Dankje.quote:
Dat is ook een reden dat ik hem heb gekocht.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:25 schreef beenieman het volgende:
vergeet niet als gabber kun je in zo'n tasje minimaal een kilo pep en 1000 pillen kwijt. voor de dagenlange rave partiessss
Hatersssquote:
Ja en van sommige andere mensen ik heb styl!quote:Op woensdag 3 november 2010 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alleen alles van jou is mooi?
Nee, zelf gezocht en uitgekozen.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
stoere tas Porsche. Ik ben trots op je. Heb je een neger gevraagd welke hij mooi vindt?
Marokkanen tasjequote:Op woensdag 3 november 2010 17:28 schreef Onufriev het volgende:
Wat een teleurstelling dit topic, ik verwachte een mooi nektasje zoals dit:
[ afbeelding ]
Pics van je stijle lichaam.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:28 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ja en van sommige andere mensen ik heb styl!
quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 17:28 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ja en van sommige andere mensen ik heb styl!
Goedzo, wat ben jij al een zelfstandige jongen. Nou als je in elkaar wordt geslagen door marokkanen moet je het zeggen. Dan stuur ik ome geert wel even.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:29 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, zelf gezocht en uitgekozen.
Ik wil graag mee doen met de jeugd.
Ik neem een lekker racistisch tasje met een NSDA opdruk erop. Doet die fossielen lekker denken aan de oorlog.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:28 schreef Onufriev het volgende:
Wat een teleurstelling dit topic, ik verwachte een mooi nektasje zoals dit:
[ afbeelding ]
Easpak (nerdtasje)quote:Op woensdag 3 november 2010 17:30 schreef beenieman het volgende:
[ afbeelding ]
voor die bazennnnnnn
ot: nek/schoudertasje gebruik ik zelf ook en vind wel handiggg ben wel een regelmatige blowert dus kan ik gewoon al m'n zooitjes in kwijt.
Tof. Girt.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Goedzo, wat ben jij al een zelfstandige jongen. Nou als je in elkaar wordt geslagen door marokkanen moet je het zeggen. Dan stuur ik ome geert wel even.
Klopt daarom dragen echte mannen eastpak... easpak is zo'n goedkoop chinees merk die door kleine chineesjes worden genaait.quote:
Kut fossiel. Dat zijn van die bejaarden tasjes.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:30 schreef beenieman het volgende:
[ afbeelding ]
voor die bazennnnnnn
ot: nek/schoudertasje gebruik ik zelf ook en vind wel handiggg ben wel een regelmatige blowert dus kan ik gewoon al m'n zooitjes in kwijt.
Heb jij ook zo'n mooie zakdoek voor op je hoofd gekocht?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Tof. Girt.Hij moet aan de magt, dan wort alles betr in nedeland
Neppe mannen echte mannen hebben geen tas.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:32 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klopt daarom dragen echte mannen eastpak... easpak is zo'n goedkoop chinees merk die door kleine chineesjes worden genaait.
Nee, straks moet ik 1000 euro betalen aan meneer Girt.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n mooie zakdoek voor op je hoofd gekocht?
Hahaha i saw what you did there!!!! Jij wilt porsche dood hebben... Doodsverwensing dus BAN! regels zijn duidelijk hier.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
Cool, nektasjes
Probeer hem is zo strak mogelijk om je nek vast te doen.
Gebruik eens komma's jij vrouwmens.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:33 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Neppe mannen echte mannen hebben geen tas.
quote:Op woensdag 3 november 2010 17:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Gebruik eens komma's jij vrouwmens.En klopt ik als echte man heb een extra vrouw met xxl grot. Daar stop ik zo mijn spulletjes in.
Shit manquote:Op woensdag 3 november 2010 17:34 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hahaha i saw what you did there!!!! Jij wilt porsche dood hebben... Doodsverwensing dus BAN! regels zijn duidelijk hier.
Op die internetje man.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:36 schreef aight1 het volgende:
man man man wat een mooi tasje waar haal je nou zoiets en hoeduur kost dat???
Ieuw wat een afgeneukte vrouw heb jij ! hoeveel kindjes heeft ze gehadquote:Op woensdag 3 november 2010 17:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Gebruik eens komma's jij vrouwmens.En klopt ik als echte man heb een extra vrouw met xxl grot. Daar stop ik zo mijn spulletjes in.
Ov juh gaat de hood in en checkd dy plaatzjus waar die mocro's gepipa'd sein man. Dar lichen se foor hed oepraapen.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:36 schreef aight1 het volgende:
man man man wat een mooi tasje waar haal je nou zoiets en hoeduur kost dat???
quote:Op woensdag 3 november 2010 17:37 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ieuw wat een afgeneukte vrouw heb jij ! hoeveel kindjes heeft ze gehad ?
Oh ik heb een super model als neukertje en een perfecte huisvrouw die voor de kinderen zorgt. Zij is gewoon mijn verplaatsbare opslagplaats.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:37 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ieuw wat een afgeneukte vrouw heb jij ! hoeveel kindjes heeft ze gehad
dan heb juh van die morco tazjees die willik togh nie jungquote:Op woensdag 3 november 2010 17:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ov juh gaat de hood in en checkd dy plaatzjus waar die mocro's gepipa'd sein man. Dar lichen se foor hed oepraapen.
Tazz, Marokkanen tasjes.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh ik heb een super model als neukertje en een perfecte huisvrouw die voor de kinderen zorgt. Zij is gewoon mijn verplaatsbare opslagplaats.
Nee man, dan zit je met eerwraak. Die tasjes horen bij een familie man! Je kan dood gaan als je hem van de verkeerde familie koopt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |