abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88302278
Het vorige deel: Slank # 1240 - gay radar met te weinig woorden

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_88302365
bedankt voor de complimenten allemaal, word er een beetje verlegen van :@
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 3 november 2010 @ 20:58:49 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88302469
Nou, je smaak laat niks te wensen over Progje!

Slaap lekker lieve slankies!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 3 november 2010 @ 20:59:01 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88302481
Daglijstje
o. 2 roggenbrood met kaas
t. -
l. halve flammkuchen + halve selleriestruik + 4 wortels + kruidenkaasdip
t. magnum classic + kleine twisterfries met mayo + 2 mandarijnen
d. 2 spinaziekaas pannenkoeken + rauwkostsalade
t. paar handjes chips
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_88302494
Als het helpt progje, ik vind ze vreselijk _O-. Vat het niet persoonlijk op, ik vind al die witte wolken echt draken :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 3 november 2010 @ 21:00:08 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88302549
Witte wolken?
pi_88302598
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:59 schreef sigme het volgende:
Als het helpt progje, ik vind ze vreselijk _O-. Vat het niet persoonlijk op, ik vind al die witte wolken echt draken :D.
_O- _O-

Tja ik wil eigenlijk ook wel iets met kleur, maar het erge is, dat ik dan waarschijnlijk voor zwart ga :P
Maar stiekem vind ik iets met een knal kleur (op een leuke manier) ook wel leuk..

Maar ja zoveel keus is daar nou ook weer niet in...
Naja we gaan het wel merken..

(Bij Arnhemse meisjes had ik een soort van roze/rood achtige jurk gezien de echt heel mooi was..)
pi_88302599
Dat flammkuchen klinkt echter lekker :Y Heb je daar nog een receptje van?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 3 november 2010 @ 21:01:12 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88302604
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
Witte wolken?
^^
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 3 november 2010 @ 21:02:17 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88302652
Wat als 'vorig deel' in de OP genoemd staat is in feite het voorlaatste deel [/mierenneuk]
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 3 november 2010 @ 21:04:28 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88302762
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:01 schreef _aurum_ het volgende:
Dat flammkuchen klinkt echter lekker :Y Heb je daar nog een receptje van?
Dunne bodem maken van pizzadeeg of filodeeg
Besmeren met sour creme
Uienringen en spekjes erop (eventueel nog een beetje kaas)
Een minuut of 10 in een zo heet mogelijke oven

Klaar.

Je kunt ze ook maken met bijvoorbeeld kummel, kaas en bosui. Of zalm.

De flammkuchen die ik vandaag at kwam trouwens van de Aldi :@
pi_88302781
quote:
Op woensdag 3 november 2010 21:01 schreef progje het volgende:

[..]

_O- _O-

Tja ik wil eigenlijk ook wel iets met kleur, maar het erge is, dat ik dan waarschijnlijk voor zwart ga :P
Maar stiekem vind ik iets met een knal kleur (op een leuke manier) ook wel leuk..

Maar ja zoveel keus is daar nou ook weer niet in...
Naja we gaan het wel merken..

(Bij Arnhemse meisjes had ik een soort van roze/rood achtige jurk gezien de echt heel mooi was..)
Zwart O+.

Ik hoop dat je precies de enige juiste vindt :Y. En zoals Ford al zei, elke kleur is goed, als het maar zwart is ;).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_88302978
@ aurum: van 1 wel verwacht ja. Andere niet.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 3 november 2010 @ 21:10:12 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88303025
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:09 schreef Ewelina het volgende:
@ aurum: van 1 wel verwacht ja. Andere niet.
Aurum bedoel ws dat zij in eerste instantie ook dacht dat jijzelf ontslagen was :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_88303229
Blegh, futloze rotdag gehad met vreetbuineigingen, kwam er vandaag ook achter dat ik mijn afspraak bij de psycholoog maandag straal vergeten ben |:(
  woensdag 3 november 2010 @ 21:16:55 #16
331 Merel
Be here now.
pi_88303368
Zo, alles qua huis loopt nog steeds op rolletjes. Al vliegt het geld m'n portemonee uit!

Enige rotte is dat internet op m'n vers geïnstalleerde laptop niet wil, maar ach, als dat alles is.. :)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 3 november 2010 @ 21:24:37 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88303791
Fijn dat alles zo goed verloopt Merel!
  woensdag 3 november 2010 @ 21:27:21 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88303922
Financiële meevaller! Van een ander bedrijf krijgen we 7 euro terug! _O_

:') _O-

Ahja gegeven paarden enzo :+

GeeBee! Die cherrytomaatjes :o :9 omg diviiiiine! Ik had het geheel er iets langer in moeten doen denk ik, maar het was alsnog erg lekker en voor herhaling vatbaar *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_88304309
Brownies op lager vermogen lijken niet te verbranden *O*. Ondanks dat hij hoog in de oven zit (anders past het blik er niet in). Ga ze morgen uitdelen ;).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 3 november 2010 @ 21:35:42 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88304405
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 21:33 schreef Chicolate het volgende:
Brownies op lager vermogen lijken niet te verbranden *O*. Ondanks dat hij hoog in de oven zit (anders past het blik er niet in). Ga ze morgen uitdelen ;).
* Viking84 verheugt zich er alvast op :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_88304446
quote:
1.gif Op woensdag 3 november 2010 21:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

* Viking84 verheugt zich er alvast op :9.
Oeh kom je ook naar de vergadering? Vertellen hoe je lessen gingen enzo? :P We beginnen om 5 uur.
  woensdag 3 november 2010 @ 22:11:27 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88306363
:z
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 3 november 2010 @ 22:11:42 #23
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88306372
:W, ik ben wat gestresst. Vandaag bi jm'n moeder geweest, wat heel erg fijn was. Maar nu is de auto kapot..gedoe..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_88306382
quote:
1.gif Op woensdag 3 november 2010 21:33 schreef Chicolate het volgende:
Ze zijn gelukt *O*
  woensdag 3 november 2010 @ 22:17:12 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88306692
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 3 november 2010 @ 22:17:49 #26
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_88306728
quote:
Liberalen in het kabinet! *O*
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_88306734
En weer in mn kleine huis.
Rekening voor bemiddelingskosten, zo'n idioot iets!
Hou geen geld over :{ .
  woensdag 3 november 2010 @ 22:18:44 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88306777
quote:
14.gif Op woensdag 3 november 2010 22:17 schreef Duvel het volgende:

[..]

Liberalen in het kabinet! *O*
http://www.nu.nl/binnenla(...)ging-herfstweer.html

;(
  woensdag 3 november 2010 @ 22:19:35 #29
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_88306833
quote:
Eh. Ff kijken hoe ik hier nu weer de politiek de schuld van kan geven...
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 3 november 2010 @ 22:20:42 #30
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88306934
quote:
14.gif Op woensdag 3 november 2010 22:19 schreef Duvel het volgende:

[..]

Eh. Ff kijken hoe ik hier nu weer de politiek de schuld van kan geven...
Hier, nog een inkoppertje dan. Minstens net zo treurig:

http://www.nu.nl/economie(...)50-euro-duurder.html
  woensdag 3 november 2010 @ 22:21:40 #31
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_88306996
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2010 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hier, nog een inkoppertje dan. Minstens net zo treurig:

http://www.nu.nl/economie(...)50-euro-duurder.html
Hans Hoogervorst, VVD, bij invoering van het nieuwe zorgstelsel: "Het wordt niet duurder, eerder goedkoper dankzij concurrentie!".

Bedankt, Hans.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 3 november 2010 @ 22:25:22 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88307234
  woensdag 3 november 2010 @ 22:29:38 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88307478
And on this bombshell...

woensdag 3 november 2010 @ 22:29:45 #34
236335 neen
schone schijn
pi_88307485
Ja, alles werkt weer hoewel te laat maar goed. Helemaal toppie joppie natuurlijk. Nummer 66 babi pangang vind ik niet zo geweldig trouwens.
het lijkt niet wat het is
pi_88309103
hi! ik bedenk me net dat ik beneden in mijn rugzak nog een stuk stilton heb maar ik heb geen zin om naar beneden te lopen om het in de koelkast te leggen, zou dat heel erg stinken morgen? :')
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_88309738
nou het ligt in de koelkast hoor, ik maak wat mee op een avond!
  woensdag 3 november 2010 @ 23:16:02 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88309840
Blurred _O- O+ Spannend heur!

Ik vind ontpillen (of hoe je dat ook noemt) maar stom }:| Volgens mij is mn buik in de war nu oO< En ik heb uitslag ;( </TMI>
pi_88309940
ik moest echt lang nadenken voordat ik snapte wat ontpillen was :') ik zat te denken aan pluisjes van je kleren afhalen!? (waarom? :D )
  woensdag 3 november 2010 @ 23:20:50 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88310072
quote:
Op woensdag 3 november 2010 23:18 schreef Blurred86 het volgende:
ik moest echt lang nadenken voordat ik snapte wat ontpillen was :') ik zat te denken aan pluisjes van je kleren afhalen!? (waarom? :D )
Ja ik kende het woord ook niet totdat ik ging googelen! :D

Ik maakte me al wat zorgen want het voelt maf :') Tis maar goed dat ik geen rare onbeschermde dingesen heb gedaan en dat er duidelijk vermeld staat op tig sites dat ontpillen symptomen kan hebben die lijken op zwangerschap, anders was ik nu zwaar gestrest :')

Al zal ik desalniettemin blij zijn wanneer De Tijd van de Maand arriveert, gewoon voor het idee oO<
pi_88310625
Ik heb een heel leuk idee. Nu gaat SeSa gewoon door zoals voorgesteld.

Halverwege januari doen we lootjes trekken met alleen spullen van jezelf en dan mag je je SeSa cadeautje weer doorgeven of dingen die je van je schoonmoeder hebt gehad. Of dingen die je eerder hebt gehad.

En misschien doe je twee keer mee, misschien een keer, misschien niet.

Dus. ^)
pi_88310662
Ik heb niet bijgelezen dus misschien ben ik blaat 11
pi_88310663
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 23:13 schreef Blurred86 het volgende:
nou het ligt in de koelkast hoor, ik maak wat mee op een avond!
:D

Maria, ik hoop dat het snel overgaat!

Hormonen zijn stom. Ik zit onder de pukkels en ik had vandaag een humeur om op te schieten. Laat die Tijd van de Maand maar snel komen inderdaad. }:|
Are you pondering what I'm pondering?
pi_88310781
Want na kerst en sinterklaas zit je met allemaal kutcadeaus waar je het hele jaar anders tegen aan moet kijken. En in januari heb ik weer vollop tijd dus dan vind ik het erg leuk om te doen.

Dat je iemand ook een kutcadeau mee moet sturen zoals een deurmat *; Hihi
pi_88310796
Nou ik verlaat de UB :W
  woensdag 3 november 2010 @ 23:38:51 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88310816
Mini, ik moest al aan je denken, vroeg me af of jij hetzelfde probleem had! Ik heb allemaal rode vlekjes op romp en schouders en mn onderbuik rommelt steeds, is opgeblazen en doet soms zeer alsof de Tijd er al is :')

*;
  woensdag 3 november 2010 @ 23:40:01 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88310871
Kadootjes doorgeven die je met SeSa hebt gekregen lijkt me niet zo leuk! En als je het gaat splitsen lijkt de kans me groter dat je dan twee kleine clubjes hebt ipv 1 grotere?
pi_88311017
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 23:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ik verlaat de UB :W
Nu pas? Fanatiek hoor!
Ik krijg eigenlijk nooit echt cadeaus die ik echt heel vreselijk vind. Hooguit van mijn schoonmoeder, maar die wil ik jullie ook niet aandoen. :')
Als ik een SS-cadeau niet leuk vond zou ik het waarschijnlijk ook niet zeggen trouwens. :+

Maria: bij mij is het geen ontpillen meer, maar ik weet eigenlijk niet zo goed meer of het toen erger was dan nu. Dat met je onderbuik heb ik ook ja. I feel your pain!
  woensdag 3 november 2010 @ 23:47:17 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88311165
Om de een of andere reden voel ik me nu wel opgelucht, de kans is ten slotte wel ERG klein dat er een MiniMini en een MiniMaria op stapel zijn, nietwaar? :+ Want ook al weet ik wel dat de kans miniem is, het voelt zo raar daarbinnen! _O-

En ja, lijkt me ook zo wat dat iemand weetikwat, een pot pindakaas krijgt ofzo, en dan je dan in januari diezelfde pot pindakaas ineens bij een andere slankie aantreft _O- Ach, sommigen hier willen af en toe graag een rel, toch? :+
pi_88311332
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2010 23:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Om de een of andere reden voel ik me nu wel opgelucht, de kans is ten slotte wel ERG klein dat er een MiniMini en een MiniMaria op stapel zijn, nietwaar? :+ Want ook al weet ik wel dat de kans miniem is, het voelt zo raar daarbinnen! _O-

En ja, lijkt me ook zo wat dat iemand weetikwat, een pot pindakaas krijgt ofzo, en dan je dan in januari diezelfde pot pindakaas ineens bij een andere slankie aantreft _O- Ach, sommigen hier willen af en toe graag een rel, toch? :+
:D
Dat had ik dus vorige maand! Wees gerust dus, dat was ook loos alarm. Deze maand is de kans helemáál klein want ik heb alweer twee maanden geen man van dichtbij gezien. ;(
pi_88311415
Een pot pindakaas zou trouwens wel een erg waardeloos SeSa-cadeau zijn...
Hoewel het dan wel weer knap is als je precies diezelfde pot kunt herkennen. :+

Beetje melig geloof ik... Ach ja, beter dan sjaggo.
pi_88311679
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 23:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Blurred _O- O+ Spannend heur!

Ik vind ontpillen (of hoe je dat ook noemt) maar stom }:| Volgens mij is mn buik in de war nu oO< En ik heb uitslag ;( </TMI>
ooh bah.. ik heb daar ook heel veel last van gehad..

en ben uiteindelijk weer aan de pil gegaan :')
Ik had zonder pil nog meer last van stemmingswisselingen en klote humeur dan met pil :') *zucht*
En mijn huid zag er helemaal niet meer uit :X
pi_88311876
Ik zou niet meer terug willen naar de pil, maar toch, hormonen blijven stom. :P

Iets heel anders, lijstje!
O: havermout, kiwi
L: bagel met roomkaas
T: banaan
D: pita's met falafel, tomaat, komkommer en knoflooksaus :9
T: een paar dropjes of snoepjes ofzo
pi_88311936
ik hoop dat ik ooit mijn hormonen nog eens onder controle krijg, ik word er gek van
  donderdag 4 november 2010 @ 00:12:24 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88312086
Lijkt me stug dat er twee slankies zijn die het een goed idee vinden om iemand een pot pindakaas te geven :+

progje: aww! ik hoop niet dat het mij ook zo vergaat, ik was al sinds mn 15e ofzo aan de pil en nu voor het eerst weer echt zonder :X Dit was nu om te kijken of ik me merkbaar anders voel zonder. Maarja moet als ik terug naar NL ga toch een alternatief hebben :+ :')

Fijn lijstje wel Mini :9 Falafel O+

Oh en op die noot ga ik maar eens mn bed opzoeken! Trusten O+
pi_88312121
@Maria: bij heel veel vrouwen gaat het gelukkig wel prima zonder hormonen, dus bij jou moet het gewoon goed komen!!
pi_88312166
ik duik mijn mandje maar eens in :W
pi_88312188
Slaap lekker dames! :*
pi_88314400
Mogge.

Ik heb momenteel een collega met last van hormonen. Stoere vent, helemaal emotioneel van de gekste dingen nu door een operatie z'n hormoonbalans verstoord is. Komt wel weer goed, maar het is grappig om iemand die zoiets nooit meemaakt erover te horen.
  donderdag 4 november 2010 @ 07:38:45 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88314670
:D sigme

Tevens mogge!
  donderdag 4 november 2010 @ 08:04:46 #60
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88314862
goeiemorgen...tijd om met de auto naar de garage te gaan, en daardoor vallen veel plannen in het water. Jammer.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_88314908
goedemorgen!

Lijstje:

O: 250 gram kwark en een plakje kipfilet met bieslook, mok melk
L: 4 boterhammen met kipfilet met bieslook
D: broodje hamburger met wat krieltjes en gegrilde groenten
T: iets met zalm, die moet op *)
Ja doei.
  donderdag 4 november 2010 @ 08:24:52 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88315064
Goeiemorgen :W.

Bleeh, ik slaap echt brak de laatste dagen. Stomme hoestbuien :(. Ik ben vanochtend vrij, maar ik ga toch naar school om toetsen na te kijken. Druk druk druk.
Niet meer actief op Fok!
pi_88315143
Mogæ! :Y)

@ Syrena
2 offertes in tha pocket, top! Vraag je ook de algemene voorwaarden bij elke berekening?

Excelletje nog nodig om het na te rekenen? :)

En een zakje voor het hyperen :D

Het lijkt heel veel maar hier staan 4 hypotheek berekeningen, elke 'groene kolom' is 1 berekening. Er staan er 4 naast elkaar zodat je ze makkelijk kunt vergelijken.

De groene vakjes moet je invullen. Ik kan m als je wil nog even aanpassen en toespitsen op jouw situatie. Deze is redelijk gericht op een nieuwbouw woning.

Notaris
Oh en deze lijkt me handig om een de notaris uit te zoeken:
http://www.notaristarieven.nl/?onderdeel=tarieven
http://www.notarisvergelijk.nl/

Ik heb hier mijn gegevens ingevuld en omschreven wat ik wilde hebben ( 2 hypotheekaktes in mijn geval) en naar 6 notarissen gestuurd. Zet er bij dat je een offerte wil op basis van een vast tarief.
He who dies with the most toys
still dies
  donderdag 4 november 2010 @ 08:36:38 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88315203
Hemel, wat een zware kost op de vroege ochtend!

pi_88315266
ik doe ook niet mee! Amerikaanse zware kost hier :9
Ja doei.
pi_88315273
mogguh :W
pi_88316860
8,6 O+ voor essay 20th-century American Literature! Mijn dag is goed!
Ja doei.
pi_88316995
Mogge!
Middenbalk voor bed vergeten :( kunnen dus terug...
Over financieen ben ik even een struisvogel!
*stopt vingers in oren* La, la, la la-laaa!
pi_88317052
Wat goed Mo ^O^ !
  donderdag 4 november 2010 @ 10:05:03 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88317232
Nais Mo!

Planning:

O: 250 gr biogarde met muesli
T: banaan, speculaasje
L: 3 bth sandwichspread/appelstroop
T: appel
S: RPM
D: kcal-bom: mexicaanse ovenschotel met kidneybeans, paprika, tomaat, gehakt, rijst, tortillachips en geraspte kaas.
pi_88318189
Goedemorgen. :)
pi_88318354
*O* yay, mooie dag O+ :P had ook al wind mee op weg naar de uni 8-)

zo eens een rooster voor mezelf maken: ga de ene week 20 uur en de andere week 26 uur werken voorlopig :X dus moet goed gaan plannen, máár dat gaat me lukken, want loop voor 2 vakken iig al voor!
Ja doei.
pi_88318759
Lijstjestijd

gisteren:

O: gekookt eitje, 3 plakjes ham
L: rauwkost met eetlepel eierslade en eetlepel tonijnsalade
T: kippensoep, 29 gram gemengde noten
D: varkensmedaillons, met groenten en krieltjes
T: 1 glas witte wijn
T: 1 plakje leverworst
T: kippensoep, eetlepel eiersalade op plakje ham

Vandaag:

O: gekookt eitje, 3 plakjes ham met een beetje tonijnsalade erop
L: kippensoep
T: koude stukjes kip
T: wodka, noten
D: gestoofde prei en vlees, weet nog niet wat.
T: cocktailgarnalen
pi_88319236
Hoi! Goedemorgen!

Aangepast lijstje gisteren:
O: soyamelk, bran flakes en druiven
T: mueslireep
L: witte rijst met kip en hete saus, salade met feta, boontjes en tomaat
T: 3 groot bier, peer, half plakje kokoscake
D: 4 stukjes gefrituurde vis, 5 frietjes, tomaat

Ok :')
pi_88319252
quote:
17s.gif Op donderdag 4 november 2010 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
^O^ ^O^
pi_88319265
mijn nieuwe monitor is binnen, wat een geweldig ding O+
pi_88319407
Vandaag:
O: soyamelk met branflakes en druiven
T: fruitreep en koffie met beetje hv melk
L: pasty ergens op metrostation
T: appel, misschien nog iets anders?
D: brood met humus en tomaat
T: rode wijn
pi_88320763
Nog net mogguh!

Mooie inrichting heb je Progje! :o

Feli Moblo!

(Nog steeds niet bijgelezen, gisteren stel op sprong uit eten gegaan :D)

Lijstje voor vandaag:

O: Yoghurt met fruit (aardbei, mango, komkommer)
S: 30min. thuisoefeningen
O: 2 boterhammen paard + glas melk
T: Restje garnalen/pepertjes salade
L: 2 boterhammen met kipfilet en paprika + glas melk
T: Peer
T: 75gr. forelfilet met 2 mandarijntjes + glas sinaasappelsap
S: 30min. kracht / 30min. cardio
D: Bruine bonen met spek O+
T: Cashews
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_88321984
quote:
Op donderdag 4 november 2010 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
Nice!

Vrije dag, ben net wakker O+. Hier was ik aan toe zeg.
pi_88322303
:W wa is dit voor een TT :o
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_88322311
Meeters: zouden jullie het leuk vinden een geocache tocht te doen door Den Haag?

Gaat over de historie van het centrum (Plein, Binnenhof, etc.)

Mr.Mo en ik kunnen dat wel hosselen ^O^
Ja doei.
pi_88322571
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
*O* yay, mooie dag O+ :P had ook al wind mee op weg naar de uni 8-)

zo eens een rooster voor mezelf maken: ga de ene week 20 uur en de andere week 26 uur werken voorlopig :X dus moet goed gaan plannen, máár dat gaat me lukken, want loop voor 2 vakken iig al voor!
Moet lukken :Y welk jaar zit je?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_88323009
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
Meeters: zouden jullie het leuk vinden een geocache tocht te doen door Den Haag?

Gaat over de historie van het centrum (Plein, Binnenhof, etc.)

Mr.Mo en ik kunnen dat wel hosselen ^O^
Heb een filmpje moeten bekijken over wat het is, maar hoe had je dat in gedachten?
Jullie verstoppen dingen, en wij moeten het opsporen?

'Let's look for treasure!'
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_88323013
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:14 schreef progje het volgende:
mijn nieuwe monitor is binnen, wat een geweldig ding O+
Ik heb echt eerst 5x motor gelezen voordat ik monitor las :+
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_88323046
Wat is nou de bedoeling van de meet.. zo kan ik toch niet bepalen of ik kom, zonder nadere toelichting :P
pi_88323140
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:47 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Moet lukken :Y welk jaar zit je?
2e :)
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Heb een filmpje moeten bekijken over wat het is, maar hoe had je dat in gedachten?
Jullie verstoppen dingen, en wij moeten het opsporen?

'Let's look for treasure!'
Nee, er ligt al een cache daar, die ons langs leuke plaatsen brengt. Kwestie van aanwijzingen volgen. :)
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 12:59 schreef Swietje het volgende:
Wat is nou de bedoeling van de meet.. zo kan ik toch niet bepalen of ik kom, zonder nadere toelichting :P
Ehm. We gaan door Den Haag slenteren, daarna snel naar een plek waar we drankjes drinken en daarna eten :)
Ja doei.
pi_88323170
Gesellie :Y
  donderdag 4 november 2010 @ 13:04:18 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88323220
:W vanaf school. Beetje gestresst, want er gaat zoveel in mijn hoofd om :X. Gewoon te druk en dan blokkeer ik ofzo. Hopelijk willen we de lessen wel een beetje lopen straks, want dat wil ook allemaal niet goed blijven hangen.

Vanochtend wat toetsen nagekeken: 2 leerlingen waren binnen 30 mins al klaar en dat is te zien :N. Prutswerk. Andere klas heeft het best aardig gedaan!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 november 2010 @ 13:13:21 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88323546
Leuk idee van geocache :Y.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 november 2010 @ 13:15:46 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88323623
Het wordt alleen wel echt heel slecht weer -O-.

90% kans op neerslag.
pi_88323645
oh, dan gaan we appeltaart eten en chocolademelk drinken bij Dudok ^O^
Ja doei.
  donderdag 4 november 2010 @ 13:17:59 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88323701
Dat klinkt aanlokkelijker dan door de regen lopen :D.
  donderdag 4 november 2010 @ 13:18:13 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88323717
Ik hoef geen chocomelk, want daar krijg ik kiespijn van :P.

En XM: je mag wel bij mij onder de paraplu lopen :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_88323730
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
oh, dan gaan we appeltaart eten en chocolademelk drinken bij Dudok ^O^
Chocolademelk? Daarvoor kom ik niet met de trein :P
Tripel Karmeliet met vlammetjes was er beloofd!
pi_88323748
op een lege maag? :o
Ja doei.
pi_88323767
ik heb er zin in, wat we ook gaan doen, eigenlijk :') *O*
Ja doei.
  donderdag 4 november 2010 @ 13:19:36 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88323773
Ik zou een rondleiding door Den Haag krijgen en in plaats daarvan moet ik chocomelk en appeltaart nuttigen bij Dudok :{w.

Ik ga een klacht indienen bij de reisorganisatie.
Niet meer actief op Fok!
pi_88323826
van kroeg naar kroeg is toch ook een soort rondleiding?
Ja doei.
pi_88323836
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou een rondleiding door Den Haag krijgen en in plaats daarvan moet ik chocomelk en appeltaart nuttigen bij Dudok :{w.

Ik ga een klacht indienen bij de reisorganisatie.
Rob de Geus, kom er maar in!
pi_88323906
die dude is toch van de koelkastrandjes? :')
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')