Bij mij alleen linksomquote:Op woensdag 3 november 2010 12:21 schreef Noek het volgende:
links of rechts.
Ik kan haar beide kanten op laten draaien al heeft rechts wel de voorkeur en kost links me moeite.
[ afbeelding ]
Dat is raar. Ik ga even op onderzoek uit hoe het kan en hoe het werkt.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is raar. Ik ga even op onderzoek uit hoe het kan en hoe het werkt.
Maar pas nadat ik mijn eigen vitamine c serum heb gefabriceerd. Ik was altijd heel slecht in scheikunde dus als ik straks de vellen van mijn gezicht kan plukken, dan had mijn rapport toch wel gelijk!
*op naar de apotheek
*vol frisse moed
Hatzee!
Ik zie haar alleen rechtsom draaien. En nu?quote:Op woensdag 3 november 2010 12:21 schreef Noek het volgende:
links of rechts.
Ik kan haar beide kanten op laten draaien al heeft rechts wel de voorkeur en kost links me moeite.
[ afbeelding ]
ff f5enquote:Op woensdag 3 november 2010 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie haar alleen rechtsom draaien. En nu?
Dan ben je AF,,quote:Op woensdag 3 november 2010 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie haar alleen rechtsom draaien. En nu?
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dan ben je AF,,
Doei, tot nooit meer ziens..![]()
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat werkt niet op een Mac. cmd-r levert ook geen linksdraaiend vrouwtje op.
Zet het in mijn agenda. Motormuisvriend is er ook al tijden laaiend enthousiast over.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:44 schreef Jian het volgende:
Hè hè, 't werd tijd!
Voor de liefhebbers, vanaf zondag 21 november bij rtl 7 Sons of Anarchy;
Echt heerlijke serie
Okéquote:Op woensdag 3 november 2010 12:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dan ben je AF,,
Doei, tot nooit meer ziens..![]()
Hij was het toch die zei The Sopranos on bikesquote:Op woensdag 3 november 2010 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zet het in mijn agenda. Motormuisvriend is er ook al tijden laaiend enthousiast over.
laatste kans dan..quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:50 schreef Jian het volgende:
Hij was het toch die zei The Sopranos on bikesStaat ook in deze trailer: The best show since The Sopranos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
Vet goed! Dan zijn beide helften goed ontwikkeld. Mijn linkerhelft hapert. Logica, logisch! Die ga ik nog even trainen al blijf ik natuurlijk een ENORM gevoelsmens plus kindje van GOD.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:21 schreef Gert het volgende:
Als ik op het schuine been concentreer kan ik haar naar believen rechts- en linksom laten draaien.
Ben ik nu een genie? Of juist eng? Alletwee goed.
Gewoon makkelijk voor de gek te houdenquote:Op woensdag 3 november 2010 13:21 schreef Gert het volgende:
Als ik op het schuine been concentreer kan ik haar naar believen rechts- en linksom laten draaien.
Ben ik nu een genie? Of juist eng? Alletwee goed.
Als ik de eerste keer kijk bij dit plaatje, is het altijd rechtsom.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Vet goed! Dan zijn beide helften goed ontwikkeld. Mijn linkerhelft hapert. Logica, logisch! Die ga ik nog even trainen al blijf ik natuurlijk een ENORM gevoelsmens plus kindje van GOD.
Dan hapert het trucje nog steeds, als ik het stuur. Dus ik denk dat mijn linkerhelft echt tegen down aanzit. Maar misschien snap ik er geen hol van en ben ik beter in scheikunde. Right!quote:Op woensdag 3 november 2010 13:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik de eerste keer kijk bij dit plaatje, is het altijd rechtsom.
Misschien zegt vooral dát wat, wat je de eerste keer ziet.
Want als je het "trucje" ziet, dan kun je zelf gaan sturen.
In ieder geval stijve tepels.quote:
Je kunt het nog wat concreter maken dan "wegdromen": het gaat er om of je het schuine been voor of achter het standbeen langs laat gaan.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat Gert zei...naar de naar voren gestrekte been blijven kijken en dan een beetje wegdromen
Ik heb momenteel en beetje last van concentratie problemenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:02 schreef Gert het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 november 2010 13:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat Gert zei...naar de naar voren gestrekte been blijven kijken en dan een beetje wegdromen
[/quotJe kunt het nog wat concreter maken dan "wegdromen": het gaat er om of je het schuine been voor of achter het standbeen langs laat gaan.
Vertel eens over dat vitamine C-brouwsel!quote:Op woensdag 3 november 2010 13:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan hapert het trucje nog steeds, als ik het stuur. Dus ik denk dat mijn linkerhelft echt tegen down aanzit. Maar misschien snap ik er geen hol van en ben ik beter in scheikunde. Right!
Leuk dat je het vraagt.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Vertel eens over dat vitamine C-brouwsel!
Wat ontzettend leuk!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb de glossy en cd van Sint gewonnen op FOK![]()
zie je wel, Sinterklaas bestaat echt, die dacht natuurlijk, ach ach die arme toverheks, zet elk jaar haar schoen trouw maar we slaan haar steeds maar over, net als het kerstpakket van het UWV, krijg ik ook nooit, daarom he, daarom dacht SinterFOK we sturen een leuk blaadje en een fijne cdquote:
Gefeliciteerd Heksiequote:Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jippie!! Ik wist niet dat er een actie was, maar ik gun het je van harte Heksje!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mij helpt een prakje van banaan en verse sinaasappelsap met een platgestampt ibuprofennetje erdoor en een klein beetje suiker altijd erg goed. For real!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt. [ afbeelding ]
De apotheek suckt want dan moet ik ascorbic acid in kilo's kopen. Ik moet theelepeltjes hebben dus ik koop mijn spul wel in Jemen. Zij hebben vast nog wel wat zuur over. Dan alleen de glycerine nog en een potje wat geen licht doorlaat. Welkom in mijn lab!
[ http://en.wikivisual.com/images/7/74/Dr_Evil.jpg&t=1]afbeelding ]
Wat leuk, feli.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook feli Juud.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:22 schreef Juud79 het volgende:
En Planeet eigen wereld,10 weken vandaag, op een kwart vd 40...
nee nog niet, wel patroon opgeslagen met hulp van jou gespeurquote:Op woensdag 3 november 2010 14:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd HeksieBen je al aan je jurkie begonnen?
Ja, om te eten? In de sauna hoorde ik nog vrouwen praten dat ibuprofen gelijk staat aan gif en dat je zo een hartstilstand kan krijgen. Het is mijn lievelings drugs.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bij mij helpt een prakje van banaan en verse sinaasappelsap met een platgestampt ibuprofennetje erdoor en een klein beetje suiker altijd erg goed. For real!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |