Zo doorzettingsvermogen heb ik niet hoor, als madam de fles had gepakt was ik gewoon overgestapt. Ik ben het gekoei namelijk echt flink zat.quote:Op maandag 15 november 2010 18:49 schreef Saffier het volgende:
voor Leyla en haar lijntje en een
voor jouw doorzettingsvermogen!
Nog langer... Ik neem het niet zo heel nauw met de houdbaarheid... Het is echt niet van de een op andere dag bedorven ofzo... Dus als ik melk uit de koelkast haal en warm maak en het is niet binnen een uur op maar bijvoorbeeld 1,5 uur... Ja ik geloof niet dat dat kwaad kan. Ik steriliseer alles elke dag, dus bacteriegroei zal echt minimaal zijn lijkt mij.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:07 schreef WupWup het volgende:
Volgens de nieuwste onderzoeken is verse moedermelk zelfs 8 dagen houdbaar
Het zou inderdaad ook best wel eens kunnen dat het net zo gaat als bij Mette, alleen was zij ietsjes ouder toen ze ging weigeren. Hoe meer zij de fles aangeboden kreeg hoe groter haar adversie ertegen, en tegen al het vocht, werd. Toen wickie het losliet ging ze na een paar dagen weer drinken (alleen niet uit de fles en geen flesvoeding meer).quote:Op woensdag 17 november 2010 12:52 schreef Ticootje het volgende:
Davinia, ze is nu bijna een jaar... Ik zou het gewoon zo laten dan, als ze geen melk uit de fles wilt drinken dan niet. Dan haalt ze het wel bij jou in.
Ze zeggen dat ze alles geprobeerd hebben...quote:Op woensdag 17 november 2010 12:45 schreef Twinkly het volgende:
Volgens mij heb ik heel vaak nog goede melk weggegooid![]()
Davinia wat vervelendWil ze de melk ook niet uit een tuitbekertje, gewoon bekertje of een rietjesbeker drinken?
Ik denk niet eens dat het echt nodig is. Op dagen dat je werkt zal je productie dus iets afnemen, als je haar toch weer aanlegt op de dagen dat je thuis werkt neemt die weer toe... Je productie is met 9 maanden echt wel stabiel genoeg dat het tegen een stootje kan.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Haha, geweldig!
Tot wanneer zal ik dan moeten kolven voor het in stand houden van de productie? Als Aviva blijft weigeren heb ik niet veel zin om uitgebreid te blijven kolven, eigenlijk...
oke. Dan zie ik het ff twee weekjes aan, mss dat ze wel weer gaat drinken, en anders geloof ik wel.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat het echt nodig is. Op dagen dat je werkt zal je productie dus iets afnemen, als je haar toch weer aanlegt op de dagen dat je thuis werkt neemt die weer toe... Je productie is met 9 maanden echt wel stabiel genoeg dat het tegen een stootje kan.
Ja, weet ik. Wellicht voor dr verjaardag (wat nog HEEL LANG duurt, mijn meisje is nog heel klein en mini!!)quote:Op donderdag 18 november 2010 13:10 schreef WupWup het volgende:
..
Davinia je kunt je melk ook gebruiken om mee te koken oid he. Pannenkoeken bijvoorbeeld, zal Eli toch ook niet gauw nee tegen zeggen of wel? En Aviva kan lekker meesmullen dan.
mijne ook *kop verder in zand steekt*quote:Op donderdag 18 november 2010 13:42 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Wellicht voor dr verjaardag (wat nog HEEL LANG duurt, mijn meisje is nog heel klein en mini!!)
Oh, nou ik ga er maar gewoon vanuit dat het een gewone spruw infectie is.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:46 schreef WupWup het volgende:
Ja precies, dus of je inwendige spruw hebt weet je eigenlijk pas na verloop van tijd
En ook een zeer gevoelige TSR?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:44 schreef Ticootje het volgende:
Maar spruw op de huid geeft toch ook die steken in de borst?
En uit een gewoon bekertje/glas?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:39 schreef DaviniaHR het volgende:
Het flesweigeringsfeest gaat verder.
gister geprobeerd om er pap van te maken, drie keer raden hoeveel madam ervan heeft gegeten...
De vriezer zit al vol, dus opslaan gaat moeilijk. Tsja, en heeft opslaan voor nut als het toch niet gedronken wordt?
Eli wil m'n melk ook niet drinken, dus dat is ook geen oplossing...
Morgen Aventfles proberen, anders weet ik het ook niet.
Mss voor de boterham ipv erna?
Pfff, irritant, dit.
Ik heb even gereageerd in het babietjes topic. Maar je verhaal zo lezende, misschien kun je er eens over nadenken om een laktatiekundige te laten meekijken bij een voeding. 1,5 uur per voeding is gewoon erg lang, dan drinkt ze die hele tijd niet effectief, wordt ze wel vreselijk moe en kom je dus in een vizuele cirkel. Ze heeft honger maar drinkt niet effectief genoeg aan de borst, valt in slaap, maar heeft snel alweer honger en het verhaal begint opnieuw.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:41 schreef kaatjejannie het volgende:
hoelang is het gemiddeld dat een baby van 4 weken drinkt aan de borst? Ilse heeft per voeding ongeveer 1.5 uur nodig en ik moet zeggen dat dat me aardig op begint te breken. Ze slaapt daarnaast ook slecht. Alleen als ze aan de borst in slaap valt lukt t om dr in bed te leggen. Anders lukt t niet...
ik ben zo moe, ik zie het eigenlijk niet meer zitten. Maar ik wil niet stoppen...
Een laktatiekundige kun je altijd bellenquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:28 schreef kaatjejannie het volgende:
oohw ze hd geen 140 op hoor, 85 hebben we gegeven. De 140 staat in de koelkast. Ik ga denk ik idd maandag maar achter een lactatiekundige aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |