Dankje.quote:
Dat is ook een reden dat ik hem heb gekocht.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:25 schreef beenieman het volgende:
vergeet niet als gabber kun je in zo'n tasje minimaal een kilo pep en 1000 pillen kwijt. voor de dagenlange rave partiessss
Hatersssquote:
Ja en van sommige andere mensen ik heb styl!quote:Op woensdag 3 november 2010 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alleen alles van jou is mooi?
Nee, zelf gezocht en uitgekozen.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
stoere tas Porsche. Ik ben trots op je. Heb je een neger gevraagd welke hij mooi vindt?
Marokkanen tasjequote:Op woensdag 3 november 2010 17:28 schreef Onufriev het volgende:
Wat een teleurstelling dit topic, ik verwachte een mooi nektasje zoals dit:
[ afbeelding ]
Pics van je stijle lichaam.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:28 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ja en van sommige andere mensen ik heb styl!
quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 17:28 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ja en van sommige andere mensen ik heb styl!
Goedzo, wat ben jij al een zelfstandige jongen. Nou als je in elkaar wordt geslagen door marokkanen moet je het zeggen. Dan stuur ik ome geert wel even.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:29 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, zelf gezocht en uitgekozen.
Ik wil graag mee doen met de jeugd.
Ik neem een lekker racistisch tasje met een NSDA opdruk erop. Doet die fossielen lekker denken aan de oorlog.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:28 schreef Onufriev het volgende:
Wat een teleurstelling dit topic, ik verwachte een mooi nektasje zoals dit:
[ afbeelding ]
Easpak (nerdtasje)quote:Op woensdag 3 november 2010 17:30 schreef beenieman het volgende:
[ afbeelding ]
voor die bazennnnnnn
ot: nek/schoudertasje gebruik ik zelf ook en vind wel handiggg ben wel een regelmatige blowert dus kan ik gewoon al m'n zooitjes in kwijt.
Tof. Girt.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Goedzo, wat ben jij al een zelfstandige jongen. Nou als je in elkaar wordt geslagen door marokkanen moet je het zeggen. Dan stuur ik ome geert wel even.
Klopt daarom dragen echte mannen eastpak... easpak is zo'n goedkoop chinees merk die door kleine chineesjes worden genaait.quote:
Kut fossiel. Dat zijn van die bejaarden tasjes.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:30 schreef beenieman het volgende:
[ afbeelding ]
voor die bazennnnnnn
ot: nek/schoudertasje gebruik ik zelf ook en vind wel handiggg ben wel een regelmatige blowert dus kan ik gewoon al m'n zooitjes in kwijt.
Heb jij ook zo'n mooie zakdoek voor op je hoofd gekocht?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Tof. Girt.Hij moet aan de magt, dan wort alles betr in nedeland
Neppe mannen echte mannen hebben geen tas.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:32 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klopt daarom dragen echte mannen eastpak... easpak is zo'n goedkoop chinees merk die door kleine chineesjes worden genaait.
Nee, straks moet ik 1000 euro betalen aan meneer Girt.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n mooie zakdoek voor op je hoofd gekocht?
Hahaha i saw what you did there!!!! Jij wilt porsche dood hebben... Doodsverwensing dus BAN! regels zijn duidelijk hier.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
Cool, nektasjes
Probeer hem is zo strak mogelijk om je nek vast te doen.
Gebruik eens komma's jij vrouwmens.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:33 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Neppe mannen echte mannen hebben geen tas.
quote:Op woensdag 3 november 2010 17:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Gebruik eens komma's jij vrouwmens.En klopt ik als echte man heb een extra vrouw met xxl grot. Daar stop ik zo mijn spulletjes in.
Shit manquote:Op woensdag 3 november 2010 17:34 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hahaha i saw what you did there!!!! Jij wilt porsche dood hebben... Doodsverwensing dus BAN! regels zijn duidelijk hier.
Op die internetje man.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:36 schreef aight1 het volgende:
man man man wat een mooi tasje waar haal je nou zoiets en hoeduur kost dat???
Ieuw wat een afgeneukte vrouw heb jij ! hoeveel kindjes heeft ze gehadquote:Op woensdag 3 november 2010 17:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Gebruik eens komma's jij vrouwmens.En klopt ik als echte man heb een extra vrouw met xxl grot. Daar stop ik zo mijn spulletjes in.
Ov juh gaat de hood in en checkd dy plaatzjus waar die mocro's gepipa'd sein man. Dar lichen se foor hed oepraapen.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:36 schreef aight1 het volgende:
man man man wat een mooi tasje waar haal je nou zoiets en hoeduur kost dat???
quote:Op woensdag 3 november 2010 17:37 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ieuw wat een afgeneukte vrouw heb jij ! hoeveel kindjes heeft ze gehad ?
Oh ik heb een super model als neukertje en een perfecte huisvrouw die voor de kinderen zorgt. Zij is gewoon mijn verplaatsbare opslagplaats.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:37 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ieuw wat een afgeneukte vrouw heb jij ! hoeveel kindjes heeft ze gehad
dan heb juh van die morco tazjees die willik togh nie jungquote:Op woensdag 3 november 2010 17:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ov juh gaat de hood in en checkd dy plaatzjus waar die mocro's gepipa'd sein man. Dar lichen se foor hed oepraapen.
Tazz, Marokkanen tasjes.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh ik heb een super model als neukertje en een perfecte huisvrouw die voor de kinderen zorgt. Zij is gewoon mijn verplaatsbare opslagplaats.
Nee man, dan zit je met eerwraak. Die tasjes horen bij een familie man! Je kan dood gaan als je hem van de verkeerde familie koopt.quote:
Ik heb er 30 om me nek, 30 in me huis. Gekocht in damagret voor maar 5 euro! Lovition, berberia, la costa. Alle merken vriend, je weet wat het kost! 30 euro per stuk, kom maar halen bij Kamal. Elke dag andere tasje, ewa ik ben zo snel.quote:
Neem je haar ook overal mee naar toe dan.die poetsvrouwquote:Op woensdag 3 november 2010 17:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh ik heb een super model als neukertje en een perfecte huisvrouw die voor de kinderen zorgt. Zij is gewoon mijn verplaatsbare opslagplaats.
Daarom koop ik hem ook bij gabberwear.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nee man, dan zit je met eerwraak. Die tasjes horen bij een familie man! Je kan dood gaan als je hem van de verkeerde familie koopt.
Vrouwen die zich met mannenzaken bemoeien.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:42 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Neem je haar ook overal mee naar toe dan.die poetsvrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelfout gevonden? Boeit me niet.
Goed bezig. Jouw manier van denken bevalt mij wel.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:43 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Daarom koop ik hem ook bij gabberwear.
Er bestaan poetsvrouwen en poetsmannen,quote:Op woensdag 3 november 2010 17:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Vrouwen die zich met mannenzaken bemoeien.Als jij de poetsvrouw van jouw vriendje/man bent dan ben je belazerd door die kerel. Poetsvrouwen bestaan niet. DAT IS EEN MYTHE!!!!!!
Wel kudo's voor die man dat hij jou daar in laat trappen.
Arme jij, je bent nog verder heen dan ik dacht.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:54 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Er bestaan poetsvrouwen en poetsmannen,
Deal with it!
![]()
Nee dont worry ik laat me niet belazeren
Jij bent zo zielig he!quote:Op woensdag 3 november 2010 17:55 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Arme jij, je bent nog verder heen dan ik dacht.Nu begrijp ik ook waarom jij denkt dat jij je niet laat belazeren. Nogmaals... Arme jij. Ik pink hier een traantje van medelijden weg.
Yessss, gappie voor het leven!quote:Op woensdag 3 november 2010 17:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Goed bezig. Jouw manier van denken bevalt mij wel.
quote:Op woensdag 3 november 2010 17:58 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Het geeft niet. Echt niet. Laat jezelf maar gaan. Het komt wel goed schatje.
[ afbeelding ]
Jezus man het is dat het je moeder is maar anders had je die bitch moeten slappen.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:00 schreef porsche1 het volgende:
!!!! Komt mijn ma net naar me toe van "En ja, vindt je dat wel normaal Lonsdale? Dat is super racistisch enzo."
Mongool dat wijf.!
Niet nodig ik weet al genoeg, je bent een DIKKE VETTE NERD.quote:
Had ik ook zeker gedaan.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jezus man het is dat het je moeder is maar anders had je die bitch moeten slappen.
Deze lieve woordjes brengen je niet dichter bij mijn vrouwen groep hoor. Ik heb namelijk al een sexy boze huisvrouw waar ik gefrustreerde seks mee kan hebben.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:02 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Niet nodig ik weet al genoeg, je bent een DIKKE VETTE NERD.
Omg ben jij wel goed wijs?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:05 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Deze lieve woordjes brengen je niet dichter bij mijn vrouwen groep hoor. Ik heb namelijk al een sexy boze huisvrouw waar ik gefrustreerde seks mee kan hebben.
Je hebt 'ik vind' dik gedrukt. Betekend dit iets. Of wil je ons laten weten dat je de bold knop hebt gevonden?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:08 schreef Confession het volgende:
Ik vind nektasjes maar niks bij mannen.
Of het nu van Gucci of van Lonsdale is , of het nu nep of echt is.
gewoon not done wat mij betreft.
En waarom dat?quote:
Ik ben zeer goed wijs. Bedankt voor de zorgen. Maar daar heb ik mijn sexy verpleegster vrouw voor... dus houdt op met solliciteren.quote:
In Engeland heb je voetbalclubs met lonsdale als sponsor en daar spelen die negers ook in man. Dus jij hebt helemaal gelijk!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:10 schreef porsche1 het volgende:
[..]
En waarom dat?
Jij denkt zeker dat dat racistisch is?
Dom links figuur.
Ik wou even laten weten dat ik dat vind en niet dat het zo is voor iedereen.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je hebt 'ik vind' dik gedrukt. Betekend dit iets. Of wil je ons laten weten dat je de bold knop hebt gevonden?
Dit ja.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
In Engeland heb je voetbalclubs met lonsdale als sponsor en daar spelen die negers ook in man. Dus jij hebt helemaal gelijk!
Waarom denk je dat het woord 'ik' bestaat? Om te laten zien dat jij het bent. Dat jij het bent die die mening heeft.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:12 schreef Confession het volgende:
[..]
Ik wou even laten weten dat ik dat vind en niet dat het zo is voor iedereen.
Dus ik sprak voor mezelf, voordat ik weeer 100x Quotes kreeg.
Niemand quote jou 100x. Dat is spam en is banbaar. Niemand waagt zich daaraan.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:12 schreef Confession het volgende:
[..]
Ik wou even laten weten dat ik dat vind en niet dat het zo is voor iedereen.
Dus ik sprak voor mezelf, voordat ik weeer 100x Quotes kreeg.
of 2/6 topic.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Niemand quote jou 100x. Dat is spam en is banbaar. Niemand waagt zich daaraan.
100 is gewoon 1/3 topic man...
Oke , Voor mensen die niet kunnen lezen en die de nadruk op iets nodig hebben is vetgedrukt ook wel verstandig.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het woord 'ik' bestaat? Om te laten zien dat jij het bent. Dat jij het bent die die mening heeft.
Nee dan kom je als een egoïst over. Niet alles draait om jou.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:15 schreef Confession het volgende:
[..]
Oke , Voor mensen die niet kunnen lezen en die de nadruk op iets nodig hebben is vetgedrukt ook wel verstandig.
Nee, dat is alleen maar voor mafkezen met poep op hun hoofd.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:15 schreef Confession het volgende:
[..]
Oke , Voor mensen die niet kunnen lezen en die de nadruk op iets nodig hebben is vetgedrukt ook wel verstandig.
Mongool...quote:Op woensdag 3 november 2010 18:16 schreef willemwaus het volgende:
[ afbeelding ]
Sup G's, wat vinden jullie van mijn nieuwe?
Je nieuwe spuitbus voor in je haartjes. Zodat je een lekker pittig oranje kleurtje in je kuif krijgt?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:16 schreef willemwaus het volgende:
[ afbeelding ]
Sup G's, wat vinden jullie van mijn nieuwe?
Ik ben ook een egoist en dus draait alles om mij.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nee dan kom je als een egoïst over. Niet alles draait om jou.
Typisch iets voor vrouwen.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:17 schreef Confession het volgende:
[..]
Ik ben ook een egoist en dus draait alles om mij.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
Cool, nektasjes
Probeer hem is zo strak mogelijk om je nek vast te doen.
Volgens mij is dat WD-40.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je nieuwe spuitbus voor in je haartjes. Zodat je een lekker pittig oranje kleurtje in je kuif krijgt?
quote:Op woensdag 3 november 2010 17:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja hij is echt heel mooi, nu hoor je bij de stoere jongens
Bleh ik heb het niet zo op die honden....quote:Op woensdag 3 november 2010 18:29 schreef S_Valentine het volgende:
[..]
![]()
Trouwens ben je een bokser? Lonsdale is een boksersmerk en geen gabbermerk.
Joh.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:29 schreef S_Valentine het volgende:
[..]
![]()
Trouwens ben je een bokser? Lonsdale is een boksersmerk en geen gabbermerk.
Ja G, om mn tasje droog te houden tochg?quote:
homoquote:Op woensdag 3 november 2010 18:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Joh.
Zeg ik dan dat het een gabbermerk is?
Ja man, stoere bois zoals jij hebben natuurlijk last van enorm veel zweet die uit jullie tasjes komt zetten! Want het is da bomb om feromonen op jezelf te spuiten.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:31 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ja G, om mn tasje droog te houden tochg?
Fixed!quote:Op woensdag 3 november 2010 17:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dankje.
Alle jeugd heeft dat tegenwoordig. Dus ik moest er ook 1. ben een meeloper.
Wie heeft het over een grap?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:34 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ow got med youw fald heel hart te laggen zech. Wad ein garp!
Wat voor duistere magie is dit met je kongregate.... Probeer je mij en mijn homeboys te dissen ofzo. Niet doen man, niet doen.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:35 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Wie heeft het over een grap?
(BTW, zit jij op kongregate?:P)
Dat is dus nee ;p En kongregate is een website dat onderdeel uitmaakt van het GameStop netwerkquote:Op woensdag 3 november 2010 18:36 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wat voor duistere magie is dit met je kongregate.... Probeer je mij en mijn homeboys te dissen ofzo. Niet doen man, niet doen.
Ik stop dit gesprek voordat je het erger maakt.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:37 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dat is dus nee ;p En kongregate is een website dat onderdeel uitmaakt van het GameStop netwerk
quote:Op woensdag 3 november 2010 18:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Joh.
Zeg ik dan dat het een gabbermerk is?
quote:Ik als gabber moet natuurlijk ook mee gaan met de mode. Dus ik heb net een nektasje gekocht via gabberwear.n
Ik zeg nergens dat dat merk iets met gabber te maken heeft...quote:
Doet hij wel.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hij geeft niet aan met welke mode hij meegaat. Alleen dat hij zelf gabber is.
mode verwijst naar gabber. In het spaans heet het ook wel de 'nombre sin sentido'.quote:Ik als gabber moet natuurlijk ook mee gaan met de mode. Dus ik heb net een nektasje gekocht.
'met de mode' kan ook de mode zijn die op het moment het meest populair is. En volgens mij is dat niet gabbermode.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:07 schreef S_Valentine het volgende:
[..]
Doet hij wel.
Ik als gabber moet natuurlijk ook mee gaan met de mode. Dus ik heb net een nektasje gekocht.
mode verwijst naar gabber. In het spaans heet het ook wel de 'nombre sin sentido'.
Welwaar. Je zegt dat je een nektasje moet kopen, want dat is in de mode van de ''gabberwereld''.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:06 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat dat merk iets met gabber te maken heeft...
En, wat The_Chosen_1 zegt,
Mensen die lezen wat ze willen lezen en niet openstaan voor de echte betekenis van een woord.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:08 schreef S_Valentine het volgende:
[..]
Welwaar. Je zegt dat je een nektasje moet kopen, want dat is in de mode van de ''gabberwereld''.
Wat is dit nou weer dan.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
eckte bazen hebben er zo een
Mensen die denken dat ik serieus reageer in ONZquote:Op woensdag 3 november 2010 19:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mensen die lezen wat ze willen lezen en niet openstaan voor de echte betekenis van een woord.
NEGER MIJ IK ZUIG PENIS!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:07 schreef S_Valentine het volgende:
[..]
Doet hij wel.
[..]
mode verwijst naar gabber. In het spaans heet het ook wel de 'nombre sin sentido'.
Die vent.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
eckte bazen hebben er zo een
Doen alsof je niet serieus reageert in ONZ.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:24 schreef S_Valentine het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik serieus reageer in ONZ
Wat deze knul zegt dus.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:28 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Doen alsof je niet serieus reageert in ONZ.Je zit in een porsche topic. Een en al serieusheid.
Omdat dat voor fossielen is.quote:
Nee, maar wel geefbaar met mijn nieuwe nektasje.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:24 schreef Panzermaus het volgende:
Ik steek je in brand, TS. In brand met je hele pakje erbij. Grapje natuurlijk. Want brandbaar ben jij niet.
Weggeven aan hongerige negers, dat zal ik je.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, maar wel geefbaar met mijn nieuwe nektasje.
Ik bedoelde geefbaar van zeg maar seks hebben, jij en ik. Elkaar anaal uitwonen...quote:Op woensdag 3 november 2010 20:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Weggeven aan hongerige negers, dat zal ik je.
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:33 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde geefbaar van zeg maar seks hebben, jij en ik. Elkaar anaal uitwonen...
12 en ik heet Kim.quote:
Ik ben een jongetje... Alleen 4 jaar ouder.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sorry ik doe alleen jongetjes van 8.
Ik heb gehoor dat je zusje nog jonger is.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben een jongetje... Alleen 4 jaar ouder.
Wil je mijn broertje dan hebben? Henk, 8 jaar oud.
Heb geen zusjen.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb gehoor dat je zusje nog jonger is.
Ook een reden dat ik een nektasje heb gekocht.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:00 schreef Crimyclown het volgende:
hallo ik werd dees jaar weral gepest en ik was dat zo beu. Vroeger werd ik 5 jaar aan een stuk gepest vanaf het eerste leerjaar tot het 5de nu zijn we 3 jaar later en dit jaar werd ik weer gepest. Totdat ik het fantastische nektasje van nike ontdekte, dit veranderde mijn leven. Sinds ik een hip nektasje heb word ik niet meer gepest op school. Ook hoor ik nu bij de coole boys en mag ik mee blowen en biertjes klappen. Ik heb 2 dagen na de aanschaf van mijn hippe nektasje seks gehad en ook er al 4 relaties aan over gehouden. Mijn ouders vinden het geweldig dat ik zoveel vrienden en vriendinnen mee naar huis neem en denken niet langer dat ik homo ben. Ik kan iedereen zo'n nektasje aanraden. In mijn nektasje bewaar ik altijd mijn vloei en tippa's en pollem assie. Fok haters die nog steeds denken dat ekte vrienden/vriendinnen niet te koop zijn. Ik geef deze nektasje dan ook een 10/10 score.
[ afbeelding ]
Hahahahahahahahha! Maar die fotoquote:Op woensdag 3 november 2010 21:00 schreef Crimyclown het volgende:
hallo ik werd dees jaar weral gepest en ik was dat zo beu. Vroeger werd ik 5 jaar aan een stuk gepest vanaf het eerste leerjaar tot het 5de nu zijn we 3 jaar later en dit jaar werd ik weer gepest. Totdat ik het fantastische nektasje van nike ontdekte, dit veranderde mijn leven. Sinds ik een hip nektasje heb word ik niet meer gepest op school. Ook hoor ik nu bij de coole boys en mag ik mee blowen en biertjes klappen. Ik heb 2 dagen na de aanschaf van mijn hippe nektasje seks gehad en ook er al 4 relaties aan over gehouden. Mijn ouders vinden het geweldig dat ik zoveel vrienden en vriendinnen mee naar huis neem en denken niet langer dat ik homo ben. Ik kan iedereen zo'n nektasje aanraden. In mijn nektasje bewaar ik altijd mijn vloei en tippa's en pollem assie. Fok haters die nog steeds denken dat ekte vrienden/vriendinnen niet te koop zijn. Ik geef deze nektasje dan ook een 10/10 score.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |