Zo doorzettingsvermogen heb ik niet hoor, als madam de fles had gepakt was ik gewoon overgestapt. Ik ben het gekoei namelijk echt flink zat.quote:Op maandag 15 november 2010 18:49 schreef Saffier het volgende:
voor Leyla en haar lijntje en een
voor jouw doorzettingsvermogen!
Nog langer... Ik neem het niet zo heel nauw met de houdbaarheid... Het is echt niet van de een op andere dag bedorven ofzo... Dus als ik melk uit de koelkast haal en warm maak en het is niet binnen een uur op maar bijvoorbeeld 1,5 uur... Ja ik geloof niet dat dat kwaad kan. Ik steriliseer alles elke dag, dus bacteriegroei zal echt minimaal zijn lijkt mij.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:07 schreef WupWup het volgende:
Volgens de nieuwste onderzoeken is verse moedermelk zelfs 8 dagen houdbaar
Het zou inderdaad ook best wel eens kunnen dat het net zo gaat als bij Mette, alleen was zij ietsjes ouder toen ze ging weigeren. Hoe meer zij de fles aangeboden kreeg hoe groter haar adversie ertegen, en tegen al het vocht, werd. Toen wickie het losliet ging ze na een paar dagen weer drinken (alleen niet uit de fles en geen flesvoeding meer).quote:Op woensdag 17 november 2010 12:52 schreef Ticootje het volgende:
Davinia, ze is nu bijna een jaar... Ik zou het gewoon zo laten dan, als ze geen melk uit de fles wilt drinken dan niet. Dan haalt ze het wel bij jou in.
Ze zeggen dat ze alles geprobeerd hebben...quote:Op woensdag 17 november 2010 12:45 schreef Twinkly het volgende:
Volgens mij heb ik heel vaak nog goede melk weggegooid![]()
Davinia wat vervelendWil ze de melk ook niet uit een tuitbekertje, gewoon bekertje of een rietjesbeker drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |