Bij mij alleen linksomquote:Op woensdag 3 november 2010 12:21 schreef Noek het volgende:
links of rechts.
Ik kan haar beide kanten op laten draaien al heeft rechts wel de voorkeur en kost links me moeite.
[ afbeelding ]
Dat is raar. Ik ga even op onderzoek uit hoe het kan en hoe het werkt.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is raar. Ik ga even op onderzoek uit hoe het kan en hoe het werkt.
Maar pas nadat ik mijn eigen vitamine c serum heb gefabriceerd. Ik was altijd heel slecht in scheikunde dus als ik straks de vellen van mijn gezicht kan plukken, dan had mijn rapport toch wel gelijk!
*op naar de apotheek
*vol frisse moed
Hatzee!
Ik zie haar alleen rechtsom draaien. En nu?quote:Op woensdag 3 november 2010 12:21 schreef Noek het volgende:
links of rechts.
Ik kan haar beide kanten op laten draaien al heeft rechts wel de voorkeur en kost links me moeite.
[ afbeelding ]
ff f5enquote:Op woensdag 3 november 2010 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie haar alleen rechtsom draaien. En nu?
Dan ben je AF,,quote:Op woensdag 3 november 2010 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie haar alleen rechtsom draaien. En nu?
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dan ben je AF,,
Doei, tot nooit meer ziens..![]()
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat werkt niet op een Mac. cmd-r levert ook geen linksdraaiend vrouwtje op.
Zet het in mijn agenda. Motormuisvriend is er ook al tijden laaiend enthousiast over.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:44 schreef Jian het volgende:
Hè hè, 't werd tijd!
Voor de liefhebbers, vanaf zondag 21 november bij rtl 7 Sons of Anarchy;
Echt heerlijke serie
Okéquote:Op woensdag 3 november 2010 12:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dan ben je AF,,
Doei, tot nooit meer ziens..![]()
Hij was het toch die zei The Sopranos on bikesquote:Op woensdag 3 november 2010 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zet het in mijn agenda. Motormuisvriend is er ook al tijden laaiend enthousiast over.
laatste kans dan..quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:50 schreef Jian het volgende:
Hij was het toch die zei The Sopranos on bikesStaat ook in deze trailer: The best show since The Sopranos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
Vet goed! Dan zijn beide helften goed ontwikkeld. Mijn linkerhelft hapert. Logica, logisch! Die ga ik nog even trainen al blijf ik natuurlijk een ENORM gevoelsmens plus kindje van GOD.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:21 schreef Gert het volgende:
Als ik op het schuine been concentreer kan ik haar naar believen rechts- en linksom laten draaien.
Ben ik nu een genie? Of juist eng? Alletwee goed.
Gewoon makkelijk voor de gek te houdenquote:Op woensdag 3 november 2010 13:21 schreef Gert het volgende:
Als ik op het schuine been concentreer kan ik haar naar believen rechts- en linksom laten draaien.
Ben ik nu een genie? Of juist eng? Alletwee goed.
Als ik de eerste keer kijk bij dit plaatje, is het altijd rechtsom.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Vet goed! Dan zijn beide helften goed ontwikkeld. Mijn linkerhelft hapert. Logica, logisch! Die ga ik nog even trainen al blijf ik natuurlijk een ENORM gevoelsmens plus kindje van GOD.
Dan hapert het trucje nog steeds, als ik het stuur. Dus ik denk dat mijn linkerhelft echt tegen down aanzit. Maar misschien snap ik er geen hol van en ben ik beter in scheikunde. Right!quote:Op woensdag 3 november 2010 13:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik de eerste keer kijk bij dit plaatje, is het altijd rechtsom.
Misschien zegt vooral dát wat, wat je de eerste keer ziet.
Want als je het "trucje" ziet, dan kun je zelf gaan sturen.
In ieder geval stijve tepels.quote:
Je kunt het nog wat concreter maken dan "wegdromen": het gaat er om of je het schuine been voor of achter het standbeen langs laat gaan.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat Gert zei...naar de naar voren gestrekte been blijven kijken en dan een beetje wegdromen
Ik heb momenteel en beetje last van concentratie problemenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:02 schreef Gert het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 november 2010 13:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat Gert zei...naar de naar voren gestrekte been blijven kijken en dan een beetje wegdromen
[/quotJe kunt het nog wat concreter maken dan "wegdromen": het gaat er om of je het schuine been voor of achter het standbeen langs laat gaan.
Vertel eens over dat vitamine C-brouwsel!quote:Op woensdag 3 november 2010 13:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan hapert het trucje nog steeds, als ik het stuur. Dus ik denk dat mijn linkerhelft echt tegen down aanzit. Maar misschien snap ik er geen hol van en ben ik beter in scheikunde. Right!
Leuk dat je het vraagt.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Vertel eens over dat vitamine C-brouwsel!
Wat ontzettend leuk!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb de glossy en cd van Sint gewonnen op FOK![]()
zie je wel, Sinterklaas bestaat echt, die dacht natuurlijk, ach ach die arme toverheks, zet elk jaar haar schoen trouw maar we slaan haar steeds maar over, net als het kerstpakket van het UWV, krijg ik ook nooit, daarom he, daarom dacht SinterFOK we sturen een leuk blaadje en een fijne cdquote:
Gefeliciteerd Heksiequote:Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jippie!! Ik wist niet dat er een actie was, maar ik gun het je van harte Heksje!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mij helpt een prakje van banaan en verse sinaasappelsap met een platgestampt ibuprofennetje erdoor en een klein beetje suiker altijd erg goed. For real!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt. [ afbeelding ]
De apotheek suckt want dan moet ik ascorbic acid in kilo's kopen. Ik moet theelepeltjes hebben dus ik koop mijn spul wel in Jemen. Zij hebben vast nog wel wat zuur over. Dan alleen de glycerine nog en een potje wat geen licht doorlaat. Welkom in mijn lab!
[ http://en.wikivisual.com/images/7/74/Dr_Evil.jpg&t=1]afbeelding ]
Wat leuk, feli.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook feli Juud.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:22 schreef Juud79 het volgende:
En Planeet eigen wereld,10 weken vandaag, op een kwart vd 40...
nee nog niet, wel patroon opgeslagen met hulp van jou gespeurquote:Op woensdag 3 november 2010 14:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd HeksieBen je al aan je jurkie begonnen?
Ja, om te eten? In de sauna hoorde ik nog vrouwen praten dat ibuprofen gelijk staat aan gif en dat je zo een hartstilstand kan krijgen. Het is mijn lievelings drugs.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bij mij helpt een prakje van banaan en verse sinaasappelsap met een platgestampt ibuprofennetje erdoor en een klein beetje suiker altijd erg goed. For real!
Alleen die ibu werkt net zo goed.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bij mij helpt een prakje van banaan en verse sinaasappelsap met een platgestampt ibuprofennetje erdoor en een klein beetje suiker altijd erg goed. For real!
Fuck Jemen, vive la route mondialement!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:16 schreef Noek het volgende:
[..]
De apotheek suckt want dan moet ik ascorbic acid in kilo's kopen. Ik moet theelepeltjes hebben dus ik koop mijn spul wel in Jemen. Zij hebben vast nog wel wat zuur over. Dan alleen de glycerine nog en een potje wat geen licht doorlaat. Welkom in mijn lab!
Deze webwinkel verkoopt ook verpakkingen van 100 gram ascorbinezuur...quote:Op woensdag 3 november 2010 14:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja zóver wilde ik dan weer niet gaan. Noek vertellen waar je iets op internet kan kopen voelt toch een beetje alsof je een Jemeniet gaat vertellen hoe die een bombrief moet maken.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze webwinkel verkoopt ook verpakkingen van 100 gram ascorbinezuur...
Ja ik ben ook verslaafd.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, om te eten? In de sauna hoorde ik nog vrouwen praten dat ibuprofen gelijk staat aan gif en dat je zo een hartstilstand kan krijgen. Het is mijn lievelings drugs.![]()
![]()
Ik wil een gezichtserum maken met die vitamine c. Dat had ik gistermiddag bedacht. Maar ik heb nu wel mooi trachitol en neusspray.
Hij bombrieft maar een eind weg, er mag toch geen post vanuit Jemen komen.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zóver wilde ik dan weer niet gaan. Noek vertellen waar je iets op internet kan kopen voelt toch een beetje alsof je een Jemeniet gaat vertellen hoe die een bombrief moet maken.
quote:Op woensdag 3 november 2010 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, internet verkoopt echt alle zuren die ik maar wil. Stom dat de apotheek weer zo groots moet doen. Anders had ik vanavond al mijn eerste batch serums gehad. Nu moet ik wachten totdat het tnt busje weer komt.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook gefeliciteerd, en voor je het weet ben je 35 wekenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:22 schreef Juud79 het volgende:
En Planeet eigen wereld,10 weken vandaag, op een kwart vd 40...
Leest de AIVD al mee in dit topic??quote:Op woensdag 3 november 2010 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zóver wilde ik dan weer niet gaan. Noek vertellen waar je iets op internet kan kopen voelt toch een beetje alsof je een Jemeniet gaat vertellen hoe die een bombrief moet maken.
Dat is niet echt bewezen toch? Wel vind ik aspartaam smerig. Zit zo'n vies nasmaakje aan en je voelt het in je keel. Ibuprofen heeft ook zo'n mooi kleurtje, regenbogen en roze pony's. Daar ga je toch niet kapot aan?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja ik ben ook verslaafd.![]()
Trouwens, aspartaam is ook puur gif en dat zit in kauwgom, alle light producten en zoetjes enzo. Daar hoor je ze niet over hè?Snap ik wel. Liever een hartverzakking dan een kilo teveel!
Bedoelde eigenlijk dat de TNT (quote:Op woensdag 3 november 2010 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leest de AIVD al mee in dit topic??
Kan ik hier de cursus "How to build an ascorbic acid bomb" volgen?
(wiki)quote:Bijwerkingen
In juni 2005 kwam in het nieuws dat ibuprofen bij regelmatige inname 24% meer kans op een hartaanval met zich mee zou brengen dan wanneer het middel niet geslikt zou worden.[5] In een verrichte meta-analyse was dit relatief verhoogde risico op het krijgen van een hartinfarct lager, namelijk 11%.[6] Een recent gepubliceerde studie kon echter geen oorzakelijk verband tussen (langdurig) gebruik van ibuprofen en het optreden van acute hartinfarcten aantonen.[7] Ibuprofen interfereert met een aantal medicijnen tegen een hoge bloeddruk. Regelmatig gebruik van ibuprofen kan maagklachten veroorzaken (m.n. maagzweer), daarom is het verstandig de tabletten alleen op een volle maag in te nemen, en bij langdurig gebruik een arts te raadplegen. Zeker ouderen moeten waken voor gebruik van NSAID's, met name gezien het risico op maagbloedingen.
Gefeli Heksiequote:Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D'r is wel meer niet echt bewezen, bijvoorbeeld dat je doodgaat van roken.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is niet echt bewezen toch? Wel vind ik aspartaam smerig. Zit zo'n vies nasmaakje aan en je voelt het in je keel. Ibuprofen heeft ook zo'n mooi kleurtje, regenbogen en roze pony's. Daar ga je toch niet kapot aan?
Ik ben ontzettend geminderd hoor. Dat zei mijn postbode ook al en we noemen elkaar bij de voornaam dus onze band is best diep.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk dat de TNT () een apart bestelbusje heeft voor Noek.
En ibu heb ik een tijdje terug een verontrustend artikel over gelezen.
Dus ik dacht, ik zoek het even op. Blijkt er alweer een nieuwe studie naar gedaan, die het gevaar van een hartinfarct weer tegenspreekt:
[..]
(wiki)
Geen wonder dat ze zich op het maken van ascorbic acid bommen gaat storten... telkens dat TNT in beeld hebben moest een keer gevolgen hebben.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk dat de TNT () een apart bestelbusje heeft voor Noek.
Ik las steeds aerobic bommen, vond het al zo vreemd.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze zich op het maken van ascorbic acid bommen gaat storten... telkens dat TNT in beeld hebben moest een keer gevolgen hebben.
Nee! Paracetamol is het minst schadelijk. Bij aspirine, dat veel lijkt op ibu, heb je meer kans op (ernstige) maagproblemen.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend geminderd hoor. Dat zei mijn postbode ook al en we noemen elkaar bij de voornaam dus onze band is best diep.![]()
Maar dat is goed nieuws.Aspirine is geloof ik weer beter dan paracetamol?
True, hoewel een hoop mannen daar anders over zullen denken als ze zich alleen op dit filmpje baserenquote:Op woensdag 3 november 2010 15:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik las steeds aerobic bommen, vond het al zo vreemd.
Hoewel daar ook een bom op mag. Zeker op de bijpassende pakjes met beenwarmers.
Nee hè, niet weer.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
D'r is wel meer niet echt bewezen, bijvoorbeeld dat je doodgaat van roken.
Dit idd... Plus dat het ook nog eens niet te vreten isquote:Op woensdag 3 november 2010 15:12 schreef Juud79 het volgende:
Had ik #$%& een heel stuk zitten typen, valt de internet verbinding weg hier....nee ik zit niet thuis..
Aspartaam is absoluut niet goed voor je, volgens mij is dat in meerdere onderzoeken bewezen. Ik eet of drink in ieder geval niets meer met aspartaam erin vanaf begin dit jaar. Tot voor kort wel eens een uitzondering als ik ergens was bijv Optimel of light sap, maar nu ik zwanger ben helemaal niets meer.
Mijn probleem is dat paracetamol niet werkt al neem ik er 6quote:Op woensdag 3 november 2010 15:12 schreef Juud79 het volgende:
Ibuprofen, is bij kort gebruik niet meteen schadelijk, behalve dat het rotzooi is voor je maag. Bij gebruik van langer dan twee weken moet je eigenlijk een maagschermer gebruiken, het tast namelijk je maagwand aan.
Ik nam het alleen als ik zenuwpijn had aan een tandwortelonsteking, voor alle andere dingen gewoon twee paracetemol, helpt prima en kan niet zoveel kwaad.
Ik was benieuwd wie er zou happen.quote:
Oh!quote:Op woensdag 3 november 2010 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee! Paracetamol is het minst schadelijk. Bij aspirine, dat veel lijkt op ibu, heb je meer kans op (ernstige) maagproblemen.
Paracetamol kun je welhaast als smarties naar binnen proppen.
Als je er niet allergisch voor bent.
Inderdaad zuster!quote:Op woensdag 3 november 2010 15:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh!Maar aspirine is dan wel weer bloedverdunnend en dat is paracetamol weer niet, geloof ik.
Wat een téring zielig filmpje van dat gnoe kalfje dan!quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:30 schreef Toverheks het volgende:
oh gadver jeroen krabbe bij DWDD, wedde gaat ie weer helemaal over dat hij de beste vriend was van mulisch etc.etc. net zoals toen bij prins bernard, echt wat erger ik me toch altijd aan die kerel
hij had het nu over olifanten, dus viel mee.
The Ghost and the Darkness, coole film !quote:Op woensdag 3 november 2010 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een téring zielig filmpje van dat gnoe kalfje dan!
Zo voor de ogen van z'n moeder, met dat snuitje op het laatst nog vlak boven de waterspiegel naar adem happen voordat het definitief naar beneden werd getrokken.
Speaking about gore smerige krokodil motherfokkas.
Ik moet daar weer aan denken door dit bericht:
Douchende man opgegeten
Ik vermoed een traumaatje bij de echtgenote.
En ik weet niet hoor, maar... buiten douchen als daar leeuwen rondlopen die al een reeks van aanvallen hebben uitgevoerd de afgelopen tijd?
sloa 'm maquote:Op woensdag 3 november 2010 15:44 schreef Toverheks het volgende:
ben ik even blij dat ik niet gestudeert heb of in een korps heb gezeten, net dat kutfeuten gezien, had hem allang op zijn bek geslagen.domme ontgroening
Waar gebeurd hè?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:51 schreef Jian het volgende:
[..]
The Ghost and the Darkness, coole film !
[ link | afbeelding ]
nou echt he, belachelijk gewoon, en ik weet het gebeurt echt he dat ontgroenen, was paar jaar geleden ook student dacht in groningen is overleden nadat hij verplicht was een fles wodka of weet ik veel sterk spul verplicht was op te drinken.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
de Jong ontbreekt in voorselectie oranje
Ik had ruzie met een heel Corps gehad, maar niemand durfde te meppen. Niet dat ik teruggeslagen had als ze dat hadden gedaan. Ik had er gewoon eentje getrakteerd op een bierglas, in zijn gezicht.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:44 schreef Toverheks het volgende:
ben ik even blij dat ik niet gestudeert heb of in een korps heb gezeten, net dat kutfeuten gezien, had hem allang op zijn bek geslagen.domme ontgroening
oh ja natuurlijk jij zal wel in corps hebben gezeten je bent een studentquote:Op woensdag 3 november 2010 16:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had ruzie met een heel Corps gehad, maar niemand durfde te meppen. Niet dat ik teruggeslagen had als ze dat hadden gedaan. Ik had er gewoon eentje getrakteerd op een bierglas, in zijn gezicht.
Nee joh hij heeft ruzie gehad met gasten van het corpsquote:Op woensdag 3 november 2010 16:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ja natuurlijk jij zal wel in corps hebben gezeten je bent een studentmaar echt he dat vernederen enzo, nou kom maar op hoor vind het gewoon te belachelijk voor woorden.
Daar ben ik het type toch niet voor? Meer wat voor Pietje, dat jasje - dasje!quote:Op woensdag 3 november 2010 16:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ja natuurlijk jij zal wel in corps hebben gezeten je bent een studentmaar echt he dat vernederen enzo, nou kom maar op hoor vind het gewoon te belachelijk voor woorden.
oh oke, al lijk jij mij toch ook wel zo een typje voor het corps, maar las ook je meisje alquote:Op woensdag 3 november 2010 16:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar ben ik het type toch niet voor? Meer wat voor Pietje, dat jasje - dasje!
Ik ben net een verwilderde hond wat dat betreft. Ik blaf wat, maar ik bijt niet. Maar als je mij gaat bevelen tot iets dan ga ik voor je strottenhoofd.
Waar gebeurd inderdaad, die leeuwen staan geloof ik opgezet ergens in een museum. Spannende filmquote:Op woensdag 3 november 2010 16:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar gebeurd hè?
Staat me vaag iets van bij.
Maar ik kan sowieso na een jaar of twee een film nogmaals kijken omdat ik 'm dan weer vergeten ben.
Alleen schiet dan een kwartier ofzo voor het einde de plot me altijd weer te binnen.
Ik ben niet zo'n vechtertje met blote knuisten!quote:Op woensdag 3 november 2010 16:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke, al lijk jij mij toch ook wel zo een typje voor het corps, maar las ook je meisje al
Ik dacht dat ze dood waren. Oh noeeees, dacht ik toen het zag. Echt vreselijk!quote:Op woensdag 3 november 2010 17:06 schreef HiDiHo het volgende:
OMG.......
Hier waren gister 2 stukjes van te zien in Pauw en Witteman
(let op; sommige mensen kunnen dit als schokkend ervaren)
Ze overleven het wel.
Ik geloof dat 1 van die vrouwen iemand vermoord had voor die gebeurtenisquote:Op woensdag 3 november 2010 17:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dood waren. Oh noeeees, dacht ik toen het zag. Echt vreselijk!
Ooooh ik vond het ook al behoorlijk dramaqueenerig voor een snelheidsovertreding.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof dat 1 van die vrouwen iemand vermoord had voor die gebeurtenis
of heel heftige drugs, over bad trip gesprokenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ooooh ik vond het ook al behoorlijk dramaqueenerig voor een snelheidsovertreding.
Ik hoorde al dat het depri-seizoen weer begonnen was!quote:Op woensdag 3 november 2010 17:33 schreef remlof het volgende:
Goffer, weer iemand onder de trein tussen Nijmegen en Arnhem, zit ik weer een paar uur vast op station Nijmegen
Kut hé die vertragingen?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:33 schreef remlof het volgende:
Goffer, weer iemand onder de trein tussen Nijmegen en Arnhem, zit ik weer een paar uur vast op station Nijmegen
Heb net het filmpje gekeken, gisteren alleen het rennen op de weg gezien bij P&W. Nu houdt dat filmpje op bij het lugubere staartje en nu weet ik niet wat het is.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
of heel heftige drugs, over bad trip gesproken
quote:Op woensdag 3 november 2010 17:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb net het filmpje gekeken, gisteren alleen het rennen op de weg gezien bij P&W. Nu houdt dat filmpje op bij het lugubere staartje en nu weet ik niet wat het is.
koop toch eens een helicopter of een klein prive vliegtuigjequote:Op woensdag 3 november 2010 17:33 schreef remlof het volgende:
Ik heb net Lasagna gemaakt, over een half uurtje kan ik eten.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:03 schreef HiDiHo het volgende:
Eet smakelijk
zo maar ff in de koelkast kijken, ik weet nog niet wat ik ga eten
En waarom?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:36 schreef HiDiHo het volgende:
correctie.....pas daarna heeft ze iemand vermoord
Vond het een beetje beklemmend maar wel fascinerend.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Intrigerend verhaal van die tweeling zeg.
Heb ik geen geld voor, heb net al een cheeseburger met bacon bij de BK gekochtquote:Op woensdag 3 november 2010 18:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
koop toch eens een helicopter of een klein prive vliegtuigjeben je zo thuis, nooit meer oponthoud
Man, heftig zeg, zoiets heb ik echt nog nooit gezien, WTFquote:Op woensdag 3 november 2010 17:06 schreef HiDiHo het volgende:
OMG.......
Ze overleven het wel.
Ik ook nietquote:Op woensdag 3 november 2010 18:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Man, heftig zeg, zoiets heb ik echt nog nooit gezien, WTF
Doodeng, die twee. Ik had het een tijdje geleden al eens gezien en kon gister gelukkig net op tijd wegkijken.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Vond het een beetje beklemmend maar wel fascinerend.
Anders help je ze even met opruimenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb ik geen geld voor, heb net al een cheeseburger met bacon bij de BK gekocht
En ik wacht nog steeds...
als ik de postcodelotery win krijg jij een eigen helicopter van mijquote:Op woensdag 3 november 2010 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ohhh een Long Chicken van de BKquote:Op woensdag 3 november 2010 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
En als ik hem win krijgt ie van mij de opleidingquote:Op woensdag 3 november 2010 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als ik de postcodelotery win krijg jij een eigen helicopter van mij
mijn god heb het maar afgezet, en nee geen melij met die meisjes meer boos, hoe kun je zoiets iemand aandoen een bestuurder komt daar nooit overheen of die agenten.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:06 schreef HiDiHo het volgende:
OMG.......
Ze overleven het wel.
en jij denkt dat ze daar over nagedacht hebben?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn god heb het maar afgezet, en nee geen melij met die meisjes meer boos, hoe kun je zoiets iemand aandoen een bestuurder komt daar nooit overheen of die agenten.
kies dan een berg of weet ik veel maar dit, nee.
Ze waren niet uit de bus gezet op een berg, anders waren ze daar wel afgesprongen als ze werden vastgehouden.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn god heb het maar afgezet, en nee geen melij met die meisjes meer boos, hoe kun je zoiets iemand aandoen een bestuurder komt daar nooit overheen of die agenten.
kies dan een berg of weet ik veel maar dit, nee.
of een brugquote:Op woensdag 3 november 2010 19:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze waren niet uit de bus gezet op een berg, anders waren ze daar wel afgesprongen als ze werden vastgehouden.
Doe niet zo gek heks, trakteer me dan maar op een biertjequote:Op woensdag 3 november 2010 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als ik de postcodelotery win krijg jij een eigen helicopter van mij
idd, dat vind ik ook nog het ergste van het hele verhaalquote:Op woensdag 3 november 2010 19:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
zomg en de poor guy die alle hulp van de wereld aanbiedt aan een wildvreemde wordt doodgestoken.
En dan denk ik......., zó gek zijn wij nog nietquote:Op woensdag 3 november 2010 19:13 schreef Laysa het volgende:
Ik heb met verbijstering en hier een daar een kreet zitten kijken.....Bizar dekt de lading niet
Nog zo'n horror verhaal.....en halloween is al afgelopenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Theo Maassen komt zo bij DWDD, gaat ie een nieuwe show doen? film?
Was ik gek danquote:Op woensdag 3 november 2010 19:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan denk ik......., zó gek zijn wij nog niet
Ik wel....ik moet naar de psychquote:Op woensdag 3 november 2010 19:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Was ik gek dan![]()
nee maar echt...WTf een wOOOOttt ...meer kon ik niet zeggen...en getver je zal dr maar live getuige van zijn geweest....
Volgens mij is het altijd wel een vechtersbazin geweest, echt zo'n boksneus had ze.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Was ik gek dan![]()
nee maar echt...WTf een wOOOOttt ...meer kon ik niet zeggen...en getver je zal dr maar live getuige van zijn geweest....
Daar heb je een punt.quote:
En toch schijint het dus waar te zijn over ééneiige tweelingen, ze denken practisch hetzelfdequote:
Ik kan geen spoilers openen op het speledingetje, jij wel.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:23 schreef Copycat het volgende:
Editten met iPad gaat voortaan makkelijk!
Had je maar een laptop moeten kopenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik kan geen spoilers openen op het speledingetje, jij wel.
Ik kan dat idd wel, hoezo kan jij dat niet?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:25 schreef Noek het volgende:
Ik kan geen spoilers openen op het speledingetje, jij wel.
Toe maar.....loterij gewonnen?quote:
Kweenie, ik klik er dan op maar er gebeurt dan niks. Nou ja, zal me leren.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan dat idd wel, hoezo kan jij dat niet?
Lees ik dit goed ? Een prijsje gescoordquote:
Ja, got it. Heb je angry birds halloween wel?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:29 schreef Copycat het volgende:
Plants vs Zombies is ook wel erg leuk erop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Ik weet wel een manier......quote:Op woensdag 3 november 2010 19:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Is al wel heeeeeel oud maar niet kapot te krijgen.
Is dat een aparte? Ik zit nl vast in die boomerang birds. Kutbeesten. Dus laat ze even links liggen dat zal ze leren!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:32 schreef Noek het volgende:
Ja, got it. Heb je angry birds halloween wel?
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:32 schreef Copycat het volgende:Als ik je quote zie ik het in de quote. Mooi, opgelost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
quote:Op woensdag 3 november 2010 19:32 schreef Copycat het volgende:
Ja, een keer op kikken en hij daalt in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raar. Settings in FOK!?Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
ja, dat is een aparte incl. spannende tune.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat een aparte? Ik zit nl vast in die boomerang birds. Kutbeesten. Dus laat ze even links liggen dat zal ze leren!
Got it!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:36 schreef Noek het volgende:
ja, dat is een aparte incl. spannende tune.
hahahahaquote:Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef Laysa het volgende:
Mijn broer heeft vorige week in de U.S. een iPad gekocht....want daar is het goedkoper...gaat mn nichtje van 2,5 het ff aan mn moeder laten zien..zet gewoon dat ding aan en gaat vervolgens een spelletje doen met een pinguïn![]()
2,5 is ze...
nee geen prijsje van remlof gehad, die had iets over tanja voor me gepost.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Lees ik dit goed ? Een prijsje gescoord
oh dat wist ik niet van uit de bus zetten, maar echt dan toch, hoe kan je zo de snelweg oprennen en dan dat andere meisje erachter aan, ik kan daar gewoon niet bij, heb ook dat flimpje afgezet want ben wel een bikkel maar naar zulke beelden wil ik liever niet kijken.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze waren niet uit de bus gezet op een berg, anders waren ze daar wel afgesprongen als ze werden vastgehouden.
Vraag het hem zelfquote:Op woensdag 3 november 2010 19:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als ik nou eens een macbook bestel in de U.S.A. met studentenkorting en deze laat bezorgen naar een adres binnen de U.S.A. zodat je broer hem kan meenemen?
Door de rest ben ik snel heengezapt, maar daarmee had je volgens mij alles ook wel zo'n beetje gezien toch? De rest werd zo te zien opgevuld met pratende hoofden die nog eens navertelden wat er was gebeurd en hoe ziek de vrouwen wel niet waren, en herhalingen vanaf de fast lane. Want het moet wel een uur TV opleveren natuurlijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtfbbq, en ik ben pas op 5min van video 1.....
wat ik begreep wel, heb hem toch maar afgekeken omdat ik toch wel nieuwschierig was, had ik dat maar gelatenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze waren niet onder invloed, toch?
Nee, je mist 't hele verhaal omtrent de moord.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:02 schreef Gert het volgende:
Door de rest ben ik snel heengezapt, maar daarmee had je volgens mij alles ook wel zo'n beetje gezien toch? De rest werd zo te zien opgevuld met pratende hoofden die nog eens navertelden wat er was gebeurd en hoe ziek de vrouwen wel niet waren, en herhalingen vanaf de fast lane. Want het moet wel een uur TV opleveren natuurlijk.
ja maar vind het heel naar en triest, ben er echt misselijk van, en oke psygose is ook heel erg, maar je hoorde aan het eind, die agente zijn na 2 jaar dit nog niet vergeten, vind het zo dubbel allemaal, die 2 meisjes en dan die hulpverleners. ben er echt van onder de indruk.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:01 schreef anufri het volgende:
Wat afschuwelijk die filmpjes !
Die meiden lijken wel door de duivel bezeten![]()
Je zou bijna in de exorsist gaan geleuven![]()
Wat raar dat die ene de kans heeft gekregen om die man te vermoorden,
hadden ze nog niet door dat ze nog ''ziek'' was? Of heb ik dat gemist in
het filmpje, was ze nou gewoon op vrije voeten toen ze die man vermoorde?
Want later ging ze dus met die hamer tegen haar eigen hoofd slaan, dan ben
je toch nog niet ''helemaal lekker'' zeg maar![]()
![]()
Dat jonge agentje had/heb ik ook wel medelijden mee hoor,
kelere dat is toch zeker goed voor een trauma of drie...![]()
enne Heks, ik denk dat die meiden niet echt wisten wat ze deden hoor![]()
die moeten welhaast in een psychose hebben gezeten, kan bijna niet anders
http://www.helpikhebeenpsychose.nl/wat-is-psychose
Sommige mensen verzuipen hun eigen kinderen in bad in als ze in zo'n psygose
zitten, nah... daar kan je toch rustig medelijden mee hebben hoor, want als
ze weer ''uit'' die psychose komen dan krijgen ze dat te horen, weten ze vaak
zelf niets meer vanaf.
Je zag niet echt beelden van na dit alles van die meiden, dus geen idee of
die spijt hadden, ze zagen er wel eng en hard uit trouwens
Ja maar ik snap nog steeds een heleboel dingen nietquote:Op woensdag 3 november 2010 20:04 schreef Gert het volgende:
O.. aan die post van fann te zien heb ik toch nog wel een en ander "gemist".
Nou ja, geeft niet.
moord|????? dat heb ik in het filmpje niet gezien hoor, of zijn er meer filmpjes over hun.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, je mist 't hele verhaal omtrent de moord.
2bad, geen zin in dat nare gedoe. Lekker koffie en dan effe kijken of ajaks het zwaar krijgt en zo nee een filmpje erin.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, je mist 't hele verhaal omtrent de moord.
heb alleen die van Jian aangeklikt, nou dat was al genoeg.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Man, heftig zeg, zoiets heb ik echt nog nooit gezien, WTF
De youtube-filmpjes die hidi postte, dat was 4x12 minuten.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:06 schreef Toverheks het volgende:
moord|????? dat heb ik in het filmpje niet gezien hoor, of zijn er meer filmpjes over hun.
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar vind het heel naar en triest, ben er echt misselijk van, en oke psygose is ook heel erg, maar je hoorde aan het eind, die agente zijn na 2 jaar dit nog niet vergeten, vind het zo dubbel allemaal, die 2 meisjes en dan die hulpverleners. ben er echt van onder de indruk.
Dat is het unheimische juist. Het is allemaal volstrekt onlogisch.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:06 schreef anufri het volgende:
[..]
Ja maar ik snap nog steeds een heleboel dingen niet![]()
werd niet echt heel duidelijk in de filmpjes...
beetje eng ook...quote:Op woensdag 3 november 2010 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is het unheimische juist. Het is allemaal volstrekt onlogisch.
ze hadden de waan dat men hun organen wilde stelen, dan is het wel weer logisch dat ze vluchtten. Ik snap dan wel dat ze het verkeer in rennen of dat ze van een brug springt. In haar hoofd is ze aan het vechten tegen de dood. Dan snap ik het weer wel.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is het unheimische juist. Het is allemaal volstrekt onlogisch.
Ah oké, dat had ik destijds niet meegekregen. Ik heb het een paar maanden geleden gezien.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:27 schreef Noek het volgende:
[..]
ze hadden de waan dat men hun organen wilde stelen,
En waarschijnlijk had er maar één een psychose en die andere is geïnfecteerd. Het is een tweeling dus sowieso nauw verbonden maar het schijnt wel heel zeldzaam te zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah oké, dat had ik destijds niet meegekregen. Ik heb het een paar maanden geleden gezien.
Dat lijkt me wel een psychotische waanvoorstelling
Surreëel.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:44 schreef Noek het volgende:
[..]
En waarschijnlijk had er maar één een psychose en die andere is geïnfecteerd. Het is een tweeling dus sowieso nauw verbonden maar het schijnt wel heel zeldzaam te zijn.
Wat doet je twijfelen dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:57 schreef remlof het volgende:
Hmmmz zit me eens te verdiepen in de Apple iPhone G4 versus Android 2.1/2.2 toestellen en ik ben opeens niet meer zo zeker of ik wel voor een aaifoon moet gaan
Maar ik heb nog effe om te beslissen
En dat is niet-compatible met linux? En Linux en Android is geen probleem?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
iTunes vooral, ik draai alleen maar linux
Android is ook linux hè?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat is niet-compatible met linux? En Linux en Android is geen probleem?
Dat zou ik niet weten! Telefoons zijn niet echt mijn forte! Ik draai Samsung OS!quote:
Daarom is 't principieel bullshit om linux te draaien en vervolgens een aaiphone te kopen.quote:
Ja, dat bedacht ik me dus ookquote:Op woensdag 3 november 2010 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daarom is 't principieel bullshit om linux te draaien en vervolgens een aaiphone te kopen.
Dat snap ik ook niet zo.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daarom is 't principieel bullshit om linux te draaien en vervolgens een aaiphone te kopen.
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:26 schreef Gert het volgende:
Pietje de Android Ambassadeur.
Goed zo. Dat gedweep met iDit en iDat hier.![]()
iPhone![]()
OMFG ik heb net een jinx gemaild.
jij snapt het nog een beetje, maar ik??? ja een nokia weet ik dat is mijn merk telefoon maar verder gaat het niet bij me.quote:
quote:De zorgpremies gaan volgend jaar bij drie van de vier grootste verzekeraars met minstens 120 euro omhoog. Zilveren Kruis Achmea en Menzis kondigden vandaag een een premieverhoging per maand aan van tien euro, afgezien van de hogere premies voor aanvullende verzekeringen.
OMG...niet PANIEKEREN!!!! ga sali verbranden en spuit het daarna af met een goeie whiskey!!!!quote:
Zat net te kijken op mijn zoon zijn ..nieuwe website...quote:Op woensdag 3 november 2010 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, eigen risico maar weer verhogen.
Zo koud is het hier niet, vanmiddag 16 graden, maar ja geen Spaanse temperaturen.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:53 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zat net te kijken op mijn zoon zijn ..nieuwe website...![]()
Eindelijk is hij online![]()
Nog even naar het strand geweest, morgen weer de Nederlandse kou in...
Daar was ze net een uur oud..quote:Op woensdag 3 november 2010 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo koud is het hier niet, vanmiddag 16 graden, maar ja geen Spaanse temperaturen.
Je nieuwe kleindochter is een mooi meisje
Ik zal 'm eens installeren op m'n Android emulatorquote:Op woensdag 3 november 2010 21:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
De reisplanner app is trouwens erg mooi, heeft de NS goed voor elkaar.
Doe dan ook meteen de Appie-app.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal 'm eens installeren op m'n Android emulator
Geen ideequote:Op woensdag 3 november 2010 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja die heb ik ook, maar wie gaat dat nou doen.
oh jammer, vind zondagavond altijd wel oke met lovesongs enzo.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
gerucht: TMF is dood en kapt ermee. Comedy Central gaat erop uitzenden.
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Google realtime search is toch wel indrukwekkend.
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je gewoon zoekt, links op "updates" klikken, of "recent" klikken bij de periode die je wil zien.
Dat had ik ook beter kunnen doenquote:
Wat? Dat TMF stopt?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Google realtime search is toch wel indrukwekkend.
Nee, de automatische realtime updates.quote:
Toch geen familie van Ursula and Sabina Eriksson hé?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eriksen mag invallen, geen Mido iig
.
Ow cool, ik heb hier in de buurt nu ook zo'n super hi-tech Appie waar je zelf je artikelen kan scannen en dan pinnen aan het eind zonder kassa-vmbo'erquote:Op woensdag 3 november 2010 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe dan ook meteen de Appie-app.
Daarmee kan je thuis de barcode van de boodschappen scannen, die op je boodschappenlijst worden gezet en aan de hand van die lijst en het door jou opgegeven filiaal zetten ze jouw boodschappenlijst op volgorde.
O, wacht..... jij weet het bier blind te vinden bij jou AH
plaatje stuk?quote:
TMF, ik weet nog dat ze begonnen met uitzenden.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
gerucht: TMF is dood en kapt ermee. Comedy Central gaat erop uitzenden.
Klinkt als een verloren cookie.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:12 schreef Copycat het volgende:
Waarom doet mijn Gmail envelopje niet meer oplichten en lukt automatisch inloggen niet meer?
Dan zou ik die onderin toch even killenquote:Op donderdag 4 november 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
Gewoon een nieuwe geïnstalleerd.
Ha! Leer mij technisch zijn (oftewel: nu heb ik een inactieve onderin mijn i'net balk en een actieve in mijn werkbalk) .
Na 15 minuten dus beginnen met "Mam, ik moet heel nodig naar de WC, spreek je vd week wel weer"quote:Op woensdag 3 november 2010 21:17 schreef Gert het volgende:
* Moeders die na een minuut of 20 niet vinden dat er wel lang genoeg is gebeld, maar dan pas op gang komen.![]()
* Moeders die beleefde signalen dat het wel mooi is geweest negeren.![]()
* Moeders die je na een half uur het idee geven dat het gesprek ten einde is en dan ineens aan de opluchting een eind maken met: "O ja! Dat wou ik je nog vragen..." . Waarbij die vraag uiteraard een opstapje is voor een monoloog van een kwartier.![]()
* Moeders die ervoor zorgen dat je de 1-0 mist.![]()
Ach ja, moeders
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:12 schreef remlof het volgende:
Zitten Ian en Mera al aan de Eneco?
[ afbeelding ]
Ha Wolfmother die heb ik ook live gezien, iets minder ver weg, in de Melkweg in Amsterdamquote:Op donderdag 4 november 2010 10:34 schreef Copycat het volgende:
Wat een bak herrie!
I was there! At Deus in Canggu.
Voorheen kreeg je ook vaak een bon oid ter waarde van 50 e als je overstapte.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
, wij gaan z.s.m. overstappen naar een andere energieleverancier.
We zitten nu nog bij Nuon en dat kan goedkoper, ik heb nu E.on in het vizier...dat scheelt zo 300 euro per jaar.
Huh? Wat? Waarom?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:12 schreef remlof het volgende:
Zitten Ian en Mera al aan de Eneco?
[ afbeelding ]
Ze zijn kennelijk partner van het Wereld Natuur Fonds geworden... het zou pas echt leuk zijn als je die panda-stopcontacten ook bij Eneco kon bestellenquote:
Aaahquote:Op donderdag 4 november 2010 11:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn kennelijk partner van het Wereld Natuur Fonds geworden... het zou pas echt leuk zijn als je die panda-stopcontacten ook bij Eneco kon bestellen
Zijn die weer bij elkaar dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
En wat vinden we van het nieuwe Take That-liedje?
Mét Robbie![]()
Beter dan dat je maandagochtend de eerste bent en een heel weekend zonder warmwater zit.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:18 schreef remlof het volgende:
Zo en weer onderweg naar huis. Waarom? Omdat toen ik gister met tweeënhalf uur vertraging thuiskwam ik geen warm water meer had. En aangezien ik een hi-tech heteluchtboiler heb waar ik zelf weinig aan kan doen heb ik met koud water gedoucht en vanmorgen vanaf m'n werk volkshuisvesting gebeld en die sturen een mannetje langs. Tussen half een en half vijf, wan een afspraak maken aan het eind van de middag kon niet
F5, F5, F5...quote:Op donderdag 4 november 2010 12:22 schreef remlof het volgende:
En nu ga ik een topic in ONZ openen om de tijd in de trein te doden
Nee dat gaat nu automatischquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat Johan Vlemmix Paint Topique in ONZ!
Ja, volgens mij wel. Leuk voor die jongens toch? Scoren ze ook weer eens een hit. En voor Robbie ook niet slecht denk ik, deze hernieuwde samenwerkingquote:Op donderdag 4 november 2010 12:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn die weer bij elkaar dan?
Van mij mogen ze. Ik kan alleen niet aan Take That denken zonder al die jankende meisjes voor mij te zien toen ze uit elkaar gingen.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Leuk voor die jongens toch? Scoren ze ook weer eens een hit. En voor Robbie ook niet slecht denk ik, deze hernieuwde samenwerking
even gekeken maar zitten echt leuke tussenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
!
Die ga ik volgen, zitten leuke photoshops tussen.
/care?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Leuk voor die jongens toch? Scoren ze ook weer eens een hit. En voor Robbie ook niet slecht denk ik, deze hernieuwde samenwerking
Ik wou jullie laten zoeken. :<quote:Op donderdag 4 november 2010 12:36 schreef Dementor het volgende:
Voor het luie volk (ik zag geen link).
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:52 schreef Toverheks het volgende:
remlof, even een korte uitleg van je topic in ONZ, ik snap er werkelijk niks van is het een rekensommetje of zoiets???
Het is onzin...vandaar dat het in onzin is geplaatstquote:Op donderdag 4 november 2010 12:52 schreef Toverheks het volgende:
remlof, even een korte uitleg van je topic in ONZ, ik snap er werkelijk niks van is het een rekensommetje of zoiets???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |