Bij mij alleen linksomquote:Op woensdag 3 november 2010 12:21 schreef Noek het volgende:
links of rechts.
Ik kan haar beide kanten op laten draaien al heeft rechts wel de voorkeur en kost links me moeite.
[ afbeelding ]
Dat is raar. Ik ga even op onderzoek uit hoe het kan en hoe het werkt.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is raar. Ik ga even op onderzoek uit hoe het kan en hoe het werkt.
Maar pas nadat ik mijn eigen vitamine c serum heb gefabriceerd. Ik was altijd heel slecht in scheikunde dus als ik straks de vellen van mijn gezicht kan plukken, dan had mijn rapport toch wel gelijk!
*op naar de apotheek
*vol frisse moed
Hatzee!
Ik zie haar alleen rechtsom draaien. En nu?quote:Op woensdag 3 november 2010 12:21 schreef Noek het volgende:
links of rechts.
Ik kan haar beide kanten op laten draaien al heeft rechts wel de voorkeur en kost links me moeite.
[ afbeelding ]
ff f5enquote:Op woensdag 3 november 2010 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie haar alleen rechtsom draaien. En nu?
Dan ben je AF,,quote:Op woensdag 3 november 2010 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zie haar alleen rechtsom draaien. En nu?
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dan ben je AF,,
Doei, tot nooit meer ziens..![]()
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat werkt niet op een Mac. cmd-r levert ook geen linksdraaiend vrouwtje op.
Zet het in mijn agenda. Motormuisvriend is er ook al tijden laaiend enthousiast over.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:44 schreef Jian het volgende:
Hè hè, 't werd tijd!
Voor de liefhebbers, vanaf zondag 21 november bij rtl 7 Sons of Anarchy;
Echt heerlijke serie
Okéquote:Op woensdag 3 november 2010 12:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dan ben je AF,,
Doei, tot nooit meer ziens..![]()
Hij was het toch die zei The Sopranos on bikesquote:Op woensdag 3 november 2010 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zet het in mijn agenda. Motormuisvriend is er ook al tijden laaiend enthousiast over.
laatste kans dan..quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:50 schreef Jian het volgende:
Hij was het toch die zei The Sopranos on bikesStaat ook in deze trailer: The best show since The Sopranos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
Vet goed! Dan zijn beide helften goed ontwikkeld. Mijn linkerhelft hapert. Logica, logisch! Die ga ik nog even trainen al blijf ik natuurlijk een ENORM gevoelsmens plus kindje van GOD.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:21 schreef Gert het volgende:
Als ik op het schuine been concentreer kan ik haar naar believen rechts- en linksom laten draaien.
Ben ik nu een genie? Of juist eng? Alletwee goed.
Gewoon makkelijk voor de gek te houdenquote:Op woensdag 3 november 2010 13:21 schreef Gert het volgende:
Als ik op het schuine been concentreer kan ik haar naar believen rechts- en linksom laten draaien.
Ben ik nu een genie? Of juist eng? Alletwee goed.
Als ik de eerste keer kijk bij dit plaatje, is het altijd rechtsom.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Vet goed! Dan zijn beide helften goed ontwikkeld. Mijn linkerhelft hapert. Logica, logisch! Die ga ik nog even trainen al blijf ik natuurlijk een ENORM gevoelsmens plus kindje van GOD.
Dan hapert het trucje nog steeds, als ik het stuur. Dus ik denk dat mijn linkerhelft echt tegen down aanzit. Maar misschien snap ik er geen hol van en ben ik beter in scheikunde. Right!quote:Op woensdag 3 november 2010 13:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ik de eerste keer kijk bij dit plaatje, is het altijd rechtsom.
Misschien zegt vooral dát wat, wat je de eerste keer ziet.
Want als je het "trucje" ziet, dan kun je zelf gaan sturen.
In ieder geval stijve tepels.quote:
Je kunt het nog wat concreter maken dan "wegdromen": het gaat er om of je het schuine been voor of achter het standbeen langs laat gaan.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat Gert zei...naar de naar voren gestrekte been blijven kijken en dan een beetje wegdromen
Ik heb momenteel en beetje last van concentratie problemenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:02 schreef Gert het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 november 2010 13:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat Gert zei...naar de naar voren gestrekte been blijven kijken en dan een beetje wegdromen
[/quotJe kunt het nog wat concreter maken dan "wegdromen": het gaat er om of je het schuine been voor of achter het standbeen langs laat gaan.
Vertel eens over dat vitamine C-brouwsel!quote:Op woensdag 3 november 2010 13:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan hapert het trucje nog steeds, als ik het stuur. Dus ik denk dat mijn linkerhelft echt tegen down aanzit. Maar misschien snap ik er geen hol van en ben ik beter in scheikunde. Right!
Leuk dat je het vraagt.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Vertel eens over dat vitamine C-brouwsel!
Wat ontzettend leuk!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb de glossy en cd van Sint gewonnen op FOK![]()
zie je wel, Sinterklaas bestaat echt, die dacht natuurlijk, ach ach die arme toverheks, zet elk jaar haar schoen trouw maar we slaan haar steeds maar over, net als het kerstpakket van het UWV, krijg ik ook nooit, daarom he, daarom dacht SinterFOK we sturen een leuk blaadje en een fijne cdquote:
Gefeliciteerd Heksiequote:Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jippie!! Ik wist niet dat er een actie was, maar ik gun het je van harte Heksje!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mij helpt een prakje van banaan en verse sinaasappelsap met een platgestampt ibuprofennetje erdoor en een klein beetje suiker altijd erg goed. For real!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt. [ afbeelding ]
De apotheek suckt want dan moet ik ascorbic acid in kilo's kopen. Ik moet theelepeltjes hebben dus ik koop mijn spul wel in Jemen. Zij hebben vast nog wel wat zuur over. Dan alleen de glycerine nog en een potje wat geen licht doorlaat. Welkom in mijn lab!
[ http://en.wikivisual.com/images/7/74/Dr_Evil.jpg&t=1]afbeelding ]
Wat leuk, feli.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook feli Juud.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:22 schreef Juud79 het volgende:
En Planeet eigen wereld,10 weken vandaag, op een kwart vd 40...
nee nog niet, wel patroon opgeslagen met hulp van jou gespeurquote:Op woensdag 3 november 2010 14:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd HeksieBen je al aan je jurkie begonnen?
Ja, om te eten? In de sauna hoorde ik nog vrouwen praten dat ibuprofen gelijk staat aan gif en dat je zo een hartstilstand kan krijgen. Het is mijn lievelings drugs.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bij mij helpt een prakje van banaan en verse sinaasappelsap met een platgestampt ibuprofennetje erdoor en een klein beetje suiker altijd erg goed. For real!
Alleen die ibu werkt net zo goed.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bij mij helpt een prakje van banaan en verse sinaasappelsap met een platgestampt ibuprofennetje erdoor en een klein beetje suiker altijd erg goed. For real!
Fuck Jemen, vive la route mondialement!quote:Op woensdag 3 november 2010 14:16 schreef Noek het volgende:
[..]
De apotheek suckt want dan moet ik ascorbic acid in kilo's kopen. Ik moet theelepeltjes hebben dus ik koop mijn spul wel in Jemen. Zij hebben vast nog wel wat zuur over. Dan alleen de glycerine nog en een potje wat geen licht doorlaat. Welkom in mijn lab!
Deze webwinkel verkoopt ook verpakkingen van 100 gram ascorbinezuur...quote:Op woensdag 3 november 2010 14:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja zóver wilde ik dan weer niet gaan. Noek vertellen waar je iets op internet kan kopen voelt toch een beetje alsof je een Jemeniet gaat vertellen hoe die een bombrief moet maken.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze webwinkel verkoopt ook verpakkingen van 100 gram ascorbinezuur...
Ja ik ben ook verslaafd.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, om te eten? In de sauna hoorde ik nog vrouwen praten dat ibuprofen gelijk staat aan gif en dat je zo een hartstilstand kan krijgen. Het is mijn lievelings drugs.![]()
![]()
Ik wil een gezichtserum maken met die vitamine c. Dat had ik gistermiddag bedacht. Maar ik heb nu wel mooi trachitol en neusspray.
Hij bombrieft maar een eind weg, er mag toch geen post vanuit Jemen komen.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zóver wilde ik dan weer niet gaan. Noek vertellen waar je iets op internet kan kopen voelt toch een beetje alsof je een Jemeniet gaat vertellen hoe die een bombrief moet maken.
quote:Op woensdag 3 november 2010 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, internet verkoopt echt alle zuren die ik maar wil. Stom dat de apotheek weer zo groots moet doen. Anders had ik vanavond al mijn eerste batch serums gehad. Nu moet ik wachten totdat het tnt busje weer komt.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook gefeliciteerd, en voor je het weet ben je 35 wekenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:22 schreef Juud79 het volgende:
En Planeet eigen wereld,10 weken vandaag, op een kwart vd 40...
Leest de AIVD al mee in dit topic??quote:Op woensdag 3 november 2010 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zóver wilde ik dan weer niet gaan. Noek vertellen waar je iets op internet kan kopen voelt toch een beetje alsof je een Jemeniet gaat vertellen hoe die een bombrief moet maken.
Dat is niet echt bewezen toch? Wel vind ik aspartaam smerig. Zit zo'n vies nasmaakje aan en je voelt het in je keel. Ibuprofen heeft ook zo'n mooi kleurtje, regenbogen en roze pony's. Daar ga je toch niet kapot aan?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja ik ben ook verslaafd.![]()
Trouwens, aspartaam is ook puur gif en dat zit in kauwgom, alle light producten en zoetjes enzo. Daar hoor je ze niet over hè?Snap ik wel. Liever een hartverzakking dan een kilo teveel!
Bedoelde eigenlijk dat de TNT (quote:Op woensdag 3 november 2010 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leest de AIVD al mee in dit topic??
Kan ik hier de cursus "How to build an ascorbic acid bomb" volgen?
(wiki)quote:Bijwerkingen
In juni 2005 kwam in het nieuws dat ibuprofen bij regelmatige inname 24% meer kans op een hartaanval met zich mee zou brengen dan wanneer het middel niet geslikt zou worden.[5] In een verrichte meta-analyse was dit relatief verhoogde risico op het krijgen van een hartinfarct lager, namelijk 11%.[6] Een recent gepubliceerde studie kon echter geen oorzakelijk verband tussen (langdurig) gebruik van ibuprofen en het optreden van acute hartinfarcten aantonen.[7] Ibuprofen interfereert met een aantal medicijnen tegen een hoge bloeddruk. Regelmatig gebruik van ibuprofen kan maagklachten veroorzaken (m.n. maagzweer), daarom is het verstandig de tabletten alleen op een volle maag in te nemen, en bij langdurig gebruik een arts te raadplegen. Zeker ouderen moeten waken voor gebruik van NSAID's, met name gezien het risico op maagbloedingen.
Gefeli Heksiequote:Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D'r is wel meer niet echt bewezen, bijvoorbeeld dat je doodgaat van roken.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is niet echt bewezen toch? Wel vind ik aspartaam smerig. Zit zo'n vies nasmaakje aan en je voelt het in je keel. Ibuprofen heeft ook zo'n mooi kleurtje, regenbogen en roze pony's. Daar ga je toch niet kapot aan?
Ik ben ontzettend geminderd hoor. Dat zei mijn postbode ook al en we noemen elkaar bij de voornaam dus onze band is best diep.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk dat de TNT () een apart bestelbusje heeft voor Noek.
En ibu heb ik een tijdje terug een verontrustend artikel over gelezen.
Dus ik dacht, ik zoek het even op. Blijkt er alweer een nieuwe studie naar gedaan, die het gevaar van een hartinfarct weer tegenspreekt:
[..]
(wiki)
Geen wonder dat ze zich op het maken van ascorbic acid bommen gaat storten... telkens dat TNT in beeld hebben moest een keer gevolgen hebben.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk dat de TNT () een apart bestelbusje heeft voor Noek.
Ik las steeds aerobic bommen, vond het al zo vreemd.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze zich op het maken van ascorbic acid bommen gaat storten... telkens dat TNT in beeld hebben moest een keer gevolgen hebben.
Nee! Paracetamol is het minst schadelijk. Bij aspirine, dat veel lijkt op ibu, heb je meer kans op (ernstige) maagproblemen.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend geminderd hoor. Dat zei mijn postbode ook al en we noemen elkaar bij de voornaam dus onze band is best diep.![]()
Maar dat is goed nieuws.Aspirine is geloof ik weer beter dan paracetamol?
True, hoewel een hoop mannen daar anders over zullen denken als ze zich alleen op dit filmpje baserenquote:Op woensdag 3 november 2010 15:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik las steeds aerobic bommen, vond het al zo vreemd.
Hoewel daar ook een bom op mag. Zeker op de bijpassende pakjes met beenwarmers.
Nee hè, niet weer.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
D'r is wel meer niet echt bewezen, bijvoorbeeld dat je doodgaat van roken.
Dit idd... Plus dat het ook nog eens niet te vreten isquote:Op woensdag 3 november 2010 15:12 schreef Juud79 het volgende:
Had ik #$%& een heel stuk zitten typen, valt de internet verbinding weg hier....nee ik zit niet thuis..
Aspartaam is absoluut niet goed voor je, volgens mij is dat in meerdere onderzoeken bewezen. Ik eet of drink in ieder geval niets meer met aspartaam erin vanaf begin dit jaar. Tot voor kort wel eens een uitzondering als ik ergens was bijv Optimel of light sap, maar nu ik zwanger ben helemaal niets meer.
Mijn probleem is dat paracetamol niet werkt al neem ik er 6quote:Op woensdag 3 november 2010 15:12 schreef Juud79 het volgende:
Ibuprofen, is bij kort gebruik niet meteen schadelijk, behalve dat het rotzooi is voor je maag. Bij gebruik van langer dan twee weken moet je eigenlijk een maagschermer gebruiken, het tast namelijk je maagwand aan.
Ik nam het alleen als ik zenuwpijn had aan een tandwortelonsteking, voor alle andere dingen gewoon twee paracetemol, helpt prima en kan niet zoveel kwaad.
Ik was benieuwd wie er zou happen.quote:
Oh!quote:Op woensdag 3 november 2010 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee! Paracetamol is het minst schadelijk. Bij aspirine, dat veel lijkt op ibu, heb je meer kans op (ernstige) maagproblemen.
Paracetamol kun je welhaast als smarties naar binnen proppen.
Als je er niet allergisch voor bent.
Inderdaad zuster!quote:Op woensdag 3 november 2010 15:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh!Maar aspirine is dan wel weer bloedverdunnend en dat is paracetamol weer niet, geloof ik.
Wat een téring zielig filmpje van dat gnoe kalfje dan!quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:30 schreef Toverheks het volgende:
oh gadver jeroen krabbe bij DWDD, wedde gaat ie weer helemaal over dat hij de beste vriend was van mulisch etc.etc. net zoals toen bij prins bernard, echt wat erger ik me toch altijd aan die kerel
hij had het nu over olifanten, dus viel mee.
The Ghost and the Darkness, coole film !quote:Op woensdag 3 november 2010 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een téring zielig filmpje van dat gnoe kalfje dan!
Zo voor de ogen van z'n moeder, met dat snuitje op het laatst nog vlak boven de waterspiegel naar adem happen voordat het definitief naar beneden werd getrokken.
Speaking about gore smerige krokodil motherfokkas.
Ik moet daar weer aan denken door dit bericht:
Douchende man opgegeten
Ik vermoed een traumaatje bij de echtgenote.
En ik weet niet hoor, maar... buiten douchen als daar leeuwen rondlopen die al een reeks van aanvallen hebben uitgevoerd de afgelopen tijd?
sloa 'm maquote:Op woensdag 3 november 2010 15:44 schreef Toverheks het volgende:
ben ik even blij dat ik niet gestudeert heb of in een korps heb gezeten, net dat kutfeuten gezien, had hem allang op zijn bek geslagen.domme ontgroening
Waar gebeurd hè?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:51 schreef Jian het volgende:
[..]
The Ghost and the Darkness, coole film !
[ link | afbeelding ]
nou echt he, belachelijk gewoon, en ik weet het gebeurt echt he dat ontgroenen, was paar jaar geleden ook student dacht in groningen is overleden nadat hij verplicht was een fles wodka of weet ik veel sterk spul verplicht was op te drinken.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 16:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
de Jong ontbreekt in voorselectie oranje
Ik had ruzie met een heel Corps gehad, maar niemand durfde te meppen. Niet dat ik teruggeslagen had als ze dat hadden gedaan. Ik had er gewoon eentje getrakteerd op een bierglas, in zijn gezicht.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:44 schreef Toverheks het volgende:
ben ik even blij dat ik niet gestudeert heb of in een korps heb gezeten, net dat kutfeuten gezien, had hem allang op zijn bek geslagen.domme ontgroening
oh ja natuurlijk jij zal wel in corps hebben gezeten je bent een studentquote:Op woensdag 3 november 2010 16:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had ruzie met een heel Corps gehad, maar niemand durfde te meppen. Niet dat ik teruggeslagen had als ze dat hadden gedaan. Ik had er gewoon eentje getrakteerd op een bierglas, in zijn gezicht.
Nee joh hij heeft ruzie gehad met gasten van het corpsquote:Op woensdag 3 november 2010 16:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ja natuurlijk jij zal wel in corps hebben gezeten je bent een studentmaar echt he dat vernederen enzo, nou kom maar op hoor vind het gewoon te belachelijk voor woorden.
Daar ben ik het type toch niet voor? Meer wat voor Pietje, dat jasje - dasje!quote:Op woensdag 3 november 2010 16:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ja natuurlijk jij zal wel in corps hebben gezeten je bent een studentmaar echt he dat vernederen enzo, nou kom maar op hoor vind het gewoon te belachelijk voor woorden.
oh oke, al lijk jij mij toch ook wel zo een typje voor het corps, maar las ook je meisje alquote:Op woensdag 3 november 2010 16:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar ben ik het type toch niet voor? Meer wat voor Pietje, dat jasje - dasje!
Ik ben net een verwilderde hond wat dat betreft. Ik blaf wat, maar ik bijt niet. Maar als je mij gaat bevelen tot iets dan ga ik voor je strottenhoofd.
Waar gebeurd inderdaad, die leeuwen staan geloof ik opgezet ergens in een museum. Spannende filmquote:Op woensdag 3 november 2010 16:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar gebeurd hè?
Staat me vaag iets van bij.
Maar ik kan sowieso na een jaar of twee een film nogmaals kijken omdat ik 'm dan weer vergeten ben.
Alleen schiet dan een kwartier ofzo voor het einde de plot me altijd weer te binnen.
Ik ben niet zo'n vechtertje met blote knuisten!quote:Op woensdag 3 november 2010 16:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke, al lijk jij mij toch ook wel zo een typje voor het corps, maar las ook je meisje al
Ik dacht dat ze dood waren. Oh noeeees, dacht ik toen het zag. Echt vreselijk!quote:Op woensdag 3 november 2010 17:06 schreef HiDiHo het volgende:
OMG.......
Hier waren gister 2 stukjes van te zien in Pauw en Witteman
(let op; sommige mensen kunnen dit als schokkend ervaren)
Ze overleven het wel.
Ik geloof dat 1 van die vrouwen iemand vermoord had voor die gebeurtenisquote:Op woensdag 3 november 2010 17:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dood waren. Oh noeeees, dacht ik toen het zag. Echt vreselijk!
Ooooh ik vond het ook al behoorlijk dramaqueenerig voor een snelheidsovertreding.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof dat 1 van die vrouwen iemand vermoord had voor die gebeurtenis
of heel heftige drugs, over bad trip gesprokenquote:Op woensdag 3 november 2010 17:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ooooh ik vond het ook al behoorlijk dramaqueenerig voor een snelheidsovertreding.
Ik hoorde al dat het depri-seizoen weer begonnen was!quote:Op woensdag 3 november 2010 17:33 schreef remlof het volgende:
Goffer, weer iemand onder de trein tussen Nijmegen en Arnhem, zit ik weer een paar uur vast op station Nijmegen
Kut hé die vertragingen?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:33 schreef remlof het volgende:
Goffer, weer iemand onder de trein tussen Nijmegen en Arnhem, zit ik weer een paar uur vast op station Nijmegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |