Goeie fitquote:
Ik zoek ook nog altijd een gave chino in dry denim...quote:Op zondag 28 november 2010 14:18 schreef One_conundrum het volgende:
Geen verstand van Chino's, al wil ik er wel nog steeds weer een van denim. Heb nu een van Diesel.
Weet iemand hoe dik de denim van APC is?
Apc is 14 ouncesquote:Op zondag 28 november 2010 15:18 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Jah, ik heb een APC, en ik weet deze aanvoelt, maar hoeveel ounce is dat?
Verder; geile chino
H&Mquote:Op maandag 29 november 2010 17:30 schreef Dalliance het volgende:
Een vriend van me belde net om te vragen naar een bepaald denim merk, maar ik kon hem zo gauw niet helpen. Hij had namelijk iemand zien lopen met een paar jeans waarvan op de patch (bij de belt loops) alleen het '&' teken stond. Ik weet zeker dat ik het eens tegen ben gekomen, maar even googlen leverde niets op. Iemand hier die het weet?
Zonder wind goed te doen, met wind is 14oz ook niet de warmstequote:Op maandag 29 november 2010 13:29 schreef One_conundrum het volgende:
Ik vind dat vrij dun met dit weer
Jij droeg ze toch vrij laag? Was dat om de waist wat op te rekken of gewoon omdat je dat prettig vind. Zou zonde zijn als ze teveel stretchen namelijk en je uiteindelijk met een broek rondloopt die van je kont afzakt. Maargoed, dan is er altijd nog... De riem.quote:Op maandag 29 november 2010 23:31 schreef Bafrokapper het volgende:
M'n APC begint al wat uit te rekken gelukkig, gister en eergister had ik echt last van m'n heupen na het dragen.
Ik heb normaal 31, van APC heb ik 29. Twee weken met maagpijn geleefd, nu zit 'ie echt perfect. Ding stretcht behoorlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:04 schreef BigSmurf het volgende:
Amsterdam is voor mij een beetje uit de richting, geen idee of ze ze ergens in de regio Rotterdam - Breda - Tilburg verkopen?
EDIT: Voor als ik er eentje online wil bestellen. Ik heb normaal 31/34 of 32/34 afhankelijk van het model, moet ik dan van een APC W30 hebben of zelfs W29? Omdat ze blijkbaar stretchen als een malle?
Volgens mij heeft SpamNinja em besteld bij 290 sqmquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:04 schreef BigSmurf het volgende:
Amsterdam is voor mij een beetje uit de richting, geen idee of ze ze ergens in de regio Rotterdam - Breda - Tilburg verkopen?
EDIT: Voor als ik er eentje online wil bestellen. Ik heb normaal 31/34 of 32/34 afhankelijk van het model, moet ik dan van een APC W30 hebben of zelfs W29? Omdat ze blijkbaar stretchen als een malle?
Ik draag m'n broeken altijd wat lager, zit een stuk beter vind ik. Ben benieuwd hoeveel hij nog gaat uitrekken, riem is geen probleem voor mij.quote:Op maandag 29 november 2010 23:56 schreef M1stral het volgende:
[..]
Jij droeg ze toch vrij laag? Was dat om de waist wat op te rekken of gewoon omdat je dat prettig vind. Zou zonde zijn als ze teveel stretchen namelijk en je uiteindelijk met een broek rondloopt die van je kont afzakt. Maargoed, dan is er altijd nog... De riem.
Over TdN, ja en nee. Tuurlijk weten die gasten wel wat goede denim is en vast ook wel wat over ontstaansgeschiedenis, eigenschappen van bepaalde denims, dying technieken en dergelijke, maar soms dan vraag ik me toch wel af of ze echt zulke denimnerds zijn... Zo raadde een zo'n knakker vandaar me aan een unsanforized broek maar niet te soaken. Als iets slecht is voor denim is het dat wel!quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:09 schreef Horizons het volgende:
Frisco in Arnhem verkocht ook APC naar mijn weten.
Als je naar amsterdam gaat zou je naast 290SQM ook naar Tenue De Nimes kunnen gaan, heel veel denim en die gasten hebben er heel veel verstand van
Ryan van contextclothing heeft zijn momo ook niet gesoakt en deze kwam er zo uit...quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:03 schreef M1stral het volgende:
[..]
Over TdN, ja en nee. Tuurlijk weten die gasten wel wat goede denim is en vast ook wel wat over ontstaansgeschiedenis, eigenschappen van bepaalde denims, dying technieken en dergelijke, maar soms dan vraag ik me toch wel af of ze echt zulke denimnerds zijn... Zo raadde een zo'n knakker vandaar me aan een unsanforized broek maar niet te soaken. Als iets slecht is voor denim is het dat wel!
A: Het komt je fit ten goede, het is tenslotte niet voor niks Shrink To Fit
B: Het versterkt de stiksels en komt je denimfibers ten goede.
C: In extreme gevallen kunnen je fades verschuiven door het krimpen als je na verloop van tijd soakt i.p.v. direct na aankoop.
True, maar offyatree heeft wel al vaker gevraagd of ze niet enorm krimpen na een wasbeurt... En de estimated values zijn toch tussen 1 en 2 inch in waist en 2 inch inseam. Dat gaat toch behoorlijk pijnijk worden dan, als het al niet meer onmogelijk word ze nog te dragen. Momo's zijn tight weave namelijk en stretchen vrijwel niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:14 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
En offyatree heeft het hier ook nog niet gedaan
http://mynudies.com/showt(...)iewfull=1#post290943
Je hebt helemaal gelijk,Wat ik van STF denim heb gezien snap ik ook niet waarom je je broek niet zou soaken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:33 schreef M1stral het volgende:
[..]
True, maar offyatree heeft wel al vaker gevraagd of ze niet enorm krimpen na een wasbeurt... En de estimated values zijn toch tussen 1 en 2 inch in waist en 2 inch inseam. Dat gaat toch behoorlijk pijnijk worden dan, als het al niet meer onmogelijk word ze nog te dragen. Momo's zijn tight weave namelijk en stretchen vrijwel niet.
Stretch is, hoewel beinvloedbaar door de kracht die je op denim uitoefend, toch afhankelijk van hoe denim gewoven is. En dat kan in sommige gevallen (Momotaro, Somet en dergelijke) toch erg tegenvallen. Als je dat niet weet omdat je je er of niet in verdiept en gewoon een mooie broek wil kopen of omdat een verkoper je niet alle ins en outs verteld betreffende het krimp/stretch proces, kan het een hoop geld gaan kosten en een eens tevreden koper omslaan in een nooit meer terugkerende klant.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:42 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk,Wat ik van STF denim heb gezien snap ik ook niet waarom je je broek niet zou soaken.
Ik wou alleen even mijn punt maken dat het ook zonder soaken kan..
Voor de waist hoef je het niet te doen, die rekt na een paar keer dragen weer terug en er ook nog wel eens overheen.
Op Sufu schijnt er ook een user te zijn die zelf falikant tegen soaken is.
Ebay. Levi's 501.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:15 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik wil binnenkort een paar broeken kopen. Ik koop liever wat meer broeken dan dat ik er veel geld voor neerleg. Bij welke winkelketen is de prijs/kwaliteit van de jeans het beste als ik max 50 euro voor een broek wil neerleggen?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:05 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
internet is niks voor mijafwijkende maat dus ik moet de broek echt passen
Dit dus.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:08 schreef T_Fuff het volgende:
Pas ze in een winkel en bestel vervolgens die maat, top idee!
Tering, nooit aan gedacht zeg! [/end sarcasm]quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:08 schreef T_Fuff het volgende:
Pas ze in een winkel en bestel vervolgens die maat, top idee!
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:43 schreef M1stral het volgende:
[..]
Tering, nooit aan gedacht zeg! [/end sarcasm]
Dat ligt eraan wat winkel A en winkel B is. Is Winkel A een kleine speciaal zaak waar ze juist die speciale broeken hebben en winkel B een internetsite waar 5 euro goedkoper is, ja dat is niks. Maar is winkel A, gewoon een of andere mega keten (MAW ofzo) en is winkel B een internetsite ofzo dan vind ik het totaal geen probleem.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:54 schreef Horizons het volgende:
Passen in winkel A en kopen in winkel B verdient de doodstraf.
De denim is wel bijzonder ,ik vind alleen persoonlijk de cut niet zo bijzonder.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:43 schreef Dalliance het volgende:
Tja, wat is tegenwoordig nog bijzonder? Bedankt voor die thread, heb 'm ff doorgewerkt en ze blijven er net uitzien. Alleen voor 200 dollar lijken me er toch betere alternatieven (APC bijvoorbeeld?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |