Mijn spullen ook?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:37 schreef omearos het volgende:
Zo, heb vanalles opgehaald uit Almelo
Thijs, wanneer wil je alles hebben?
stuur je adres nog evenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:44 schreef thijs1994 het volgende:
Zeg 't maar. Je mag van mij vanavond al wel komen.
Ja is't gelukt? Of waren het niet de spullen van mij en ferrari?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:37 schreef omearos het volgende:
Zo, heb vanalles opgehaald uit Almelo
Thijs, wanneer wil je alles hebben?
Er stond geen naam op, het waren 3 vuilniszakken met knuffels en spellen. Volgens mij was het inderdaad van jullie, met al die logistieke stappen om het hier te krijgenquote:Op woensdag 17 november 2010 15:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja is't gelukt? Of waren het niet de spullen van mij en ferrari?
Het was maar 1 vuilniszak hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 15:25 schreef omearos het volgende:
[..]
Er stond geen naam op, het waren 3 vuilniszakken met knuffels en spellen. Volgens mij was het inderdaad van jullie, met al die logistieke stappen om het hier te krijgen
Yep!quote:Op woensdag 17 november 2010 15:25 schreef omearos het volgende:
[..]
Er stond geen naam op, het waren 3 vuilniszakken met knuffels en spellen. Volgens mij was het inderdaad van jullie, met al die logistieke stappen om het hier te krijgen
Ik had er ook nog twee, slimpie.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het was maar 1 vuilniszak hoor
Vol met kinderboeken en knuffels.
Ohquote:Op woensdag 17 november 2010 20:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yep!Goed om te horen!
[..]
Ik had er ook nog twee, slimpie.
Harstikke bedankt voor de hulp! Morgen is de uitgifteavond en ik ben er van overtuigd dat het mooie reacties op zal leveren.quote:Op maandag 22 november 2010 19:39 schreef omearos het volgende:
En alles is naar de voedselbank gebracht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |