Erg lekkere release inderdaadquote:Op donderdag 4 november 2010 23:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik moet zeggen dat HC022 (Kevin Kaos - Get Down) erg lekker isAlle 4 de tracks.
`quote:
Volgens mij is het alleen in de hardstyle-fora contreien zo dat mensen meer van hard gaan houden. Want je moet die-hard raw-stylers eens horen piepen als er een melodisch nummer uitkomt: Commercieel! De dood van hardstyle! Hardstyle gaat mainstream!quote:Op donderdag 4 november 2010 18:48 schreef sveno1990 het volgende:
[..]
ieder zijn eigen smaak![]()
het is wel zo dat mensen steeds meer van het rauwe gaan houden
zelf hou ik ook van lekker beuken maar heb ook zeker zwak voor lekkere melodieėn wat ik me hele leven al heb gehad
Volgende keer je underscores weghalenquote:
quote:
Is een release, was misschien makkelijk voor luie mensenquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:59 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Volgende keer je underscores weghalen
Oh nee hoor, dat zeker nietquote:Op donderdag 4 november 2010 22:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hij betaalt ervoor en jij wil hem gratis hebben?
maat gefeliquote:
* NLS04 is aanwezigquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:37 schreef haakon het volgende:
Oke, wie gaan er morgen nu allemaal naar XXLerator ?
Ja, jij wordt opgehaald door ripper toch ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:44 schreef NLS04 het volgende:
[..]
* NLS04 is aanwezig
Het wordt nog wel een teringgedoe met treinen op de terugreis nu ik niet meer in Nijmegen woon maargoed zown belachelijk lekkere line up kunnen we niet laten schieten
Thanks, vertel ook even meteen hier op het forum wie je op die track heeft gewezenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:25 schreef NLS04 het volgende:
Verjaardagstrack van de dag: Zentiments - The last cry ( Test mix)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |