok!
pi_88323826
van kroeg naar kroeg is toch ook een soort rondleiding?
Ja doei.
pi_88323836
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou een rondleiding door Den Haag krijgen en in plaats daarvan moet ik chocomelk en appeltaart nuttigen bij Dudok :{w.

Ik ga een klacht indienen bij de reisorganisatie.
Rob de Geus, kom er maar in!
pi_88323906
die dude is toch van de koelkastrandjes? :')
Ja doei.
pi_88324086
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
die dude is toch van de koelkastrandjes? :')
"Daar word ik niet vrolijk van"

:')
  donderdag 4 november 2010 @ 13:28:39 #102
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88324090
Kroeg en bier *O* Maar ja daar maak je mij altijd blij mee :D
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_88324111
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:28 schreef Chicolate het volgende:

[..]

"Daar word ik niet vrolijk van"

ja, die ja..

wat heeft die met reisorganisaties te maken?
Ja doei.
pi_88324142
Ook!

Maar doet samen met Alberto Vleeswaren ook het programma 'Red mijn vakantie'
pi_88324225
oh, dat is vast het soort programma dat ik omzeil 8-)
Ja doei.
pi_88324251
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:29 schreef V1z0R het volgende:
Ook!

Maar doet samen met Alberto Vleeswaren ook het programma 'Red mijn vakantie'
mijn broertje werkt bij het bedrijf van Alberto Vleeswaren.. soms wel leuk die verhalen die hij allemaal vertelt en dingen die hij mee maakt
pi_88324260
dus, moeilijk je eigen bericht wijzigen :+
pi_88324454
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
oh, dat is vast het soort programma dat ik omzeil 8-)
Mag gewoon graag andere tokkies uitlachen... :')
  donderdag 4 november 2010 @ 13:39:52 #109
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88324493
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 13:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoef geen chocomelk, want daar krijg ik kiespijn van :P.

En XM: je mag wel bij mij onder de paraplu lopen :Y.
Oh, gelukkig!
pi_88324805
kan iemand mij even een schop geven?
Ben vanmorgen goed begonnen met acht uur wakker worden maar nu wil ik niet meer :') na het uitzoeken van dingen voor nieuwe zorgverzekering pff.
En heb nog een berg administratie en was plus stofzuigen en dweilen aargghhh.
pi_88325669
quote:
11s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:49 schreef Ml-etje het volgende:
kan iemand mij even een schop geven?
Ben vanmorgen goed begonnen met acht uur wakker worden maar nu wil ik niet meer :') na het uitzoeken van dingen voor nieuwe zorgverzekering pff.
En heb nog een berg administratie en was plus stofzuigen en dweilen aargghhh.
* ferme schop onder den poepert geeft *
pi_88327490
Ik heb even mode-advies nodig. :') Vinden jullie dat een spijkerbroek in laarzen met hak (onder een soort tuniekje) raar staat? In Nederland heb ik allemaal platte laarzen maar die heb ik natuurlijk niet bij me en nu weet ik het niet meer. :')
pi_88327505
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb even mode-advies nodig. :') Vinden jullie dat een spijkerbroek in laarzen met hak (onder een soort tuniekje) raar staat? In Nederland heb ik allemaal platte laarzen maar die heb ik natuurlijk niet bij me en nu weet ik het niet meer. :')
Foto :Y
pi_88327796
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:05 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Foto :Y
Ok, dat was te verwachten. :D
Slechte webcamfoto:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88327883
ziet er prima uit volgens mij :Y
pi_88327922
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:12 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ok, dat was te verwachten. :D
Slechte webcamfoto:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis mee :)
pi_88327938
quote:
Op woensdag 3 november 2010 23:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Een pot pindakaas zou trouwens wel een erg waardeloos SeSa-cadeau zijn...
Hoewel het dan wel weer knap is als je precies diezelfde pot kunt herkennen. :+

Beetje melig geloof ik... Ach ja, beter dan sjaggo.
Of een stronk broccoli die in januari helemaal beschimmeld is :P
pi_88327975
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

_O-

Thanks ladies! :) Dan laat ik het maar zo.
pi_88328115
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 15:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Broccoli gaat bloeien als je het buiten de koelkast bewaart, dus dan zou je het nog kunnen sturen onder het mom van "bosje bloemen" :D.
pi_88328132
quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:16 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

_O-

Thanks ladies! :) Dan laat ik het maar zo.
Ik vind het denk ik mooier met een dikke legging, het is nu wel een beetje Nederlands, maar het misstaat niet.
pi_88328282
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik vind het denk ik mooier met een dikke legging, het is nu wel een beetje Nederlands, maar het misstaat niet.
Ik heb geen dikke legging. Ach, ik ben ook een beetje Nederlands. :P
pi_88328620
Hoewel je ook echt niet wilt zien hoe veel Amerikaanse meiden erbij lopen... Dan voel ik me nog niet zo gek. :+
Volgens mij zijn vrouwen in Europa over het algemeen echt mooier.
  donderdag 4 november 2010 @ 15:39:01 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88328775
Nou Engelse meisjes hier dragen weer leggings als broek, en dan niet altijd de dikste leggings ;( Ik vind dat nie zo wat. Of blote benen met een hysterisch kort rokje.

Ohaai mensen O+ Ik heb les gehad en geZumbaat en nu ga ik zo douchen en wat leeswerk verrichten en luieren :9
pi_88329187
mogguh!

Lijstje:

O: allbran+sinasappelsap
L: roggebrood+ kalkoenfilet/pindakaas
T: komkommer
D: zuurkoolstamppot met rookworst
T: kwarktaart
pi_88329342
Nederlands is niet negatief hoor :D!
pi_88329485
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nou Engelse meisjes hier dragen weer leggings als broek, en dan niet altijd de dikste leggings ;( Ik vind dat nie zo wat. Of blote benen met een hysterisch kort rokje.

Ohaai mensen O+ Ik heb les gehad en geZumbaat en nu ga ik zo douchen en wat leeswerk verrichten en luieren :9
Hier ook ja! Als je bovenkleding zo kort is dat je kont te zien is, dan is een legging gewoon niet mooi. :P Ik zou me er denk ik ook niet zo lekker in voelen.
  donderdag 4 november 2010 @ 16:05:45 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88329643
quote:
Op donderdag 4 november 2010 16:00 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hier ook ja! Als je bovenkleding zo kort is dat je kont te zien is, dan is een legging gewoon niet mooi. :P Ik zou me er denk ik ook niet zo lekker in voelen.
Nee idd! De slankste meisjes krijgen nog een saggy ass in zo'n ding ):O Maarja over smaak valt niet te twisten enzulks :+

Tevens blij liedje O+

pi_88329776
pi_88330182
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 16:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nee idd! De slankste meisjes krijgen nog een saggy ass in zo'n ding ):O Maarja over smaak valt niet te twisten enzulks :+

Tevens blij liedje O+

Dan hebben ze al een saggy ass :P?!!
pi_88330416
Hier loopt iedereen in mantelpak (vrouwen) en pak (mannen). Ik heb bijna geen zakelijke kleding dus ik ga zaterdag maar shoppen. Maar ik ga Geen mantelpakje aandoen :P

Edit: hier is in het banken gedeelte van londen. Best bizar, iedereen ziet er zo super serieus uit :')
  donderdag 4 november 2010 @ 16:40:08 #131
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88331083
quote:
Op donderdag 4 november 2010 16:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dan hebben ze al een saggy ass :P?!!
Nou soms wel maar ik bedoel dat een legging dat veelal opties creëert :P Door die naad in het midden van je bol en geen vorm/zakjes op de broek? Zoiets.
  donderdag 4 november 2010 @ 16:42:04 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88331159
:O

Huiswaarts :z
  donderdag 4 november 2010 @ 16:44:02 #133
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88331245
Ik vind het kunnen, simpel, netjes...

Lijst:
O: 200 vla, 200 yoghurt
T's: boterham kipfilet, tomaat, kwart komkommer, winterwortel, peer, mandarijn
L: Grote kom mosterdsoep met spekjes, boterham kipfilet, boterham gekookt ei met tomaat, beker melk
T's: beschuit smeerkaas, appel, blokje choco
D: Bloemkool, komkommersalade, rode bietjes, gegrilde kabeljauw, zilvervliesrijst
T: laatste popcorn
pi_88331532
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 16:25 schreef Perruche het volgende:
Hier loopt iedereen in mantelpak (vrouwen) en pak (mannen). Ik heb bijna geen zakelijke kleding dus ik ga zaterdag maar shoppen. Maar ik ga Geen mantelpakje aandoen :P

Edit: hier is in het banken gedeelte van londen. Best bizar, iedereen ziet er zo super serieus uit :')
Waarom niet? Staat altijd heel elegant, en bij de juiste vrouw is het ook nog is erg sexy!
pi_88331922
quote:
Op donderdag 4 november 2010 16:50 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Waarom niet? Staat altijd heel elegant, en bij de juiste vrouw is het ook nog is erg sexy!
Omdat ik weiger me op die manier te conformeren :) ik vind het echt vreemd dat iedereen hetzelfde aandoet, het is net een uniform. ik wil me best zakelijk kleden maar geen mantelpakje. terwijl het wel makkelijk zou zijn, hoef ik me geen zorgen te maken over wat ik aantrek :P
  donderdag 4 november 2010 @ 17:04:10 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88332089
Zij die vandaag superconsequent zijn geweest groeten u :W.

Maar ik kom echt om in het werk op het moment :{.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 november 2010 @ 17:11:00 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88332307
Mweh er is een gaaf feestje vanavond maar ik moet morgen werken en het begint pas om 23.00 :') Helaasch.

Dit is trouwens het eerste weekend in tijden dat ik niet al plannen heb! En om de een of andere reden vind ik dat HIER veel vervelender dan in NL :')
  donderdag 4 november 2010 @ 17:29:12 #138
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88332996
Gelukkig is het pas donderdag Maria! :P Nog een heeeeeeeeeeeele werkdag om plannen te maken ^O^ .
  donderdag 4 november 2010 @ 17:33:20 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88333130
quote:
Op donderdag 4 november 2010 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gelukkig is het pas donderdag Maria! :P Nog een heeeeeeeeeeeele werkdag om plannen te maken ^O^ .
Ja da's waar! En ik kan natuurlijk ook dingen in mn eentje ondernemen :P
  donderdag 4 november 2010 @ 17:42:26 #140
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88333482
Niks mis met mantelpakjes. Het gaat erom hoe je ze draagt.
pi_88333559
Zo terug van de andere kant van het land, de A28 is best lang zeg.

Ik wil wel meedoen met SeSa als dat nog doorgaat :s)
Springfield's looking pretty dusty today
pi_88333585
bah, fijn presentaties voorbereiden en van die irritante tekeningen in Visio moeten maken :r
pi_88333594
quote:
Op donderdag 4 november 2010 17:42 schreef Tinkepink het volgende:
Niks mis met mantelpakjes. Het gaat erom hoe je ze draagt.
Bijvoorbeeld gister, had ik een in de lengte subtiel gestreepte panty eronder, met in beide benen een slag zodat er een speels zuurstokeffect ontstond.
De poging deze ochtend de panty rechtgestreept aan te trekken is half geslaagd.
pi_88333680
Iemand nog behoefte aan een Dell inktjetprinter? Nog helemaal in orde, maar heb zelf een nieuwe. PM maar indien interesse!
pi_88333707
Huuuh, gedraaide panties :(

Onee het is panty's in NL he.
pi_88334298
hm.. post van het CJIB op naam van Mr.Mo, maar dat kan ook voor onze auto zijn... :') want die staat op zijn naam.. open maken of niet O-)
Ja doei.
pi_88334321
oh, en ik had over de nieuwe tijd van de propedeuseuitreiking heen gelezen... gelukkig nog wel mn werk af kunnen/mogen zeggen O+

morgen om 10.00uur dus al! :o
Ja doei.
pi_88334564
Een foto voor in een boekje chico!
Heb de verkeerde tint verf gehaald!
En mn lijstje is drama :')
  donderdag 4 november 2010 @ 18:40:25 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88335450
Oh ik ben zoooooo moe.

Consequent zijn kost veel energie: drie keer een ll apart gezet, één keer een leerling laten terugkomen en drie keer een leerling eruit gestuurd :% . Iig mag meneer de directeur tevreden zijn nu :P.

Ik heb nog eens mijn voorbereiding voor morgen kunnen doen. Mag even relaxen tot na 2 voor 12 en daarna ga ik m'n lesstof nog eens doorkijken :). En morgen tussendoor de toetsen verder nakijken. Ik zal blij zijn als het weekend is.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 november 2010 @ 18:41:56 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88335512
quote:
Op donderdag 4 november 2010 16:09 schreef Chicolate het volgende:
http://farm5.static.flickr.com/4044/5145497717_cd99724483_z.jpg :9~

Linkje omdat niet Slank-proof :+
:9~
pi_88337034
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 18:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:9~
Ze zijn nu op ;(.
pi_88337171
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 18:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Een foto voor in een boekje chico!
Heb de verkeerde tint verf gehaald!
En mn lijstje is drama :')
Dankje, dat was ook de bedoeling :@.
Verkeerde tint verf, dat zie je nu op de muur of al eerder?
  donderdag 4 november 2010 @ 19:43:47 #153
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88337900
Daglijstje
o. roggebrood met smeerkaas
t. banaan + mandarijn + boterham met smeerkaas en ham
l. pittige kip met mango
t. mcflurry stroopwafel
d. duits broodje met margarine en honing + onverwacht uit eten: halve groentepizza + 0,25 liter chardonnay + stukje stokbrood met olie en tomatentapenade
  donderdag 4 november 2010 @ 19:45:55 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88337988
Ik heb bagger gegeten, want geen zin om te koken:

D: strawberry cheesecake ijs, fles banaan-sinaasappelfruitsap, chocopudding met slagroom :').

Dusssss....
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 november 2010 @ 19:51:42 #155
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88338228
ik sluit me bij je aan viking, iets met engelse muffins met bacon, cheddar en ketchup en daarna lammetjespap :') jij hebt tenminste nog íets van vitamientjes binnengekregen!
pi_88338312
quote:
Op donderdag 4 november 2010 19:24 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dankje, dat was ook de bedoeling :@.
Verkeerde tint verf, dat zie je nu op de muur of al eerder?
Nee het zit nog in de emmer. :)
Morgen maar heel vroeg ruilen!
pi_88338328
omnomnom, mijn hamburger was echt hemels O+
Ja doei.
pi_88338395
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb bagger gegeten, want geen zin om te koken:

D: strawberry cheesecake ijs, fles banaan-sinaasappelfruitsap, chocopudding met slagroom :').

Dusssss....
Wel lekker! :9 Ik krijg er een beetje lekkere trek van :D

Mijn lijstje dan maar, niks in huis om te snoepen helaas gelukkig

O: campina fruit/granen ontbijt zuivel ding, yakult
T: 3 mandarijnen, banaan
L: kom ossenstaartsoep, crostini, 2 crackers en 1 boterham filet americain
T: appel, sultana (die laatste op het station, mijn trein reed niet vanwege blaadjes)
D: zilvervliesrijst met gewokte garnalen, groente en een sausje
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_88338443
Lijstje:

O: Brinta
T: beschuit met muisjes
L: waldkornbollen met pindakaas
T: warme chocolademelk met slagroom
D: quiche met broccoli, rode paprika, ham, kaas, en komkommersalade

Ik voel me sinds ik de NuvaRing in heb ronduit kut en dik.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_88338515
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:

O: Brinta
T: beschuit met muisjes
L: waldkornbollen met pindakaas
T: warme chocolademelk met slagroom
D: quiche met broccoli, rode paprika, ham, kaas, en komkommersalade

Ik voel me sinds ik de NuvaRing in heb ronduit kut en dik.
Hormonen :* Dik ben je sowieso niet!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 4 november 2010 @ 19:59:48 #161
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88338635
OMG wat een irritante 'discussie' op dwdd :')
  donderdag 4 november 2010 @ 20:01:59 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88338740
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:59 schreef Blurred86 het volgende:
OMG wat een irritante 'discussie' op dwdd :')
Ja :'). En ik was het met die meisjes eens, jij dan? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_88339163
Wanneer wordt het nou beter weeeeeeeeer... Ik hou niet van wind en regen en kou (tegelijk)! Ik wil naar het bos :{

Ennieweejs, lijsttijd
O: twee beschuit met boter, beker optimel
T: niente
L: sushi, halve liter aquarius
T: twee mandarijntjes
T: mergpijp
D: hutspot met 2/3 gehaktbal en beetje peper. Toe bakje perzikyoghurt

Dagen beginnen weer een beetje meer 'structuur' te krijgen - dwz ik ben voor 11 uur wakker :')
  donderdag 4 november 2010 @ 20:15:49 #164
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88339270
Heb jij dan meisjes gezien in DWDD Vik? Ik zag alleen aso's met een te grote waffel en een vooringenomen journaliste.
  donderdag 4 november 2010 @ 20:17:01 #165
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88339312
Ik doe mee met lijstjesdump! En ik ben met DaD, rothormonen :') De ene dag voel ik me de koningin van de aardbol (bij wijze van spreken :+ ) en de andere dag een zak aardappelen ):O

O: twee dikke plakken brood met kaas
T: chocolate fudge brownie melk-drankje :9
S: Zumbaaa!
L: dikke snee brood met chorizo
T: drie blokjes chocola
D: linzen-met-rijst-gedoetje
T: bio vruchtensquash (limonade)
T: misschien nog een bakje trifle
  donderdag 4 november 2010 @ 20:18:27 #166
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88339359
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja :'). En ik was het met die meisjes eens, jij dan? :P.
oh ik niet hoor, ik geloofde die Mildred eigenlijk wel en ik vond het nogal irritant dat niemand haar uit liet praten..
  donderdag 4 november 2010 @ 20:19:50 #167
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88339409
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:18 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

oh ik niet hoor, ik geloofde die Mildred eigenlijk wel en ik vond het nogal irritant dat niemand haar uit liet praten..
Dat laatste was inderdaad wel het toppunt. Ze heeft geen enkele zin af kunnen maken :{
  donderdag 4 november 2010 @ 20:20:29 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88339448
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:18 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Dat is waar, ze hadden een grote waffel (weet je ook eens waar ik elke dag mee te maken krijg :'))

Maar: als ze van jou een portret zouden maken waarin jij bijv de hele dag hier zit te posten, dan word je ook boos, omdat je zoveel meer bent dan dat.

Bovendien werd er niet antwoord gegeven op de vraag of 'rappen' (en nog iets anders) ook gefilmd was. Als dat zo is, dan hadden ze dat toch ook kunnen gebruiken? In plaats daarvan begon de cameraman over iets heel anders.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 november 2010 @ 20:29:52 #169
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88339814
Alsof iemand op een docu zit te wachten dat aso kinderen wel eens op school zitten. Kom nou, ze mishandelen zelfs..
Sorry :')
  donderdag 4 november 2010 @ 20:32:47 #170
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88339925
Nee ze kreeg ook echt geen enkele kans om überhaupt antwoord te geven op die vraag, ik begrijp wel dat ze pissig werd op een gegeven moment hoor!

Ik begrijp op zich ook wel dat ze er van schrikken hoe ze neergezet zijn, maar ik geloof ook wel dat er zeker wat zit in wat Mildred zei dat ze geschrokken zijn omdat ze een spiegel is voorgehouden.
Moeten we het nu een hele prestatie vinden dat ze naar school gaan en rappen? petje af hoor, wat een positieve dingen doen die meiden!

maar goed, nu wil ik dus wel die documentaire zien. missie geslaagd :')
  donderdag 4 november 2010 @ 20:41:07 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88340250
Ik ben een beetje 'verdachte pakketjes'-moe...

Maar, het is zo tijd voor 2voor12 *O*.
  donderdag 4 november 2010 @ 20:41:33 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88340263
Ik ga ook naar school! *baas is*

En ja, college, universiteit, weetikwat, het is ook school :+
  donderdag 4 november 2010 @ 20:42:12 #173
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88340298
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben een beetje 'verdachte pakketjes'-moe...

Maar, het is zo tijd voor 2voor12 *O*.
Ik ook. Maar vooral omdat het me bang maakt te vliegen met kerst.
  donderdag 4 november 2010 @ 20:46:23 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88340470
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 20:42 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ook. Maar vooral omdat het me bang maakt te vliegen met kerst.
Waar vlieg je heen?
  donderdag 4 november 2010 @ 20:47:18 #175
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88340515
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Waar vlieg je heen?
Boston (en O&N in New York)
  donderdag 4 november 2010 @ 20:50:20 #176
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88340631
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 20:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Boston (en O&N in New York)
Ik zou m'n vakantiepret er niet door laten bederven Tink! :) Komt heus goed :Y.
  donderdag 4 november 2010 @ 20:52:32 #177
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88340730
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik zou m'n vakantiepret er niet door laten bederven Tink! :) Komt heus goed :Y.
Ik heb vliegangst ;(
  donderdag 4 november 2010 @ 20:54:29 #178
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88340829
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb vliegangst ;(
Ja, ik ook :'). Oxazepam ^O^ .

Iets heel anders...
[flauwe grap]

SPOILER
[/flauwe grap]
pi_88340866
:')!
Ja doei.
  donderdag 4 november 2010 @ 20:55:39 #180
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88340905
quote:
9s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, ik ook :'). Oxazepam ^O^ .

Iets heel anders...
[flauwe grap]

SPOILER
[/flauwe grap]
pi_88341002
Baardmans stond net onverwacht met een bos bloemen voor de deur! O+.
  donderdag 4 november 2010 @ 20:58:11 #182
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88341020
:W allemaal, hoe gaat het hier?

De hele dag van hot naar her gerend, van de garage in Duitsland naar Esnchede naar het ziekenhuis, eerst voor mezelf (echo van m'n schouder, niets ernstig), dan voor m'n moeder, naar huis, boodschappen gedaan, eten gekookt, weer naar het ziekenhuis en nu net thuis en op de bank. Lekker..
  donderdag 4 november 2010 @ 20:58:27 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88341029
quote:
Op donderdag 4 november 2010 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat lief!
  donderdag 4 november 2010 @ 20:58:56 #184
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88341047
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat lief O+
  donderdag 4 november 2010 @ 20:59:19 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88341059
Verrie romanties!
  donderdag 4 november 2010 @ 21:03:42 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88341280
quote:
17s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Verrie romanties!
Hup, 2 voor 12 kijken jij!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 november 2010 @ 21:04:21 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88341322
quote:
6.gif Op donderdag 4 november 2010 21:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hup, 2 voor 12 kijken jij!
Doe ik ook!
  donderdag 4 november 2010 @ 21:04:43 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88341341
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Doe ik ook!
Ik ook B-) .
Niet meer actief op Fok!
pi_88341404
Wie niet?! :')
pi_88341440
ik!

House aan het kijken 8-) en daarna slapen :z ben echt zó moe / gaar
Ja doei.
  donderdag 4 november 2010 @ 21:06:50 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88341476
Oh House, wordt dat nog steeds uitgezonden? :'). Ik had het na 1,5 seizoen oid wel gezien.

Ik volg nu een nieuwe serie: The Walking Dead :').
Niet meer actief op Fok!
pi_88341561
ik volg het niet echt ofzo, maar verder was er niet echt iets boeiends op TV en nu wil ik 't af kijken ook :+

neem nog wel een biertje, denk ik O+
Ja doei.
  donderdag 4 november 2010 @ 21:10:23 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88341676
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:05 schreef V1z0R het volgende:
Wie niet?! :')
8-)

*Obvious Olaf*
  donderdag 4 november 2010 @ 21:27:31 #194
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88342556
Wist ook veel dingen bij 2 voor 12
En ik heb al 3 dagen 4 uur slaap per nacht
Ga over een uurtje naar bed en dan gaat pas de wekker weer om 4.45
MOE

Wat ontzettend lief van baardmans!! O+
  donderdag 4 november 2010 @ 21:28:55 #195
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88342630
Dat zijn toch geen tijden uniekje!

Als je maar niet denkt dat ik zondag zo vroeg opsta.

Paniek peeuw, moet nog ontbijt voor je regelen :o :X

*nerveus... nu moet ik gezond voer halen :o.
pi_88342841
Denk ik: yessss, ik stuur nog even gauw iets op voordat ik weg ga! *trots* enzo, deadline gehaald.

Kom ik net terug, zie ik dat ik de bijlage was vergeten. }:|
  donderdag 4 november 2010 @ 21:33:35 #197
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88342860
Nah, een plakkie brood of wat yoghurt is goed hoor.. ben niet van de croissants ofzo :P

Terusten lieve slankies
pi_88343031
quote:
Op donderdag 4 november 2010 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je hebt de bloemen aangenomen en bent weer verder gaan Fok!en? *O*

klinkt als een lieve baardmans 8-)
pi_88343182
wat lief DaD! O+

Mr Mo had een cadeautje voor me gekocht, voor m'n P!
En dat zei hij gisteren al :') dus toen ging ik raden..

eerst waar hij 'm gekocht had, en daarna 't hele assortiment af, en daarna allerlei eigenschappen en zulks :') hij antwoordde met alleen ja en nee.. en ik heb 't om half 1 's nachts geraden :P

O+ een kruik O+
Ja doei.
pi_88343436
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:36 schreef -marz- het volgende:

[..]

Je hebt de bloemen aangenomen en bent weer verder gaan Fok!en? *O*

klinkt als een lieve baardmans 8-)
Ik heb 'm op gepaste wijze bedankt. Hij moest om 9 uur weer ergens zijn, dus het was een bliksembezoekje.
  donderdag 4 november 2010 @ 21:55:05 #201
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88344025
Ook lief, Mo! Lekker tegen het koukleumen :9

En dat raden is wel erg _O-
pi_88344184
hij wilde het al bijna zelf gaan zeggen omdat hij wilde slapen O+ :')

maar ik krijg 'm morgen pas :P
Ja doei.
pi_88344200
en nu ga ik vuilnis buiten zetten en slapen :P :W :*
Ja doei.
  donderdag 4 november 2010 @ 22:05:47 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88344591
Ik ga ook plat :z. Morgen om 10:00 fysio en dan ff de stad in.

Mo, veel plezier alvast morgen :Y.
  donderdag 4 november 2010 @ 22:08:41 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88344739
Op de valreep nog even de weersverwachting voor zaterdag :')

pi_88344831
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
hij wilde het al bijna zelf gaan zeggen omdat hij wilde slapen O+ :')

maar ik krijg 'm morgen pas :P
Wat lief!
Zo zie je maar weer zo klein en zo lief O+
* Mr aanstoot :P
  donderdag 4 november 2010 @ 22:28:12 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88345745
Zo, nog even wat grammatica-oefeningen gemaakt (leuk + als ik ze zelf maak, zie ik waar moeilijkheden kunnen zitten en ik kan even extra uitleg noteren) en nu ga ik dadelijk maar eens pitten :O .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 november 2010 @ 22:55:38 #208
331 Merel
Be here now.
pi_88347046
:W
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_88348152
Wel positief blijven XM, de windkracht neemt af zaterdag!
:P

wat zonde, dat weer
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_88350382
:W net thuis...
Nooit geweten dat er zoveel mis kon gaan met het in elkaar zetten van een stoeltje... Alles wat fout kon gaan ging fout :')
Tot overmaat van ramp lukte de tafel daarna helemaal niet, dus toen ben ik maar gefrustreerd naar huis gegaan.
DramaLijstje:
O1: 3 plakken ontbijtkoek
O2: broodje kaas met ei, croissantjd met jam
T: ontbijtkoek
T: koekjes
T: 2 mandarijnen
D: dubbele boterham pindakaas
pi_88351763
Verslagen en opdrachten af!!!!!!! BEDTIJD O+
pi_88351825
Eindelijk! Ik kwam niet meer op internet! :o Dat was schrikken...

Poeh, vandaag tot bijna 8 uur gewerkt. Daarna had ik geen zin meer om te koken dus heb ik maar wat gehaald, maar uiteindelijk heb ik er maar de helft van op dus de schade zal wel meevallen. Wel fijn een productief dagje gehad. :) Nu ga ik lekker helemaal niks meer doen.
Lijstje:
O: havermout
L: 2 kleine broodjes met kaas en een half gekookt ei ofzo
T: nog een broodje kaas
D: soort pangsit goreng met zoetzure saus en chow fun met rundvlees :9
T: kiwi, vitamine C-snoepjes :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Mini_rulez op 05-11-2010 03:18:12 ]
pi_88351983
Goeiemorgen!

Lekker knus herfstweer, het raast rond het huis en de temperatuur is hoog. Het is 15o!
pi_88351999
Goeiemorgen sigme! :W

Klinkt fijn! Ik hou van het najaar. O+
Ik hoop wel dat je nu nog niet naar buiten hoeft!
pi_88352034
Hoi mini! :W

Hoe is het weer daar eigenlijk?
Ik hoef niet naar buiten. Liefste is op pad. Als het licht is ga ik wel wandelen met de hond, het is mooi loopweer.
pi_88352051
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 november 2010 03:36 schreef sigme het volgende:
Hoi mini! :W

Hoe is het weer daar eigenlijk?
Ik hoef niet naar buiten. Liefste is op pad. Als het licht is ga ik wel wandelen met de hond, het is mooi loopweer.
Hier is het nog heel lang erg warm geweest, maar sinds kort is het nog maar 10-15 graden. Het mocht van mij ook wel een keer afkoelen. :) Zolang je binnen kunt blijven is herfstweer erg fijn.

Ik ga eens slapen. Fijne dag alvast! :W
pi_88352067
'truste Mini_rulez!
pi_88352267
Goedemorgen.

Moet op m'n vrije dag begeleiden bij een projectdag. ;( . Maar wordt wel leuk.
pi_88352615
Goeiemorgen!
  vrijdag 5 november 2010 @ 07:53:32 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88352720
Goeiemorgen!

Drukke dag ;(, maar wel zin in! :9. Vanavond ws ook nog toetsen nakijken en dan heb ik eindelijk weekend. Ik heb er nog niet eerder zo naar gesnakt, geloof ik :').
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 november 2010 @ 07:54:53 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88352731
Tis echt rustig hier, de laatste dagen :o. Dit is mijn bijleesmoment, hoor! :{w. Moet ik wel wat hebben om bij te lezen :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 november 2010 @ 07:59:08 #222
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88352766
goeiemorgen....Ik hoop dat de auto vandaag gemaakt is...we moeten vandaag naar Duitsland!
pi_88352928
mogge! :z
Ja doei.
pi_88353017
Mogge :W

61 kilo *O* nog maar drie te gaan *O*

Eigks wil ik er wel 6 af :@ maar of ik dat red, ben het laten staan van lekkers een beetje zat.
  vrijdag 5 november 2010 @ 08:42:46 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88353220
Wat goed! Hoeverl is er nu af? En trouwens je kan ook een jaar doen over een paar kg.
pi_88353376
Mn laatste vrije dag! Gelukkig komt mn vriendje me vanavond helpen! En dan gaan we in mn nieuwe huis slapen! O+
  vrijdag 5 november 2010 @ 08:55:37 #227
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88353448
Het is inderdaad rustig zeg hier de laatste dagen!

Goed hier MItje! en zoals Uniek al zegt, voor die laatste paar kg kun je gewoon lekker rustig aan doen toch?

Hier gaat het niet zo goed sinds ik nieuwe batterijen in mijn weegschaal heb gedaan :') voor het weekend woog ik nog 63 kg en maandag nieuwe batterijen en sindsdien de hele week boven de 65 kg?? ;( dat kan toch niet? maar goed, nu vraag ik me dus af of ik dan niet eigenlijk altijd al 65 kg woog of of ik vorig weekend wel érg veel gegeten heb (maar zó slecht was het nou ook weer niet en ik ben nog nooit zo veel aangekomen van 1 slecht weekend).
En het hardlopen gaat ook al niet zoals ik wil want het is zo donker steeds tegen de tijd dat ik thuis ben, dus ik ben maar 1x geweest deze week..
Blegh, ik haat dat zoiets stoms als dat getalletje op de weegschaal dan toch schijnbaar zo belangrijk is voor mij -O-
pi_88353602
zo, gedouched, nu ontbijten en over een half uurtje schijnen mijn ouders er te zijn. dat moet ook wel, want de uitreiking is om 10 uur :')
Ja doei.
  vrijdag 5 november 2010 @ 09:05:48 #229
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88353606
Mogge!

Blurred, dat is precies de reden dat ik me hooguit 1x per 2-3 maand weeg. Ik let meer op spiegelbeeld en kleding. Zo weet ik dat ik eigenlijk nu ook even weer die knop moet zien te vinden :X

Heftig windje trouwens vannacht! Ik vind het altijd wel knus, zo'n stormpje.
pi_88353610
oh, XM! Ik neem morgen die muiltjes voor je mee ^O^
Ja doei.
  vrijdag 5 november 2010 @ 09:08:52 #231
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88353663
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
oh, XM! Ik neem morgen die muiltjes voor je mee ^O^
Ohja! Ik was het alweer helemaal vergeten :@. Mag ook ander keertje hoor, anders wordt het misschien zo'n lampenkapverhaal :').

Ben as donderdag weer in de buurt van Nijmegen..
pi_88353664
Mogguh! :W

Gooi die weegschaal toch weg, zo'n ding is nergens voor nodig!
pi_88353686
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 09:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ohja! Ik was het alweer helemaal vergeten :@. Mag ook ander keertje hoor, anders wordt het misschien zo'n lampenkapverhaal :').

Ben as donderdag weer in de buurt van Nijmegen..
ik heb geen maatje lampenkap aan m'n poten hangen hoor ;(
Ja doei.
  vrijdag 5 november 2010 @ 09:11:09 #234
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88353702
quote:
1.gif Op vrijdag 5 november 2010 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
zo, gedouched, nu ontbijten en over een half uurtje schijnen mijn ouders er te zijn. dat moet ook wel, want de uitreiking is om 10 uur :')
wat heb je aan? Veel plezier vandaag!
pi_88353704
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 08:26 schreef Ml-etje het volgende:

Eigks wil ik er wel 6 af :@ maar of ik dat red, ben het laten staan van lekkers een beetje zat.
Gun jezelf gewoon af en toe iets lekkers, maakt het allemaal een stuk makkelijker :Y

Bij mij komt de 61 ook in zicht *O*
pi_88353720
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 09:11 schreef AKnynke het volgende:

[..]

wat heb je aan? Veel plezier vandaag!
gewoon euhm... rok, truitje en laarzen :+ thanks O+
Ja doei.
pi_88353721
Veel plezier bij de uitreiking Mo! *O*
  vrijdag 5 november 2010 @ 09:23:15 #238
331 Merel
Be here now.
pi_88353954
Wie gaan er nou allemaal morgen? Ik denk dat ik moet overslaan, dat klussen is vermoeiend!
pi_88354006
yay, thanks :)

oh, en jammer! -O- echt niet heel even relaxen en chillen met ons? Meer gaan we gezien het weer ook niet doen :P
Ja doei.
pi_88354025
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 09:23 schreef Merel het volgende:
Wie gaan er nou allemaal morgen? Ik denk dat ik moet overslaan, dat klussen is vermoeiend!
Is ook vermoeiend! Wat moet je nog allemaal doen?
  vrijdag 5 november 2010 @ 09:33:46 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88354183
Ik denk dat we vooral in cafes zullen zitten :Y).
  vrijdag 5 november 2010 @ 09:38:10 #242
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88354275
cafe! Ah toe Merel. Mo, xm willen jullie mij sms' en? Dan heb ik jullie nummers.
Leuk Mo!
pi_88354330
Ik ga juíst omdat ik zoveel klus de laatste dagen :) Afleiding mag wel toch!
pi_88354948
Goedemorgen :)

Lekker rustig op de weg vandaag. :s)
pi_88355299

pi_88355357
Aan het spammen MI-etje? :P

Zit nog een dikke 40kilo boven de 61, dus wees blij! :')
pi_88355449
mogguh :W

Veel plezier Mo!

En ik ben gewoon sinds ik terug ben uit Amerika 6 kilo afgevallen *O*
Nog 3 kilo en ik ben lichter dan ik in tijden ben geweest.

Hopelijk krijg ik die 3 kilo er ook nog af

Strak, zwart, jurkje aan vandaag, collega's zijn verbaasd _O- (ik werk alleen maar met mannen :P)
pi_88355523
Stomme fietsenmaker :( !
Omdat mn oude vertrouwde fietsmaker dicht was, ging ik woensdag naar een ander (heb geen gereedschap voor de ketting voor die eraf lag). Hij zei dat ie de volgende dag zeker gemaakt zou zijn.
Kom ik net langs heeft ie nog geen idee wanneer hij gemaakt wordt, maar reken maar niet op voor het weekend :( !
Denk dat ik na mn rijles m wel mee kan nemen...
pi_88355660
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 10:18 schreef Ml-etje het volgende:

Je bent je post aan het herhalen, ML :+
pi_88355754
Is vast die nieuwe lay out die aan het kutten is. Nou ja het is wel een herhalingswaardige post en fijn ontopic ook!!

Lijstje:

L: baconcrackertjes met filet A. en geitenkaas en tomaatjes
T: stukje osseworst
T: wodka, wat noten
D: gehakt groentenprutje, creme fraiche met diepvrieaardbeien
pi_88355808
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 10:32 schreef conleche het volgende:
Is vast die nieuwe lay out die aan het kutten is. Nou ja het is wel een herhalingswaardige post en fijn ontopic ook!!

Lijstje:

L: baconcrackertjes met filet A. en geitenkaas en tomaatjes
T: stukje osseworst
T: wodka, wat noten
D: gehakt groentenprutje, creme fraiche met diepvrieaardbeien

True, maar ik verdenk ML ook wel een beetje van verstrooidheid O+

Ik was 62,1 vanmorgen. Ook lekker ontopic 8-)
pi_88356044
Tickets naar Vietnam geboeeeeekt, WHAAAAAAAAA *O* *O* *O*
  vrijdag 5 november 2010 @ 10:43:15 #253
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88356076
Ik kreeg een gevulde koek van mn fysio als excuus dat ik vorige week voor niets was gekomen. Hij zit in m'n tas. De koek dan, niet m'n fysio :').
  vrijdag 5 november 2010 @ 10:44:20 #254
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88356123
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 10:42 schreef Goodbye het volgende:
Tof! :o Wanneer ga je? *O*
pi_88356212
Wat gaaf GB!
Oh ik wilde Mo nog een fijne uitreiking wensen, maar ze zijn al op de helft denk ik zo :P .
pi_88356252
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Tof! :o Wanneer ga je? *O*
Half juli 2011 :+ Ik ben echt zo blij, kan nu acht maanden voorpret hebben _O-

Oh en in december gaan we ook nog een weekje weg O+

Jubelstemming hier dus! *O*
pi_88356310
Jeej *O* hoe lang ga je naar Vietnam?
pi_88356399
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 10:49 schreef -marz- het volgende:
Jeej *O* hoe lang ga je naar Vietnam?
Drie weken, meer vakantiedagen heb ik helaas niet :P
pi_88356436
Afgelopen januari was ik in Thailand en Maleisië. Lijkt alweer 100 jaar geleden :P
pi_88357178
wat gaaf GB!!!
pi_88357226
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 november 2010 10:42 schreef Goodbye het volgende:
Oeh!! Lekker!! *O*
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:26:41 #262
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88357761
Wow Goodbye, kan me voorstellen dat je in jubelstemming bent. Tof hoor
pi_88357919
Wow! Tof GB! *O*

Wat is het toch irritant dat docenten niet op hun e-mail reageren. }:|
pi_88358094
He bah!
Ben nu helemaal jaloers op GB :P :D
pi_88359001
Inhakend op discussie van gisteren.

Kijk net dat stukje van die 'ghetto-meiden' bij DWDD, maar wat een betuttelend zeikwijf is die Mildred zeg...
Niet durven toe te geven dat je met een documentaire een vertekend beeld kan schetsen, en vervolgens en passant eruit gooien dat ze niks heeft gezegd over de criminele activiteiten.
Dus zeg je er iets over in een TV-show die door meer mensen wordt bekeken dan die hele docu... Dom mens :')

Mildred :r
pi_88359616
deze is wel heel toepasselijk voor hier :P

pi_88359702
Wat doet die "vind ik leuk" FB knop onderaan? :(

Boh, alle mensen die vandaag aan de balie komen of bellen worden sjaggo als ze iets willen wat niet kan ;( NOU.

Positief punt: ze zijn gestopt met het wegboren van de vloer in het magazijn O+ (die ligt recht onder mijn werkplek :Y) )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 5 november 2010 @ 12:22:25 #268
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88359856
quote:
13s.gif Op vrijdag 5 november 2010 12:17 schreef Syrena het volgende:

Dit zou voor mij weleens een reden kunnen worden om niet meer op Fok! te posten :{
pi_88359873
quote:
13s.gif Op vrijdag 5 november 2010 12:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dit zou voor mij weleens een reden kunnen worden om niet meer op Fok! te posten :{
Precies, weg anonimiteit!...

Zullen we massaal gaan klagen?
  vrijdag 5 november 2010 @ 12:29:53 #270
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_88360059
quote:
13s.gif Op vrijdag 5 november 2010 12:17 schreef Syrena het volgende:
Je kunt 'm gewoon uitzetten.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_88360119
ik zie geen FB knop?
pi_88360137
en die Mildred met d'r "Lieve Schat" dat vind ik heel denigerend overkomen....
pi_88360360
Hoi!

Lijstje:
O: soyamelk, bran flakes, druiven
T: muesli reepje van Kellogs, koffie met melk
L> moussaka met groenen en vast nog iets anders wat ik ben vergeten
De rest weet ik nog niet :)
pi_88360415
Je kunt nu je OV-chipkaart zelf kraken :') Naaaajaaaaaa.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 5 november 2010 @ 12:47:32 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88360632
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 12:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je hoeft er niet op te klikken of je FB-account te koppelen...
pi_88360736
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Je hoeft er niet op te klikken of je FB-account te koppelen...
Wanneer je mede-Fok!ers op je FB hebt, en zij klikken erop, kunnen lurkers al snel een link leggen.
Dus compleet in eigen handen heb je het niet...
  vrijdag 5 november 2010 @ 12:57:10 #277
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88360990
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 12:50 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wanneer je mede-Fok!ers op je FB hebt, en zij klikken erop, kunnen lurkers al snel een link leggen.
Dus compleet in eigen handen heb je het niet...
Privacy-instellingen van FB aanscherpen. Bij mij is maar weinig zichtbaar voor onbekenden.
pi_88361436
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 12:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Privacy-instellingen van FB aanscherpen. Bij mij is maar weinig zichtbaar voor onbekenden.
Touche! :D
pi_88361964
Mn beste lunch van de week:
Gebakken witvis (zonder paneelmeel) met rode paprika :P
pi_88362261
Thanks voor het mee jubelen allemaal O+
pi_88362451
Plus: ik ben niet meer alleen op 't werk. Min: het is de grote baas, dus ik moet ophouden met fotobehang te zoeken :')
  vrijdag 5 november 2010 @ 13:48:18 #282
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88362694
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 13:36 schreef Goodbye het volgende:
Thanks voor het mee jubelen allemaal O+
Heb ik iets te jubelen gemist?
pi_88362768
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 november 2010 13:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heb ik iets te jubelen gemist?
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 november 2010 10:42 schreef Goodbye het volgende:
  vrijdag 5 november 2010 @ 13:54:30 #284
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88362933
:D Oke, dat is inderdaad heel tof *O*
pi_88363003
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 13:54 schreef Tinkepink het volgende:
:D Oke, dat is inderdaad heel tof *O*
Ja, ik heb er nu al zó veel zin in! O+

We hebben tickets kunnen vinden voor 650 p.p. Ik denk dat dat wel een goede prijs is :7
pi_88363006
Gaaf GB! *O*
pi_88363118
En dan heb ik gewoon nog een vakantie tegoed in december ook. Hoe blij kan een mens zijn O+
pi_88365496
Wie is er goed in Duits hier? Ik wil een email schrijven, maar mijn schrijfkunsten in het duits zijn niet bepaald goed...
pi_88365500
Stil hier..... :P
Hmm Duits is niet mijn ding... :N
pi_88366156
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2010 14:57 schreef Ewelina het volgende:
Wie is er goed in Duits hier? Ik wil een email schrijven, maar mijn schrijfkunsten in het duits zijn niet bepaald goed...
Die Tinkerbell vielleicht?

Ik kan alleen dingen in boekjes opzoeken, we hebben wel Duitse schrijfboekjes O+
pi_88366353
Ja, en vertaalsites zijn wel een hulp, maar niet bijzonder goed...
pi_88366748
ik zou Tink even vragen :Y
pi_88366927
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2010 14:57 schreef Ewelina het volgende:
Zou Nynke's Duitser niet nog langskomen hier? :P

Wat gaaf GB! *O*
  vrijdag 5 november 2010 @ 15:37:22 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88367092
Oh my, wat een dag. Kutkiddo's. Gewoon vijf eruit gestuurd en dat zit me best hoog, want ik hou ze het liefst gewoon binnen.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 november 2010 @ 15:41:32 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88367248
Waren ze erg vervelend?
pi_88367305
En je had al zo'n kleine klassen toch, Vik? Vervelend zeg. :{ Maar het weekend is in zicht!
  vrijdag 5 november 2010 @ 15:53:22 #297
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88367689
Lijstje:

O: 250 ml biogarde met muesli
T: 1/4 gevulde koek
L: 3 boterhammen, 2x appelstroop, 1x pindakaas
T: appel
D: maaltijdsalade
T: biertje of wijntje bij top gear :Y).
  vrijdag 5 november 2010 @ 15:55:06 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88367783
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waren ze erg vervelend?
ja, eentje is er twee keer uitgegaan :'). Maar je moet echt niet onbeschoft gaan lopen doen tegen mij en gaan lopen schreeuwen :{w.

Maar mijn klas van net heeft alles weer goed gemaakt O+.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 november 2010 @ 15:56:00 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88367822
Ik stuur heus niet zomaar iemand eruit. Meestal eerst een paar keer waarschuwen, dan apart zetten en als dat niet helpt na schooltijd terugkomen of eruit. Als je eruit moet, heb je echt enorm stennis lopen schoppen.
Niet meer actief op Fok!
pi_88367847
lijstje:

O: havermoutprutje met extra lijnzaad
T: shake
L: 2 roggebrood met pindakaas en ham
T: 1/2 komkommer
D: curry met kip en rijst
T: Kwarktaart

Pff, ik ben zo toe aan weekend.

SPOILER
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:08:31 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88368346
Weekend *O*
Hmmm, wat zal ik dit weekend eens doen? :P

Vik, wat vervelend! Maar proberen van je af te zetten.

Zo hee Aurum, da's ook wat, verdorie... Afwachten eerst dus.

Lijst:
O: 200 vla, 200 yoghurt
T's: appel, peer, mandarijn, kwart komkommer, kerriesoep
L: 3 boterhammen rookvlees, kom tomatencremesoep met ballen, beker melk
T's: mandarijn, blokje choco, boterham jam, bakje popcorn
D: Macaroni met veel salade
T: chipjes en gekookt eitje met een toastje enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')