abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88301897
Hallo,

Ik zoek in de omgeving allerlei dingen voor kinderen van de Voedselbank, om ook deze kinderen een Sinterklaascadeau te kunnen geven. Ik heb geen budget, dus alles moet gratis als het kan.

Het moet wel in Twente zijn, want ik kan in Oldenzaal en omgeving wel ophalen, maar ik heb geen auto, dus verder kan ik niet. Dus als je nog wat hebt liggen en je woont in de omgeving Oldenzaal, laat dan even wat horen aub.

Ook dit jaar help ik weer mee aan de actie. Vorig jaar heb ik heel veel goede hulp gehad van Omearos, nog bedankt daarvoor! Ik hoop dat ik dit jaar ook weer op jullie kan rekenen.

w/ w/
pi_88302538
-edit: en gewoon weer open

[ Bericht 86% gewijzigd door admiraal_anaal op 03-11-2010 21:11:26 ]
pi_88307980
Graag gedaan. En ook dit jaar wil ik wel helpen met ophalen, ik rij elke dag Enschede - Almelo, dus in die omgeving wil ik wel spullen ophalen bij mensen die wat hebben :Y en ik zal zelf natuurlijk ook weer kijken wat ik kan bijdragen
  woensdag 3 november 2010 @ 22:54:36 #4
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_88308822
Tof dat je dit doet! Helaas woon ik niet echt in de buurt. ;(
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_88308873
Ik heb misschien nog wel wat bij mijn ouders (wonen in Zutphen). Heb je daar wat aan?
pi_88309068
ow, sommige weekenden ga ik richting Amersfoort, dus daar in de buurt kan ook nog, of langs de A1 :Y
pi_88309441
Anders kan ik heel misschien via iemand die in Almelo werkt het fixen? Maar dat weet ik niet want die zit ook heel vaak in India. Maar ik zal eens kijken, ben er van het weekend.
pi_88309856
Ik heb nog een DVD-spel Trivial Pursuit liggen. 1x gespeeld en opgeborgen.
Woon in Enschede, dus kom maar halen :)
Coming up with funky-ass shit like every single day
pi_88316068
Genoeg knuffels, speelgoed etc. hier liggen.

Helaas niet bij jou in de buurt.

Anders mocht je alles meenemen, zolder ook weer leeg :')
pi_88328709
quote:
Op woensdag 3 november 2010 22:38 schreef omearos het volgende:
Graag gedaan. En ook dit jaar wil ik wel helpen met ophalen, ik rij elke dag Enschede - Almelo, dus in die omgeving wil ik wel spullen ophalen bij mensen die wat hebben :Y en ik zal zelf natuurlijk ook weer kijken wat ik kan bijdragen
Super dat je weer meedoet! De poster een paar boven me met het bordspel heb ik een PM gestuurd, dus misschien is dat een kandidaat. Ik zal nog even proberen een paar adresjes te regelen, alvast super bedankt voor je hulp :).
pi_88328801
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 09:23 schreef pgrferrari het volgende:
Genoeg knuffels, speelgoed etc. hier liggen.

Helaas niet bij jou in de buurt.

Anders mocht je alles meenemen, zolder ook weer leeg :')
Waar woon je? Misschien kan ik een keer wat meenemen want ik reis nog wel naar concerten en vrienden door het hele land.
pi_88328977
Ik woon in Twente. Zou leuk zijn dat je nog een steentje bij kan dragen :). Misschien kan je wat afspreken met de anderen hier in het topic (pgrferrari en/of omearos). Ik hoor het wel.

Edit: Sorry, was niet eens voor mij bedoeld :P .
pi_88329032
Goed initiatief, ik zal een kijken wat ik nog zoal heb liggen. Zijn PCgames etc ook welkom ?
pi_88329070
quote:
11s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:39 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Waar woon je? Misschien kan ik een keer wat meenemen want ik reis nog wel naar concerten en vrienden door het hele land.
Omgeving Breda.
pi_88329072
quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:46 schreef Syd het volgende:
Goed initiatief, ik zal een kijken wat ik nog zoal heb liggen. Zijn PCgames etc ook welkom ?
Jahoor, ook die zijn van harte welkom!
pi_88329190
Okay, heb nog een aantal PCspellen, zoals battlefield 2142 ofzoiets waar ik niks mee doe en trackmania united.

Heb ook nog een oude dikke PSP met custom witte cover enkel ben ik knopje van de joystick kwijt, verder doet die het nog perfect :) enkel geen spellen erbij heb die destijds al verkocht.

Ik ben woonachtig in centrum Hengelo.

Maar ik ga dit vanavond even uitpluizen je hoort meer van me.
pi_88329264
quote:
7s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:47 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Omgeving Breda.
Ik zit in Eindhoven dus kan wel een keer langskomen. Kom wel met de trein dus kan geen hele megadingen meenemen, maar een vuilniszak moet lukken. :+

Heb net gesmst of ik het naar Almelo kan krijgen, anders gaat het helemaal niet door met mij denk ik.
pi_88329298
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:53 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ik zit in Eindhoven dus kan wel een keer langskomen. Kom wel met de trein dus kan geen hele megadingen meenemen, maar een vuilniszak moet lukken. :+

Heb net gesmst of ik het naar Almelo kan krijgen, anders gaat het helemaal niet door met mij denk ik.
Wat wil je dan meenemen?
Knuffels etc?
Want kinderboeken lijken me nogal zwaar :P

En wanneer wil je langskomen?
Dan kan ik voor doe tijd e.a. uitzoeken.
pi_88329380
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:54 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Wat wil je dan meenemen?
Knuffels etc?
Want kinderboeken lijken me nogal zwaar :P

En wanneer wil je langskomen?
Dan kan ik voor doe tijd e.a. uitzoeken.
Kinderboeken kan ook wel in een rugzak, dus dat kan ook wel. En verder knuffels oid inderdaad? Gewoon iets wat makkelijk meenemen is haha. Moet namelijk dan ook nog van Ehv naar Zutphen ermee. Maar een paar boeken en een zak met knuffels oid lijkt me goed.

En tijd moet ik nog even kijken maar ik wacht eerst het antwoord even af if you don't mind.
pi_88329440
quote:
11s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:57 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Kinderboeken kan ook wel in een rugzak, dus dat kan ook wel. En verder knuffels oid inderdaad? Gewoon iets wat makkelijk meenemen is haha. Moet namelijk dan ook nog van Ehv naar Zutphen ermee. Maar een paar boeken en een zak met knuffels oid lijkt me goed.

En tijd moet ik nog even kijken maar ik wacht eerst het antwoord even af if you don't mind.
Ok.
pi_88329963
Als het goed is kan ik het dumpen bij haar en kan zij het naar d'r werk meenemen (in Almelo dus), dus zeg maar wanneer je kan ferrari. :) Wel het liefst in het weekend (va. vrijdag 1200) want dan heb ik OV.
pi_88331589
quote:
11s.gif Op donderdag 4 november 2010 16:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als het goed is kan ik het dumpen bij haar en kan zij het naar d'r werk meenemen (in Almelo dus), dus zeg maar wanneer je kan ferrari. :) Wel het liefst in het weekend (va. vrijdag 1200) want dan heb ik OV.
Ik moet even kijken wanneer het kan, ik PM je er wel over.

Moet het ook eerst ff uitzoeken.
pi_88331638
Prima! Wel graag zsm want ik ben meestal maar eens per twee weken in Zutphen en heb nogal een drukke maand voor de boeg. Maar komt vast goeewddd
pi_88331729
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2010 16:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Prima! Wel graag zsm want ik ben meestal maar eens per twee weken in Zutphen en heb nogal een drukke maand voor de boeg. Maar komt vast goeewddd
Ik denk dat ik morgen wat uitzoek.
Wss volgende week, of heel misschien a.s. zondag dat je langs kan komen.
pi_88331791
Dan ben ik in Zutphen dus dat zou dan pas 's avonds kunnen. :+ Maar laat maar weten, dan zeg ik wel of het kan of niet haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')