abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90083053
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:19 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik heb een flesje gekocht bij Oriental in Groningen maar ik denk dat de meeste toko's wel rozenwater hebben. Het wordt veel gebruikt in gebak e.d.
Echt stom, ik ben al in een tiental Turkse/Arabische toko's geweest, drie Orientals (waaronder die grote in Den Haag) en ik word echt knettergek dat ik niets kan vinden wat de rest wel kan! |:( *eindefrustratie*

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:31 schreef TheHolyTiamat het volgende:

[..]

van waar heb je die shampoobars? ik heb er ook 1 van lush en die werkt niet zo best.
Lush heeft shampoo-in-blok-vorm, met SLS. De shampoobars waar ik het over heb is gewoon zeep. Ik heb nu proefjes van Chagrin Valley.
pi_90101589
Die producten vind je volgens mij echt veel eerder in Afrikaanse/Hindoestaanse/Surniaamse toko's :Y
pi_90518727
Weet iemand waar je een borstel van varkenshaar kan kopen. Ik heb er nu een van Hema, maar dit is een baby uitvoering en ik zou graag een grotere versie hebben. Ik heb gezocht bij: Kruidvat, Hema, Etos, The Bodyshop, De Tuinen.

http://www.kudzu.be/skyli(...)l.jpg?rand=700950677

Zo'n model zoek ik. Ik zoek een dergelijke borstel omdat ik een zeer gevoelige hoofdhuid heb en deze borstel erg zacht is.
pi_90526352
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:12 schreef das_phantom het volgende:
Weet iemand waar je een borstel van varkenshaar kan kopen. Ik heb er nu een van Hema, maar dit is een baby uitvoering en ik zou graag een grotere versie hebben. Ik heb gezocht bij: Kruidvat, Hema, Etos, The Bodyshop, De Tuinen.

http://www.kudzu.be/skyli(...)l.jpg?rand=700950677

Zo'n model zoek ik. Ik zoek een dergelijke borstel omdat ik een zeer gevoelige hoofdhuid heb en deze borstel erg zacht is.

Zo een heb ik gekocht bij de Etos. Roodkleurig houten handvat met zwarte haren. :Y
There is no love sincerer than the love of food.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 28 december 2010 @ 10:48:16 #105
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_90528673
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 december 2010 08:53 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Zo een heb ik gekocht bij de Etos. Roodkleurig houten handvat met zwarte haren. :Y
Die heb ik ook, :+ .

En ik heb met kerst een haarmasker gekregen van Henna Plus, *O* . Binnenkort even uitproberen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:10:09 #106
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_90538437
Heb net een afspraak gemaakt bij de kapper, gaat denk zo'n 10cm van af, en weer een licht kleurtje in. Mijn haar is namelijk echt een ramp wanneer het lang wordt, ik moet echt 3 keer per dag mijn haar borstelen wil het niet in 1 grote klit raken :') Maar dit moet het worden, alleen paar cm langer nog denk ik:

pi_90539059
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
Heb net een afspraak gemaakt bij de kapper, gaat denk zo'n 10cm van af, en weer een licht kleurtje in. Mijn haar is namelijk echt een ramp wanneer het lang wordt, ik moet echt 3 keer per dag mijn haar borstelen wil het niet in 1 grote klit raken :') Maar dit moet het worden, alleen paar cm langer nog denk ik:

[ afbeelding ]
Leuk :Y Alexa ^O^

Ik ga morgen naar de kapper, ben half augustus voor het laatst geweest. Maar ik laat het alleen bijpunten zodat het er weer mooi uitziet. Het is nu ongeveer tot mijn taille, best lang dus.
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:09:32 #108
270710 Christyyy
Hearts don't lie.
pi_90540671
Ben vanochtend naar de kapper geweest en heb het laten spoelen. Heb van mezelf bovenop donkerblond haar en onderin echt blonde plukken. Ik wilde het een tintje donkerder, maar het is nu echt kastanjebruin met een lelijke rode glans.
Ik heb gelezen dat je het met shampoo moet wassen voor grijs haar om de rode gloed weg te halen.
Heeft iemand hier ervaring mee? :)
pi_90540947
Waarom ga je niet gewoon terug naar de kapper? Je hebt er toch genoeg voor betaald?
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 28 december 2010 @ 16:24:49 #110
270710 Christyyy
Hearts don't lie.
pi_90541315
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:16 schreef alors het volgende:
Waarom ga je niet gewoon terug naar de kapper? Je hebt er toch genoeg voor betaald?
Ja, daar heb je wel gelijk in, maar ze zei dat alles minder intens zou worden als ik het zou wassen.
Heb het net gewassen, maar volgens mij is er niks veranderd.
pi_90559304
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 16:24 schreef Christyyy het volgende:

[..]

Ja, daar heb je wel gelijk in, maar ze zei dat alles minder intens zou worden als ik het zou wassen.
Heb het net gewassen, maar volgens mij is er niks veranderd.
een spoeling vervaagd echt heel snel. na een keer wassen was je eigenlijk de resten eruit, na drie keer wassen zie je het wel, dat de kleur echt minder intens wordt.
zilvershampoo is idd aan te reden tegen oranje/rode gloed. kruidvat verkoopt het voor nog geen 3 euro.
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:59:35 #112
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_90560349
Oh nog even een vraagje over dat haar van Alexa hierboven. Mijn haar is nu dus haar bovenste kleur, dat donkere. Dus dat kan in principe zo blijven. Maar weet iemand hoe dit dan geverfd word, highlights ofzo?
pi_90568288
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh nog even een vraagje over dat haar van Alexa hierboven. Mijn haar is nu dus haar bovenste kleur, dat donkere. Dus dat kan in principe zo blijven. Maar weet iemand hoe dit dan geverfd word, highlights ofzo?
Ontkleurd eerst. en daaroverheen wordt de kleur die jij wilt overheen geverfd.
omdat je donker haar hebt, pakt de kleur (die lichter is dan je eigen) niet op je eigen haar. daarom word je eerst "lichtgeel" en daarover heen wordt weer geverfd.bijv donkerblond of wat jij wil hebben :)
maar als jij de linkerpersoon bent op de foto in je fotoboek, zal dat hartstikke meevallen! (niet oranje)
zelf heb ik donker haar en heb ook eens highlights in mijn haar gehad en dat was echt bijna wit, dus het kan.
wordt het toch "oranjeachtig" dan helpt zilvershampoo tegen de oranje gele gloed.
  woensdag 29 december 2010 @ 01:37:14 #114
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_90568375
Mijn haar pakt kleuren goed, verf het al minstens 10 jaar (jong begonnen ja..) en het is nooit misgegaan. Maar bedoelde dat niet zo zeer eigenlijk, meer of het met highlights word gedaan of, hoe ze dat verven omdat het zo 'selectief' is zeg maar..
pi_90568469
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 01:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
Mijn haar pakt kleuren goed, verf het al minstens 10 jaar (jong begonnen ja..) en het is nooit misgegaan. Maar bedoelde dat niet zo zeer eigenlijk, meer of het met highlights word gedaan of, hoe ze dat verven omdat het zo 'selectief' is zeg maar..
Oh daar heb je wel echt geluk mee! is ook te zien, je haar is niet heel erg donker.
Nou ik heb bij de kapper wel eens gehad dat ze dan hele banen gingen verfen, dus geen dunne plukjes, maar echt complete banen. dat zag er ook zo uit als op de foto.
en anders vraag je 30 highlights met drie verschillende tinten blond/bruin.
  woensdag 29 december 2010 @ 01:53:10 #116
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_90568694
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 01:41 schreef TheHolyTiamat het volgende:

[..]

Oh daar heb je wel echt geluk mee! is ook te zien, je haar is niet heel erg donker.
Nou ik heb bij de kapper wel eens gehad dat ze dan hele banen gingen verfen, dus geen dunne plukjes, maar echt complete banen. dat zag er ook zo uit als op de foto.
en anders vraag je 30 highlights met drie verschillende tinten blond/bruin.
Hmm, ja ik laat het plaatje voor de zekerheid wel gewoon op mijn telefoon zien daar, omdat er inderdaad verschillende tinten blond/bruin in zit, weet hij wel wat die moet doen.
  woensdag 29 december 2010 @ 10:58:50 #117
270710 Christyyy
Hearts don't lie.
pi_90573531
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:43 schreef TheHolyTiamat het volgende:

[..]

een spoeling vervaagd echt heel snel. na een keer wassen was je eigenlijk de resten eruit, na drie keer wassen zie je het wel, dat de kleur echt minder intens wordt.
zilvershampoo is idd aan te reden tegen oranje/rode gloed. kruidvat verkoopt het voor nog geen 3 euro.
Nouja, de kapper zei dat de kleur echt uit moet groeien en niet (helemaal) weg gaat. Ze heeft het ook twee keer gespoeld.
Okee, dankjewel. Ga het meteen proberen!
  donderdag 30 december 2010 @ 19:08:15 #118
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90641552
Ik heb gisteren eindelijk de honing gebruikt. 1/4e honing was het toch? Toen was het nog net water dus heb mijn hoofd maar in de gootsteen gehangen om het er nog een beetje normaal in te krijgen. Bij sommigen op die site zag je echt gelijk gigantisch verschil qua blond, maar dat heb ik echt niet. Deze honing nog maar een paar keer gebruiken en als het dan nog niet echt opvalt een andere honing zoeken denk ik.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90642490
Ohja ik was bij de kapper geweest. Ze vond mijn zelf gezette highlights verrassend geslaagd :D
Er is best veel af, 3 cm ofzo, maar het is nu wel weer mooi vol van onderen :)
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 30 december 2010 @ 19:30:37 #120
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90642576
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:28 schreef alors het volgende:
Ohja ik was bij de kapper geweest. Ze vond mijn zelf gezette highlights verrassend geslaagd :D
Er is best veel af, 3 cm ofzo, maar het is nu wel weer mooi vol van onderen :)
Ja, dat maakt echt verschil hè :Y Stom dat veel vrouwen er nog niet aan willen, die denken dan dat hun haar nooit langer wordt :D
pi_90642895
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:30 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, dat maakt echt verschil hè :Y Stom dat veel vrouwen er nog niet aan willen, die denken dan dat hun haar nooit langer wordt :D
Ja en ik heb al geen ontzettend volle bos haar, dus dat vind ik wel belangrijk :Y Mijn kapster zei ook al, ik kan er wel minder afhalen maar dan kun je over 6 weken weer en kom je netto op hetzelfde uit. Ik was ook al een tijd niet meer geweest, dus nu kan ik ook weer even vooruit.
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 30 december 2010 @ 19:48:50 #122
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90643364
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:38 schreef alors het volgende:

[..]

Ja en ik heb al geen ontzettend volle bos haar, dus dat vind ik wel belangrijk :Y Mijn kapster zei ook al, ik kan er wel minder afhalen maar dan kun je over 6 weken weer en kom je netto op hetzelfde uit. Ik was ook al een tijd niet meer geweest, dus nu kan ik ook weer even vooruit.
Zo doe ik het ook. Ik ga eigenlijk te weinig heen, 1 keer per jaar meestal :@ Soms 2 keer, maar dan halen we er inderdaad gewoon ook gelijk 3cm af of zo en dan is het weer prima. Als je je haar verder goed verzorgd vind ik ook het wat overdreven om vaker te gaan.
pi_90644119
Oke ik ben de newbie hier 8-)
Ik heb uber blond haar en wil het graag wat donkerder verven maar durf niet zo goed. :{ .. Omdat ik vaak in Chloor zit vanwege mijn werk (ik ben zwemjuf :)) en omdat het zo blond is pakt het vaak niet goed.... Tips?

Ik: mijn hoofd is niet altijd zo..
  donderdag 30 december 2010 @ 20:06:44 #124
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90644171
Ik heb nog nooit gehoord dat het niet goed pakt op blond, hier ook nooit een probleem mee gehad, t werd juist mooier vaak.

Maar los daarvan, DON'T DO IT! Je krijgt spijt en je wil weer terug :')
pi_90644274
Haha ja daar ben ik ook wel bang voor.. omdat het nu nog zo blond is.. vooral in zomer.. maar vind donkerbruin gewoon heel mooi :')
  donderdag 30 december 2010 @ 22:31:29 #126
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_90652247
quote:
10s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord dat het niet goed pakt op blond, hier ook nooit een probleem mee gehad, t werd juist mooier vaak.

Maar los daarvan, DON'T DO IT! Je krijgt spijt en je wil weer terug :')
Meld zich :') wil ook weer blond!!!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 3 januari 2011 @ 13:02:20 #127
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_90788340
Aanrader: haarmasker van Henna Plus, _O_ .

Heb het net voor de tweede keer gebruikt, maar na de eerste keer was er al zo'n verschil te merken.
Ik had altijd zo'n pluis haar en dat was zoveel minder & daarnaast was het veel zachter/gladder.

Wilde ik even melden, :+ .
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_90788464
Hey. Harapoekie.

Ik heb dit gehaald:

En dit:

:Y).
pi_90788918
Ik had mooi gezond levend glanzend haar. Een aantal maanden geleden deed ik er coupe-soleil in, daarna verfde ik mijn gehele haar blond, en vervolgens een paar weken later nog eens mijn hele haar. Nu is het helemaal dood en droog. Spijt? Ja en nee. Ik ben heel blij dat het nu blond is, maar ik vind het zo'n zonde dat het nu zo kapot is.

Heeft iemand nog tips? Moet sowieso de puntjes nog laten knippen. Maar ik heb ook gehoord over mengseltjes zoals bier en olie etc. dat goed is voor het haar.

Kan iemand mij aub vertellen hoe ik mijn haar weer een levendige glans kan geven!!!! :'(
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.
  maandag 3 januari 2011 @ 13:21:39 #130
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90789058
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:05 schreef Anne het volgende:
Hey. Harapoekie.

Ik heb dit gehaald:

[ afbeelding ]

En dit:

[ afbeelding ]

:Y).
Wanneer ga je beginnen? :9~
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:18 schreef MissyN het volgende:
Ik had mooi gezond levend glanzend haar. Een aantal maanden geleden deed ik er coupe-soleil in, daarna verfde ik mijn gehele haar blond, en vervolgens een paar weken later nog eens mijn hele haar. Nu is het helemaal dood en droog. Spijt? Ja en nee. Ik ben heel blij dat het nu blond is, maar ik vind het zo'n zonde dat het nu zo kapot is.

Heeft iemand nog tips? Moet sowieso de puntjes nog laten knippen. Maar ik heb ook gehoord over mengseltjes zoals bier en olie etc. dat goed is voor het haar.

Kan iemand mij aub vertellen hoe ik mijn haar weer een levendige glans kan geven!!!! :'(
Begin maar met een masker, zoals die hierboven bijvoorbeeld. Bier wordt veelal gebruikt voor volume, jij moet je haar goed voeden.
pi_90789220
Ik ben al begonnen. Behalve met dat haarmasker nog niet dan. Die doe ik vanavond denk ik.
  maandag 3 januari 2011 @ 13:25:39 #132
123170 alors
zlata1234
pi_90789240
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:18 schreef MissyN het volgende:

War Hara zegt, plus dit kun je er na het wassen als het nog een beetje nat is indoen, vind ik zelf erg fijn spul

know'm sayin?
word? word.
  maandag 3 januari 2011 @ 13:26:55 #133
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_90789309
Bij de kapper van die shampoo van kerastase halen, die werkt echt heel goed, ik had in no-time weer mooie lokjes :) en mijn haar was helemaal kapot van het verven. Je hebt er ook maskertjes van, die werken nog effectiever.
pi_90789345
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wanneer ga je beginnen? :9~

[..]

Begin maar met een masker, zoals die hierboven bijvoorbeeld. Bier wordt veelal gebruikt voor volume, jij moet je haar goed voeden.
Een haarmasker doe ik wekelijks, maar dat werkt niet. Ik denk dat er gewoon een stuk af moet. Volgens mij is mijn haar niet meer te redden :'(
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.
pi_90792270
Geverfd haar heeft meestal een stevige dosis proteïne nodig, probeer dat eens.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 3 januari 2011 @ 14:54:58 #136
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_90793489
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:27 schreef MissyN het volgende:

[..]

Een haarmasker doe ik wekelijks, maar dat werkt niet. Ik denk dat er gewoon een stuk af moet. Volgens mij is mijn haar niet meer te redden :'(
Misschien heb je het verkeerde masker. Probeer Henna Plus hairwonder, of die andere die hierboven vermeldt. Met beiden hebben users hier goede ervaringen.
  maandag 3 januari 2011 @ 14:58:55 #137
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_90793707
ik denk dat er bij mij binnenkort ook weer de schaar in gaat/moet.

Ik ben de kleur zat, maar goed, zwart is er niet zo snel uit :')
  maandag 3 januari 2011 @ 16:46:37 #138
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90799336
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2011 14:54 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Misschien heb je het verkeerde masker. Probeer Henna Plus hairwonder, of die andere die hierboven vermeldt. Met beiden hebben users hier goede ervaringen.
Ik gebruik Elvive Renutrition ook voornamelijk voor het deel met verf van vier jaar oud, en dat is dus aanzienlijk minder droog sinds dat masker. Proberen waard, me dunkt.
  maandag 3 januari 2011 @ 16:54:10 #139
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90799746
Ik zag je look-a-like trouwens laatst Chips. Geblondeerd haar, precies hoe jij het ook draagt, zelfde gezicht. Freaky.
pi_90799850
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:25 schreef alors het volgende:

[..]

War Hara zegt, plus dit kun je er na het wassen als het nog een beetje nat is indoen, vind ik zelf erg fijn spul

[ afbeelding ]
Dat spul heb ik laatst weggeflikkerd. Die hele lijn heeft niets geholpen bij mij.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 3 januari 2011 @ 17:58:43 #141
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_90802284
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zag je look-a-like trouwens laatst Chips. Geblondeerd haar, precies hoe jij het ook draagt, zelfde gezicht. Freaky.
Precies hoe ik het ook draag? Uitgegroeid dus :D _O- .

Wel apart! Waar zag je d'r?
  maandag 3 januari 2011 @ 18:09:55 #142
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90802644
quote:
11s.gif Op maandag 3 januari 2011 17:58 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Precies hoe ik het ook draag? Uitgegroeid dus :D _O- .

Wel apart! Waar zag je d'r?
Nou ja, dezelfde scheiding enzo :') Echt serieus. Ze had t haar alleen iets voller en ze droeg veel te bruine foundation, anders zou ik Hallo Chips hebben gezegd :'0

Edit: 't Was hier, waar ik woon.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 3 januari 2011 @ 18:11:36 #143
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_90802725
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2011 18:09 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou ja, dezelfde scheiding enzo :') Echt serieus. Ze had t haar alleen iets voller en ze droeg veel te bruine foundation, anders zou ik Hallo Chips hebben gezegd :'0

Edit: 't Was hier, waar ik woon.
Hahah oke, :') .

Hm oke, daar ben ik niet geweest ;), kom er alleen langs met de trein.
pi_90837509
Is er ook een maximale tijd dat je een haarmasker in kunt houden? Het warme water is op, ik wil niet mijn haar met ijskoud water uitspoelen :(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_90840400
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Is er ook een maximale tijd dat je een haarmasker in kunt houden? Het warme water is op, ik wil niet mijn haar met ijskoud water uitspoelen :(
Goede vraag, maar ik denk dat het geen kwaad kan.
pi_90840505
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:28 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Goede vraag, maar ik denk dat het geen kwaad kan.
Ik ook niet, maar better safe than sorry. ;)
pi_90856232
Nee hoor, de meeste dames hier houden 'm in totdat ze zin krijgen om te douchen :P lekker een uurtje voor de tv hangen met masker in.
pi_90856265
Kom ik nu mee :')
pi_90856828
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Aanrader: haarmasker van Henna Plus, _O_ .
[ afbeelding ]

Heb het net voor de tweede keer gebruikt, maar na de eerste keer was er al zo'n verschil te merken.
Ik had altijd zo'n pluis haar en dat was zoveel minder & daarnaast was het veel zachter/gladder.

Wilde ik even melden, :+ .
Pluishaar? Check. Deze maar eens proberen! Thnx
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 4 januari 2011 @ 21:51:42 #150
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_90857052
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:48 schreef bluejean het volgende:

[..]

Pluishaar? Check. Deze maar eens proberen! Thnx
Succes! Moet er wel bij vermelden dat ik het altijd een uurtje laat zitten ipv de 20 minuten op het pakje ;) .
pi_90865198
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
Nee hoor, de meeste dames hier houden 'm in totdat ze zin krijgen om te douchen :P lekker een uurtje voor de tv hangen met masker in.
Ik heb het er uiteindelijk 2 uur ofzo in gehouden :')
pi_90865218
Weet niet wat het is, maar vrouwen zijn nogal 'gek' op mijn haren :')
zie fobo
pi_91021258
Even patsen hoor O-)

Hopeloos overbelicht, maar och.

Het oranje is er bíjna uit, nog een centimeter of 10?! *nagelbijt* 8)7
  zaterdag 8 januari 2011 @ 13:48:58 #154
123170 alors
zlata1234
pi_91021364
:'( ik ben jaloers, heel mooi Evil Cherry!
know'm sayin?
word? word.
pi_91022339
Don't be, er valt genoeg over te klagen ;) Dank je wel voor je compliment iig! :s)
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:50:22 #156
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91031391
Sinds de laatste keer dat ik je zag is het echt wel gegroeid.
pi_91034975
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
Even patsen hoor O-)
[ afbeelding ]
Hopeloos overbelicht, maar och.

[ afbeelding ]

Het oranje is er bíjna uit, nog een centimeter of 10?! *nagelbijt* 8)7
Waarom heb ik niet zulke krullies? :(
pi_91331934
Ik ben op zoek naar een zijden of 'satin' muts/cap/wrap (hoe je het wilt noemen) die geen 15 euro kost noch waar je 15 euro aan verzendkosten voor moet betalen. Weet iemand iets? Ebay is niet mijn vriend, helaas.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 21:24:47 #159
62197 Ravenous
Carpe Noctem
pi_91338479
Echt supermooi die krullen van Evil Cherry. Zoiets had ik ook ongeveer en zal ik ooit wel weer krijgen als mijn haar weer gezond is na een ruime twee jaar chemisch en thermisch mishandelen, maar tot die tijd moet ik even mijn futloze, vormloze pluizebol laten uitgroeien. Toen zag ik ineens dit op internet. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil mijn haar namelijk niet meer stylen, maar als ik dat niet doe ziet het er echt niet uit. (pluizige net-niet-krullen)
Nothing else matters †
  dinsdag 18 januari 2011 @ 01:38:46 #160
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_91499934
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 00:35 schreef RoW_0 het volgende:
Weet niet wat het is, maar vrouwen zijn nogal 'gek' op mijn haren :')
zie fobo
Bewust naar complimenten vissen :')
pi_91608439

Redelijk fatsoenlijke krullen sinds ik inecto spul gebruik :9

(Lijkt net of ik een haarstukje vast heb zo, maar als ik het liet hangen zag je niks)
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  donderdag 20 januari 2011 @ 15:54:20 #162
313020 Chromophobia.
Whiskey on a sunday
pi_91615671
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik ben op zoek naar een zijden of 'satin' muts/cap/wrap (hoe je het wilt noemen) die geen 15 euro kost noch waar je 15 euro aan verzendkosten voor moet betalen. Weet iemand iets? Ebay is niet mijn vriend, helaas.
als je echt niks kunt vinden gewoon een satijnen kussensloop ofzo, met een haarband eromheen zodat ie blijft zitten?
They can say the most wonderful words you just don't understand,
I can show you the way but I know that you'll never be there
All the time, all the shine of your eyes I would never forget
pi_91616033
Hallo!

Kan ik me aansluiten bij de 'ik-heb-moeilijke-krullen-die-pluizen-club' ? :P

Ik ben net terug van de kapper, en heel blij! Het zit eindelijk eens mooi.
Ze heeft een bepaalde kniptechniek gebruikt en drie spulletjes erin gesmeerd ;)

Op de krullen van Evil-Cherry ben ik nu al jaloers :P
En ik heb de hele handleiding gevonden, zal eens wat tips proberen.

Dit zijn mijn krullen nu:

Ik las een heel verhaal over shampoo. Ik gebruik nu Herbal Essences, dat is dus eigenlijk niet goed?
Probleem is dat het enorm pluist, waardoor ik het nooit los draag. Ik smeer er eigenlijk nooit iets in, want het helpt toch niet. Ik overweeg nu wel die spullen van de kapper, want het zit echt tien keer beter al.
pi_91619528
In de nieuwe Herbal Essences zitten geen siliconen geloof ik, als je de goede kiest. In die ik altijd heb (hello hydratation) niet geloof ik.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 20 januari 2011 @ 18:52:40 #165
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_91623419
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:54 schreef Chromophobia. het volgende:

[..]

als je echt niks kunt vinden gewoon een satijnen kussensloop ofzo, met een haarband eromheen zodat ie blijft zitten?
Ik zoek het ook! Maar het liefst katoensatijn.. maar dat kan ik al helemaal niet vinden.
pi_91625675
waarvoor is het eigenlijk? Slapen? :@
pi_91670420
Ik ga morgen even kijken of ze de leave-in van Inecto hier bij de kruidvat hebben.
Het is daar in de aanbieding!

Ik wil ook even op zoek naar een goed haarmasker voor mijn krullen, iemand suggesties?
  FOK!fotograaf zaterdag 22 januari 2011 @ 09:16:20 #168
148247 taxibabe
pi_91696847
Ik baal, ik waste mijn haar alleen met conditioner. Mijn haar zag er hartstikke goed uit, niet meer droog. Kreeg bij de kapper zelfs complimentjes.

Maar ik ben 2 maand geleden van anti-conceptie veranderd en sindsdien is mijn haar zooo ontzettend vettig. Als ik nu mijn haar was, droogt het vettig op. :{

Help!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 22 januari 2011 @ 09:21:38 #169
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_91696891
quote:
2s.gif Op donderdag 20 januari 2011 19:32 schreef DevilsWhore het volgende:
waarvoor is het eigenlijk? Slapen? :@
Jups. Dan raakt het minder in de knup door wrijving etc. En dus ook minder beschadigd, :+ .
Alleen kan satijn bij sommige mensen zorgen voor statisch haar [en ik heb dat nogal snel], dus dan heb ik liever katoensatijn.
pi_91697023
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:01 schreef LieLie het volgende:
Hallo!

Kan ik me aansluiten bij de 'ik-heb-moeilijke-krullen-die-pluizen-club' ? :P

Ik ben net terug van de kapper, en heel blij! Het zit eindelijk eens mooi.
Ze heeft een bepaalde kniptechniek gebruikt en drie spulletjes erin gesmeerd ;)

Op de krullen van Evil-Cherry ben ik nu al jaloers :P
En ik heb de hele handleiding gevonden, zal eens wat tips proberen.

Dit zijn mijn krullen nu:
[ afbeelding ]

Ik las een heel verhaal over shampoo. Ik gebruik nu Herbal Essences, dat is dus eigenlijk niet goed?
Probleem is dat het enorm pluist, waardoor ik het nooit los draag. Ik smeer er eigenlijk nooit iets in, want het helpt toch niet. Ik overweeg nu wel die spullen van de kapper, want het zit echt tien keer beter al.
Jouw haar ziet er precies zo uit als mijn haar als de kapper zijn ding heeft gedaan. Ik zou geen geld verspillen aan kappers spullen ;)

@Satijn: katoensatijn heb ik al, maar dat is na 1 nacht slapen niet glad meer (ook niet na het wassen). Als ik echt satijn kan vinden, dan vind ik een kussensloop ook prima.

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 09:16 schreef taxibabe het volgende:
Maar ik ben 2 maand geleden van anti-conceptie veranderd en sindsdien is mijn haar zooo ontzettend vettig. Als ik nu mijn haar was, droogt het vettig op. :{

Help!
Ik zou even wachten tot je hormonen weer 'normaal' zijn voordat je echt iets aan je routine gaat veranderen. Als het je enorm dwars zit, kun je altijd een beetje shampoo met je conditioner mengen. Wellicht niet geweldig voor je haar, maar het moet niet ten kosten gaan van alles :)
pi_91697652
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 09:36 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Jouw haar ziet er precies zo uit als mijn haar als de kapper zijn ding heeft gedaan. Ik zou geen geld verspillen aan kappers spullen ;)

Waaraan dan wel? :)

En over jouw uitleg nog een vraagje: jij doet er gel in, en dat knijp je later weer los. Maar krijg je daar geen vettig haar van? En de gel was je er vervolgens met conditioner weer uit?
En die foto ziet er top uit, maar als je er dan een nacht op geslapen hebt, gaat het neem ik aan ook al iets rommerliger zitten? Hoe werk je dat dan weer makkelijk bij?

Edit:

Oké, ik heb gewinkeld ;)

- Nivea Classic Care Shampoo (wel sulfaten, geen siliconen)
- Palmolive voedende cremespoeling (roze fles)
- Syoss Nutrition Oil Care Conditioner
- L'Oreal Elvive Nutri-Gloss leave-in
- L'Oreal StudioLine Mineral FX Invisi'Gel (rood)
- L'Oreal Elvive Nutri-Gloss Intensiv-Beauty-Mask

Plus elastiekjes zonder metaal, en een grove kam.

[ Bericht 19% gewijzigd door LieLie op 22-01-2011 14:22:31 ]
pi_91705700
Oh -O- In de Syoss zit wel -cone..
  zaterdag 22 januari 2011 @ 14:38:51 #173
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91705892
Syoss zorgt bij veel mensen ook voor haaruitval.
pi_91705980
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:38 schreef Harajuku. het volgende:
Syoss zorgt bij veel mensen ook voor haaruitval.
Ja, ik las het nu. Maar hij stond ergens anders in een lijstje met goede producten.
Maar misschien kan ik ze wel aan iemand slijten ;)

Maar de rest is goed he?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 14:46:58 #175
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91706179
Oh dat weet ik niet, e-c weet dat wel, maar Syoss zou ik niet durven proberen.

Elastiekjes zijn wel goed ^O^

[ Bericht 47% gewijzigd door Harajuku. op 22-01-2011 14:53:10 ]
pi_91706970
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:46 schreef Harajuku. het volgende:
Oh dat weet ik niet, e-c weet dat wel, maar Syoss zou ik niet durven proberen.

Elastiekjes zijn wel goed ^O^
De rest werd hier ook wel aangeraden volgens mij :)
Heb net met de nivea mijn haar even schoongewassen en heb er nu het Elvive masker in.
Straks de leave-in-gel-techniek eens testen ;)
pi_91709444
Ik heb trouwens een heel 'slecht' stuk op mijn achterhoofd, waarschijnlijk omdat ik het altijd vast heb? Dat pluist nog veel erger dan de rest.
pi_91714736
*O*

Ik ben nu al blij! Het belooft veel goeds als ik het vanaf nu goed ga verzorgen!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:42:51 #179
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91715214
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:29 schreef LieLie het volgende:
*O*

Ik ben nu al blij! Het belooft veel goeds als ik het vanaf nu goed ga verzorgen!
:D Je hebt er zin in
pi_91715264
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:42 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

:D Je hebt er zin in
Ja, maar het helpt echt :P
Heb vanmiddag het verhaal van E-C uitgeprobeerd, en heb nu (voor mijn doen) echt toffe krullen!
pi_91719937
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:33 schreef LieLie het volgende:
Oh -O- In de Syoss zit wel -cone..
En in je leave-in van L'Oreal waarschijnlijk ook, tenzij je precies dezelfde hebt als die ik pas postte, maar dat lijkt me sterk (is niet in NL te krijgen, alleen bij van die dump zaken, met Pools label enzo ;)). Anders ben ik wel benieuwd welke je hebt en wat erin zit.

Ik ben benieuwd naar dat masker, helaas is die geherformuleerd, ik heb het nog niet aangedurft om de nieuwe te testen. Ik heb dan ook nog 8 ( :X :@ 8)7 ) reserve potten staan van het oude recept.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:57:29 #182
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_91728717
Oh, als die leave-in van L'Oréal onderstaande is... oppassen met sprayen. Er zitten zoveel -cones in dat ik na het sprayen serieus op mijn bek ging in de slaapkamer. Omdat er bij het sprayen ook wat op de laminaatvloer terecht was gekomen was die echt überglad geworden :X

Ik heb nu even een zooi avocado-olie in mijn haar, maar ik heb het dan ook net superblond geverfd en da's natuurlijk niet echt heel erg goed voor mijn droge krullen haar :@
(tomtiedomtiedom)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_91729217
Gisteren weer even voor 60 euro aan Elvive zooi ingeslagen :') Intens Glad lijn en Royal Jelly, schappen leeg bijna haha. Zit weer goed aankomend jaar ^O^ Nu lekker mijn haartjes wassen!

Zou er eigenlijk een kastanjebruine tint overheen willen gooien (mijn haar is gewoon zwart met een roodtint als de zon er op schijnt) maar ben zo bang dat het dan weer droog enzo gaat worden.

Heb nadat ik mijn permanent eruit het laten knippen nooit meer wat met mijn haar gedaan. Smeer er ook geen troep in, alleen het Intens Glad serum van Elvive. Durf het verven ook echt niet aan, heb wel sterk haar maar heb zit zo mooi de laatste tijd sinds ik deze lijn gebruik, van mezelf wordt het vrij snel droog maar ben die zwarte saaie kleur wel een beetje zat.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 23:07:34 #184
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91729218
Ik vond een gespleten punt.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 23:08:34 #185
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91729254
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 23:07 schreef Phantomesse het volgende:
Gisteren weer even voor 60 euro aan Elvive zooi ingeslagen :') Intens Glad lijn en Royal Jelly, schappen leeg bijna haha. Zit weer goed aankomend jaar ^O^ Nu lekker mijn haartjes wassen!

Zou er eigenlijk een kastanjebruine tint overheen willen gooien (mijn haar is gewoon zwart met een roodtint als de zon er op schijnt) maar ben zo bang dat het dan weer droog enzo gaat worden.

Heb nadat ik mijn permanent eruit het laten knippen nooit meer wat met mijn haar gedaan. Smeer er ook geen troep in, alleen het Intens Glad serum van Elvive. Durf het verven ook echt niet aan, heb wel sterk haar maar heb zit zo mooi de laatste tijd sinds ik deze lijn gebruik, van mezelf wordt het vrij snel droog maar ben die zwarte saaie kleur wel een beetje zat.
Als je je haar goed verzorgd moet je 't wel een keer kunnen verven hoor, maar dan wel blijven doorgaan met verzorgen en voeden. Zeker als je verder niets van die rotzooi gebruikt.
pi_91729316
quote:
8s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 23:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond een gespleten punt.
Ik ben serieus al minstens 5 maanden niet bij de kapper geweest en heb er gewoon nog geen een. Heb de eerste paar maanden Perfecte Puntjes gebruikt en toen overgestapt op Elvive, maar echt serieus nog geen enkel dood puntje te vinden, snap er niets van :?
pi_91729465
Hmmm, als het weer zomer gaat worden ga ik het wel wagen, wou eigenlijk beginnen met een kleurspoeling maar met zwart haar bereik je daar geloof ik niet veel mee.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 23:20:24 #188
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91729863
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 23:09 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ik ben serieus al minstens 5 maanden niet bij de kapper geweest en heb er gewoon nog geen een. Heb de eerste paar maanden Perfecte Puntjes gebruikt en toen overgestapt op Elvive, maar echt serieus nog geen enkel dood puntje te vinden, snap er niets van :?
Ik ga ook minimaal één keer per jaar, laatste keer was eind september geloof ik though.
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 23:12 schreef Phantomesse het volgende:
Hmmm, als het weer zomer gaat worden ga ik het wel wagen, wou eigenlijk beginnen met een kleurspoeling maar met zwart haar bereik je daar geloof ik niet veel mee.
Met blond ook niet, dat is heel snel heel vaag en daarna blijf je nog even met een kutkleur zitten :')
pi_91730177
Okay dan. Ja blond lijkt me ook lastig, als je dat eenmaal verft moet je het uiteindelijk laten ontkleuren om het weer blond te krijgen.

Ik ga volgende week wel weer even denk, laagjes zijn helemaal uitgezakt. Als mijn haar weer helemaal op de gewenste lengte is ga ik wel weer vaker maar dat duurt nog wel een hele tijd, ben van 65 cm naar een bob net onder de kaaklijn gegaan omdat het net stro was aan de onderkant. Had niet zo kort gehoeven de uitgroei na de permanent was gewoon gezond, maar soms heb ik van die impulsieve acties.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 23:35:05 #190
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_91730560
Je moet je haar blijven bijpunten hoor, anders kan over twee jaar alles er weer af wat je erbij gespaard hebt
pi_91733547
deze heb ik, van de op=op shop ;)

Dus het masker is misschien ook nog de oude?

[ Bericht 11% gewijzigd door LieLie op 23-01-2011 00:45:48 ]
pi_91738524
Lie-Lie; die is goed!!
pi_91738696
quote:
Op zondag 23 januari 2011 09:36 schreef Evil-Cherry het volgende:
Lie-Lie; die is goed!!
Ik haal van allebei nog maar wat extra op denk ik ;)
Leave in 2 voor 5 en masker 3 voor 10, dat valt erg mee!
pi_91738825
Doe maar, als je ze zelf niet opmaakt, mag je ze naar mij sturen :p
Het masker is 'oud' als er Cochinille (even uit mijn hoofd gezegd *lui* ) in zit. In die nieuwe zit dat niet, zal wel te duur zijn...
pi_91738888
Conchiolin proteine? Check!

Overigens staat dit ook op de website van l'oreal?:
AQUA / WATER, BEHENTRIMONIUM CHLORIDE, STEARYL ALCOHOL, CETYL ALCOHOL, ELAEIS GUINEENSIS / PALM OIL, GLYCERIN, CI 17200 / RED 33, HYDROXYETHYLCELLULOSE, HYDROLYZED CONCHIOLIN PROTEIN, STEARAMIDOPROPYL DIMETHYLAMINE, CHLORHEXIDINE DIHYDROCHLORIDE, SIMMONDSIA CHINENSIS / JOJOBA SEED OIL, LIMONENE, LINALOOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, OCTYLDODECANOL, METHYLPARABEN, CITRIC ACID, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL, PARFUM / FRAGRANCE

Maar daar zit er een fuchsia op, en die van mij is helemaal lichtroze, met een fuchsia randje op de deksel.

[ Bericht 55% gewijzigd door LieLie op 23-01-2011 11:30:11 ]
pi_91740186
Ik ben overigens nog nooit wakker geworden en dat mij haar bijna beter zat dan de avond ervoor _O_
pi_91745856
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 10:13 schreef LieLie het volgende:
Maar daar zit er een fuchsia op, en die van mij is helemaal lichtroze, met een fuchsia randje op de deksel.
Je hebt gelijk, dát kwartje was bij mij nog niet gevallen. Ik ga sowieso nu even naar de supermarkt, ik zal even kijken of ze hem toevallig hebben, die nieuwe dan. Even zien wat het verschil ook alweer was. De ingrediënten die je geeft is van de oude, en ik zou zweren dat de nieuwe anders is. Anders word ik écht seniel en dement, en ik ben pas 1 dag 25 jaar oud -O-
pi_91746077
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:37 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, dát kwartje was bij mij nog niet gevallen. Ik ga sowieso nu even naar de supermarkt, ik zal even kijken of ze hem toevallig hebben, die nieuwe dan. Even zien wat het verschil ook alweer was. De ingrediënten die je geeft is van de oude, en ik zou zweren dat de nieuwe anders is. Anders word ik écht seniel en dement, en ik ben pas 1 dag 25 jaar oud -O-
Nog gefeliciteerd dan! :D

Het zou toch raar zijn als ze ingrediënten op de site vermelden, met nieuwe pot, en er dan iets anders in doen?
pi_91747589
Hihi, dank je wel!

Ja, ben ik met je eens, maar toch denk (of hoop ;)) ik dat ik gelijk heb. Helaas had mijn supermarkt niet de maskers. Nu ben ik nieuwsgierig! Als ze wel hetzelfde zijn, dan stop ik met verzamelen van de oude voorraad *)
pi_91747938
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hihi, dank je wel!

Ja, ben ik met je eens, maar toch denk (of hoop ;)) ik dat ik gelijk heb. Helaas had mijn supermarkt niet de maskers. Nu ben ik nieuwsgierig! Als ze wel hetzelfde zijn, dan stop ik met verzamelen van de oude voorraad *)
Als ik hem deze week nog tegenkom in een winkel zal ik een foto van de ingrediënten maken :P
Wil toch nog wat extra van dat 'oude' masker en leave-in halen bij de op=op.

Heb wel een beetje een geïrriteerde hoofdhuid vandaag. Maar ik vermoed dat dat komt door al het wassen van de afgelopen dagen. (donderdag wassen (oude shampoo+cond, siliconen dus), kapperspul erin gekregen, vrijdag dat er weer uitgewassen want het voelde vies, en gister het hele verhaal uit jouw uitleg.) Maar het heeft in geen jaren zo goed gezeten, en dan heb ik het verhaal nog maar één keer gevolgd.

Voor de beeldvorming. Wat voor haartype zou ik eigenlijk zijn?:

[ Bericht 2% gewijzigd door LieLie op 23-01-2011 14:33:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')