Echt stom, ik ben al in een tiental Turkse/Arabische toko's geweest, drie Orientals (waaronder die grote in Den Haag) en ik word echt knettergek dat ik niets kan vinden wat de rest wel kan!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb een flesje gekocht bij Oriental in Groningen maar ik denk dat de meeste toko's wel rozenwater hebben. Het wordt veel gebruikt in gebak e.d.
Lush heeft shampoo-in-blok-vorm, met SLS. De shampoobars waar ik het over heb is gewoon zeep. Ik heb nu proefjes van Chagrin Valley.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:31 schreef TheHolyTiamat het volgende:
[..]
van waar heb je die shampoobars? ik heb er ook 1 van lush en die werkt niet zo best.
Zo een heb ik gekocht bij de Etos. Roodkleurig houten handvat met zwarte haren.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:12 schreef das_phantom het volgende:
Weet iemand waar je een borstel van varkenshaar kan kopen. Ik heb er nu een van Hema, maar dit is een baby uitvoering en ik zou graag een grotere versie hebben. Ik heb gezocht bij: Kruidvat, Hema, Etos, The Bodyshop, De Tuinen.
http://www.kudzu.be/skyli(...)l.jpg?rand=700950677
Zo'n model zoek ik. Ik zoek een dergelijke borstel omdat ik een zeer gevoelige hoofdhuid heb en deze borstel erg zacht is.
Die heb ik ook,quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zo een heb ik gekocht bij de Etos. Roodkleurig houten handvat met zwarte haren.
Leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
Heb net een afspraak gemaakt bij de kapper, gaat denk zo'n 10cm van af, en weer een licht kleurtje in. Mijn haar is namelijk echt een ramp wanneer het lang wordt, ik moet echt 3 keer per dag mijn haar borstelen wil het niet in 1 grote klit rakenMaar dit moet het worden, alleen paar cm langer nog denk ik:
[ afbeelding ]
Ja, daar heb je wel gelijk in, maar ze zei dat alles minder intens zou worden als ik het zou wassen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:16 schreef alors het volgende:
Waarom ga je niet gewoon terug naar de kapper? Je hebt er toch genoeg voor betaald?
een spoeling vervaagd echt heel snel. na een keer wassen was je eigenlijk de resten eruit, na drie keer wassen zie je het wel, dat de kleur echt minder intens wordt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:24 schreef Christyyy het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel gelijk in, maar ze zei dat alles minder intens zou worden als ik het zou wassen.
Heb het net gewassen, maar volgens mij is er niks veranderd.
Ontkleurd eerst. en daaroverheen wordt de kleur die jij wilt overheen geverfd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh nog even een vraagje over dat haar van Alexa hierboven. Mijn haar is nu dus haar bovenste kleur, dat donkere. Dus dat kan in principe zo blijven. Maar weet iemand hoe dit dan geverfd word, highlights ofzo?
Oh daar heb je wel echt geluk mee! is ook te zien, je haar is niet heel erg donker.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
Mijn haar pakt kleuren goed, verf het al minstens 10 jaar (jong begonnen ja..) en het is nooit misgegaan. Maar bedoelde dat niet zo zeer eigenlijk, meer of het met highlights word gedaan of, hoe ze dat verven omdat het zo 'selectief' is zeg maar..
Hmm, ja ik laat het plaatje voor de zekerheid wel gewoon op mijn telefoon zien daar, omdat er inderdaad verschillende tinten blond/bruin in zit, weet hij wel wat die moet doen.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:41 schreef TheHolyTiamat het volgende:
[..]
Oh daar heb je wel echt geluk mee! is ook te zien, je haar is niet heel erg donker.
Nou ik heb bij de kapper wel eens gehad dat ze dan hele banen gingen verfen, dus geen dunne plukjes, maar echt complete banen. dat zag er ook zo uit als op de foto.
en anders vraag je 30 highlights met drie verschillende tinten blond/bruin.
Nouja, de kapper zei dat de kleur echt uit moet groeien en niet (helemaal) weg gaat. Ze heeft het ook twee keer gespoeld.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef TheHolyTiamat het volgende:
[..]
een spoeling vervaagd echt heel snel. na een keer wassen was je eigenlijk de resten eruit, na drie keer wassen zie je het wel, dat de kleur echt minder intens wordt.
zilvershampoo is idd aan te reden tegen oranje/rode gloed. kruidvat verkoopt het voor nog geen 3 euro.
Ja, dat maakt echt verschil hèquote:Op donderdag 30 december 2010 19:28 schreef alors het volgende:
Ohja ik was bij de kapper geweest. Ze vond mijn zelf gezette highlights verrassend geslaagd
Er is best veel af, 3 cm ofzo, maar het is nu wel weer mooi vol van onderen
Ja en ik heb al geen ontzettend volle bos haar, dus dat vind ik wel belangrijkquote:Op donderdag 30 december 2010 19:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat maakt echt verschil hèStom dat veel vrouwen er nog niet aan willen, die denken dan dat hun haar nooit langer wordt
Zo doe ik het ook. Ik ga eigenlijk te weinig heen, 1 keer per jaar meestalquote:Op donderdag 30 december 2010 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en ik heb al geen ontzettend volle bos haar, dus dat vind ik wel belangrijkMijn kapster zei ook al, ik kan er wel minder afhalen maar dan kun je over 6 weken weer en kom je netto op hetzelfde uit. Ik was ook al een tijd niet meer geweest, dus nu kan ik ook weer even vooruit.
Meld zichquote:Op donderdag 30 december 2010 20:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord dat het niet goed pakt op blond, hier ook nooit een probleem mee gehad, t werd juist mooier vaak.
Maar los daarvan, DON'T DO IT! Je krijgt spijt en je wil weer terug
Wanneer ga je beginnen?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:05 schreef Anne het volgende:
Hey. Harapoekie.
Ik heb dit gehaald:
[ afbeelding ]
En dit:
[ afbeelding ].
Begin maar met een masker, zoals die hierboven bijvoorbeeld. Bier wordt veelal gebruikt voor volume, jij moet je haar goed voeden.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:18 schreef MissyN het volgende:
Ik had mooi gezond levend glanzend haar. Een aantal maanden geleden deed ik er coupe-soleil in, daarna verfde ik mijn gehele haar blond, en vervolgens een paar weken later nog eens mijn hele haar. Nu is het helemaal dood en droog. Spijt? Ja en nee. Ik ben heel blij dat het nu blond is, maar ik vind het zo'n zonde dat het nu zo kapot is.
Heeft iemand nog tips? Moet sowieso de puntjes nog laten knippen. Maar ik heb ook gehoord over mengseltjes zoals bier en olie etc. dat goed is voor het haar.
Kan iemand mij aub vertellen hoe ik mijn haar weer een levendige glans kan geven!!!!
War Hara zegt, plus dit kun je er na het wassen als het nog een beetje nat is indoen, vind ik zelf erg fijn spulquote:Op maandag 3 januari 2011 13:18 schreef MissyN het volgende:
Ik had mooi gezond levend glanzend haar. Een aantal maanden geleden deed ik er coupe-soleil in, daarna verfde ik mijn gehele haar blond, en vervolgens een paar weken later nog eens mijn hele haar. Nu is het helemaal dood en droog. Spijt? Ja en nee. Ik ben heel blij dat het nu blond is, maar ik vind het zo'n zonde dat het nu zo kapot is.
Heeft iemand nog tips? Moet sowieso de puntjes nog laten knippen. Maar ik heb ook gehoord over mengseltjes zoals bier en olie etc. dat goed is voor het haar.
Kan iemand mij aub vertellen hoe ik mijn haar weer een levendige glans kan geven!!!!
Een haarmasker doe ik wekelijks, maar dat werkt niet. Ik denk dat er gewoon een stuk af moet. Volgens mij is mijn haar niet meer te reddenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wanneer ga je beginnen?
[..]
Begin maar met een masker, zoals die hierboven bijvoorbeeld. Bier wordt veelal gebruikt voor volume, jij moet je haar goed voeden.
Misschien heb je het verkeerde masker. Probeer Henna Plus hairwonder, of die andere die hierboven vermeldt. Met beiden hebben users hier goede ervaringen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:27 schreef MissyN het volgende:
[..]
Een haarmasker doe ik wekelijks, maar dat werkt niet. Ik denk dat er gewoon een stuk af moet. Volgens mij is mijn haar niet meer te redden
Ik gebruik Elvive Renutrition ook voornamelijk voor het deel met verf van vier jaar oud, en dat is dus aanzienlijk minder droog sinds dat masker. Proberen waard, me dunkt.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Misschien heb je het verkeerde masker. Probeer Henna Plus hairwonder, of die andere die hierboven vermeldt. Met beiden hebben users hier goede ervaringen.
Dat spul heb ik laatst weggeflikkerd. Die hele lijn heeft niets geholpen bij mij.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:25 schreef alors het volgende:
[..]
War Hara zegt, plus dit kun je er na het wassen als het nog een beetje nat is indoen, vind ik zelf erg fijn spul
[ afbeelding ]
Precies hoe ik het ook draag? Uitgegroeid dusquote:Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zag je look-a-like trouwens laatst Chips. Geblondeerd haar, precies hoe jij het ook draagt, zelfde gezicht. Freaky.
Nou ja, dezelfde scheiding enzoquote:Op maandag 3 januari 2011 17:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Precies hoe ik het ook draag? Uitgegroeid dus![]()
.
Wel apart! Waar zag je d'r?
Hahah oke,quote:Op maandag 3 januari 2011 18:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, dezelfde scheiding enzoEcht serieus. Ze had t haar alleen iets voller en ze droeg veel te bruine foundation, anders zou ik Hallo Chips hebben gezegd :'0
Edit: 't Was hier, waar ik woon.
Goede vraag, maar ik denk dat het geen kwaad kan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Is er ook een maximale tijd dat je een haarmasker in kunt houden? Het warme water is op, ik wil niet mijn haar met ijskoud water uitspoelen
Ik ook niet, maar better safe than sorry.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:28 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Goede vraag, maar ik denk dat het geen kwaad kan.
Pluishaar? Check. Deze maar eens proberen! Thnxquote:Op maandag 3 januari 2011 13:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Aanrader: haarmasker van Henna Plus,.
[ afbeelding ]
Heb het net voor de tweede keer gebruikt, maar na de eerste keer was er al zo'n verschil te merken.
Ik had altijd zo'n pluis haar en dat was zoveel minder & daarnaast was het veel zachter/gladder.
Wilde ik even melden,.
Succes! Moet er wel bij vermelden dat ik het altijd een uurtje laat zitten ipv de 20 minuten op het pakjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:48 schreef bluejean het volgende:
[..]
Pluishaar? Check. Deze maar eens proberen! Thnx
Ik heb het er uiteindelijk 2 uur ofzo in gehoudenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
Nee hoor, de meeste dames hier houden 'm in totdat ze zin krijgen om te douchenlekker een uurtje voor de tv hangen met masker in.
Waarom heb ik niet zulke krullies?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
Even patsen hoor![]()
[ afbeelding ]
Hopeloos overbelicht, maar och.
[ afbeelding ]
Het oranje is er bíjna uit, nog een centimeter of 10?! *nagelbijt*
Bewust naar complimenten vissenquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:35 schreef RoW_0 het volgende:
Weet niet wat het is, maar vrouwen zijn nogal 'gek' op mijn haren
zie fobo
als je echt niks kunt vinden gewoon een satijnen kussensloop ofzo, met een haarband eromheen zodat ie blijft zitten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik ben op zoek naar een zijden of 'satin' muts/cap/wrap (hoe je het wilt noemen) die geen 15 euro kost noch waar je 15 euro aan verzendkosten voor moet betalen. Weet iemand iets? Ebay is niet mijn vriend, helaas.
Ik zoek het ook! Maar het liefst katoensatijn.. maar dat kan ik al helemaal niet vinden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:54 schreef Chromophobia. het volgende:
[..]
als je echt niks kunt vinden gewoon een satijnen kussensloop ofzo, met een haarband eromheen zodat ie blijft zitten?
Jups. Dan raakt het minder in de knup door wrijving etc. En dus ook minder beschadigd,quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:32 schreef DevilsWhore het volgende:
waarvoor is het eigenlijk? Slapen?
Jouw haar ziet er precies zo uit als mijn haar als de kapper zijn ding heeft gedaan. Ik zou geen geld verspillen aan kappers spullenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:01 schreef LieLie het volgende:
Hallo!
Kan ik me aansluiten bij de 'ik-heb-moeilijke-krullen-die-pluizen-club' ?
Ik ben net terug van de kapper, en heel blij! Het zit eindelijk eens mooi.
Ze heeft een bepaalde kniptechniek gebruikt en drie spulletjes erin gesmeerd
Op de krullen van Evil-Cherry ben ik nu al jaloers
En ik heb de hele handleiding gevonden, zal eens wat tips proberen.
Dit zijn mijn krullen nu:
[ afbeelding ]
Ik las een heel verhaal over shampoo. Ik gebruik nu Herbal Essences, dat is dus eigenlijk niet goed?
Probleem is dat het enorm pluist, waardoor ik het nooit los draag. Ik smeer er eigenlijk nooit iets in, want het helpt toch niet. Ik overweeg nu wel die spullen van de kapper, want het zit echt tien keer beter al.
Ik zou even wachten tot je hormonen weer 'normaal' zijn voordat je echt iets aan je routine gaat veranderen. Als het je enorm dwars zit, kun je altijd een beetje shampoo met je conditioner mengen. Wellicht niet geweldig voor je haar, maar het moet niet ten kosten gaan van allesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:16 schreef taxibabe het volgende:
Maar ik ben 2 maand geleden van anti-conceptie veranderd en sindsdien is mijn haar zooo ontzettend vettig. Als ik nu mijn haar was, droogt het vettig op.![]()
Help!
Waaraan dan wel?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:36 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Jouw haar ziet er precies zo uit als mijn haar als de kapper zijn ding heeft gedaan. Ik zou geen geld verspillen aan kappers spullen![]()
Ja, ik las het nu. Maar hij stond ergens anders in een lijstje met goede producten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:38 schreef Harajuku. het volgende:
Syoss zorgt bij veel mensen ook voor haaruitval.
De rest werd hier ook wel aangeraden volgens mijquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:46 schreef Harajuku. het volgende:
Oh dat weet ik niet, e-c weet dat wel, maar Syoss zou ik niet durven proberen.
Elastiekjes zijn wel goed![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:29 schreef LieLie het volgende:
![]()
Ik ben nu al blij! Het belooft veel goeds als ik het vanaf nu goed ga verzorgen!
Ja, maar het helpt echtquote:
En in je leave-in van L'Oreal waarschijnlijk ook, tenzij je precies dezelfde hebt als die ik pas postte, maar dat lijkt me sterk (is niet in NL te krijgen, alleen bij van die dump zaken, met Pools label enzoquote:
Als je je haar goed verzorgd moet je 't wel een keer kunnen verven hoor, maar dan wel blijven doorgaan met verzorgen en voeden. Zeker als je verder niets van die rotzooi gebruikt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:07 schreef Phantomesse het volgende:
Gisteren weer even voor 60 euro aan Elvive zooi ingeslagenIntens Glad lijn en Royal Jelly, schappen leeg bijna haha. Zit weer goed aankomend jaar
Nu lekker mijn haartjes wassen!
Zou er eigenlijk een kastanjebruine tint overheen willen gooien (mijn haar is gewoon zwart met een roodtint als de zon er op schijnt) maar ben zo bang dat het dan weer droog enzo gaat worden.
Heb nadat ik mijn permanent eruit het laten knippen nooit meer wat met mijn haar gedaan. Smeer er ook geen troep in, alleen het Intens Glad serum van Elvive. Durf het verven ook echt niet aan, heb wel sterk haar maar heb zit zo mooi de laatste tijd sinds ik deze lijn gebruik, van mezelf wordt het vrij snel droog maar ben die zwarte saaie kleur wel een beetje zat.
Ik ben serieus al minstens 5 maanden niet bij de kapper geweest en heb er gewoon nog geen een. Heb de eerste paar maanden Perfecte Puntjes gebruikt en toen overgestapt op Elvive, maar echt serieus nog geen enkel dood puntje te vinden, snap er niets vanquote:
Ik ga ook minimaal één keer per jaar, laatste keer was eind september geloof ik though.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:09 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik ben serieus al minstens 5 maanden niet bij de kapper geweest en heb er gewoon nog geen een. Heb de eerste paar maanden Perfecte Puntjes gebruikt en toen overgestapt op Elvive, maar echt serieus nog geen enkel dood puntje te vinden, snap er niets van
Met blond ook niet, dat is heel snel heel vaag en daarna blijf je nog even met een kutkleur zittenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:12 schreef Phantomesse het volgende:
Hmmm, als het weer zomer gaat worden ga ik het wel wagen, wou eigenlijk beginnen met een kleurspoeling maar met zwart haar bereik je daar geloof ik niet veel mee.
Ik haal van allebei nog maar wat extra op denk ikquote:
Je hebt gelijk, dát kwartje was bij mij nog niet gevallen. Ik ga sowieso nu even naar de supermarkt, ik zal even kijken of ze hem toevallig hebben, die nieuwe dan. Even zien wat het verschil ook alweer was. De ingrediënten die je geeft is van de oude, en ik zou zweren dat de nieuwe anders is. Anders word ik écht seniel en dement, en ik ben pas 1 dag 25 jaar oudquote:Op zondag 23 januari 2011 10:13 schreef LieLie het volgende:
Maar daar zit er een fuchsia op, en die van mij is helemaal lichtroze, met een fuchsia randje op de deksel.
Nog gefeliciteerd dan!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:37 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dát kwartje was bij mij nog niet gevallen. Ik ga sowieso nu even naar de supermarkt, ik zal even kijken of ze hem toevallig hebben, die nieuwe dan. Even zien wat het verschil ook alweer was. De ingrediënten die je geeft is van de oude, en ik zou zweren dat de nieuwe anders is. Anders word ik écht seniel en dement, en ik ben pas 1 dag 25 jaar oud
Als ik hem deze week nog tegenkom in een winkel zal ik een foto van de ingrediënten makenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hihi, dank je wel!
Ja, ben ik met je eens, maar toch denk (of hoop) ik dat ik gelijk heb. Helaas had mijn supermarkt niet de maskers. Nu ben ik nieuwsgierig! Als ze wel hetzelfde zijn, dan stop ik met verzamelen van de oude voorraad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |