Waarom dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Even de OP quoten, want ik denk dat je op de TT terug moet komen.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende poging:quote:Op woensdag 3 november 2010 19:32 schreef porsche1 het volgende:
NEIN .. Tanzen .... NEIN MANN
ICH WILL NOCH EIN BISSCHEN HAAAAAAAARDCORE!!!!!
Hardstyle, flikker...quote:Op woensdag 3 november 2010 19:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Volgende poging:
Hardstyle scheizen Sie!
Ach so, Sie sind sehr gut in die Deutsche Sprache. Aber nicht in der Deutsche Grammatik. Und Deutsch ist nicht langweilig, est is Toll.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
du bist ein schlimme jungenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:02 schreef dakraam het volgende:
Ich konne nicht so gut Deutsch sprechen und schreiben, aber ich weiß dass Sie Deutsch als Deutsch schreibt und nicht als Deutch. Gutentag.
Danke, ich finde dass sehr freundlich. Du bist auch eine schlimme jungen.quote:
nee hoor, er zijn veel ergere geweestquote:
Waarom wordt mijn post nou weer weggehaaldquote:Op woensdag 3 november 2010 20:06 schreef dakraam het volgende:
[..]
nee hoor, er zijn veel ergere geweest
Als je een topic niets vindt, blijf je gewoon weg. Klaar.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom wordt mijn post nou weer weggehaalddit hoort toch gewoon in TTK SwJ?
Ik vindt hier weinig ONZinnigs aan, tevens is Duits een vieze taal, en ben ik van mening dat iedereen in dit topic zijn mond maar even moet gaan wassen, MET ZEEP!
Viezerikken
haha en dan als de wiedeweerga ophangenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:29 schreef ThaTim het volgende:
Hehe, bel je zo de kindertelefoon op he en vraag je zo van: Uh..uh..spreche..spreche sie Deutsch?
Zegt de jongen aan de andere kant van de lijn: Uh ja, ein bisschen.
Zeg je zo terug: Nou ja, IK NIET!!11EINZ!!
Jij snapt het!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
haha en dan als de wiedeweerga ophangen
Ik zag het ook... Nicht gutquote:Op woensdag 3 november 2010 20:36 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Der große PsychoTheRapist hat ein ban, der grußen!
Ja, das heb ik ook gesehenquote:
Ich voel me zo verlieren sunder our dear freund ja, la vache qui rit und also huilenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:38 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Nein, was mussen wir jetzt, mit kein nachtbagger freund!
Uber der Juden ja.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:38 schreef Dhaha het volgende:
Er hat sicher etwas diskriminierends gesagt uber deutschers?
Nederlande Franse Duitse.. Doe je goedquote:Op woensdag 3 november 2010 20:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, das heb ik ook gesehen![]()
[..]
Ich voel me zo verlieren sunder our dear freund ja, la vache qui rit und also huilen
was maar een stukje uit southpark. normaal zou het 48u of week zijn, maar vanwege zijn verleden nu perm t.tquote:Op woensdag 3 november 2010 20:38 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Is het ook.
Maar als je weet wat hij typte dan was het ook wel terecht..
Sie mussen nicht das randje aufsuchen!quote:
Ich gehe die Krieg von dem Juden gucken auf dem NOS!quote:
Arme Kerl, ich glaube das sein Mutti ihm mit ein Hammer auf den Kopf hat geschlagen weil das ist ja kein Deutsch!quote:Op woensdag 3 november 2010 21:37 schreef computer.nerd het volgende:
Ich schlug dich auf, wenn Sie eine Fotze toppic offen sind.
In Deutschland schreibt mann nicht alles mit ein Kapital, mein liebe schatz.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:46 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ach so, Sie sind sehr gut in die Deutsche Sprache. Aber nicht in der Deutsche Grammatik. Und Deutsch ist nicht langweilig, est is Toll.
Schade, du Verdammte Holländer.
Deutschland über alles.
Liebe Grüße,
Neovo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |