Nee dat ook weer niet... de herinneringen mogen van mij best blijven, maar de pijn mag vandaag nog weggaan. Ik weet ook wel dat dat onmogelijk is. Zo'n dag als vandaag zal wel moeilijk worden, al heb ik wel genoeg aanspraak. Maar normaal zat ik met haar op de bank of lagen we nog samen in bed. Morgen weer werken en dat geeft natuurlijk weer afleiding, zo moet ik de komende tijd maar een beetje aanrommelenquote:Op zondag 14 november 2010 11:11 schreef Tanin het volgende:
[..]
Gedachtes kun je niet uitbannen. Laat ze lekker gaan. Je mag best even verdrietig zijn voor het slapen gaan ofzo, als je maar niet de hele dag gaat piekeren.
Acht jaar van je leven komt in 1 klap ten einde en jij wilt er meteen niet meer aan denken?
De reden waarom zoveel reacties dead on the money waren, is omdat de meeste mensen iig een vorm van dit hebben meegemaakt. Het hoort helaas bij het leven en zeker bij je omgang met vrouwen. De manier waarop je behandelt bent is helaas de automatische piloot voor veel vrouwen. Daar kun je eeuwen over discussiėren, maar zo werkt het blijkbaar nou eenmaal. (disclaimer: ja mannen zijn vast ook klootzakken, het gaat hier nu eenmaal even over hoe een man dit ervaart).quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:18 schreef jeice het volgende:
Ja natuurlijk hou ik jullie op de hoogte! Ik hoop dat het bij mij net zo loopt als bij JaX2010 natuurlijk, al zie ik dat op dit moment nog niet zo positief in. Maar da's misschien niet zo gek 2,5 week na de breuk.
Om me heen roept nu al iedereen dat ik me geen zorgen hoef te maken, en dat ik ongetwijfeld weer een leuke (leukere?) vriendin zal gaan vinden. Dat geeft weer een beetje zelfvertrouwen
Het topic had misschien beter kunnen heten: "vriendin is vreemdgegaan, zit hier nog toekomst in?" want uiteindelijk kwam het daar op neer... dat ze vreemd gegaan was wist ik al min of meer, ik wilde alleen blijkbaar een soort van bevestiging dat ze ook NADAT we besloten het nog eens te proberen hiermee doorging. Die heb ik hier wel gekregen, soms tot op detail na, zoals:
[..]
Toen dat geschreven werd kon ik me amper voorstellen dat ze dat echt zou doen, maar achteraf bleek dat ik er gruwelijk naast zat.
Nogmaals, of het tot seks is gekomen weet ik niet, en daar wil ik nu niet eens aan denken. Ik ken haar het best van iedereen hier en denk nog steeds dat ze daar het type niet voor is. Maar aan de andere kant vond ik haar ook absoluut niet het type om vreemd te gaan, en dat deed ze ook. Zo leer je mensen nog eens kennen he
Zoals ik me nu voel denk ik ook niet dat ik er binnen een half jaar overheen ben. Het blijft kut voelen en hoewel ik er al iets minder aan denk dan in het begin doet het elke keer weer pijn als ik er WEL aan denk. Ik kon me gister al iets meer focussen op een film bijvoorbeeld, maar ik eet en slaap nog heel erg slecht. Het blijft maar malen: Hoe heeft dit zo kunnen lopen, wat had ik (en zij) beter moeten doen, gaat ze nog met hem om, gaat ze nog bijdraaien en minder zakelijk doen, ik wil haar weer terug herkennen zoals ze was!quote:Op zondag 14 november 2010 23:03 schreef kingmob het volgende:
Eerlijk gezegd lijkt het me heel sterk dat je hier over een half jaar overheen bent, maar het is voor iedereen anders, het kan...
Ik ben al weer 3 jaar verder en vond een doos met oude spullen tijdens het verhuizen. Ik kan je beloven, het kan nog steeds veel pijn doen. Een nieuwe vriendin laat dat bovendien niet verdwijnen, die twee zijn niet noodzakelijk verbonden. Rebounds zullen dan ook niet helpen, ga niet op zoek naar liefde. Op zoek naar seks werkt dan weer prima
Ja en nee.quote:Op maandag 15 november 2010 08:57 schreef Scorpie het volgende:
Dus je wil eigenlijk dat ze tot inkeer komt?
Gaat sowieso wel ff duren voordat 'ie er overheen is.quote:Op maandag 15 november 2010 10:52 schreef Scorpie het volgende:
Je weet dat als jij die kier open laat staan je niet klaar bent om verder te gaan met je leven he?
Dat sowieso. Ik ben toen 't uit ging met m'n ex nog met d'r aan 't scharrelen geweest ( of nja, hoop emotioneel beladen seks gehad) toen ze 't van 't ene op 't andere moment afkapte. Ook op een wat vervelende manier. Uiteindelijk maakte het dat voor mij ook een stuk makkelijker om door te gaan.quote:Op maandag 15 november 2010 11:26 schreef CyclingGirl het volgende:
Je moet echt doorgaan en de deur afsluiten, niet op een kier laten.
Kom op man, pull yourself together. Ze is niet in de war en dat weet jij ook wel. Het enige waar ze van in de war is, is dat haar stilzwijgplan mislukt is en ze in no-time een nieuwe smoes moest verzinnen en geen tijd had dit zorgvuldig uit te plannen. Want liep ze niet linea recta in de armen van onze barvriend en wilde ze niet per sé uit eten met die kwast toen het net over was met jou? Dat noem ik niet 'in de war' maar 'met voorbedachten rade'. Move on.quote:Op maandag 15 november 2010 10:41 schreef jeice het volgende:
[..]
Ja en nee.
Ja omdat ik nog zoveel van haar hou en gewoon in alles het gevoel heb dat ze in de war is, ze gedraagt zich nu anders als normaal en ik denk dat dat komt omdat ze een soort 2e jeugd wil ervaren, even los zijn van alles. Dit zegt ze zelf ook. Dat ze ook nu nog zelf blijft twijfelen sterkt mij in dat vermoeden.
Ze is vorige week met d'r vader wezen kijken voor caravans om het op de korte termijn op te lossen, maar die vond dat maar niks want het zat daar vol met Polen etc. Ze zijn tegen een piepklein appartementje aangelopen wat al een tijd te koop staat. De eigenaars daarvan waren uit elkaar gegaan, en de jongen die overbleef wou niet alleen daar blijven en is teruggegaan naar z'n ouders. Zij huurt het voorlopig van hem tot het verkocht is. Dat kan natuurlijk wel ieder moment zijn. Kopen is geen optie want ze kan nog geen stuiver hypotheek krijgen.quote:Op maandag 15 november 2010 13:26 schreef goofy_goober het volgende:
Ik vind het trouwens nog steeds frappant dat ze zo snel een appartement heeft weten te fixen. Ik ga er van uit dat dit particulier is en niet via de woningbouw?
Thx, erg prettig om te horen!quote:Op maandag 15 november 2010 19:31 schreef Joene het volgende:
Ik haat dit soort topics , maar ik wil even zeggen Hulde voor TS. Je handelt dit knap volwassen af
Tuurlijk hoop ik dat als het niet meer goedkomt, en die kans is ERG groot, dat we uiteindelijk als vrienden uit elkaar kunnen gaan en leuk op deze periode terug kunnen kijken. Toch is het apart dat we zo dicht bij trouwen zaten, we hadden zelfs al min of meer de trouwlocatie uitgezocht ruim een jaar terug. Ik ben nog steeds van mening dat we WEL bij elkaar passen en bij elkaar horen. Als ik vakantie foto's terugkijk (ook van vorig jaar) zie je gewoon echt een verliefd, leuk stel wat echt van elkaar houdt, en ook dit jaar hebben we zoveel leuke dingen gedaan en ook daar zijn foto's van.quote:Op maandag 15 november 2010 19:36 schreef mane het volgende:
Ik vind het heel mooi hoor, dat je ondanks alles wel liefdevol blijft naar haar toe. Acht jaar is niet niets, en ook niet voor niets. Het zou fijn zijn als jullie allebei, ondanks verdriet en pijn, uiteindelijk met een positief gevoel terug kunnen kijken. Een relatie kan altijd overgaan, niet met opzet maar omdat om wat voor reden dan ook jullie toch geen goede combinatie zijn. Hier komen veel gevoelens voorbij van andere posters (rancune, veroordelend) die wel menselijk zijn, maar die je ook niet echt veel verder brengen. Het is veel beter om zonder rancune hiermee om te gaan, en ja, je kunt er heus wel zeker van zijn dat zij het hier ook moeilijk mee heeft.
Er bestaat ook niet zoiets als de ideale breakup waarbij alle partijen zich precies gedragen zoals de andere partij dat het liefst ziet. Iedereen gaat er op zijn eigen manier mee om, en je moet er niet teveel achter zoeken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:06 schreef jeice het volgende:
Nou ja ik ben er nu ook wel van overtuigd dat dit een goede keuze is, en ik begin me zelfs een beetje te beseffen dat wat er de afgelopen 3 weken is gebeurd, uiteindelijk een positieve uitwerking gaat hebben op mij.
Ik blijf alleen gewoon benieuwd naar wat er in haar hoofd omgaat. Ze zegt dan wel dat ze hier al een half jaar mee heeft rondgelopen, maar ik heb dat dus totaal niet doorgehad. Daarnaast heeft ze het ruim een maand geleden nog over trouwen gehad met m'n schoonzusje, en riep ze een maand geleden nog dat ze zo blij was met ons huis en de inrichting daarvan. Ze had het met mij 3,5 week geleden nog over nieuwe stoelen voor de eettafel!
Ik sluit me er al meer voor af dan eerst, maar ik kan niet ontkennen dat ik soms nog steeds denk: Hoe the fuck heeft dit kunnen gebeuren? Voor mij is het nog steeds alsof ze als een blad aan de boom is omgedraaid. Tegen vrienden en familie doet ze zakelijk, zoals ook gister bij m'n ouders, ze werd wel even emotioneel en heeft netjes afscheid genomen, maar het voelde toch best kil aan uiteindelijk.
Maar ondanks deze twijfels en raadsels (of nou ja, raadsels zijn het eigenlijk niet meer) ben ik blij met m'n besluit het compleet af te kappen.... vandaag voor het eerst geen contact gehad in 2,5 week tijd, en dat geeft wel een beetje rust.
Wait, whut?quote:Op maandag 15 november 2010 20:32 schreef jeice het volgende:
..........Niet echt bedoeld als een ultieme poging haar terug te halen (of misschien onbewust wel, het zou iig een leuke bijkomstigheid zijn) ..............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |