Bedankt voor alle reacties weer... update van mijn kant:
We hebben vandaag besloten er definitief mee te stoppen. Over het huis verkopen en de verdeling van de spullen etc. wil ik allemaal nog niet nadenken, m'n hoofd staat daar absoluut nog niet naar.
Donderdag heb ik geen contact met haar opgenomen, ze belde me 's avonds zelf op om te zeggen dat ze met d'r vader en zusje ging eten. Prima natuurlijk. Vrijdag ook geen contact met haar opgenomen, maar gek genoeg kreeg ik 's avonds om half 12 ineens een SMSje van haar. Of ik lekker had gewerkt, en ze had wat vrienden opgetrommeld voor het uitgaan. "wordt vast gezellig!!" stuurde ze nog mee. Ik vond het vreemd, en in mijn situatie zag ik dit SMSje natuurlijk als zeer positief. Zaterdagmiddag belde ze me op uit het werk, en vroeg of ik mee wilde naar de verjaardag van een vriendin van haar. Dit heb ik gedaan, ook al omdat haar vriend een goeie vriend van mij is.
Daarna gingen we dus naar de stad, zij heeft met mijn vrienden gepraat en ik met die van haar. Toen tot de conclusie gekomen dat het idd niet eerlijk was wat ze deed, alhoewel ze wel echt geprobeerd heeft het "gevoel" terug te krijgen. Na een emotionele avond huiswaarts gegaan en afzonderlijk van elkaar gaan slapen.
Vandaag is er een hoop gepraat en gehuild tussen ons. Ik kan wel zeggen dat ze vandaag veruit het meest emotioneel is geweest tot nu toe. Of dat nou komt omdat ze zelf beseft dat het definief is weet ik niet, maar ze heeft het er blijkbaar toch erg moelijk mee (wat ik ook wel had verwacht). Zij weet het ook niet meer, en toen ze vroeg hoe het verder moest met ons heb ik gezegd: "ik wil voorlopig geen contact meer, geen telefoon, geen SMS, niet afspreken, niks". Tuurlijk hebben we wel wat zaken te regelen, maar dat komt over een aantal weken wel. Eerst heb ik andere dingen te verwerken. En dan kan ik het niet gebruiken weer elke dag contact met haar te hebben. Daarnaast hebben we nog elke dag contact gehad sinds ze de relatie beeindigde, een beetje rust kan geen kwaad.
Hoe dit precies gaat aflopen weet ik niet. Hoewel ik de hoop heb dat het uiteindelijk na een (lange) pauze weer goedkomt zegt mijn verstand dat dit niet gaat gebeuren. Ze wil alleen zijn, ze heeft behoefte aan rust om alles op een rijtje te zetten en ik heb dat net zo goed. Ergens ben ik wel een beetje opgelucht, dat ik weet waar ik aan toe ben. Maar het gevoel blijft net zo goed klote natuurlijk. Helemaal als ik denk dat ze weer gaat stappen en iemand ontmoet, zoent, seks heeft etc. Maar daar moet ik mee stoppen, ik maak mezelf er alleen maar gek mee.
Ik ben iig gezegend met vrienden die meteen voor me klaarstonden, en familie waar ik terecht kan als ik hulp nodig heb. Zo slaap ik vanavond bij m'n broertje en z'n vriendin. M'n vriendin (ex kan ik nu wel zeggen) ging dan wel bij haar zusje slapen vanavond, maar ik had helemaal geen behoefte om alleen in dat huis achter te blijven. Teveel herinneringen, ik werd er alleen maar rusteloos van.
Ik ga het vanaf nu afwachten, hoe moeilijk het ook is. Maar ik wil ook van die pijn af. Het kan op 2 manieren aflopen: of de weken verstrijken, ze gaat me niet missen, ik pak de draad weer op met m'n leven en ontmoet ooit weer een nieuwe vrouw. Of zij is de komende weken alleen, gaat nadenken, gaat me missen en ziet in dat ze toch eigenlijk wel graag bij me was. Hoe het ook afloopt, uiteindelijk zijn beide manieren goed, al heb ik nu liever de 2e natuurlijk

Maar mijn gevoel zegt dat het niet meer goed gaat komen en ze haar nieuwe leventje eigenlijk wel best vindt.
Overigens neemt ze een groot risico. Sinds 2 maanden heeft ze een eigen bedrijfje en ze is dus allerminst zeker van inkomen. Een huis kopen of huren, of een autootje bijvoorbeeld zal voorlopig even niet tot haar mogelijkheden behoren. Maar goed, dat is natuurlijk geen reden om bij iemand te blijven als het gevoel weg is.
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 21:10 schreef Paracetemol het volgende:Heb je in tussen tijd wel hobbies gehad? Of ben je alleen met haar bezig geweest?
Sinds ze de relatie verbrak heb ik me niet echt bezig gehouden met hobbies nee, ik heb alleen maar aan haar en ons gedacht idd. Misschien moet ik maar een nieuwe hobby gaan zoeken ja