abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 november 2010 @ 07:49:16 #51
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_88314733
Sowieso moet je gelul uit de mond van een vrouw dat de volgende steekwoorden bevat: gevoel, emotie, terugkomen, moeilijk, weet niet, misschien...

...Extreem kort houden. Direct voor het blok zetten, en anders opgerot.
Intelligent, but fucked up.
  donderdag 4 november 2010 @ 20:08:07 #52
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_88338981
Het feit dat ze heeft gezoend vind ik nog tot daar aan toe, 1 keer moet kunnen na zon periode. Dat ze daarna echter contact houd vind ik verdacht.

Bovendien zou het mij niet verbazen als ze vaker is vreemd gegaa als ze er zo luchtig over praat.

Ook denk ik dat ze er zelf al uit is, maar dat ze jou de schuld voor het uitgaan in de schoenen wilt schuiven. Ik zou het uitmaken en dan gewoon een verhaal aan vrienden en familie ophangen over dat zij vreemd was gegaan. De hoer.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_88349833
Laten we 1 ding voorop stellen... ik kan niet bewijzen dat ze meer dan eens heeft gezoend met hem, en ik vind het absoluut geen hoer of een kutwijf. Ik heb toch 8 jaar met haar doorgebracht en een hele fijne tijd gehad. Als ze nou elk weekend iets had gedaan had ik er vast anders over gedacht, maar dat is gewoon niet zo.

Gisteravond is de bom wel gebarsten overigens. Ze had WEER contact met hem gehad zag ik in de belhistorie. Weliswaar maar 1 keer die dag, maar wel 10 minuten nadat ze de deur uit gegaan was. Ik heb haar echt flink de wind van voren gegeven, en verteld dat ik het echt heel respectloos van 'r vond dat ze dat deed. Toen ik wederom vroeg of ze eerlijk wilde zijn over haar gevoelens voor hem, en dat ook SERIEUS vroeg, gaf ze als antwoord dat ze toch echt meer voor mij voelt, en niks met hem wil. Ze voelt wel IETS voor hem, maar meer als een vriend volgens haar. Alle dagen dat ze met 'm heeft geSMSt heeft ze gedacht: ik voel meer voor mijn vriend. Dat geloof ik dan maar. Ze kon met hem aan de telefoon lachen en hij maakte haar vrolijk. Ik heb haar gezegd dat ik dat ook kon voorheen, en dat ik dat in de toekomst ook zeker zal kunnen. Ze toonde eindelijk emotie en begon te huilen.

Noem me dom en naief, maar ik heb haar gister voor de absolute keuze gesteld: Je kapt er nou meteen mee, belt hem op dat het afgelopen is, wist zijn nummers en hij de jouwe, en het is klaar. Je gaat niet meer die kant op en als ik het wel merk dan is er serieus stront aan de knikker. Ze zei dat ze dat goed kon begrijpen, maar dat hij er niet blij van zou worden, omdat ze elkaar als vrienden zagen. Kon me natuurlijk geen flikker schelen, het is kiezen voor hem, of onze relatie redden, zo zwart wit zag ik het dan ook wel weer.

Toen ze naar boven ging en nog geen keus gemaakt had zei ik: Wat wordt het nou? Ik wil het nu weten! Haar antwoord was: "wat het wordt weet ik wel, ik stop met hem, ik kies voor jou, ik moet alleen nog even weten hoe ik het moet brengen". Ze vond het niet eerlijk dat de aandacht die ze kreeg afgekapt werd, maar snapte wel dat die aandacht ervoor zorgde dat mijn kansen nihil werden. Daarbij heb ik wel echt het gevoel dat ze nog steeds van me houdt en het een kans wil geven.
Vandaag belde ze me zelf op uit het werk, ik vroeg wat ze had gedaan. Ze heeft het dus iig verteld aan 'm, en hij vond het volgens haar jammer dat z'n SMS-maatje weg was, vieze slijmbal natuurlijk. Op de vraag of ze een nieuwe voor 'm kon regelen zei ze dat ie dat zelf maar moest doen.

We hebben afgesproken elkaar 2 dagen niet te zien/spreken, en zaterdag uit te gaan, even los, hopelijk met wat vrienden. Kijken hoe dat loopt. Als ik het hele verhaal zo teruglees lijk ik echt superdom, maar ik hou van haar, en weet diep in m'n hart dat zij dat ook van mij doet. Ze wordt al iets losser iig, maar hoe pak ik dit zo aan dat het weer goed komt :P
pi_88350001
Laat je niet te makkelijk dingen wijs maken. Als je het slim speelt ga je nu relaxt chillen met andere vrouwen en zeg je dat het je geen zak interesseert. Laat ze maar bellen, afspreken, etc. Je moet je nu vooral onafhankelijk opstellen.
pi_88350042
quote:
Op woensdag 3 november 2010 19:07 schreef Morphs het volgende:
Ik heb nog niet het antwoord gezien op de vraag hoe het kan dat ze opeens zo zakelijk is.

Hier het antwoord: waarschijnlijk was ze tijdens de relatie al begonnen met afsluiten. Zodra een relatie slecht gaat, gaan vrouwen de boel al afsluiten terwijl ze het nog wel een kans blijven geven. Als het dan uiteindelijk toch niet verbetert en de vrouw zich eigenlijk al helemaal over de relatie heen heeft gezet, dan maakt ze het keihard uit. Voor een man komt dat dat volledig uit het niets (hoewel je blijkbaar in de periode daarvoor niet hebt gemerkt dat zij ontevreden was).

Voor haar is het ook makkelijker om nu koud en afstandelijk te blijven, anders raakt ze er weer teveel in betrokken en ze heeft er (nog) geen vertrouwen in. En dan heb je ook nog dat vreemdga-ding. Dat is vooral een gevolg van de relatie vrees ik. Te weinig spanning, aandacht, iets in die richting.

Vervelend dat je acht jaar in elkaar geinvesteerd hebt en dan moet kiezen of je er wel of niet mee doorgaat. Was jij eigenlijk wel blij met de relatie? Dus zo blij dat je bereid was moeite in haar te steken..
Nou ik heb dus wel in een flinke dip gezeten (op het persoonlijke vlak, niks met haar te maken). Ik denk wel dat dat er mee te maken heeft gehad dat ik het niet gezien heb. Ik heb wel altijd het idee gehad dat het goed zat, maar echt blij kan ik het niet noemen. Stom genoeg zie ik nu pas in wat een ideale vrouw ik heb gehad: nooit zeuren als er zomaar vrienden over de vloer kwamen, deed veel in huis, was echt een maatje van me. Maar gek genoeg ben ik het vanzelfsprekend gaan vinden en ben ik de laatste 1-2 jaar minder moeite in de relatie gaan steken.

Nu natuurlijk spijt als haren op m'n hoofd, maar da's altijd achteraf gepraat. Soms heb je een eye-opener nodig en dat is dit wel geweest. Helaas hebben we nu beide een vertrouwensprobleem... ik dat ze misschien weer eens een misstap maakt. En zij is bang dat ik in m'n oude ritme verval van geen aandacht schenken, weinig doen in huis, nooit initiatief nemen in leuke uitjes etc....
pi_88350399
Wat een bitch, waarom wil je uberhaupt nog zo iemand?
  vrijdag 5 november 2010 @ 02:15:31 #57
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88351612
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 00:11 schreef jeice het volgende:
Verhaal
Goed werk!

Ik zou er niet zomaar van uit gaan dat ze meer gedaan heeft. Ze voelde wat voor hem, stelde de aandacht zeer op prijs, maar als ze in de afgelopen 8 jaar geen ongein heeft uitgehaald, dan is er geen reden te geloven dat ze dat nu wel heeft gedaan.
Ik weet niet hoe sterk jullie relatie is, en of die deze klap kan overleven, maar het feit dat zij nu voor jouw lijkt te kiezen, en er echt voor gaat, geeft in ieder geval wat hoop.

Ga ervoor, laat merken wat je voor d'r voelt. Hoeft niet de hele tijd over-the-top te gaan doen (hoewel een keer best leuk kan zijn), maar zorg ervoor dat wat je doet goed is. Verval niet in dat oude ritme.
En vertrouw haar. Ze heeft laten zien dat ze voor jouw gaat, ze heeft laten zien dat ze de grens kent en zelfs in het ergste geval die 1 keer met 1 stap is overschreden.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  vrijdag 5 november 2010 @ 02:40:26 #58
277627 Seven.
We are Borg.
pi_88351818
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Gast, ga ook niet leven in verleden. Je hebt het voornamelijk over een 'huis en auto samen' en 'het is wel 8 jaar'... Je moet bij elkaar blijven omdat je van elkaar houdt en het leuk hebt. Niet om materiële zaken of omdat je al zolang samen bent...

Anders word je vroeg of laat doodongelukkig
Wat mij opvalt is dat TS na 8 jaar spreekt over MIJN huis en MIJN auto.
Resistance is futile.
pi_88351854
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:23 schreef jeice het volgende:
Ok ik zal eerlijk zijn, ik lurk hier al een tijdje rond, maar nooit zelf een account aangemaakt. Omdat ik nu met een probleem zit toch maar wel gedaan...

Geeft niet, dit is heel normaal. Het gaat kriebelen en dan word je lid!
Never go to bed mad - Stay up and fight
pi_88352204
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Stekker eruit, uithuilen en opnieuw beginnen.
Dat dus.
  vrijdag 5 november 2010 @ 10:46:19 #61
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88356195
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:23 schreef jeice het volgende:
Ze deed het uit woede, dat ik die avond nee had gezegd toen ze vroeg of ik meewilde naar de kroeg!. Althans, zo moet ik het maar geloven.
Vrouwen zijn goed in het zo draaien dat hun niks te vewijten valt wanneer ze vreemdgaan. 'Als jij gewoon was meegegaan dan...' :')

En verder is dit einde oefening als ik het zo lees. Ze zit teveel met haar hoofd bij die leuke barman. Ik zou toch maar eens duidelijkheid eisen, want dit gaat verder dan vriendschap tussen twee mensen. En ze heeft al eens tegen je gelogen over wat er tussen hun speelde. Ik zou nog maar even wachten met die vakantie.

En geen seks meer? Het is niet waar een relatie alleen om draait, maar het maakt er wel deel van uit. Dat zijn geen zin heeft in jou zegt al genoeg. Het klinkt een beetje alsof ze van je goedheid profiteert. Wel leuke uitstapjes en op vakantie, maar geen genegenheid of liefde. Ik zou eieren voor mijn geld kiezen, want hier ga je niet gelukkig mee worden.

Overigens vind ik die barman geen 'vieze slijmbal' en valt hem ook niks te verwijten. Ik zou maar eens wat kritischer zijn naar je vriendin, die nam tenslotte het initiatief. Ik durf er wel een wedje op te leggen dat dit niet het einde van het contact is tussen hun twee. Wanneer het minder gaat tussen jullie twee kun je er zeker van zijn dat er een belletje of sms richting zijn gsm gaat.

[ Bericht 3% gewijzigd door goofy_goober op 05-11-2010 10:53:04 ]
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_88358351
Seven year itch O+
pi_88358591
quote:
Werd het stil en gaf ze uiteindelijk toe: Ja, ik heb met hem gezoend. Ik kon wel door de grond zakken. Tot overmaat van ramp zei ze ook nog dat het niks voorstelde. Zij nam het initiatief maar hij deed niet mee omdat "ze een relatie had". Ze deed het uit woede, dat ik die avond nee had gezegd toen ze vroeg of ik meewilde naar de kroeg!. Althans, zo moet ik het maar geloven. Dat was anderhalve week voordat ze het uitmaakte. Gek genoeg vroeg ze me een week later mee naar dezelfde kroeg, terwijl ik dus van niks wist. Ik ben wel verschrikkelijk boos op d'r geworden in dat gesprek, en gek genoeg zei ze een dag later dat ze dat prettig vond, en dat dat haar aan het denken heeft gezet.
Volgens mij ben je hier ook keihard gebruikt in het spelletje van haar met de barman... In de trend van... Barman wou niet meezoenen. Ze vraagt je mee naar bar met als reden om jou aan de barman te showen en om hem daardoor uit te dagen.

Verder zou ikzelf de stekker er uit trekken.

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 00:11 schreef jeice het volgende:
Verhaal
Chapeau trouwens. Let wel kan nog steeds alle kanten op...

[ Bericht 8% gewijzigd door Dale. op 05-11-2010 11:59:19 ]
pi_88363540
quote:
We hebben afgesproken elkaar 2 dagen niet te zien/spreken
Heeft ze mooi de tijd een prepaid sim te halen voor haar undercoverlover...
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_88367346
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:23 schreef jeice het volgende: Al nam ik het haar wel kwalijk dat ze dit nooit eerder echt DUIDELIJK geventileerd had.
Als jullie na 8 jaar relatie niet kunnen communiceren is het tijd om eens een ander te zoeken.
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:01:02 #66
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_88368014
Je controleert haar telefoon..?

Way to go om d'r weg te jagen ^O^.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_88379556
Bullshit. Dat laksheid in huis is bullshit. Ik ben zelf een dame en als ik van man wil afkomen gebruik ik ook nooit de echte redenen om er een einde aan de maken. Als ik echt gek ben van iemand, al kan hij niet koken, maak ik me er geen zorgen over. Het is overduidelijk dat ze verveeld is in de relatie en spanning zoekt. Dames houden van emoties en vanzelfsprekendheid in de man en relatie is ook voor ons niet echt interessant.

Over de relatie heb niets goeds te zeggen. It's called the break-up because it's broken/Als je hém niet meer wilt (het is niet voor vrouwen alleen, want het is geschreven door zowel man als vrouw). Lees die boek maar eens. Zal je goed doen ;) Heeft mij iig veel inzichten gegeven destijds.

Heb je in tussen tijd wel hobbies gehad? Of ben je alleen met haar bezig geweest?
pi_88381430
als ik dit zo lees; het lijkt me heel moeilijk om op te geven na 8 jaar maar je bent nu meer waard dan hoe zij je behandeld. volgens mij heeft zij iemand ernaast.. en zo niet, ze is sowieso niet eerlijk naar je toe en dat is toch erg belangrijk!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_88431277
Ik kan hier zo kwaad om worden. Ik pak nu mijn UZI en ga vanavond om me heen maaien in de kroeg. Dat zal ze leren de vuile teringbitches.
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
  zondag 7 november 2010 @ 15:41:06 #70
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_88435065
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:47 schreef _Fonz het volgende:
Ik kan hier zo kwaad om worden. Ik pak nu mijn UZI en ga vanavond om me heen maaien in de kroeg. Dat zal ze leren de vuile teringbitches.
Ik zal het nieuws morgen in de gaten houden.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_88440848
Laat niet zo met je sollen TS, die vriendin van je die lijkt wel een beetje op mijn ex, niet genoeg aandacht aan ze geven en tis over. Het lijkt wel of dat soort type vrouwen denkt dat de hele wereld uit leukigheid, rozengeur en maneschijn bestaat. Als het leven lastig wordt zijn dit soort types al snel weg.

Het is even kut, t voelt alsof je leven voorbij is, maar na regen komt zonneschijn.
pi_88447932
Bedankt voor alle reacties weer... update van mijn kant:

We hebben vandaag besloten er definitief mee te stoppen. Over het huis verkopen en de verdeling van de spullen etc. wil ik allemaal nog niet nadenken, m'n hoofd staat daar absoluut nog niet naar.

Donderdag heb ik geen contact met haar opgenomen, ze belde me 's avonds zelf op om te zeggen dat ze met d'r vader en zusje ging eten. Prima natuurlijk. Vrijdag ook geen contact met haar opgenomen, maar gek genoeg kreeg ik 's avonds om half 12 ineens een SMSje van haar. Of ik lekker had gewerkt, en ze had wat vrienden opgetrommeld voor het uitgaan. "wordt vast gezellig!!" stuurde ze nog mee. Ik vond het vreemd, en in mijn situatie zag ik dit SMSje natuurlijk als zeer positief. Zaterdagmiddag belde ze me op uit het werk, en vroeg of ik mee wilde naar de verjaardag van een vriendin van haar. Dit heb ik gedaan, ook al omdat haar vriend een goeie vriend van mij is.

Daarna gingen we dus naar de stad, zij heeft met mijn vrienden gepraat en ik met die van haar. Toen tot de conclusie gekomen dat het idd niet eerlijk was wat ze deed, alhoewel ze wel echt geprobeerd heeft het "gevoel" terug te krijgen. Na een emotionele avond huiswaarts gegaan en afzonderlijk van elkaar gaan slapen.

Vandaag is er een hoop gepraat en gehuild tussen ons. Ik kan wel zeggen dat ze vandaag veruit het meest emotioneel is geweest tot nu toe. Of dat nou komt omdat ze zelf beseft dat het definief is weet ik niet, maar ze heeft het er blijkbaar toch erg moelijk mee (wat ik ook wel had verwacht). Zij weet het ook niet meer, en toen ze vroeg hoe het verder moest met ons heb ik gezegd: "ik wil voorlopig geen contact meer, geen telefoon, geen SMS, niet afspreken, niks". Tuurlijk hebben we wel wat zaken te regelen, maar dat komt over een aantal weken wel. Eerst heb ik andere dingen te verwerken. En dan kan ik het niet gebruiken weer elke dag contact met haar te hebben. Daarnaast hebben we nog elke dag contact gehad sinds ze de relatie beeindigde, een beetje rust kan geen kwaad.

Hoe dit precies gaat aflopen weet ik niet. Hoewel ik de hoop heb dat het uiteindelijk na een (lange) pauze weer goedkomt zegt mijn verstand dat dit niet gaat gebeuren. Ze wil alleen zijn, ze heeft behoefte aan rust om alles op een rijtje te zetten en ik heb dat net zo goed. Ergens ben ik wel een beetje opgelucht, dat ik weet waar ik aan toe ben. Maar het gevoel blijft net zo goed klote natuurlijk. Helemaal als ik denk dat ze weer gaat stappen en iemand ontmoet, zoent, seks heeft etc. Maar daar moet ik mee stoppen, ik maak mezelf er alleen maar gek mee.

Ik ben iig gezegend met vrienden die meteen voor me klaarstonden, en familie waar ik terecht kan als ik hulp nodig heb. Zo slaap ik vanavond bij m'n broertje en z'n vriendin. M'n vriendin (ex kan ik nu wel zeggen) ging dan wel bij haar zusje slapen vanavond, maar ik had helemaal geen behoefte om alleen in dat huis achter te blijven. Teveel herinneringen, ik werd er alleen maar rusteloos van.

Ik ga het vanaf nu afwachten, hoe moeilijk het ook is. Maar ik wil ook van die pijn af. Het kan op 2 manieren aflopen: of de weken verstrijken, ze gaat me niet missen, ik pak de draad weer op met m'n leven en ontmoet ooit weer een nieuwe vrouw. Of zij is de komende weken alleen, gaat nadenken, gaat me missen en ziet in dat ze toch eigenlijk wel graag bij me was. Hoe het ook afloopt, uiteindelijk zijn beide manieren goed, al heb ik nu liever de 2e natuurlijk :) Maar mijn gevoel zegt dat het niet meer goed gaat komen en ze haar nieuwe leventje eigenlijk wel best vindt.
Overigens neemt ze een groot risico. Sinds 2 maanden heeft ze een eigen bedrijfje en ze is dus allerminst zeker van inkomen. Een huis kopen of huren, of een autootje bijvoorbeeld zal voorlopig even niet tot haar mogelijkheden behoren. Maar goed, dat is natuurlijk geen reden om bij iemand te blijven als het gevoel weg is.

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:10 schreef Paracetemol het volgende:

Heb je in tussen tijd wel hobbies gehad? Of ben je alleen met haar bezig geweest?
Sinds ze de relatie verbrak heb ik me niet echt bezig gehouden met hobbies nee, ik heb alleen maar aan haar en ons gedacht idd. Misschien moet ik maar een nieuwe hobby gaan zoeken ja :)
pi_88450546
Een vrouw die weet pas wat ze mist, als 't economische crisis is..
Want is er monetair gemis, Dan weet een vrouw pas wat ze mist.

Take care TS. Keep your head up.
  zondag 7 november 2010 @ 22:18:11 #74
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_88453544
succes!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_88456726
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:37 schreef mymindisglowing het volgende:
Een vrouw die weet pas wat ze mist, als 't economische crisis is..
Want is er monetair gemis, Dan weet een vrouw pas wat ze mist.

Take care TS. Keep your head up.
Thx. Ik weet dat ik het niet moet doen, maar stiekem is dat ook waar ik op hoop: dat ook zij gaat inzien wat ze moet missen, en dat ze daar na wat tijd alleen, rust en nadenken achter komt. Ik ga er niet vanuit, maar het is vandaag pas definitief geworden en dan blijf je toch nog hoop houden. Ik weet nu iig wel dat ik moet uithuilen en doorgaan met m'n leven.

Vandaag, toen we definitief afscheid namen zei ze nog wel: "waarom word je niet boos, waarom ga je niet schreeuwen?" Puur omdat ze nu een schuldgevoel heeft. Daar zit ze goed mee en ze dacht dat als ik dat zou doen, en we met ruzie uit elkaar zouden gaan, ze mij misschien een lul zou vinden en het daardoor makkelijker zou worden. Zo zei ze het ook echt, dus zo eerlijk was ze dan ook wel weer.

Persoonlijk denk ik wel dat zij de echte klap nog moet krijgen. Ze is tot nu toe zo rustig en koel onder de hele situatie geweest dat dat haast niet anders kan.

[ Bericht 0% gewijzigd door jeice op 07-11-2010 23:27:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')